Hds Sergiu Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Va salut, deja am pus j de mii de intrebari cu probleme cu care ma confrunt. De cand am luat motocicleta tin relantiul la 1500-1700 , ca sa nu imi moara cand o las la relanti in a-1-a si a-2-a. De curand mi-am pus un mivv titan si se aude foarte tare... la recomandarea unui prieten de a-mi pune relantiul la 1000, am intampinat urmatoarea problema, si anume imi moare motoru. Daca o las la relanti in viteza se gatuie si moare. Partea buna e ca nu-mi sparge timpanu' pe loc si nu se mai incinge asa tare motoru cand stau in trafic. Partea proasta e ca atunci cand ajung sub 2000 de ture se gatuie. Daca ii urc relantiul la 1500-1600 este foarte ok. La ce turatie tineti voi relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Turatia din manual, 1100 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Depinde de motocicletă . La fz6 aveam relantiul la 1100 si nu imi placea cum mergea . Am schimbat la 1300 (cat spune in carte ) si merge mult mai bine . Pt fz6 peste 1300 deja e prea mult parerea mea . Peste 1300 merge urat relantiul si inutil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Va salut, deja am pus j de mii de intrebari cu probleme cu care ma confrunt. De cand am luat motocicleta tin relantiul la 1500-1700 , ca sa nu imi moara cand o las la relanti in a-1-a si a-2-a. De curand mi-am pus un mivv titan si se aude foarte tare... la recomandarea unui prieten de a-mi pune relantiul la 1000, am intampinat urmatoarea problema, si anume imi moare motoru. Daca o las la relanti in viteza se gatuie si moare. Partea buna e ca nu-mi sparge timpanu' pe loc si nu se mai incinge asa tare motoru cand stau in trafic. Partea proasta e ca atunci cand ajung sub 2000 de ture se gatuie. Daca ii urc relantiul la 1500-1600 este foarte ok. La ce turatie tineti voi relantiul? Sa nu ai vre-un senzor defect si motoreta sa mearga pe harta MAP (Manifold Air Pressure). » Post actualizat in 30 Jun 2016 04:58 Am avut defectul asta la un R6, La plecare de pe loc , trebuia sa fii expert ca sa nu opresti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Ionut Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Din cate imi amintest, la GSR scrie in manual intre 1300-1500 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu cumva dupa schimbarea tobei trebuie facuta o sincronizare? Eu asa ma gandesc ca ar trebui, ca toba noua are alte evacuare a gazelor, si iti cam deregleaza mersul normal al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 La Honda CBR F tot intre 1300 si 1500 recomanda producatorul si asa il tin. Ca si linii generale pot sa te sfatuiesc la orice nelamuriri de genul acesta ai sa te consulti manualul. Oricat de cliseic poate suna, inginerii aceia ti-au proiectat si testat motocicleta, deci stiu cel mai bine parametrii in care acestia trebuie sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 evacuare prea permisiva. relantiu fluctueaza f tare. pune la 1300-1400 am avut pe fzs si asa facea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Pai i-am pus silenceru' sa mai stopeze de fluxu' de aer si tot la fel e, daca o scad sub 1500-1400 se gatuie si moare daca o las la relanti in viteza. La 1500 e ok Nu ma asteptam ca un simplu silencer sa-mi transforme goarna intr-o toba stock Am observat ca face asa dupa ce se incalzeste. Am pornit cu ea rece cu relanti 1200-1300 si a stat fara sa moara. Dupa ce s-a incalzit bine a trebuit sa ridic relantiul la 1500 sa nu mai fie probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Da , n-am observat mare diferenta la frana de motor intre 1500-1700 si 1000-1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Va salut, deja am pus j de mii de intrebari cu probleme cu care ma confrunt. Daca ii urc relantiul la 1500-1600 este foarte ok. La ce turatie tineti voi relantiul? pune cat prevede manualul , astfel pompa de ulei va avea debitul necesar. Subturat iti cam dai seama ce se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pagina 111, turatia trebuie sa stea la 1300rpm +/- 100rpm CBR600FS CBR600F4i.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Turatia din manual, 1250 rpm. Te ajuta raspunsul asta cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Pai ma ajuta sa imi dau seama cam la ce turatii tineti voi motoarele si la cat ar trebui sa fie conform specificatiilor producatorului. Pagina 111, turatia trebuie sa stea la 1300rpm +/- 100rpm Nu e man nicio turatie la pagina 111 . Acolo arata de frane Editat Iunie 30, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pai ma ajuta sa imi dau seama cam la ce turatii tineti voi motoarele si la cat ar trebui sa fie conform specificatiilor producatorului. Nu e man nicio turatie la pagina 111 . Acolo arata de frane In manual pagina 99. Eu am facut cautare rapida (sus scrii pagina) si e la 111 din 160 de pagini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Oh, mersi. Mi-l deschisese cu altceva si nu puteam sa fac jump. Ma uitasem la pagina 111 din manual. Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pai ma ajuta sa imi dau seama cam la ce turatii tineti voi motoarele si la cat ar trebui sa fie conform specificatiilor producatorului. Pai ce legatura are cat zice Kawasaki pentru 2L cu cat zice Honda pentru 4L? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 regleaza jocul la ambreiaj. iti ramine agatat. » Post actualizat in 30 Jun 2016 13:53si pune-i silecerul ca si noua ne sparge timpanele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Adica sa nu imi joace maneta deloc , sa fie fixa? Primul centimetru' de ambreiaj joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Si asta scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 adica sa iti joace atit cit scrie in manual. Din ce ai scris inteleg ca la neutru sta la ralanti, dar daca e in viteza 1-2 chiar cu ambreiajul tras iti moare. Adica, atunci cind e in viteza ambreiajul nu decupleaza complet. O alta cauza posibila e uleiul prost, nu se rupe pelicula dintre placi si ramin placile grupate (cica "lipeste ambreiajul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Nu man, am specificat. In N , sta si la 1000. In viteza daca o las sa zicem de la 4000 de ture, fara ambrieaj fara acceleratie sa se duca ea singura la relanti, cand ajunge pe la 1400-1300 incepe sa se gatuie. Daca nu trag ambrieaju' si o las sa se gatuie , moare. Chestia asta s-a accentuat de cand i-am schimbat si toba , dar nici inainte nu mergea bine nici cu toba stock. D;aia am si ridicat asa mult relantiul. Il aveam pe la 1700 , l-am coborat la 1500. Dar vroiam sa-l dau mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 In viteza daca o las sa zicem de la 4000 de ture, fara ambrieaj fara acceleratie sa se duca ea singura la relanti, cand ajunge pe la 1400-1300 incepe sa se gatuie. Daca nu trag ambrieaju' si o las sa se gatuie , moare. Deci tu vrei in principiu sa te duca la relanti in treptele 1 si 2, fara sa moara motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Omul nostru a luat ''cu ochii inchisi'' o mobra, luat de valul entuziasmului specific incepatorului. Si parca nu ar fi deajuns ca a nimerit un cazan, acuma face tot posibilul sa strice si ce a mai ramas intreg la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Relanti-ul se tine la 10% din turatia de cuplu maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.