Sari la conținut

Accident grav Brasov - Calea 13 Septembrie


ChrisRR
 Share

Postări Recomandate

Ce ghinion ca au mers cu 200 , daca mergeau cu 220 treceau inainte ca masina sa le iese in fata. Deci trageti concluzia.

s-ar putea chiar sa ai dreptate, 250 ar fi fost safe zic eu :)

 

 

Care e treaba cu culcatu'? Vrei sa dai mai bine cu capu' de pragul masinii?

se presupune ca e mai placut daca iti alegi modul in care te duci..
Editat de KIM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este cea mai mare prostie posibila .Se poate filozofa mult pe tema asta dar ...banuiala mea este ca a pornit de la careva care nu a stiut sa gestioneze o situatie si a dat-o drept cazatura intentionata.

Daca vrei sa eviti un obstacol mentii controlul si efectuezi manevra de evitare.

 

sunt de acord cu tine aici, pe mine ma bate grav asta cu 'culcatul' mobrei :)) Asta se intampla doar in offroad :) (voit).

 

Mi se pare una dintre cele mai penibile perle care circula pe forum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cea mai mare prostie posibila .Se poate filozofa mult pe tema asta dar ...banuiala mea este ca a pornit de la careva care nu a stiut sa gestioneze o situatie si a dat-o drept cazatura intentionata.

Daca vrei sa eviti un obstacol mentii controlul si efectuezi manevra de evitare.

vezi daca invatati motociclism pe forum? motocicleta nu ocoleste ca masina, nu poti trage brusc de volan. si nici sa revii brusc inapoi pe trasa dupa ce ai depasit obstacolul. cand iti iese ceva in fata ai sanse minime sa ocolesti. trebuie sa ai foarte mult noroc, dibacia nu e suficienta. cand ai dubii, tranteste-o din vreme. ai sanse mai mari decat daca zbori prin stalpul de rezistenta al masinii. sau stai in control si incearca! :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

vezi daca invatati motociclism pe forum? motocicleta nu ocoleste ca masina, nu poti trage brusc de volan. si nici sa revii brusc inapoi pe trasa dupa ce ai depasit obstacolul. cand iti iese ceva in fata ai sanse minime sa ocolesti. trebuie sa ai foarte mult noroc, dibacia nu e suficienta. cand ai dubii, tranteste-o din vreme. ai sanse mai mari decat daca zbori prin stalpul de rezistenta al masinii. sau stai in control si incearca! :)

Daca invatam de pe forum o nimeream si pe asta sa fie pe placul tau.

Nu sunt de acord cu tine deloc .

Prefer sa ma fac pulbere si ca literar speranta sa moara ultima decat sa ma tavalesc pe jos si ma intreb o viata intreaga daca nu cumva am abandonat prea repede.Ma refer strict la situatie de strada unde motorul culcat de mine poate face alte victime in deriva.La circuit nu am nici o problema sa o las sa se duca pe camp.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OMG... nu imi vine sa cred... :( am citit despre accident mai intai pe fb,

RIP... si condoleante...

 

Ce scrie unul dintre politisti care a fost la fata locului pe pagina sa de facebook:

 

---

Mă întreabă mulți prieteni dacă nu îmi e milă câteodată să îi dau cuiva o amendă sau să îi rețin permisul de conducere.
Cum să îmi mai fie când văd astfel de accidente, care se întâmplă întotdeauna din cauza nerespectării uneia sau mai multor reguli de circulație?
Mi-a fost milă şi mi-a fost greu ieri, când am fost la acest accident în care doi tineri şi-au pierdut viața. Mi-a fost greu să mă mai pot concentra pe ce aveam de făcut când pe fundal se auzeau țipetele de durere ale rudelor celor doi. Unul urma să se căsătorească duminică...
Din mulțimea de oameni adunați acolo, înmărmuriți de priveliştea ce o aveau în fața ochilor, nu mi-a cerut nimeni ordin de serviciu, insigne, legitimații, atestate, caiete şi alte baliverne citite de pe net.
Tragic...

---

 

https://www.facebook.com/godinamarian/photos/a.1683198328576924.1073741828.1683142988582458/1805932192970203/?type=3&theater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi daca invatati motociclism pe forum? motocicleta nu ocoleste ca masina, nu poti trage brusc de volan. si nici sa revii brusc inapoi pe trasa dupa ce ai depasit obstacolul. cand iti iese ceva in fata ai sanse minime sa ocolesti. trebuie sa ai foarte mult noroc, dibacia nu e suficienta. cand ai dubii, tranteste-o din vreme. ai sanse mai mari decat daca zbori prin stalpul de rezistenta al masinii. sau stai in control si incearca! :)

 

Bune sfaturi! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putini motociclisti care au linistea interioara in cazul unui accident "s-o culce", majoritatea se blocheaza.

Exista putine aberatii mai mari decat aia cu "tobele zgomotoase salveaza vieti". Asta cu culcatul mobrei e una dintre ele.

NU vrei sa culci mobra pentru ca in momentul in care esti pe jos sansele sa zbori peste obstacol devin nule. Te vei opri in el. Brusc. Bine, nu garanteaza nimeni ca ramanand pe roti vei putea opri/ocoli/zbura peste. Dar sansele cresc.

NU vrei sa culci mobra pentru ca in momentul in care esti pe jos nu mai ai niciun control asupra a ceea ce se intampla. Bine, nu garanteaza nimeni ca pe roti ai controla prea mult dar macar sansele sunt mai mari

Nu vrei sa culci mobra pentru simplul motiv ca aderenta este mai mare intre cauciuc si asfalt decat intre plastic/metal/piele si asfalt. Prin urmare daca tot e sa te busesti in ceva, macar o faci la o viteza mai mica. Nimeni nu garanteaza ca o sa iasa (mai) bine insa sansele cresc.

Prin urmare eu cred ca toti cei care o fac, o fac din cauza de panica - bruscheaza frana fata, roata fuge, mobra se rastoarna iar cei care scapa istorisesc "am scapat pentru ca am culcat-o". Insa aici mai intervine un aspect:

 

Hai sa nu facem si noi estimari de viteza, cat avea avea, nu mai are nicio relevanta acum.

Viteza are cea mai mare relevanta acum. Daca era in limitele bunului simt (n-am spus legala) aveau sanse sa scape si sa povesteasca cum au "culcat-o". Insa in cazul de fata e evident ca au exagerat mult. Ok, poate n-aveau 200 insa tot ce trece de 100 e mult. Si din cauza asta nici conservarul nu si-a putut efectua manevra indiferent cat s-ar fi asigurat si nici mobristul n-a putut face nimic sa reduca efectele impactului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista putine aberatii mai mari decat aia cu "tobele zgomotoase salveaza vieti". Asta cu culcatul mobrei e una dintre ele.

NU vrei sa culci mobra pentru ca in momentul in care esti pe jos sansele sa zbori peste obstacol devin nule. Te vei opri in el. Brusc. Bine, nu garanteaza nimeni ca ramanand pe roti vei putea opri/ocoli/zbura peste. Dar sansele cresc.

NU vrei sa culci mobra pentru ca in momentul in care esti pe jos nu mai ai niciun control asupra a ceea ce se intampla. Bine, nu garanteaza nimeni ca pe roti ai controla prea mult dar macar sansele sunt mai mari

Nu vrei sa culci mobra pentru simplul motiv ca aderenta este mai mare intre cauciuc si asfalt decat intre plastic/metal/piele si asfalt. Prin urmare daca tot e sa te busesti in ceva, macar o faci la o viteza mai mica. Nimeni nu garanteaza ca o sa iasa (mai) bine insa sansele cresc.

Prin urmare eu cred ca toti cei care o fac, o fac din cauza de panica - bruscheaza frana fata, roata fuge, mobra se rastoarna iar cei care scapa istorisesc "am scapat pentru ca am culcat-o". Insa aici mai intervine un aspect:

 

Viteza are cea mai mare relevanta acum. Daca era in limitele bunului simt (n-am spus legala) aveau sanse sa scape si sa povesteasca cum au "culcat-o". Insa in cazul de fata e evident ca au exagerat mult. Ok, poate n-aveau 200 insa tot ce trece de 100 e mult. Si din cauza asta nici conservarul nu si-a putut efectua manevra indiferent cat s-ar fi asigurat si nici mobristul n-a putut face nimic sa reduca efectele impactului.

Daca te uiti la comentariul meu este defapt un raspuns la un post anterior a lui Catalin Mihai unde s-a adus in discutie culcatul motoretei. Nu pot sa spun daca functioneaza sau nu, n-am incercat niciodata sa evit un accident asa. M-am referit la faptul ca in eventualitatea unei situatii neprevazute putini sunt cei care isi pastreaza calmul si incearca sa mai evite accidentul in vreun fel.

De acord cu tine referitor la viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar: cum se culca voit o motocicleta? Te antrenezi pentru asa ceva?

:) eu am invatat ca motocicleta se tine intotdeauna cu cauciucul jos si fierul sus, iar in caz de urgenta franezi, asta daca stii cum.

Din pacate partea cu franarea este o mare enigma pentru multi motociclisti, eu inca exersez franarile de urgenta si nu pot spune ca voi fi vreodata pregatit pentru o asfel de experienta.

Oricum ar fi am auzit de scoli de pilotaj in care te invata cum sa franezi dar nu am auzit niciodata, dar niciodata, de scoli de pilotaj care sa te invete cum sa cazi.

In cel mai bun caz cred ca poti invata asa ceva la o scoala de cascadori pentru filme dar ia nu invata sa conduca si ca distruga motocicletele in mod intentionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista putine aberatii mai mari decat aia cu "tobele zgomotoase salveaza vieti". Asta cu culcatul mobrei e una dintre ele.

Nu stiu unde bati si cum ai ajuns la concluzia ca o toba zgomotoasa nu te salveaza...Cum ai facut statistica asta? Excluzand oricum, ca deviem de la subiect.

Sa nu mai adaug, daca avea toba zgomotoasa, poate-l auzea cel din masina, asta macar daca nu l-a vazut.

Nu stiu in ce masura sunteti majoritatea, sa aveti sfaturi catre altii...sfaturi care te fac invizibil pe strada.

 

N-o sa continui discutia, ptr ca nu sunt forumist inrait ca voi, dotat cu tehnici interminabile si contradictorii, insa am de spus un lucru important. FACETI-VA AUZITI SI VAZUTI, ALTFEL AJUNGETI CA POSTARE AICI.

 

Va doresc discutie usoara, iar in trafic, grija, atentie si conduita preventiva. (sau pe romaneste, toba si faza lunga)

 

Enjoy the safe life.

Editat de ChrisRR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde bati si cum ai ajuns la concluzia ca o toba zgomotoasa nu te salveaza...Cum ai facut statistica asta? Excluzand oricum, ca deviem de la subiect.

Sa nu mai adaug, daca avea toba zgomotoasa, poate-l auzea cel din masina, asta macar daca nu l-a vazut.

Nu stiu in ce masura sunteti majoritatea, sa aveti sfaturi catre altii...sfaturi care te fac invizibil pe strada.

 

N-o sa continui discutia, ptr ca nu sunt forumist inrait ca voi, dotat cu tehnici interminabile si contradictorii, insa am de spus un lucru important. FACETI-VA AUZITI SI VAZUTI, ALTFEL AJUNGETI CA POSTARE AICI.

 

Va doresc discutie usoara, iar in trafic, grija, atentie si conduita preventiva. (sau pe romaneste, toba si faza lunga)

 

Enjoy the safe life.

 

Conduita preventiva nu inseamna tobe galagioase si faruri sclipitoare. Ca ajuta sa fii mai vizibil in trafic, da... poate, aia cu toba e discutabila.

Ce se putea aplica la cazul de fata e viteza adaptata traficului si zonei. Nu suntem sfinti sa zicem ca mergem cu 50 in localitate, dar daca tinem la pielea noastra, nici nu mergem cu 150... ca poate mai iese unul cu masina si realizeaza cat de repede ajungi langa el. Si nici nu il poti invinovati pt asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...