Sari la conținut

Accident grav Brasov - Calea 13 Septembrie


ChrisRR
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ne-am stricat....ne luam drept etalon strainii, ca ei au 3 OoO.

Nu incercati tehnica aia cu diversificarea subiectului, ca eu nu am vorbit de viteza si avioane.

E important si cand te deplasezi in trafic, chiar si la 30, sa stie soferul ca e un motociclist pe langa, Probabil ati auzit des ,,nu te-am vazut, scuze'', dar de auzit? e aproape imposibil.

 

Anyway, sunt suficienti oameni, care nu au avut accidente si sunt destul de calculati pe SS. Incetati sa mai semanati ura. Nu asta reprezinta o comunitate.

 

Ontopic. In timp ce voi aruncati cu noroi pe aici, la Sibiu, a mai murit un motociclist. Cetatean strain, 67 ani, moto touring, deplasare exclusiv regulamentara. Din nefericire, o distinsa doamna din Bacau, a intrat in depasire,, urmata de o coliziune frontala cu motociclisul. Din pacate, nu a raspuns manevrelor de resuscitare.

 

Gata cu hatereala, iesiti la plimbare, daca nu, plimbati lantul cu o perie si un spray.

Editat de ChrisRR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ura, noroi, comunitate, hatereala... despre ce vorbesti?

Nu cumva vorbesti de polonezul care a pierdut controlul si a intrat el pe contrasens?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ura, noroi, comunitate, hatereala... despre ce vorbesti?

Nu cumva vorbesti de polonezul care a pierdut controlul si a intrat el pe contrasens?

Nu nu. Niciodata nu dau informatii gresite.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 17:54

Posibil italian, avand nr de Italia.

post-92766-0-54103900-1469037207_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ontopic. In timp ce voi aruncati cu noroi pe aici, la Sibiu, a mai murit un motociclist. Cetatean strain, 67 ani, moto touring, deplasare exclusiv regulamentara. Din nefericire, o distinsa doamna din Bacau, a intrat in depasire,, urmata de o coliziune frontala cu motociclisul. Din pacate, nu a raspuns manevrelor de resuscitare.

odihneasca-se in pace :(

 

nu mai formula totusi si tu de parca daca nu ne puleam pe forum nu murea italianul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.... tocmai era sa iau pe bot o frumoasa SS rosie. Eu incercam sa ies dintr-o parcare subterana, pilotul incerca sa stabileasca un nou record de viteza pe Eminescu in partea de inceput a strazii. Partea aia care e in S si are si ceva treceri de pietoni si intersectii in care e un accident pe zi din lipsa vizibilitatii si din cauza aglomeratiei.

Nu stiu numar sau marca mobrei, la viteza nu se prea mai disting.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odihneasca-se in pace :(

 

nu mai formula totusi si tu de parca daca nu ne puleam pe forum nu murea italianul

Nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta.

 

Eu am mers intr-o zi cu tobele galagioase, urmatoarea cu cele stoc.

Diferenta este foarte, foarte mare.

La fel a fost si cand eram pe scuter.

Cine zice altceva, sigur nu a testat Bucurestiul in toate ipostazele.

Nu-ti bate capul cu haterii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers intr-o zi cu tobele galagioase, urmatoarea cu cele stoc.

Diferenta este foarte, foarte mare.

La fel a fost si cand eram pe scuter.

Cine zice altceva, sigur nu a testat Bucurestiul in toate ipostazele.

 

Eu am doua tobe de carbon Scorpion custom made ptr Hayabusa si tot mi-a intors in fata soferul de logan incercand sa intre pe DN1 de pe un drum fara prioritate.

Cu cateva secunde inainte se uitase chiar la mine eram intr-a treia. Poate daca tobele "bateau" in fata, era altceva.

Noroc ca nu zburam prea jos.

In oras, posibil sa se auda tobele, dar e discutabil.

 

Cand mergi cu viteza - mai ales prin oras - iti asumi riscul, adica clar stii ce te poate astepta.

Pacat de tineretea lor.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati-o cu tobele...

Nu e atât de mult vorba de "nu te-am vazut" cat de "nu m-am uitat".

In cazul asta, la viteza aia, ca este evident ca 50 la ora nu a fost... tobele se aud chiar si stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde bati si cum ai ajuns la concluzia ca o toba zgomotoasa nu te salveaza...Cum ai facut statistica asta? Excluzand oricum, ca deviem de la subiect.

Sa nu mai adaug, daca avea toba zgomotoasa, poate-l auzea cel din masina, asta macar daca nu l-a vazut.

Nu stiu in ce masura sunteti majoritatea, sa aveti sfaturi catre altii...sfaturi care te fac invizibil pe strada.

 

N-o sa continui discutia, ptr ca nu sunt forumist inrait ca voi, dotat cu tehnici interminabile si contradictorii, insa am de spus un lucru important. FACETI-VA AUZITI SI VAZUTI, ALTFEL AJUNGETI CA POSTARE AICI.

 

Va doresc discutie usoara, iar in trafic, grija, atentie si conduita preventiva. (sau pe romaneste, toba si faza lunga)

 

Enjoy the safe life.

Mr. Chriss tot ce sper e ca nu te cunosc personal ca sa nu am o dezamagire. Restul e poveste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am citit ca pasagerul nu avea casca...

 

probabil or s-o gaseasca peste vreo 2 luni prin boscheti. la fel cum vor mai gasi si parti din motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune? Ai auzit un motor ca cel implicat in accident cum suna cu toba stoc? Suna ca o musca! Deci nu amesteca marfa cu ambalaju ca nu te cred!

Eu sunt partial deacord cu tobele care trebuie sa fie mai puternice decat cele stoc atat din motive "estetice", dau viata motorului, cat si din motive de siguranta.

Sa ai insa pretentia ca daca ai tobe goale duse in jdemii' de ture poti sa o arzi racing ca daca nu te vede te aude mi se pare nu doar riscant ci si pueril.

Degeaba te aude daca tu faci zeci de metri pe secunda pana ajungi la el.

 

Eu o tin pe a mea: conduita preventiva (chiar daca suna comunist si usor idiotic ca formulare) nu inseamna sa mergem imbracati in portocaliu fosforescent, cu 50 la ora in localitati si 90 afara, ci bun simt in trafic, atentie sporita, fara giumbuslucuri si racing intre semafoare. Niciun motociclist nu e sfant, ca de aia e motociclist, toti facem "tampenii" insa pana si tampeniile trebuie calculate si facute cu cap ca daca depasesti ca boul pe dunga continua in curba fara vizibilitate si te lipesti de un tir sau o arzi fara casca cu >100 kmh intre semafoare nu esti vreun mare motociclist ci un "tragator de gaz". Motociclismul inseamna plimbare, fun, adrenalina uneori, distractie nu blana ca idiotu unde prinzi o linie dreapta.

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e off, întreb: o tobă mai zgomotoasă nu are și vibrații mai puternice? Cum afectează asta confortul la drum lung, la o tură de 5-6-700 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e off, întreb: o tobă mai zgomotoasă nu are și vibrații mai puternice? Cum afectează asta confortul la drum lung, la o tură de 5-6-700 km?

 

Am patit pe o singura motocicleta chestia asta, pe un gsxr 600 K8, avea o Yoshimura parca, ceva mai scurta ,fara db killer , si la o anumita turatie (sau o plaja fff ingusta de turatii) avea o rezonanta si vibratii foarte enervante.... (nu era a mea, m-am plimbat de cateva ori cu ea doar)

 

Mai sunt unele in care le simti in scarite, foarte enervant (de obicei la 4L am patit asta), la V2, culmea, nu (probabil si pt ca merg in regim de turatii mai redus decat 3L sau 4L)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu sunt partial deacord cu tobele care trebuie sa fie mai puternice decat cele stoc atat din motive "estetice", dau viata motorului, cat si din motive de siguranta.

.

Si eu care atatia zeci de ani am crezut ca viata motorului o dau calutii putere.

Daca nu ai cu ce sa te faci remarcat in societate o faci prin galagie fiind cel mai usor: manele la maxim acasa sau in masina, tobe auto/moto care scoala si mortii din mormant, burnout (oi fi scris cum trebuie?), drift-uri etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e off, întreb: o tobă mai zgomotoasă nu are și vibrații mai puternice? Cum afectează asta confortul la drum lung, la o tură de 5-6-700 km?

 

la drum lung si fara doape ai creieru tzichi, am schimbat totul inapoi pe stock... e foarte obositor la drum lung, dar deh fiecare are perioada lui de nebunie, unora le trece de la sine, altii nu mai apuca... fiecare face cum vrea, vorba aia: bine ca nu suntem toti la fel! nRock!

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, daca am ajuns sa comparam forjatorii de bulevard cu pilotii de motogp... e bine, ce sa mai zic :))

De "street legal" n-ai auzit inca, nu? La noi orice burlan lucios si puternic urlator are denumirea generica de "toba sport"... desi, cel mai probabil, marea majoritate pierd, nu castiga ceva cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,era vorba de viata, nu de putere. Deci vorbim de tot ceea ce tine de o motocicleta, nu despre aberatii crunte si rusinoase. Toba sport gen akrapovic,yoshimura,mivv,etc...sunt gunoaie urlatoare,producatoare de galagie ampwlea, etc. A ajuns orice pokemon sa vorbeasca . Sorry..

Eu zic ca daca benzineste si scanteieste atunci porneste...si mai si vietuieste...

Ce zici vanator de poke...cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uimeste ma si tu ! Si cat vietuieste cu scanteia si benzina dar fara ulei? Bhaha

Dar doar cu ulei ? Ia "viata" de la tine daca-i dai la manivela si doar cat dai la...manivela.

Fara ulei in care a fost bagat in prealabil golirii, Duralube, Metabond, etc, chiar destul de mult...

Si nu mai fa compartii fortate pentru ca "viata" nu inseamna neaparat sange si numai sange..

 

Si cand colegul s-a referit la "viata" cred ca a vrut sa se refere la iuteala, sprinteneala, plus de snaga. cum am mai zis, in nicin caz ca toba respectiva ar pune-o in miscare sau ar mentine-o...pe ea..o..pe miscare...

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus de asta multi merg cu dopuri de urechi si mai conteaza si ce casca ai .Nu poti sa le bagi pe toate in acceasi oala ...

 

Mobra e 2L, de 800. Folosesc permanent doape, iar casca e o integrala foarte ok, ca nivel al zgomotului. Insa problema mea erau vibratiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasager fara casca? Viteza mare? Lipsa echipament? Crosetari? Pasageri despuiati de tricouri si.n slapi? Zilnic,in timp ce.mi fumez tigarile pe o banca la bulivar Beijing Herastrau,vad alergand de 'colo 'colo multi copii fara instinct de supravietuire.Probabil ca printre ei se afla destui candidati la RIP.Observ ca sunt destui pe care puterea exemplului ii lasa reci.Tin ei mortis sa aibe propria experienta.Doar ca uneori n-o mai poti povesti cuiva decat prin mediumi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...