emilian_rks Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Daca esti in situatia de a ramane fara benzol si esti constient ca nu tre sa lasi motorul sa prinda viteza pe coborare, o lasi mai moale si nu ajunge sa iti fiarba lichidul. In schimb daca esti inconstient si "te dai" pe coborare fara frana de motor atunci ai toate sansele sa ramai fara frane. EU am patit-o de 2 ori tot in zona aia, facusem trasee pe forestiere si eram cu benzina pe rezerva de vreo 60-70km cand am ajuns la Obarsia si am facut o data Obarsia - Novaci si o data Obarsia - Petrosani cu motorul oprit pe coborare fara stress - am mers linistit si am ajuns cu bine la PECO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Eu nu trecusem pe rezerva, poate si din cauza ca nu am vrut sa ma bazez pe ea, n-am umblat niciodata la comutatorul ala. Dar la nevoie umblam Cea mai rapida portiune e spre Obarsia Lotrului, e o portiune mai lunga si nevirajata, putin dupa ce cobori de la platou unde vand aia tot felul de lucruri. Acolo am luat si 96 si 85. Ori filmarile sunt facute pe curbe, de asta nu pare in videoclip 85, pentru ca acolo nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Apropo cu coborarea cu motorul oprit. Motoarele pe injectie si unele pe carburator (hornet600 dupa 2003)au consum zero in frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Poti cobori linistit cu motorul oprit (adica contact luat) ca este aceeasi frana de motor daca o lasi in viteza, deoarece motorul este invartit de transmisie adica roata spate... Editat Iulie 29, 2016 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) VladF - frana de motor cu motorul oprit?? )))) ce faci, bagi in viteza, blochezi roata si esti pe jos? ca alta varianta nu vad Editat Iulie 29, 2016 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Da, daca faci asta cu motorul oprit, nu iti suje benzil din carburiciuri? Ca asa dadeau amicii 'pacanele'. Luau contactul, lasau in frana de motor, trageau ambreiajul dupa si puneau contactul si cand lasau ambreiajul...POC! Intreb si eu, nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Da Banzay. Asa pornesti mobra fara probleme. Am facut si eu cand nu mai aveam baterie (functioneaza lafel si la masina): in viteza, contact pus, ambreiaj strans, impins mobra/lasat la vale sa curga...si cand ai putina viteza, iei mana de pe ambreiaj si porneste motorul. Dar in cazul de fata nu avea ce sa traga din carburi pt ca Fredy nu mai avea gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Daca ii iei contactul si din cheie, nu cred ca mai alimenteaza carburile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Apropo cu coborarea cu motorul oprit. Motoarele pe injectie si unele pe carburator (hornet600 dupa 2003)au consum zero in frana de motor. Posibil desi nu cunosc si de aceea nu contest ca o fi asa. Am sa citesc. La masina scrie pe calculatorul de bord consum zero, dar in realitate exista o cantitate minima de carburant care intra in cilindru altfel te-ar zmuci rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Nu am foarte mare experienta, eu cand m-am dat cu motorul oprit am luat si contactul. In ceea ce priveste blocarea rotii tin minte doar ce mi-a zis instructorul cand faceam poligonul pe frig: sa am mana pe ambreiaj ca daca se opreste motorul cu ea in viteza blocheaza roata si sunt pe jos. Deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Da Banzay. Asa pornesti mobra fara probleme. Am facut si eu cand nu mai aveam baterie (functioneaza lafel si la masina): in viteza, contact pus, ambreiaj strans, impins mobra/lasat la vale sa curga...si cand ai putina viteza, iei mana de pe ambreiaj si porneste motorul. Dar in cazul de fata nu avea ce sa traga din carburi pt ca Fredy nu mai avea gaz N-ai inteles. Sa cumpere daca nu mai are! Daca ii iei contactul si din cheie, nu cred ca mai alimenteaza carburile.. De ce? Pompa de benzil? Ca asta cred ca are electrica, dar daca e vacuumatica ca la TDM sau altele? Intreb si eu de curiozitate, nu ma pricep. Editat Iulie 29, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Aveam gaz, cum nu aveam doar ca la limita si am preferat sa economisesc la maxim sa fiu sigur sau aproape sigur ca ajung pana la peco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Nici eu nu sunt stiu exact dar daca este pompa vacuumatica pare logic ceea ce spui.. Editat Iulie 29, 2016 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Totusi, cum sa n-ai frana de motor cu motorul oprit? Ai incercat sa impingi un motor oprit in treapta 1? ... sau 2... sau 3...? Defineste frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Adica lasi autovehicolul intr-o treapta de viteza si nu mai apesi acceleratia sau ii tai cu totul alimentarea. Motorul opune rezistenta in transmisie datorita compresiei. Se accepta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 nu era buba la cutie de viteze daca mergeai mult pe liber cu motorul oprit la motorete cu cutie "cu totul"? (gen, nu se mai unge bine si se fwte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 nu era buba la cutie de viteze daca mergeai mult pe liber cu motorul oprit la motorete cu cutie "cu totul"? (gen, nu se mai unge bine si se fwte) Cutia de viteze nu se unge prin pompa de ulei ci prin barbotare. Din ceea ce stiu eu mersul gol nu deranjeaza. Cat timp rotile se invart, se invart si pinioanele si uleiul se plimba prin cutie. Iar motorul daca nu se invarte nici de ungere nu are nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Era o chestie cu niste viteze relative diferite, la mersul pe liber. La un capat al transmisiei, motorul oprit/la relanti da o viteza de rotatie diferita de cea a transmisiei - care e data de viteza cu care se invarte roata. Chestia aia - la masini - generao uzura prematura pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Adica lasi autovehicolul intr-o treapta de viteza si nu mai apesi acceleratia sau ii tai cu totul alimentarea. Motorul opune rezistenta in transmisie datorita compresiei. Se accepta? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Engine_braking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Nu stiu engleza, te rog sa explici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Nu stiu engleza, te rog sa explici Nu stiu mecanica. Incearca cu Google Translate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Fac doar o corectie la o postare citita mai sus: nu se incalzeste lichidul de frana, ci discul din cauza frecarii indelungate. A scris cineva de fading si asta era dar mai trebuia precizat ca nu are treaba cu lichidul de frana. Iar cu bicla si cu echipament infim nu m-as da asa tare pe curbele alea. Poate doar intr-un tempo mai redus. Bravos! Editat Iulie 29, 2016 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.