stres Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Am o Honda Shadow de 125 cmc pe care n-am pornit-o de mai bine de un an. I-am schimbat bateria si tot nu vrea sa porneasca. Bujiile erau umede, le-am schimbat cu unele uscate, nimic. Furtunul de la benzina l-am desfacut, curge benzina. Am incercat sa-l pornesc cu soc, fara soc, pe rezerva, pe on... nimic. Am inteles ca ar fi de la carburator. Dat fiind ca un mecanic cu timp de mine nu gasesc, vreau sa desfac eu motocicleta. Problema e ca, din ce am inteles, carburatorul trebuie reglat intr-un anumit fel. Habar n-am cum si nici cu ce. Plus ca eu il desfac, dar mai departe ce-i fac? Cum il curat? Atata idee stiu clar: trebuie sa scot toata benzina (carburator, furtunuri, rezervor) si apoi sa pun alta proaspata. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 don't.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Cauta totusi un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Daca ai noroc, ai putea incerca sa dai cu spray de pornire pe filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Poti incerca urmatoarea chestie : scurge benzina din carburator cu ajutorul surubului de purjare si lasa-l sa se umple cu benzina proaspata . Fara sa faci nimic , invarte cateva secunde motorul cu ajutorul electromotorului fara bujiile montate , sa arunce vaporii de benzina si sa aeriseasca cilindrii . Daca ai posibilitatea sa incalzesti bujiile si sa le montezi calde in cilindru , montezi fisele pe bujii si incerci sa pornesti motorul normal , prima oara fara shock , pe urma daca nu porneste incerci si cu shock-ul tras . Dar fara sa accelerezi de loc, in ambele cazuri . Asta ar trebuii sa stii sa faci . Daca stii sa verifici daca ai scanteie la bujii fa si asta inainte sa incalzesti bujiile . Daca nu ai nici un rezultat si urmezi procedura standard de pornire , atunci asa cum s-a mentionat mai sus , consulta un mecanic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Inainte sa faci cele spuse mai sus de colegul gtr 1000 , scurge toata benzina din rezervor (trebuie sa aiba undeva in lateralelel rezervorului un robinet de unde iese un furtunas prins cu colier) si pune una proaspata. Apoi faci cele spuse de el. Si daca functioneaza cele zise mai sus , iar motocicleta porneste, pune un aditiv de curatare a carburatorului in rezervor si da o tura. Posibil sa ai noroc si sa scapi de curatat si reglat carburatoare. In nici un caz nu te apuca sa faci asta singura, daca va fi nevoie, ia totusi un mecanic pt curatatul carburatoarelor si reglaj. Respect totusi ca ai curajul sa incerci asta singura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 (editat) ai defacut pasii urmatori : 1.scos benzina veche din rezervor 2.paharul carburatorului are un surub de drenaj...desfaci surubul si golesti carbul de benzina.in asa fel si plutitoarele si cuiul pontou trebuie sa se despeteneasca caci aici e buba mare dupa mult stat 3.desfaci bujia si lasi macar 30min..1h cilindrul fara bujie....sa se aeriseasca si evapore benzina in exces care a intrat in camera de ardere 4.cureti usor electrozii bujiilorde funingine si calamina si le pui si pe aragaz 1-2 minute in flacara. 5.strangi surubul de la pasul 2,pui benzina fresh,pui bujia,tragi jumatate socul dar nu te atingi de acceleratie. n-are de ce sa nu mearga acum cummulti ziceau e posibil sa se fi decantat in carburator destula mizerie,dar e posibil o parte din mizeriea se mai dreneze prin golirea paharului succes Editat Septembrie 9, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Cateva videouri ca sa iti dea idee de cam ce presupune curatarea carburatorului. Vezi daca vrei sa te bagi sau lasi pe altcineva. Atentie: sunt cateva suruburi de reglaj pe care nu trebuie sa le atingi. Sau va trebui sa le marchezi pozitia. Citeste despre carburatoare inainte sa te apuci. Un mecanic nu ar trebui sa coste prea mult. Roaga-l sa stai cu el cat face treaba, ca sa inveti. Ii cumperi o bere, ii spui bancuri, te descurci cumva sa te accepte. Uite aici am niste idei cu ce trebuie sa faci inainte sa pui motocicleta la pastrare: /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/?p=4234472 Asta ca sa nu mai ai probleme la pornire. Succese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 (editat) Scanteie ai la bugie? Benzina de un an nu ar fi asa mare problema. Editat Septembrie 9, 2016 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laszlobauer Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Ar mai fi o idee sa scoti bujia si sa-i stropesti un pic de benzina prin gaura cu o siringa, dar foarte putin, pui inapoi bujia curatata si incerci. Daca ai scanteie, ar trebui sa ti-o tureze motorul un pic, si se opreste. Daca se tureaza, ii mai faci asta de cateva ori si ar trebui sa-si revina. Dar e important, sa nu tragi acceleratia daca da un poc. Da-i numai cu soc si fara acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Daca ai noroc, ai putea incerca sa dai cu spray de pornire pe filtru de aer. cocos, dece nu dai tu sfaturi la gradinita sau in locuri familiare? bah astia cu seringile? de unde ati venit mah? cine v-a dat internet? furatz de la mcdonaldz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Poate nu ai scanteie, de la atata stat s-au oxidat contactele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 O sa scrii o carte si despre asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 benzina nu-i lapte... nu se strica daca sta un an! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laszlobauer Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Asta e un forum de calitate. Vine ea cu o problema, dupa aia numai va bateti joc de restul care a incercat sa ajute cum a reusit el la randul lui sa rezolve o asemenea problema (cel putin eu am pornit motoare cu metoda care am scris mai sus). Pe bune! Sunteti culmea. 1. @superbec Tu probabil ca esti deja prea batran se inveti lucruri noi. Daca bagi un pic de benzina in cilindru, aia se arde daca este compresie si aprindere. Banuiesc ca habar n-ai de ce am zis asta, dar tu n-ai auzit pana acuma, asa ca inseamna ca-i imposibil. Esti super membru cu peste 2500 de postari de astea? Felicitari! 2. @b374 Nu, benzina nu se strica daca sta un an, in schimb isi pierde din calitati. Puteai sa zici ca si Falkenberg, "nu cred ca benzina ar fi o problema". Super Membru -> Super Atitudine Ati facut niste postari foarte utile! Imi cer scuze de la cei care chiar au incercat sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 benzina nu-i lapte... nu se strica daca sta un an! asa credeam si eu, dar am patit-o cu benzina stata 4-5 luni maxim(si nu din ro), de cand au inceput sa bage alcool si alte chestii in benzina nu mai e nimic sigur. 1. @superbec Tu probabil ca esti deja prea batran se inveti lucruri noi. Daca bagi un pic de benzina in cilindru, aia se arde daca este compresie si aprindere. Banuiesc ca habar n-ai de ce am zis asta, dar tu n-ai auzit pana acuma, asa ca inseamna ca-i imposibil. Esti super membru cu peste 2500 de postari de astea? Felicitari! mah, tu esti neam cu belbody? pornitul cu spray de pornire ... e pentru dizele ... cunoscatorule la motociclete daca are jiclerele infundate ce rezolvi cu sprayu de pornire? un mic foc de tabara? invarte motorul 2-3 secunde? poate mai mult... incepi sa tragi ca maimuta de gaz ca poate se "desfunda" iti spun eu ca nu se desfunda, dar poate da un rateu pe admisie si ramai fara sprancene ??? chinui demaroru ala 2 ore, descarci 3 baterii pana iti iei inima in piept sa desfaci minunea tehnicii de carburator ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laszlobauer Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Dada. Ai dreptate. Daca bujia se uda cu benzina inseamna carburator infundat si ca nu primeate benzina. Iar daca ii bagi benzina sau spray fortat si se incalzeste un pic sigur nu ajuta sa arda benzina. Sa fiti voi sanatosi cu forumul vostru de comentat prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Ipoteza : daca sunteti la UPU cu o problema medicala ce necesita interventie de urgenta si se invart medicii si asistentele in jurul vostru zbierand bezmetici unii la altii crezand ca daca zbeara mai tare au si dreptate , cum v-ati simtii ?!?! Cred ca biata fata nici nu mai vrea sa auda de forumul asta ! Aveti putina onoare si daca nu puteti ajuta cu o vorba buna ,si de incurajare , cititi in liniste !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Dada. Ai dreptate. Daca bujia se uda cu benzina inseamna carburator infundat si ca nu primeate benzina. Iar daca ii bagi benzina sau spray fortat si se incalzeste un pic sigur nu ajuta sa arda benzina. Sa fiti voi sanatosi cu forumul vostru de comentat prostii. da poa sa fie "infundat carburatoru" si sa ude bujia ! cum si dece n-o sa-ti explic , sa ramai un nemtudom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Vezi ca rade fata asta de tine Mariane. Cuiul, dacă e unul, e pointeu, jiclerele sunt jicloare, de innecat se îneacă (dar mai greu daca ai jicloare infundate). Ce dreaq... » Post actualizat in 10 Sep 2016 02:26 Se poate, daca a stat mult fara benzina in carburator (se scurge in timp), sa fi ramas intepenit sistemul care-ti regleaza nivelul in camera de nivel constant si acum iti navaleste prea multa benzina prin toate circuitele. Nu se combina toata in amestec si zoaiele surplusului se scurg de pe peretii carburatorului in cilindru si-ti uda bujia. Daca nu te pricepi, trebuie sa chemi un mecanic. Asta presupunand ca nu ai probleme de natura electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Am intalnit 2 variante la motoare (auto sau moto) state multa vreme: benzina din care se evapora in timp componente volatile - trebuie inlocuita - si lipsa compresiei datorita absentei/spalarii oricarei urme de ulei din zona cilindru-piston-segmenti. La prima parte se poate ca, dupa o prima pornire cu benzina noua pusa direct in carburator sau "in nas" sa porneasca si sa mearga cu benzina veche din rezervor, ba chiar sa porneasca la cald cu ea. Insa la urmatoarea incercare la rece iarasi nu o ia, uda bujii, " benzineste, scanteieste dar nu porneste". Pt a 2-a chestie se pun 10-20 ml de ulei in cilindru (pe la bujie) se invarte motorul de cateva ori cu demarorul fara bujie, apoi se pune bujia si se incearca pornirea. Posibil sa ajunga ulei pe bujie, e bine sa ai 1-2 de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Asta e un forum de calitate. Vine ea cu o problema, dupa aia numai va bateti joc de restul care a incercat sa ajute cum a reusit el la randul lui sa rezolve o asemenea problema (cel putin eu am pornit motoare cu metoda care am scris mai sus). Pe bune! Sunteti culmea. 1. @superbec Tu probabil ca esti deja prea batran se inveti lucruri noi. Daca bagi un pic de benzina in cilindru, aia se arde daca este compresie si aprindere. Banuiesc ca habar n-ai de ce am zis asta, dar tu n-ai auzit pana acuma, asa ca inseamna ca-i imposibil. Esti super membru cu peste 2500 de postari de astea? Felicitari! 2. @b374 Nu, benzina nu se strica daca sta un an, in schimb isi pierde din calitati. Puteai sa zici ca si Falkenberg, "nu cred ca benzina ar fi o problema". Super Membru -> Super Atitudine Ati facut niste postari foarte utile! Imi cer scuze de la cei care chiar au incercat sa ajute. eu n-am probleme cu fatuca... doar cu aia care o pun sa faca inutilitati... si fiind super membru cum zici tu si vechime destula cred ca stiu sa-i identific si cum sa-i tratez » Post actualizat in 10 Sep 2016 14:06 asa credeam si eu, dar am patit-o cu benzina stata 4-5 luni maxim(si nu din ro), de cand au inceput sa bage alcool si alte chestii in benzina nu mai e nimic sigur. cel mai mult am lasat motor pe bara, rezervor de tabla, in nici un caz plin aproape 3 ani de zile... a pornit si a mers ff bine cu benzina aia. » Post actualizat in 10 Sep 2016 14:09 Am intalnit 2 variante la motoare (auto sau moto) state multa vreme: benzina din care se evapora in timp componente volatile - trebuie inlocuita - si lipsa compresiei datorita absentei/spalarii oricarei urme de ulei din zona cilindru-piston-segmenti. La prima parte se poate ca, dupa o prima pornire cu benzina noua pusa direct in carburator sau "in nas" sa porneasca si sa mearga cu benzina veche din rezervor, ba chiar sa porneasca la cald cu ea. Insa la urmatoarea incercare la rece iarasi nu o ia, uda bujii, " benzineste, scanteieste dar nu porneste". Pt a 2-a chestie se pun 10-20 ml de ulei in cilindru (pe la bujie) se invarte motorul de cateva ori cu demarorul fara bujie, apoi se pune bujia si se incearca pornirea. Posibil sa ajunga ulei pe bujie, e bine sa ai 1-2 de schimb. as merge si eu pe putin ulei in cilindru... daca benzineste destul cat sa ude bujia si scanteieste - ramane lipsa de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Numai aberatii su tampenii oe tot forumu si in primul rand numai mecanci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 (editat) benzina nu-i lapte... nu se strica daca sta un an! gresit ,o sa fii uimit daca o lasi in rezervor 1 luna si bagi nasu sa o mirosi , pute a acetona si daca ii dai si foc scoate un fum negru de te dor floc..ii e din propria experienta, Editat Septembrie 10, 2016 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Cate discutii tampite. Tot ce trebuie facut la o motocicleta cu carburator care a stat mult e sa se schimbe benzina din carburator cu alta proaspata din rezervor. Adica se desface surubelul de golire si se lasa un pic sa curga pana vine benzina noua din rezervor. Benzina din rezervor nu se "strica" dupa 1 an, insa capacelul ala de benzina din carburator nu mai e benzina dupa un an. Asta ar trebui sa stie oricine detine o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.