xt600 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Pentru cei care doresc un enduro touring usor, cu sigla BMW pe rezervor, bavarezii pregatesc modelul G310GS. Cateva detalii aici: http://auto.ndtv.com/news/bmw-g-310-gs-5-things-you-need-to-know-1398416 . Nu reiese clar din articol, daca motocicleta va fi vanduta si pe piata europeana. Informatii si aici: http://auto.ndtv.com/news/bmw-g-310-gs-5-things-you-need-to-know-1398416 https://www.indiacarnews.com/bike/bmw-g-310-gs-india-14736/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 but why? WHY? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Informații apărute în presă pe la Intermot .PS: de unde G 350 GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 (editat) De unde 350? G 310GS este modelul... Se pare ca si Honda vrea la clasa mica.. ca sa nu zic foarte mica: http://auto.ndtv.com/news/2017-honda-cbf190x-unveiled-in-china-1478705 Editat Octombrie 26, 2016 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 De unde 350? Păi nu știu de unde. Tu ai dat numele topic-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 (editat) Informații apărute în presă pe la Intermot . Atunci erau doar in stadiu de zvon, probabil. Acum se pare ca este certitudine. » Post actualizat in 26 Oct 2016 10:28 Păi nu știu de unde. Tu ai dat numele topic-ului. Haha.. da.. scuze! Nush' la ce ma gandeam. Se poate remedia?? Rog un moderator sa modifice, in titlul topicului, 310, in loc de 350. Multumesc! Editat Octombrie 26, 2016 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Cam toate informațiile indienilor (și majoritatea pozelor) le găsești în articolul original de pe motociclismo, apărut pe 1 Octombrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 Ei, iti dai seama ca am gasit informatia cu totul intamplator si m-am gandit ca poate fi impartasita, celor interesati de nisa asta. Ulterior, am gasit articole din aprilie, dar erau doar in stadiul de zvonuri/discutii. Bine ca ai gasit articloul si l-ai postat. Pana la urma, in legatura cu corectura din titlul topicului, nu se mai poate face nimic? Eu nu mai pot sau nu stiu cum as putea interveni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 Daca o sa aiba calitatea lui Royal enfield.... mai bine lipsa. Da report si modifica un admin/moderator. Nu cred ca vor fi probleme mari de calitate. Ca alea facute in Germania nu vor fi, dar oricum BMW are un nucleu dur de fani care iau orice li se ofera. Multumesc. Am dat report, poate face cineva modificarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Și KTM-ul asamblează în India - RC 390, de exemplu. Nu este finisată extraordinar, dar acceptabil. Mai ales pentru prețul propus.Nu au nivelul necesar pentru a construi/asambla motociclete scumpe, dar pentru astea mici și ieftine care oricum vor vedea multe căzături și abuzuri, merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 http://riderzone.in/negatives-of-duke-390/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Io as fi asteptat cu topicul asta inca doua saptamani, pana pe 8 noiembrie, cand va fi lansat la Milano si implicit vor aparea si informatiile oficiale si concrete de la BMW, care ulterior vor fi preluate si de restul presei de specialitate. Asa insa, pe viitor cand cineva va vrea sa se intereseze despre acest model pe topic, se va lovi mai intai de cateva pagini de batut campii si presupuneri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Şi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 (editat) Probabil ca se referea la sfintenia marcii. apare imediat si Apostolu' Dan Nastase.... Editat Octombrie 27, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Si renault asambleaza in India, dar nu le vinde in Europa daca ma intelegi.... Culmea e ca alea sunt probleme de priectare, nu de calitate, in afara de aia cu uleiul care se scurge... KTM vinde și-n Europa ceea ce asamblează în India. H-D la fel. Ducati asamblează unele modele pentru Oceania și SUA în Thailanda. Sunt câteva exemple. Io as fi asteptat cu topicul asta inca doua saptamani, pana pe 8 noiembrie, cand va fi lansat la Milano si implicit vor aparea si informatiile oficiale si concrete de la BMW, care ulterior vor fi preluate si de restul presei de specialitate. ...Cum ar fi? Cred că avem deja toate informațiile, chiar dacă nu sunt oficiale - mai puțin prețul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Daca tot aveti toate informatiile sa-mi zica si mie cineva cate kg are!! Nu de alta dar urmaresc zvonistica deja de niste luni, insa nimeni nu a venit cu ceva concret pe cea mai importanta caracteristica tehnica [cel putin pt mine]. Adica daca nu are sub 150 kg e total inutil de fapt ar trebui sa aiba sub 140 ca sa inceapa sa fie interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 La gol sau la plin? 310 R are vreo 160kg la plin. GS-ul cred că va fi cu câteva kg mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 La gol sau la plin? 310 R are vreo 160kg la plin. GS-ul cred că va fi cu câteva kg mai greu. daca apare si GSA 310, probabil ca ajunge la 180kg la plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 29, 2016 Autor Share Postat Octombrie 29, 2016 KTM vinde și-n Europa ceea ce asamblează în India. H-D la fel. Ducati asamblează unele modele pentru Oceania și SUA în Thailanda. Sunt câteva exemple. Probabil asa se explica ca nici KTM, nici H-D si nici Ducati nu sunt niste repere in materie de fiabilitate... insa daca la un motor de promenada sau la un speed nu este un capat de tara, la un turing adventure, fiabilitata este un parametru fundamental. » Post actualizat in 29 Oct 2016 10:31 Daca tot aveti toate informatiile sa-mi zica si mie cineva cate kg are!! Nu de alta dar urmaresc zvonistica deja de niste luni, insa nimeni nu a venit cu ceva concret pe cea mai importanta caracteristica tehnica [cel putin pt mine]. Adica daca nu are sub 150 kg e total inutil de fapt ar trebui sa aiba sub 140 ca sa inceapa sa fie interesant. XT-ul meu are 157 kg la gol, construita in maniera bulet proof de acum 20 de ani. WR 250R are 135 wet weight. Dupa imagini, cred ca GS310 va iesi undeva sub 150 kg la gol. Voi urmari cu atentie sporita acest aspect, ca sa vad daca am estimat corect. Vad ca e aglomeratie mare pe nisa asta a aventurierelor de cilindree mica. Si familia VStrom se mareste: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dl250_17.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Probabil asa se explica ca nici KTM, nici H-D si nici Ducati nu sunt niste repere in materie de fiabilitate... insa daca la un motor de promenada sau la un speed nu este un capat de tara, la un turing adventure, fiabilitata este un parametru fundamental. Și Yamaha asamblează motociclete în Asia de sud-est (Indonezia și China de exemplu). Ce spune asta despre fiabilitatea Yamaha? Nimic. La fel cum nu spune nici despre fiabilitatea celorlalte mărci Motocicletele de cilindree mică și entry-level sunt destinate începătorilor din Vest dar mai ales mulțimii de motocicliști din Asia - unde un motor de 125 sau 250cc este considerat ca fiind de cilindree medie. La o astfel de motocicletă, principalul argument de vânzare este prețul, iar 310 GS nu este o excepție. Vad ca e aglomeratie mare pe nisa asta a aventurierelor de cilindree mica. Si familia VStrom se mareste: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dl250_17.htm La fel ca și GSX-250R, este de fapt un Inazuma (fabricat și el în China) îmbrăcat diferit. Iar cu 25cp @ 178kg la gol nu știu cât de departe va ajunge - dar sigur va ajunge încet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Marea majoritate a motoretelor din Turcia sunt Honda CBF 150 si Yamaha YBR 125, care-s folosite in marile orase ca inlocuitoare ale scuterelor pentru livrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 8, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2016 Cum spuneam, se pare ca se aglomereaza piata pe segmentul aventurierelor usoare. Honda a mai scos un model de 250, la un pret competitiv: http://lanesplitter.jalopnik.com/the-honda-crf250l-rally-is-your-cheap-ticket-to-the-end-1788678793 dar lucrurile cu adevarat serioase se anunta la clasa medie, odata cu preconizatul model T7 de la Yamaha: http://lanesplitter.jalopnik.com/the-yamaha-t7-looks-like-the-future-of-going-far-fast-1788682754 . Deocamata este doar in stadiul de concept, prezentat la EICMA, dar viitorul suna bine . Alte informatii aici: http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/november/yamaha-t7-tenere-concept/ , aici: http://www.cycleworld.com/yamaha-t7-tenere-concept-might-be-our-favorite-bike-at-eicma , http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-t7-concept/ , https://rideapart.com/articles/yamaha-t7-ultimate-road-adv-bike-concept sau aici: http://www.moto.it/fiere/yamaha-concept-t7-tenere-a-eicma-2016-foto-e-dati.html https://www.youtube.com/watch?v=q5r7o3FPnWQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 https://www.youtube.com/watch?v= Nu stiu de ce, dar nu pot trece deloc peste aspectul de macheta pe care il are Zici ca e asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Informatiile oficiale in limba romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.