Sari la conținut

4x4, pickup, benzen


mihaio07
 Share

Postări Recomandate

De mai mult timp ma tot gandesc sa-mi iau un pickup 4x4, fie Hilux, fie L200.

Am mers recent cu un Pajero si s-a reaprins flacara dorintei. Buget cam 8000, deci generatia 90 - 99 pentru Hilux si L200. Sau doua bucati de Pajero, aceeasi generatie :)

 

Nu am un use case clar in cap, dar eram destul de chitit pe pickup, preferabil varianta extra cab, pe principiul: mai cari o mobra, niste biciclete, schiuri, mai o grebla. Si poti sa le cari si la deal, pe offroad.

 

Mno, dupa ce am mers cu Pajero V6, 3.0L pe benzina (varianta 2 usi), s-au mai schimbat datele problemei :laugh:. Fara discutie, e alta clasa, putin probabil sa o folosesc pe offroad la adevarata valoare. Motorul mare pe benzina mi s-a parut tocmai bun, nu-mi place deloc senzatia de tractor pe care o am in diesel.

 

Problema e ca nu prea gasesc Hilux sau L200, nici pe benzina, nici motoare mai mari de 2.5L. Un diesel de 110 de cai nu mi se pare deloc potrivit pentru o masina ca Hiluxu, nici macar pentru carat greble.

 

 

Deci, sfaturi, parerii, discutii? Cum e cu fiabilitatea motoarelor pe benzina pentru masinile astea? In general, am observat ca masinile din categoriile respective pe benzina au kilometri mai putini, probabil pentru ca lumea nu prea isi permite sa faca sute de mii de km cu consum de 20 L / 100 km.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salve,

 

Tot pt a urca mobra in bena si a pleca cu ea mi am luat un isuzu d max in leasing, dar e destul de dificil sa urc mobra si sa o dau jos si cred ca pana la urma voi lega si o remorca moto...in rest bicla si orice altceva poti cara liniștit ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La o adica, ma gandesc sa iau o remorca si am rezolvat si problema cu caratu de greble.

Exact asta am vrut sa subliniez si eu, un pick.up nu mi se pare nici cal nici magar, zic eu, fara sa am pretentia ca ma pricep foarte tare la genul asta de vehicule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Tot pt a urca mobra in bena si a pleca cu ea mi am luat un isuzu d max in leasing, dar e destul de dificil sa urc mobra si sa o dau jos si cred ca pana la urma voi lega si o remorca moto...in rest bicla si orice altceva poti cara liniștit ..

 

2 locuri, 4 sau extra cab?

 

Pentru capre de enduro, nu merge pusa o rampa de metal si impinsa la deal? Iar la vale, coborat in sa.

» Post actualizat in 02 Jan 2017 19:58

Exact asta am vrut sa subliniez si eu, un pick.up nu mi se pare nici cal nici magar, zic eu, fara sa am pretentia ca ma pricep foarte tare la genul asta de vehicule.

 

De fiecare data cand am mers cu remorca, mi s-a parut ca urmeaza sa o pierd pe drum. Fie mobra, fie remorca, fie amandoua. Iar daca iesi de pe asfalt cu tot cu remorca, e si mai rau.

Dar problema cea mai mare cu remorca e parcatul / depozitarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am un use case clar in cap, dar eram destul de chitit pe pickup, preferabil varianta extra cab, pe principiul: mai cari o mobra, niste biciclete, schiuri, mai o grebla. Si poti sa le cari si la deal, pe offroad.

 

Salut,

 

In primul rand, sper ca te-ai gandit bine inainte sa iei decizia de a cumpara o astfel de masina si ca nu o cumperi doar penrtu caratul motocicletei. Masinile astea, sunt mari(in special lungi), au motoare mari si consuma destul de mult, mai ales daca esti mai agresiv cu acceleratia si e complicat de parcat in anumite locuri.

 

Eu am mers cu un L200 din 2007. Masina e foarte rezistenta, un veritabil tanc, dupa parerea mea. Nu stiu cum e fata de Navara sau Hilux, dar pot sa spun ca se descurca foarte bine pe teren accidentat, mai ales daca ai anvelopele potrivite. La 8000 - 8500 euro, poti gasi modelul 2006-2009(nu facelift-ul), dar cele inmatriculate, sunt posibil alergate si muncite foarte mult. Cei care aveau L200-le pe care l-am condus eu, il cumparasera din strainatate, pentru ca nu aveau incredere in cele de pe piata din Romania. Din pacate L200 nu are cea mai mare bena, daca optezi pentru versiunea cu 4 usi, in comparatie cu Navara. Nu stiu cat de dese sunt cele cu motoare pe benzina, sau daca au scos motoare pe benzina, pentru masinile astea.

 

Daca as avea nevoie, mi-as cumpara un L200 sau Hilux (despre care am auzit ca e foarte apreciata, deasemenea).

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fiecare data cand am mers cu remorca, mi s-a parut ca urmeaza sa o pierd pe drum. Fie mobra, fie remorca, fie amandoua. Iar daca iesi de pe asfalt cu tot cu remorca, e si mai rau.

Dar problema cea mai mare cu remorca e parcatul / depozitarea.

Motoreta o ancorezi in 4 puncte, cat mai comprimata, pentru remorca exista posibilitatea blocarii cuplei, trebuie doar sa cumperi cheia respectiva. Iar daca isi de pe asfalt nu te pune nimeni sa megi ca la rally raid.

Pe de alta parte, dupa o tura mai lunga pe coclau nu o sa-ti mai arda de suit motoreta in bena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta o ancorezi in 4 puncte, cat mai comprimata, pentru remorca exista posibilitatea blocarii cuplei, trebuie doar sa cumperi cheia respectiva. Iar daca isi de pe asfalt nu te pune nimeni sa megi ca la rally raid.

Pe de alta parte, dupa o tura mai lunga pe coclau nu o sa-ti mai arda de suit motoreta in bena.

 

Nu e nevoie sa mergi ca la rally raid, remorca topaie si trosneste si pe macadam mai valurit.

Iar despre urcat in bena, simt ca-mi scapa mie ceva. Ce te opreste sa o urci cu motorul pornit, mergand pe langa ea pe o rampa? Nu e ca si cum o iei in spate si o pui in bena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bena deschisa => ditai camionul in care nu poti lasa o valiza daca parchezi undeva. Bena scurta pt moto la double cab, urcarea - big pain in the ass. Ai nevoie de o rampa pliabila (pe care o depozitezi unde?), te chircesti prin bena ca sa o ancorezi. Masinile de genul au tinuta de drum si confort de camion, daca nu esti Ray Krebbs fermierul din Dallas sa mor daca pricep de ce ai cumpara asa ceva. Si benzinara pe deasupra, cand in offroad ai nevoie mai mare de cuplu la turatie mica decat de putere, un diesel de 2.5 face treaba cat un benzinar de minim 3.5. Iar o Niva de 1000$ pregatita "pe soba din garaj" a facut mucii hatzuri multor "tancuri" din astea pe la raiduri daca e sa vorbim de performante pe coclau.

Doar my 5¢ opinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa mergi ca la rally raid, remorca topaie si trosneste si pe macadam mai valurit.

Iar despre urcat in bena, simt ca-mi scapa mie ceva. Ce te opreste sa o urci cu motorul pornit, mergand pe langa ea pe o rampa? Nu e ca si cum o iei in spate si o pui in bena.

Stiu foarte bine cum face o remorca pe macadam si chiar drum de pamant. Daca motoreta este ancorata ferm si nu face balans nu ai de ce sa te stresezi.

Nu te opreste nimeni, dar o sa te saturi sa tot asezi o rampa suficient de lata astfel incat sa poti sa urci si tu pe langa mobra (sau doua rampe mai inguste). Pe o remorca moto dedicata poti sa urci singur o capra de coclau si fara rampa, si tot singur s-o legi cu chingile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si benzinara pe deasupra, cand in offroad ai nevoie mai mare de cuplu la turatie mica decat de putere, un diesel de 2.5 face treaba cat un benzinar de minim 3.5. Iar o Niva de 1000$ pregatita "pe soba din garaj" a facut mucii hatzuri multor "tancuri" din astea pe la raiduri daca e sa vorbim de performante pe coclau.

Doar my 5¢ opinion.

In offroad benzina este baza, iti trebuie turatie sa se descarce cauciucurile, un pajero cu 3.5 benzina se distreaza pe langa unu cu 2.5 diesel, (am testat in teren)

Mihai, daca o sa o folosesti si la offroad de placere iti recomand un Pajero benzina dar de 3.5 ca are planetare mai groase. Am mers cu L200 in teren si e foarte greoi pt ca e lung, e usor pe spate si topaie aiurea,in plus nu gasesti deobicei cu diferential blocabil pe spate. Valabil pt orice pickup

Eu am avut un Pajero lung dar l-am dat dupa 2 ani ca sa imi iau o masina scurta strict pt offroad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masinile de genul au tinuta de drum si confort de camion, daca nu esti Ray Krebbs fermierul din Dallas sa mor daca pricep de ce ai cumpara asa ceva. Si benzinara pe deasupra, cand in offroad ai nevoie mai mare de cuplu la turatie mica decat de putere, un diesel de 2.5 face treaba cat un benzinar de minim 3.5. Iar o Niva de 1000$ pregatita "pe soba din garaj" a facut mucii hatzuri multor "tancuri" din astea pe la raiduri daca e sa vorbim de performante pe coclau.

Doar my 5¢ opinion.

 

Sunt redneck de Texas captiv in corpul unui corporatist de Bucuresti. :laugh:

 

Am zis mai sus, as cumpara asa ceva pentru carat mobra, biciclete, skiuri si alte neprevazute. Gasesc mai usor loc de depozitat o rampa pliabila decat loc de parcat o remorca.

 

Si pentru benzinara am explicat cat de cat care e treaba. Imi displace profund motorul diesel. Hurducaielile, senzatia de tractor, mestecatul in cutie, mirosul, poluarea. Apropos, taxa de prima inmatriculare e cam de 2 ori mai mare la diesel fata de benzina, la aceiasi cmc si euro.

 

Diferenta de cuplu intre un motor V6 pe benzina la 3L si un motor 4L diesel la 2.5L e suficient de mare incat cuplul la turatii joase sa fie comparabil. Pajero are 260 Nm / 4000 rpm, Hilux are 160 / 2200.

In orice caz, nu imi propun sa rup offroad-ul in doua.

» Post actualizat in 02 Jan 2017 22:56

Mihai, daca o sa o folosesti si la offroad de placere iti recomand un Pajero benzina dar de 3.5 ca are planetare mai groase. Am mers cu L200 in teren si e foarte greoi pt ca e lung, e usor pe spate si topaie aiurea,in plus nu gasesti deobicei cu diferential blocabil pe spate. Valabil pt orice pickup

Eu am avut un Pajero lung dar l-am dat dupa 2 ani ca sa imi iau o masina scurta strict pt offroad

 

M-am gandit si la Pajero de 3.5, dar nu sunt convins ca merita. Sunt mai rare, mai scumpe, si impozitul e de peste 2 ori mai mare: 5000 fata de 2200.

Am de gand sa-l folosesc la offroad, dar nu la modul sa o iau drept prin padure sau in sus pe stanci.

 

Interesant ce spui despre L200.

 

Cum e motorul de 3.0 / 3.5 pe benzina ca fiabilitate? Comparat cu clasicele 2.5 diesel.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descarcatul anvelopelor tine strict de noroi, iar turatia rotilor tine de raportul transmisiei. Avantajul benzinei aici este plaja mai mare de turatii.

M-am referit la depozitarea rampei in masina cu bena deschisa! Ca e din haluminiu sau fer, oricum e vizata de anumite zburatoare :D Valabil pt orice fel de incarcatura sau bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Având arcuri cu foi iti cam rupe ficații..eu am pus 2saci de nisip in bena sa fie mai Ok,am 4 usi si mai ramane 1,5 m de bena si mobra nu sta decat cu bena deschisă ..sa urci in sa direct in bena e cam dificil, iti trebui un pic de viteza sa nu te dezechilibrezi si apoi trebuie sa oprești cam brusc.eu nu am reușit decat căutând locuri sa aduc bena la nivel cu pământul sa pot încarcă si descarca singur mobra de200kg. Tot o remorca ar fi mai Ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut L200 si acum am un Isuzu D-Max... L200-le era fabricatie 2008, diesel..

Hilux am condus de vreo citeva ori si nu as zice ca am o parere relevanta cu privire la utilaj... era baza gamei deci destul de subtirel dotat in cabina... evident, tot diesel...

pe benzina de la Mitsubishi am mers destul de mult cu un Nativa (in Europa s-a vindut sub numele Pajero sport) cu motor de 3.0.. misto motor, nasoala masina :))...

 

L200-le e o masina buna indiferent de motor (benzina sau diesel)... cele dintre 2006-2010 veneau cu blocabil spate din fabrica... asa ca cine spune ca nu are blocabil vorbeste din basme... dupa 2010 blocabilul spate era optional...

la noul model iar a aparut blocabilul ca dotare standard.. dar presupun ca nu e relevant :))

atentie la tipul de transmisie, sunt 2 tipuri: Easy Select si Super Select... daca ai mers cu un Pajero sigur ai folosit Super Select...

nu stiu de ce ti-a picat pata pe benzina insa trebuie sa stii ca in general motoarele benzina de pe L200 nu sunt alea de pe Pajero...

ce vreau sa spun e ca ai de unde alege in cazul motorizarii diesel fata de cea pe penzina unde sunt ceva mai putine exemplare...

 

Navara nu e o alegere buna, dupa parerea mea... nu-s cine stie ce offroadere, consuma mai mult decit celelalte si au citeva probleme destul de naplacute la motor/transmisie..

cit despre Niva, hmmm, ce sa zic, daca esti suficient de masochist, e o alegere mirifica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iei masina pentru transportul mobrei pe coclauri, nu merita pick-up. Alege mai bine o dubita gen Renault Master, Fiat Ducato, etc. Sa aiba inaltimea de 2m in bena.

Avantaje:

- incarcarea/descarcare usoara a mobrei

- spatiu de schimb in hainele de enduro si depozitarea hainelor de zi, indiferent ca este vara, iarna, ploua sau ninge. Te schimbi la adapost

- spatiu de depozitare a rampei de urcare

- spatiu de depozitare a eventualelor scule sau roti de rezerva

- o lasi oriunde, in orice parcare, o incui si pleci

- cari orice si oricum cu ea

 

Dezavantaje:

- parcarea in fata blocului poate fi o problema

- nu faci offroad cu duba

- nu iti satisface setea de masina mare si impunatoare de tip 4x4

 

Edit: in plus, daca mai are si carlig de remorcare, mai pui si remorca unui prieten si mergeti doi cu o singura masina. Este mai distractiv asa.

Editat de pitesti2010
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia in calcul un sprinter 4x4 - ceva de genul asta https://www.olx.ro/oferta/mercedes-sprinter-313-4x4-ID2xVnr.html#d819dc79f2.

Pentru pickup platforma e mult prea sus si spatiul in bena mult prea mic. Uite aici cateva motive pt care nu e bine:

- exemple si bune si rele. Daca adaugi o mobra noroita bine intelegi tu

 

 

Cu duba rezolvi si problema locului de tinut mobra la bloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un mercedes viano din 2008, 2.2 cdi, 150 cp(180 cp UPSOLUTE). daca dai jos bancheta spate, intra doua mobre lejer si are si in podea sine de ancorare. Eu, desi am rampa pliabila din aluminiu, ca sa nu ma mai deranjez cu demontat bancheta, etc, am luat o remorca cu doua axe(o folosesc si la altceva) si nu mai am batai de cap. Nu stiu cum e cu remorcile cu o axa, dar cea cu doua te urmeaza fara tzopaituri si pe teren accidentat. E foarte ok. Iar restul de bagaje/echipament, etc, stau bine merci in duba. Basca te poti schimba la piele daca e necesar, fara sa iti expui coocool la toata adunarea. :) pentru ca are geamuri fumurii din fabrica. Intr-adevar, ar fi fost mult mai bine sa o fi luat 4x4, asa, cu tractiunea spate pot aparea probleme pe iarba uda, namol, etc.

 

Avantaje:

-se conduce ca un turism,

-consuma aproape ca un turism

-motor de sprinter(care e cam cunoscut pentru fiabilitate)

-incredibil de stabila pe curbe datorita latimii si a faptului ca are centrul de greutate jos.

- buna pentru vacante cu familia, prietenii & stuff

- buna pentru iesiri cu mobra, cand ai de gand sa nu mergi cu mobra tot drumul(BRNO, de exemplu: poti merge cu mobra/le pe remorca pana la Praga, cu prietenii si consoartele. Vizitezi si Praga, lasi masina si remorca in parcarea hotelului si pleci pana la BRNO pe mobra) Nu am facut asta, dar e ideea unui prieten si cred ca anul asta o pun in aplicare. :)

-Ieftin de intretinut... Indiferent cat sunt de fiabile asiaticele, cand se strica, iti dau gaura serioasa in buget.

 

Contra:

- tractiunea spate(in cazul meu-dar exista si variante 4x4)

- te cam obisnuiesti cu ea si cu pozitia de codus mai inaltata, cu vizibilitate buna si o cam transformi in masina de zi cu zi - ceea ce e inutil

- tractoras, adica datorita botului scurt, motorul este oarecum asezat "sub bord", ceea ce o face cam zgomotoasa in ture

In rest, nu mai am puncte negative, oricat m-as chinui sa gasesc... A! poate doar faptul ca, la doua schimburi de placute de frana, trebuie schimbate si niste glisiere de la etrier, care, neschimbate asa, capata joc si sau blocheaza, uzand neuniform cele doua placute. Acest set de glisiere nu este foarte scump, dar nici de neadus in discutie.

 

Daca tot vrei ceva de teren...Nu ai luat in calcul si un Nissan Patrol GR? Stiu ca nu se compara cu Hilux sau ceilalti, dar am auzit numai de bine de el la prietenii care mai fac offroad.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Având arcuri cu foi iti cam rupe ficații..eu am pus 2saci de nisip in bena sa fie mai Ok,am 4 usi si mai ramane 1,5 m de bena si mobra nu sta decat cu bena deschisă ..sa urci in sa direct in bena e cam dificil, iti trebui un pic de viteza sa nu te dezechilibrezi si apoi trebuie sa oprești cam brusc.eu nu am reușit decat căutând locuri sa aduc bena la nivel cu pământul sa pot încarcă si descarca singur mobra de200kg. Tot o remorca ar fi mai Ok.

 

Ai sanse sa bagi o capra de enduro (150kg) pe diagonala cu bena inchisa, in varianta single cab?

Nu m-as baga sa urc din sa, dupa cum ziceam, ma gandeam sa urc pe langa ea, cu motorul pornit. 2 sipci de lemn, sa nu le fure pentru fier vechi. Desi probabil si pe alea se gaseste cineva sa le salte ca sa le bage in soba.

» Post actualizat in 03 Jan 2017 09:50

L200-le e o masina buna indiferent de motor (benzina sau diesel)... cele dintre 2006-2010 veneau cu blocabil spate din fabrica... asa ca cine spune ca nu are blocabil vorbeste din basme... dupa 2010 blocabilul spate era optional...

la noul model iar a aparut blocabilul ca dotare standard.. dar presupun ca nu e relevant :))

atentie la tipul de transmisie, sunt 2 tipuri: Easy Select si Super Select... daca ai mers cu un Pajero sigur ai folosit Super Select...

nu stiu de ce ti-a picat pata pe benzina insa trebuie sa stii ca in general motoarele benzina de pe L200 nu sunt alea de pe Pajero...

ce vreau sa spun e ca ai de unde alege in cazul motorizarii diesel fata de cea pe penzina unde sunt ceva mai putine exemplare...

 

Eu ma uit la modele mai vechi de 2006, 90 - 02. Da, am folosit Super Select pe Pajero.

 

Am zis mai sus de ce mi s-a pus pata pe benzina. Motorul de 2.5 diesel de pe Hilux / L200 nu mi se pare suficient pentru masini de gabaritul ala.

» Post actualizat in 03 Jan 2017 10:06

Daca iei masina pentru transportul mobrei pe coclauri, nu merita pick-up. Alege mai bine o dubita gen Renault Master, Fiat Ducato, etc. Sa aiba inaltimea de 2m in bena.

Avantaje:

- incarcarea/descarcare usoara a mobrei

- spatiu de schimb in hainele de enduro si depozitarea hainelor de zi, indiferent ca este vara, iarna, ploua sau ninge. Te schimbi la adapost

- spatiu de depozitare a rampei de urcare

- spatiu de depozitare a eventualelor scule sau roti de rezerva

- o lasi oriunde, in orice parcare, o incui si pleci

- cari orice si oricum cu ea

 

Dezavantaje:

- parcarea in fata blocului poate fi o problema

- nu faci offroad cu duba

- nu iti satisface setea de masina mare si impunatoare de tip 4x4

 

Edit: in plus, daca mai are si carlig de remorcare, mai pui si remorca unui prieten si mergeti doi cu o singura masina. Este mai distractiv asa.

 

Ai dreptate cu duba. Am mers cu un VW Transporter vechi si am bagat ditai superteneru in el si mai intra inca unul lejer.

 

Problema e ca nu iau masina numai pentru transportat mobra pe coclauri. Vreau sa fac si offroad (deci musai 4x4) si vreau sa o folosesc si 3 luni pe an iarna, cand nu e de mers cu mobra.

Cat despre setea de masina mare, nu as zice ca un Pajero in 2 usi se incadreaza, mai ales daca e din anii 90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la single cab bagi mobra fara probleme si nu pe diagonala...

insa eu, ca posesor de pick-up nu as recomanda sa-ti iei asa ceva cu gindul ca duci mobra in bena...

se poate, dar ai alternative mai ieftine si mai practice...

dar daca vrei neaparat pick-up SH eu unul as alege intre L200 si Hilux... si alegerea e relativ simpla: L200...

pentru ca la aceeasi bani o sa iei o gioarsa de Hilux... nu stiu de ce naiba isi tin pretul asa de bine! or fi ele bune dar nu-s din alta clasa decit L200... sunt cam la fel de bune/proaste...

 

eu cu L200 si MT-uri nu am reusit sa ma impotmolesc decit cind am pus-o pe burta... am avut modelul double cab shortbed, adica ala cu bena ceva mai scurta (parca cu vreo 15 cm)...

a facut tot ce trebuia sa faca si inca ceva pe deasupra...

cind e vorba de noroi adinc nici un Patrol/Landcruiser nu e neaparat ideal... cu atit mai putin un pickup... toate sunt al naibii de grele...

cind e vorba de forestiere si/sau un pic de namol, cam toate sunt atit de bune pe cit e soferul!

 

asadar cauta un L200 care sa nu fi apartinut unei batrinele care l-a tinut in garaj si se ducea doar Duminica la slujba cu el si da-i bataie...

nu lua masini foste de flota... majoritatea sunt distruse!

si ia ceva care sa-ti mai lase ceva bani in buzunar pentru revizii si schimbat diverse piese :)

 

si stai linistit: daca faci enduro nu problema ficatilor facuti varza de suspensia spate a pick-up-ului o sa fie principala ta problema!

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...