Sari la conținut

Honda CB500 sau Honda Hornet?


Fanel27
 Share

Postări Recomandate

si eu tot pentru cb500 sunt........RD 02 ALX a punctat perfect

 

am mers putin pe amandoua.

 

pe scurt,ca si manevrabiliate sunt cam la fel

ca si aspect,minus cb plus hornet

consum cb 4% hornet 6%

cb fiabilitate tanc , hornet-ul haleste anual mentenata,atentie un hornet deja al gasesti cam obosit dupa ataia ani,trebuie sa iei in considerare 4 carburatoare de curatat versus 2 / sincronizat, mai mult ulei, lantul de distributie schimbat mai des, mai multe bujii....

 

sincer acel clip cu cb-ul 500 dat hardcore pe curbe spune totul,pilotul face diferenta...te poti da extrem cu amandoua.

 

daca esti un tip linistit care doar vrea sa se plimbe frumos si sa nu-i pese de altceva,iei cb....daca ai gadilici in mana dreapta cam des si tii la look,iei hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu știu de ce spuneți voi ca arata mai bine hornetul. Mie îmi place mai mult cb-ul (și nu o zic pentru ca îl am eu... E drept ca cei mai mulți spun ca hornetul arata mai bine deci problema e la mine).

 

Oricum, la cb dacă scapi mana în gaz nu se intampla nimic rau (bine, dacă esti in ture joase).

Totusi, hornet am condus la scoala iar când am trecut de pe cb pe hornet mi s-a părut mult mai usor de manevrat la 8-uri.

Editat de sebibv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aceiași dilema am avut anul trecut, am alesales cb 500 este tot ce trebuie unui începător, dacă știi sa te dai cu ea pe curbe nu se vede lipsa de putere, la drum lung (autostrada, nu prea e cazul la noi, DN uri) se simte lipsa de putere și nu trece de 180 km/h cat te ai lasă pe rezervor, poate sa prinzi o pantă. Referitor la fiabilitate nu pot sa ma pronunț ca n o am de mult, doar ca mi a picatpicat releul, se pare ca e o problema cunoscuta la acest model. Când am dus o la service sa i fac reviziile și s o las la iernat am întrebat mecanicii de acolo ce mi ar recomanda puțin mai puternic tot naked, eu am propus un hornet iar ei mi au zis în nici un caz este foarte jos la fiabilitate cel puțin fata de cb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bicilindricele astea mici sunt ok atat pt incepatori cat si pentru avansati. Fie ca e vorba de CB GS sau GPZ - mobrele sunt super fun. Nu ai nevoie de o mare herghelie ca sa te distrezi.

Personal prefer GS500 pt ca e mult mai manevrabil, dar nu gresesti cu nici una din ele. Am avut momente in care am alergat F4/F4i cu un amarat de GS500 limitat. Pe zonele tehnice baietii cu 1-2 ani de experienta pe vitezane nu prea aveau succes :). Evident pe linie drepata e alt subiect, dar nu mersul pe autostrada agatat de ghidon ca maimutoiul reprezinta placerea in motociclism.

As tine un obiect de soiul asta in garaj la orice moment, pt placerea si relaxarea oferite in mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai mentionez ca fata de un 4L , cu un 2L sau in V ai cuplu mult mai bun in ture decente ( unde il vei exploata 80% din viata lui ). Foarte rar vei merge in 8000rpm ( ca sa ai explozia de putere a Hornetului ), plus nu te mai gandi ca 50 de cai sunt putini. Masinile mici de oras care au aproximativ 800-1000kg si au 50-60cp comparat cu 50cp si 200kg esti super ok sprintul pana la 100 este super decent 5-6 secunde unde trebuie sa ai o masina mai mult decat decenta sa atingi asta. Legat de piese nu cred ca sunt o problema, daca pui un crash bar esti ferit de multe mici incidente.

 

* inca o chestie personala, cred ca Hornetul prin motorul pe care il are te va fura la viteza. Ma refer in afara unde vei atinge mult mai usor 130km/h+ fara sa simti ca motorul munceste prea tare. Fata de un bicilindru prin care daca schimbi decent la un 4000rpm vei trece prin toate cele 6 viteze si pe la 130km/h + va incepe sa il simti ca munceste mai tare si intr-un fel te va pondera daca intelegi ce vreau sa zic. Din punctul me de vedere orice ai alege intre CB,GS si GPZ este ceai mai buna alegere la inceput, te vei obisnui sa sincronizezi turatia cu treapta inferioara cand retrogradezi, ai sa dobandesti experienta in schimbul vitezelor ca sa ai tot timpul un cuplu bun. Plus ca nu ai sa pierzi foarte multi bani la revanzare dupa ce te-a facut motociclist :)

 

Uite asta este a mea si sunt tare mandru de ea:)

 

Asa suna cu o toba Aftermarket


» Post actualizat in 24 Jan 2017 16:00
Crash bar
» Post actualizat in 24 Jan 2017 16:08

Enjoy

 

post-41186-0-87964100-1485273619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, eu mi-am luat un crashbar cu vreo 100 de lei de la cineva de pe forum. Sper totusi sa nu o scap :)

 

Eu cu a mea nu am atins decat 130 km pe ora. Nu am mers niciodata pe autostrada si consider ca pentur un incepartor viteza de 100-110 este chiar ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sfatul meu este ca mai ai timp pana iti iei permisul sa strângi niste bani. Cu 2500€ iti iei un suzuki gsr care este pe injectie si mult mai nou decât hornet. Si consuma ft putin si este excelenta la drumuri lungi medii si oras. Hornetul este depasit părerea mea carburatia mereu va fi pacatoasa la orice moto mereu iti va face probleme. Dar daca alegi intre cb 500si hornet . Alege hornet. E mult mai fun decât cb 500.

 

Va face probleme daca iti bati joc de ea orice motocicleta, fie ea carburatie sau injectie. Stiu motociclete care nu au pupat carburatie facuta de 3-5 ani si inca merg, dar oamenii nu alimenteaza nici la sticla, nici din toate fundaturile. Daca asta e singurul tau argument, mai bine te abtineai.

 

Am fost exact in aceeiasi situatie ca tine acum vreo 8-9 ani.

Aceleasi alegeri,eu insa am avut ocazia sa calaresc un cb500,Hornet nu imi dadea nimeni.

Si dupa ce am mers pe CB,alegerea a fost evidenta si a fost alegerea corecta.

CB-ul e o moto destul de fun,dar si destul de blunt.Mica,cam fara putere dar usurica si sprintara.

Hornet-ul este toate aceste lucruri numai ca mai si mere.

Eu am ales Hornet-ul si nu m-am uitat inapoi,pentru ca am facut alegerea corecta

 

Hornet e mai grea cu vreo 10-15 kg,are 2 cilindri mai mult,dar motorul e diferenta mare.In timp ce unul isi da duhul pe la 8-9 mii,celalalt de abia acolo incepe.Plus ca Hornetul are putina putere si jos,special cat sa nu omori motorul pe plecare.

Foarte ok pentru incepatori acel motor de F2.

Frane la fel de proaste au amandoua (nu lasa etrierii brembo de pe cb sa te prosteasca,2 etrieri low-cost de la o firma de renume nu inseamna un sistem bun de franare,ar fi simplu asa),suspensie la fel de proasta pe amandoua,insa deh,nu iti trebuie perfromanta deocamdata.

Insa motorul de Hornet face diferenta majora.Consuma vreo 6 in timp ce CB-ul scoate mai putin am inteles,insa chiar nu te va interesa.

 

Deci alege Hornet-ul 100% si nu te lasa speriat de acei 100 de cai laudati,aia vin hat pe la 12000,pana in 8000 motoreta e moarta.Numa buna de prima moto.

Iar ca si costuri daca o dai pe jos,succes in a gasi piese de CB,la Hornet insa e plina piata.

 

Hornet-ul e la fel pana in 2007 cand hai sa zicem ca i-au facut ceva,dar oricum e aceeiasi marie cu alta palarie.Stai departe de modelele 98-2000 cu roata de 16 insa.

 

O motoreta mai buna ar fi SV650.Insa chiar daca are doar vreo 70 de cai spre deosebire de cei 100 trambitati de Hornet,cred totusi ca sc-ul e mai dur cu acel V2 desi muuuuult mai fun,dar totusi trage prea tare jos pentru un incepator.Insa ar fi fain daca ai putea sa te sui pe unul

Bafta.

Cred ca vorbesti din auzite legat de etrierii aia. Diferenta e mare, imensa chiar. Un cb 500 pre '97 franeaza decent, la fel ca un Hornet, in schimb cele de dupa '97 sunt total altceva. Eu am avut 94, frate-miu 97, diferenta pe franare era majora.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff nu am cunvinte indeajunse sa va multumesc tuturor pentru pareri, sau sa va injur ca imi faceti foarte grea decizia :))

Ca o concluzie la ce ati zis, ambele sunt ok si nu as da gres cu niciuna, bun. Din spusele voastre, Cb-ul este mai manevrabila prin oras (mai usoara ca Hornetul), are un fun factor destul de ridicat probabil tot datorita manevrabilitatii, consum mai mic, cu o intretinere corecta are piese "dumnezeiesti", insa este depunctata la partea estetica si de faptul ca la circulatia pe autostrazi constant, fiind de capacitate mai mica este mai instabila decat Hornetul plus piata de piese mai redusa. Hornetul este frumos, mai stabil la viteze mari, insa bland la turatii mici, un fel de balerina imbracata in haine de taur, mai scump la intretinere fiind 4 carburatoare si consumul mai mare. Chiar daca ideea ce mi-a ramas in minte este ca Cb-ul mi-ar fi mai potrivit, mor dupa forma robusta a hornetului :)) Bine ca nu o sa fie un criteriu transant, dar ziceam si eu. Sincer pentru achizitie mie mi-e frica sa nu iau un fier de care doar s-a tras si nu de care nu s-a avut grija, sunt incepator inca nu stiu cum ar trebui sa sune unul bun fata de unul rau, hai ca poate daca sare din viteza sau curge suspensia fata vad si eu :)) o sa iau mecanic cu mine insa mi-e frica daca si el scapa ceva major si iau gunoiul altuia. Ma repet nu sunt genul sa vand rapid pentru ca de fierul cumparat ma atasez emotionat (ca si in cazul masinii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul meu motor a fost un CB 500 din 1996' , pe departe nu cel mai frumos model din serie, dar am iubit motorul ala... cred ca daca zicea cineva ceva de el rau, o patea :)))

Chiar daca este un motor diferit de Hornet din multe puncte de vedere, este totusi un motor puternic comparativ cu altele din categoria sa (Kawasaki ER 5, GS 500, etc), nu trebuie subestimat.

 

Dar da, cred ca dupa 2 ani te vei plictisi de el si pana la urma e normal sa vrei sa iti faci upgrade. Nu mai zic nimic sa fi atent la ce alegi :)) numai Cb uri prost intretinute am vazut in ultima vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fanel27, on 24 Jan 2017 - 20:19, said:

Pff nu am cunvinte indeajunse sa va multumesc tuturor pentru pareri, sau sa va injur ca imi faceti foarte grea decizia :))

Ca o concluzie la ce ati zis, ambele sunt ok si nu as da gres cu niciuna, bun. Din spusele voastre, Cb-ul este mai manevrabila prin oras (mai usoara ca Hornetul), are un fun factor destul de ridicat probabil tot datorita manevrabilitatii, consum mai mic, cu o intretinere corecta are piese "dumnezeiesti", insa este depunctata la partea estetica si de faptul ca la circulatia pe autostrazi constant, fiind de capacitate mai mica este mai instabila decat Hornetul plus piata de piese mai redusa. Hornetul este frumos, mai stabil la viteze mari, insa bland la turatii mici, un fel de balerina imbracata in haine de taur, mai scump la intretinere fiind 4 carburatoare si consumul mai mare. Chiar daca ideea ce mi-a ramas in minte este ca Cb-ul mi-ar fi mai potrivit, mor dupa forma robusta a hornetului :)) Bine ca nu o sa fie un criteriu transant, dar ziceam si eu. Sincer pentru achizitie mie mi-e frica sa nu iau un fier de care doar s-a tras si nu de care nu s-a avut grija, sunt incepator inca nu stiu cum ar trebui sa sune unul bun fata de unul rau, hai ca poate daca sare din viteza sau curge suspensia fata vad si eu :)) o sa iau mecanic cu mine insa mi-e frica daca si el scapa ceva major si iau gunoiul altuia. Ma repet nu sunt genul sa vand rapid pentru ca de fierul cumparat ma atasez emotionat (ca si in cazul masinii).

Piese pentru Cb gasesti, poate nu la toate aprozarele cumt sunt alea de Hornet, dar gasesti. Acum e totusi o diferenta, motoare de Hornet am auzit cativa sa schimbe ca nu se meritau reparate, motoare de CB, doar unu, aici pe forum, un tip din BV, nu mai retin numele. In rest, maruntisuri gasesti sigur din ambele catergorii.

Nu spune ca CB-ul e instabil la viteze mari, ca nu e, vorbesti prostii. La capitlul stabilitate as fi tentat sa spun ca CB-ul e mai ok avand un cadru mai rigid decat cel al Hornetului. Daca vorbim de protectia la vant, e similara intre cele 2 modele, atat la varianta naked cat si la cea S(semicarenata)

Daca nu te atrage forma si aspectul CB-ului, cauta CBF 500, are acelasi motor dar arata mai "la zi"

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff nu am cunvinte indeajunse sa va multumesc tuturor pentru pareri, sau sa va injur ca imi faceti foarte grea decizia )

Ca o concluzie la ce ati zis, ambele sunt ok si nu as da gres cu niciuna, bun. Din spusele voastre, Cb-ul este mai manevrabila prin oras (mai usoara ca Hornetul), are un fun factor destul de ridicat probabil tot datorita manevrabilitatii, consum mai mic, cu o intretinere corecta are piese "dumnezeiesti", insa este depunctata la partea estetica si de faptul ca la circulatia pe autostrazi constant, fiind de capacitate mai mica este mai instabila decat Hornetul plus piata de piese mai redusa. Hornetul este frumos, mai stabil la viteze mari, insa bland la turatii mici, un fel de balerina imbracata in haine de taur, mai scump la intretinere fiind 4 carburatoare si consumul mai mare. Chiar daca ideea ce mi-a ramas in minte este ca Cb-ul mi-ar fi mai potrivit, mor dupa forma robusta a hornetului ) Bine ca nu o sa fie un criteriu transant, dar ziceam si eu. Sincer pentru achizitie mie mi-e frica sa nu iau un fier de care doar s-a tras si nu de care nu s-a avut grija, sunt incepator inca nu stiu cum ar trebui sa sune unul bun fata de unul rau, hai ca poate daca sare din viteza sau curge suspensia fata vad si eu ) o sa iau mecanic cu mine insa mi-e frica daca si el scapa ceva major si iau gunoiul altuia. Ma repet nu sunt genul sa vand rapid pentru ca de fierul cumparat ma atasez emotionat (ca si in cazul masinii).

Ai dat de multi fani aici,fani ai uneia sau alteia dintre motorete.Si fiecare isi lauda marfa ca sa zic asa.

Motomus e ok,parca de acolo ai zis ca vrei sa iei,dar e tot timpul bine sa meri cu cineva care se pricepe.

Urca-te si incearca-le pe amandoua daca ai ocazia,vei vedea rapid cand te urci pe ele care e cea mai ok.Ca asa,pe forumuri,cate bordee,atatea obicee.

 

Intradevar,Hornetul consuma mai mult,dar deh,e mai puternica.Daca vrei consum mic,iti iei 125,fara comentarii.

Intretinerea - pai pe hartie da,un CB e mai usor de intretinut,dar in realitate o sa vezi ca nu trebuie de fapt sa le reconstruiesti motoarele la nici una.

Ori consumabile,gen ulei,sunt cam pe acolo,gume o sa ai o problema cu gume sh de CB,in timp ce la Hornet e plina piata pentru ca are dimens obisnuite.

Fiind prima moto trebuie sa fie ceva foarte comun ca sa ai parte de consumabile,gume etc la preturi mici si usor de procurat,eventual o scarita o etc.

CB-ul e deja de colectie.E foarte mare diferenta.

Multi iti impuie capul cu fiabilitatea CB-ului insa motorul ala de F2 de pe Hornet e bulletproof.Insa daca ai de gand sa pleci in jurul lumii,alege CB-ul,acolo da s-ar putea sa faca diferenta.

Sa fim seriosi si realisti,prima moto se ia si se tine 2-3 ani si dupa aia o mariti.Hornetul e ideal pentru asa ceva pentru ca pierzi cateva sute de euro la revanzare daca il intretii.CB-ul pe langa ca e mai slab la toate capitolele,sa vezi surpriza cand vrei sa il dai.

Dar in fine,chestie de preferinte.

Bafta.

 

Cred ca vorbesti din auzite legat de etrierii aia. Diferenta e mare, imensa chiar. Un cb 500 pre '97 franeaza decent, la fel ca un Hornet, in schimb cele de dupa '97 sunt total altceva. Eu am avut 94, frate-miu 97, diferenta pe franare era majora.

Cred ca am mers si eu pe un CB-u.Cu frane brembo.Si sunt de cacao.A,or fi mai bune decat modelul dinainte,dar ala er deja antic.Se prea poate,daca faci comparatia asa,probabil sunt mai bune decat cele anterioare.Dar tot proaste sunt.

La fel ca franele de Hornet,desigur,nu fac discriminari.

Proaste.Get over it.

De suspensii nu mai vorbesc.

Daca franele de Hornet ti se par decente,sa vezi cand dai de frane bune ce soc o sa ai.

In fine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am mers si eu pe un CB-u.Cu frane brembo.Si sunt de cacao..

Daca franele de Hornet ti se par decente,sa vezi cand dai de frane bune ce soc o sa ai.

In fine.

Eu cred ca e pe dos: TU nu stii ce-s alea frana proaste!

Mie alea de pe CB500 S 2002 mi s-au parut bune. Nu excelente, dar bune. Pentru ca astea de pe KLE sunt niste mizerii. Bine, nu asa mizerii ca alea de pe Ij..

 

Pentru scopul pentru care e construit CB-ul franele alea sunt foarte bune.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa ca fapt divers la CBF600 te-ai uitat?

Are aceleasi bloc ca si Hornet numai ca e limitat la 75 CP. Dar daca chiar vrei sa bagi mana prinde 210 km/h.

Am mers in DE pe autostrada cu pasagera si 3 cutii incarcate cu 130-160 km/h fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

red ca am mers si eu pe un CB-u.Cu frane brembo.Si sunt de cacao.A,or fi mai bune decat modelul dinainte,dar ala er deja antic.Se prea poate,daca faci comparatia asa,probabil sunt mai bune decat cele anterioare.Dar tot proaste sunt.

La fel ca franele de Hornet,desigur,nu fac discriminari.

Proaste.Get over it.

De suspensii nu mai vorbesc.

Daca franele de Hornet ti se par decente,sa vezi cand dai de frane bune ce soc o sa ai.

In fine.

Presupun ca ai pretentia de la orice motor sa franeze ca o sportiva de top, indiferent de clasa din care face parte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dragonlord m-am uitat acu dar ii model mai nou deci clar mai scump, imi depaseste bugetul, vad ca este ceva intre ele. E simpatic dar imi depaseste bugetul.

@ThunderByte cand am zis ca e mai stabila ma refeream la faptul ca la o viteza de 130 km/h Hornetul este mai stabila fiind motorul mai mare, deci turatia mai redusa la aceasta viteza fata de Cb, care o sa "tremure" mai tare, mie asa imi zice logica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o sa tremure deloc nici una din ele la viteze normale la cap. or sa mearga foarte elegant.

50-60 cai sunt puteri foarte serioase pentru o motocicleta. Faptul ca ii ai la turatii mai joase ale motorului adauga la capitolul confort in utilizare - pe oriunde ar fi ea. CB500 cu cei aproape 60 de cai ai ei se apropie de 200 km/h - viteza pe la care ar fi bine sa nu ajungi prea des ca incepator si care oricum o sa ti se para dubioasa fara carene/parbriz potent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linistit ca nu o sa ajung la vitezele alea, doar explicam la ce m-am referit cand ziceam de stabilitate, poate logica mea nu se pupa cu realitatea :))

 

In alta ordine de idei, atunci cand cumperi un motor Sh, sau sa fiu mai exact, la unul din modelele cautate, care ar fi problemele comune, sau la ce ar trebui sa ma uit in mod deosebit in momentul cand m-as intalni cu cineva? bineinteles ca fara un mecanic nu ma duc, asta e clar, dar 2 perechi de ochi sunt mai bune decat una singura zic eu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o sa tremure deloc nici una din ele la viteze normale la cap. or sa mearga foarte elegant.

50-60 cai sunt puteri foarte serioase pentru o motocicleta. Faptul ca ii ai la turatii mai joase ale motorului adauga la capitolul confort in utilizare - pe oriunde ar fi ea. CB500 cu cei aproape 60 de cai ai ei se apropie de 200 km/h - viteza pe la care ar fi bine sa nu ajungi prea des ca incepator si care oricum o sa ti se para dubioasa fara carene/parbriz potent.

Foarte corect, eu pe Hornet am ajuns la 170 si deja simteam ca imi smulge capul cu tot cu parbriz.

 

Sa nu mai zic ca mi s-a parut ca ma desprind de la sol incepator fiind si eu :D

» Post actualizat in 25 Jan 2017 17:18

Linistit ca nu o sa ajung la vitezele alea, doar explicam la ce m-am referit cand ziceam de stabilitate, poate logica mea nu se pupa cu realitatea :))

 

In alta ordine de idei, atunci cand cumperi un motor Sh, sau sa fiu mai exact, la unul din modelele cautate, care ar fi problemele comune, sau la ce ar trebui sa ma uit in mod deosebit in momentul cand m-as intalni cu cineva? bineinteles ca fara un mecanic nu ma duc, asta e clar, dar 2 perechi de ochi sunt mai bune decat una singura zic eu :))

Ce am invatat eu de la batranii forumului si din experienta, la Hornet crapa releul de incarcare, lucru pe care nu prea ai cum sa-l anticipezi chiar daca atunci pe moment poate incarca corect, cand se incalzeste posibil sa moara, sa verifici sa nu aiba fisuri cadrul sa nu fie stramb, uite-te sa nu aiba fire improvizate, sa nu curga furca, dot-ul la cauciucuri sa nu fie antice, daca sunt sa mai scada din pret.

» Post actualizat in 25 Jan 2017 17:20

Oricum, un mecanic priceput va sti la ce sa se uite si cum sa o probeze sa iti dea seama de eventuale probleme mai grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CB fii atent la "zgomotul de oala". Nu stiu daca poate apare si la hornet.

Este un "zdranganit" metalic pe care il auzi din cutia de viteze atunci cand moto este in pozitia neutra. Zgomotul este cauzat de "clutch basket"-ul caruia i s-au comprimat plastic cele 4 arcuri. Acum, nu stiu cat de periculos este. Din ce am citit pe forumuri nu au existat cazuri in care sa se rupa arcurile si sa intre intre cos si pinion. Eu mi-am luat unul de la un coelg de pe forum in stare buna cu 200 de lei. Unul nou sare de 400 EUR. Cred ca si la Hornet principiul este acelasi.

Daca esti curios, este deschis de mine un topic pe undeva.

 

Eu la a mea am schimbat:

- bordul (era traznit in interior si nu imi arata viteza) M-a costat vreo 370 de lei pe pe ebay (SH dar original) si am recuperat de la sermoto 300 de lei

- oala 200 de lei

- rulmenti, simeringuri 80 lei

- kit lant: vreo 550 parca cu montaj

- anvelope 700 lei (dot 2015 - atentie, nu cumpara SH, cumpara noi => mie mi-a zis cineva ca sunt mai ieftine decat spitalizarea)

- placute de frana 108 de lei

crashbar (ar fi foarte bine daca ai lua una cu crashbar): 100 lei

- semnalizari 60 de lei (atentie, evita semnalizarile schimbate, cu led sau cu becuri mai mici).

- bujii 80

- filtru aer: 60 lei

- filtru ulei: 30 lei

- ulei 110 lei

- antigel: 30 lei

 

- topcase oxford (nou, de pe ebay) 200 lei

- husa 80 lei

 

Toate piesele le-am gasit pe stoc sau mi-au venit intr-o zi. Sper sa iti fie de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff urate patzanii, acuma consumabile si una alta le pot procura eu, lucrez in domeniul auto la achizitii de piese deci nu ar fi probleme, deja m-am uitat ce preturi sunt pentru acestea si sunt mai mici fata de ce ai zis tu acolo, bine eu le iau la pret de achizitie fara adaos.De oala aceea am tot citit pe forum ca multi ar avea zdranganitul acela de care zici, si de releul de incarcare am auzit ca ar fi probleme, cam astea le-am vazut cele mai dese pe aici, eu ma gandeam sa nu fie ceva probleme nerezolvabile sau foarte costisitoare.

 

O chestie ce mi s-a parut amuzanta, m-am uitat dupa filtrul de ulei pt cb, era unul simplu cu 15 lei, altul cu un fel de piulita 20, si mai era unul cu piulita dar chromat cu 45 :)) chiciul inca prinde se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...