alex.dan Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 SALUT. AM SI EU O PROBLEMA LA UN CBR600 F4I . LA PORNIRE MERGE FRUMOS, ROTUND STA IN 1200 DE ROTATII. DAR DUPA CE FAC O TURA CU EA STA IN 1600-1800 RPM. CEVA IDEII?? SAU S-A MAI CONFRUNTAT CINEVA CU PROBLEMA ASTA? MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salut. Cablurile de acceleratie le-ai verificat ? Sunt unse ? Culiseaza usor sufa prin camasa ? Posibil sa agate pe undeva si sa ramana putin accelerat. Zic si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Dacă nu sunt cablurile poate e relantiul prea mare,după o tura de încălzește motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 (editat) Turatia la relanti se regleaza cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare( arox. 90 gr. C). Atunci turatia trebuie sa fie ca in manual (de obicei in jurul a 1300 rot/min). Cand motorul e rece, e normal ca la relanti, turatia sa fie mai mica. Incearca intai sa reglezi turatia aza cum am zis si vezi dupa aia daca e alta cauza. Editat Februarie 24, 2017 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Pai mobra asta n-are soc automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 F4i are injectie. La rece sta mai turata. E ciudat ca la tine creste turatia dupa ce se incalzeste, in loc sa scada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Daca becul de FI nu este aprins (sonda lambda nu citeste corect si nu ajusteaza continuu mixul sarac/bogat), atunci ar putea fi aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Pai mobra asta n-are soc automat? Chiar daca e pe injectie si are soc automat, turatia la relanti tot se regleaza, daca e nevoie, cum am zis mai sus. Intr-adevar, imediat dupa pornire sta mai turata, dar dupa aprox. 1 min turatia scade. Vorbesc din proprie experienta, si mobra mea e pe injectie si are soc automat, dar in cartea service scrie ca atunci cand turatia la relanti nu sta la 1300 rot/min +- 50 rot, aceasta se regleaza manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Februarie 24, 2017 Autor Share Postat Februarie 24, 2017 (editat) DA ASA ZIC SI EU CA AR TREBUI SA STEA MAI TURATA PINA SE INCALZESTE SI DUPA SA SCADA. O SA INCERC SI CE A ZIS UNYCORN SA VAD DACA MERGE. CABLURILE DEABIA LE-AM VERIFICAT SI SUNT OK. AM SCHIBAT SI MANSOANELE CA ERAU NISTE CHINEZARI IEFTINE SI AM ZIS SA NU FIE DE ACOLO. Editat Februarie 24, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Sa nu aibe socul automat stricat si sa ii fi dat cineva relantiul mai sus manual sa stea pornita la rece ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Poate fi si de la benzina. Am avut si eu probleme cu turatiile, am verificat sonda lambda, schimbat bujii, pana am renuntat la benzina de la rompetrol. Acum bag omv/petrom si totul e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2017 Admin Share Postat Februarie 25, 2017 DA ASA ZIC SI EU... Nu mai scrie cu caps lock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Chiar daca e pe injectie si are soc automat, turatia la relanti tot se regleaza, daca e nevoie, cum am zis mai sus. Intr-adevar, imediat dupa pornire sta mai turata, dar dupa aprox. 1 min turatia scade. Vorbesc din proprie experienta, si mobra mea e pe injectie si are soc automat, dar in cartea service scrie ca atunci cand turatia la relanti nu sta la 1300 rot/min +- 50 rot, aceasta se regleaza manual. Aha, nu stiam. Bun de retinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 (editat) am lasat-o pina s-a incalzit si isi tine relantiu la 1300. daca merg batrineste ramine la fel dar daca o forjez se ridica la 1500-1800. Nu o face amestecul bine de aer si benzina? benzina este de la petrom Editat Martie 3, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 E posibil sa ai compresie inegala pe cilindrii, unul din ei sa rămână in urma la rece, iar la cald sa.si mai revina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 E posibil sa ai compresie inegala pe cilindrii, unul din ei sa rămână in urma la rece, iar la cald sa.si mai revina. Cum sa-si revina compresia singura dupa ce se incalzeste motorul... ?!?! » Post actualizat in 03 Mar 2017 11:45 am lasat-o pina s-a incalzit si isi tine relantiu la 1300. daca merg batrineste ramine la fel dar daca o forjez se ridica la 1500-1800. Nu o face amestecul bine de aer si benzina? benzina este de la petrom Nu cunosc schema motorului tau insa pare un senzor de temperatura cu probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Problema a aparut cumva dupa ce ai schimbat mansoanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 4, 2017 Autor Share Postat Martie 4, 2017 (editat) Nu asa facea si inainte sa schimb mansoanele.Erau niste chinezarii ieftine si am zis ca poate e de acolo. Problema e ca la 1300 de rotati dupa pornire merge si mai rotund motoru fata de cand este la 1800 cand merge mai neregulat, fluctueaza Editat Martie 4, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.