Sari la conținut

RELANTIU MARE DUPA O TURA


alex.dan
 Share

Postări Recomandate

SALUT.

AM SI EU O PROBLEMA LA UN CBR600 F4I . LA PORNIRE MERGE FRUMOS, ROTUND STA IN 1200 DE ROTATII. DAR DUPA CE FAC O TURA CU EA STA IN 1600-1800 RPM.

CEVA IDEII?? SAU S-A MAI CONFRUNTAT CINEVA CU PROBLEMA ASTA?

MULTUMESC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia la relanti se regleaza cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare( arox. 90 gr. C). Atunci turatia trebuie sa fie ca in manual (de obicei in jurul a 1300 rot/min). Cand motorul e rece, e normal ca la relanti, turatia sa fie mai mica. Incearca intai sa reglezi turatia aza cum am zis si vezi dupa aia daca e alta cauza.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mobra asta n-are soc automat?

Chiar daca e pe injectie si are soc automat, turatia la relanti tot se regleaza, daca e nevoie, cum am zis mai sus.

Intr-adevar, imediat dupa pornire sta mai turata, dar dupa aprox. 1 min turatia scade.

Vorbesc din proprie experienta, si mobra mea e pe injectie si are soc automat, dar in cartea service scrie ca atunci cand turatia la relanti nu sta la 1300 rot/min +- 50 rot, aceasta se regleaza manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA ASA ZIC SI EU CA AR TREBUI SA STEA MAI TURATA PINA SE INCALZESTE SI DUPA SA SCADA. O SA INCERC SI CE A ZIS UNYCORN SA VAD DACA MERGE.

CABLURILE DEABIA LE-AM VERIFICAT SI SUNT OK. AM SCHIBAT SI MANSOANELE CA ERAU NISTE CHINEZARI IEFTINE SI AM ZIS SA NU FIE DE ACOLO.

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca e pe injectie si are soc automat, turatia la relanti tot se regleaza, daca e nevoie, cum am zis mai sus.

Intr-adevar, imediat dupa pornire sta mai turata, dar dupa aprox. 1 min turatia scade.

Vorbesc din proprie experienta, si mobra mea e pe injectie si are soc automat, dar in cartea service scrie ca atunci cand turatia la relanti nu sta la 1300 rot/min +- 50 rot, aceasta se regleaza manual.

Aha, nu stiam. Bun de retinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lasat-o pina s-a incalzit si isi tine relantiu la 1300. daca merg batrineste ramine la fel dar daca o forjez se ridica la 1500-1800. Nu o face amestecul bine de aer si benzina? benzina este de la petrom

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa ai compresie inegala pe cilindrii, unul din ei sa rămână in urma la rece, iar la cald sa.si mai revina.

 

Cum sa-si revina compresia singura dupa ce se incalzeste motorul... ?!?!

» Post actualizat in 03 Mar 2017 11:45

am lasat-o pina s-a incalzit si isi tine relantiu la 1300. daca merg batrineste ramine la fel dar daca o forjez se ridica la 1500-1800. Nu o face amestecul bine de aer si benzina? benzina este de la petrom

 

Nu cunosc schema motorului tau insa pare un senzor de temperatura cu probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asa facea si inainte sa schimb mansoanele.Erau niste chinezarii ieftine si am zis ca poate e de acolo. Problema e ca la 1300 de rotati dupa pornire merge si mai rotund motoru fata de cand este la 1800 cand merge mai neregulat, fluctueaza

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...