andrei24p Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Sunt incepator, nu am condus foarte mult. Nu stiu daca e gresala mea la cum las ambreiajul sau e de la motocicleta dar uneori (destul de rar) cand viteza e mai mare si schimb din treapta 2 in 1 imi moare motorul. In schimbul din alte trepte nu se intampla. Cine e de vina? Eu sau motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zielsziek Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Sunt incepator, nu am condus foarte mult. Nu stiu daca e gresala mea la cum las ambreiajul sau e de la motocicleta dar uneori (destul de rar) cand viteza e mai mare si schimb din treapta 2 in 1 imi moare motorul. In schimbul din alte trepte nu se intampla. Cine e de vina? Eu sau motocicleta? eşti începător şi eu încă sunt, am păţit de vreo 2-3 ori asta din câte îmi aduc aminte, nu ştiu dacă tot din treapta 2 în 1, dar am păţit şi eu. deci posibil să fie problema de la piciorul tău, subliniez că posibil, poate vine vreun veteran care să te lămurească şi tehnic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Salut! E vorba de GSR-ul din poza de profil? Daca da, e posibil sa fie vorba de o problema stiuta oarecum la GSR. Eu am patit-o random (nu am gasit un pattern legat de temperatura uleiului, viteza, etc), pur si simplu cand incetineam la semafor imediat cum trageam ambreiajul se oprea motorul (da, in mers si pornea instant de la buton). Mecanicii nu i-au dat de cap, aparent din ce am citit e o problema din fabrica, careia eu i-am facut workaround punand un strap la senzorul de ambreiaj. De atunci nu am mai avut problema asta. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Februarie 27, 2017 Autor Share Postat Februarie 27, 2017 Da, despre GSR e vorba. Eu am patit de 2-3 ori cand viteza a fost mai mare la trecerea de la treapta 2 la 1. La fel, a pornit fara problema de la buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Verifica sa ai relantiul reglat bine, sa nu fie prea mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Am patit la fel dar rar cu Transalp cand plecam cu ea si era motorul prea rece sa isi tina relantiul si schimbam in jos si murea in viteza in timp ce tineam de ambreiaj. Pur si simplu era prea rece sa isi tina relantiul in viteza cu ambreiajul tras sau la neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 In cazul meu nu era vorba nici de temperatura nici de relanti, nici de senzor de cric si alte chestii pe care le-am mai auzit/incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Zic din experiente, la gsr-ul meu din 2007 (motor luat din magazin in acelasi an) cu 65K + a inceput sa faca problema asta, exact la down shift 2 in 1, ceva de genu.S-a verificat electrica, bujii, ambreaj ok, cric ok, s-a schimbat senzor neutru, s-a verificat compresia si chestii de genu.. si persista. In special daca este condus foarte domol.Am sa iau in calcul ce Ahile, cand da si mai multe caldura o sa vad cum se rezolva.Aparent GSR la o varsta face buba asta.. c'est la vie :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Si al meu tot din 2007 e (prima parte a anului, cel fara ABS), doar ca un pic mai "tinerel" din punct de vedere al km, are 37k. Pontul cu strap-ul la ambreiaj l-am primit de la un tip stabilit in Germania care dupa manevra asta a facut 80k fara sa se mai opreasca nici macar o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) Salut! E vorba de GSR-ul din poza de profil? Daca da, e posibil sa fie vorba de o problema stiuta oarecum la GSR. Eu am patit-o random (nu am gasit un pattern legat de temperatura uleiului, viteza, etc), pur si simplu cand incetineam la semafor imediat cum trageam ambreiajul se oprea motorul (da, in mers si pornea instant de la buton). Mecanicii nu i-au dat de cap, aparent din ce am citit e o problema din fabrica, careia eu i-am facut workaround punand un strap la senzorul de ambreiaj. De atunci nu am mai avut problema asta. Spor! Nu ai gasit mecanicul care trebuie...» Post actualizat in 27 Feb 2017 16:18 Verifica sa ai relantiul reglat bine, sa nu fie prea mic. Relantiul este facut de ISC..din comanda ECU.» Post actualizat in 27 Feb 2017 16:18 Si al meu tot din 2007 e (prima parte a anului, cel fara ABS), doar ca un pic mai "tinerel" din punct de vedere al km, are 37k. Pontul cu strap-ul la ambreiaj l-am primit de la un tip stabilit in Germania care dupa manevra asta a facut 80k fara sa se mai opreasca nici macar o data. GRESIT..ai mascat problema nu ai remediat-o.Chiar daca sfatul vine din Germania..din pacate habar nu are cum functioneaza motorul de sub el... Editat Februarie 27, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Switch-ul acela la ambreiaj schimba harta de injectie atunci cand este apasat ambreiajul. Are rol si la pornirea motorului, inchide circuitul releului de pornire la masa si da si un semnal catre ECU. Verifica jocul la supape in prima faza si apoi rescrie harta IAP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) Scuze Postare greșită Editat Martie 1, 2017 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Switch-ul acela la ambreiaj schimba harta de injectie atunci cand este apasat ambreiajul. Are rol si la pornirea motorului, inchide circuitul releului de pornire la masa si da si un semnal catre ECU. Verifica jocul la supape in prima faza si apoi rescrie harta IAP. Foarte corect ce a spus "s@arpe" aici..nu stiu de unde stie asta pentru ca face parte din modul de "gandire" al softului de suzuki.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Il studiez de ceva timp, vreau si eu sa imi delimitez Busa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Dece ai vrea sa faci downshift din a 2-a in a 1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 Dece ai vrea sa faci downshift din a 2-a in a 1? Are u joking? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Pai eu Numa când ma opresc bag a 1 a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 Seems legit. Eu nu ma opresc niciodata. Si acum iti scriu din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Eu am vorbit serios . Cuplu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 Pai da, crezi ca eu nu ma opresc? La stop am patit de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Dai o bere la Cluj si îți explic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 Good! Dai un semn cand esti pe aici » Post actualizat in 30 Mar 2017 11:43Cum a venit caldura m-am plimbat mai mult si am descoperit mai exact cand apare problema. Daca vin cu viteza mare in treapta 2 sau 3, trag ambreiajul si frana (nu frana de motor) cand incepe sa incetineasca se opreste + ca se si blocheaza roata de pe spate (am tras cateva sperieturi). Acum stiu cum sa evit problema, folosind frana de motor, dar totusi nu stiu daca e normal sa se intample asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lukman Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Acelas lucru patesc si eu. GSR 2006. Daca rezolvati problema scrieti si aici Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Foarte corect ce a spus "s@arpe" aici..nu stiu de unde stie asta pentru ca face parte din modul de "gandire" al softului de suzuki.... Acelas lucru patesc si eu. GSR 2006. Daca rezolvati problema scrieti si aici Asfalt uscat! Ti-a raspuns cineva ceva mai sus. S-ar putea sa gresesc, dar este harta de neutral/idle (nu imi aduc aminte exact). Cand decuplezi ambreiajul, chiar daca cutia de viteze este in vreo treapta, motocicleta trece pe o alta harta de injectie, cea de neutral. Daca e compromisa partitia cu harta de neutral sau are alta problema, iti face figuri de genul asta. Evident ma pot insela, asa ca iti sugerez sa vizitezi un mecanic. O seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Io te sfatuiesc sa mergi la reprezentanta Suzuki, sau la un mecanic care are cel putin diagnoza Suzuki, analizor gaze si eventual ceva cursuri pe la Suzuki... (pentru fazele cu hartile de injectie) Pentru restul verificarilor, te poate ajuta orice mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.