Jump to content
Sign in to follow this  
andrei24p

Se opreste motorul din treapta 2 in 1

Recommended Posts

Sunt incepator, nu am condus foarte mult.

Nu stiu daca e gresala mea la cum las ambreiajul sau e de la motocicleta dar uneori (destul de rar) cand viteza e mai mare si schimb din treapta 2 in 1 imi moare motorul. In schimbul din alte trepte nu se intampla.

Cine e de vina? Eu sau motocicleta? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt incepator, nu am condus foarte mult.

Nu stiu daca e gresala mea la cum las ambreiajul sau e de la motocicleta dar uneori (destul de rar) cand viteza e mai mare si schimb din treapta 2 in 1 imi moare motorul. In schimbul din alte trepte nu se intampla.

Cine e de vina? Eu sau motocicleta? :)

eşti începător şi eu încă sunt, am păţit de vreo 2-3 ori asta din câte îmi aduc aminte, nu ştiu dacă tot din treapta 2 în 1, dar am păţit şi eu. deci posibil să fie problema de la piciorul tău, subliniez că posibil, poate vine vreun veteran care să te lămurească şi tehnic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! E vorba de GSR-ul din poza de profil? Daca da, e posibil sa fie vorba de o problema stiuta oarecum la GSR. Eu am patit-o random (nu am gasit un pattern legat de temperatura uleiului, viteza, etc), pur si simplu cand incetineam la semafor imediat cum trageam ambreiajul se oprea motorul (da, in mers si pornea instant de la buton). Mecanicii nu i-au dat de cap, aparent din ce am citit e o problema din fabrica, careia eu i-am facut workaround punand un strap la senzorul de ambreiaj. De atunci nu am mai avut problema asta.

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, despre GSR e vorba. Eu am patit de 2-3 ori cand viteza a fost mai mare la trecerea de la treapta 2 la 1. La fel, a pornit fara problema de la buton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit la fel dar rar cu Transalp cand plecam cu ea si era motorul prea rece sa isi tina relantiul si schimbam in jos si murea in viteza in timp ce tineam de ambreiaj. Pur si simplu era prea rece sa isi tina relantiul in viteza cu ambreiajul tras sau la neutru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul meu nu era vorba nici de temperatura nici de relanti, nici de senzor de cric si alte chestii pe care le-am mai auzit/incercat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zic din experiente, la gsr-ul meu din 2007 (motor luat din magazin in acelasi an) cu 65K + a inceput sa faca problema asta, exact la down shift 2 in 1, ceva de genu.
S-a verificat electrica, bujii, ambreaj ok, cric ok, s-a schimbat senzor neutru, s-a verificat compresia si chestii de genu.. si persista. In special daca este condus foarte domol.

Am sa iau in calcul ce Ahile, cand da si mai multe caldura o sa vad cum se rezolva.

Aparent GSR la o varsta face buba asta.. c'est la vie :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si al meu tot din 2007 e (prima parte a anului, cel fara ABS), doar ca un pic mai "tinerel" din punct de vedere al km, are 37k. Pontul cu strap-ul la ambreiaj l-am primit de la un tip stabilit in Germania care dupa manevra asta a facut 80k fara sa se mai opreasca nici macar o data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! E vorba de GSR-ul din poza de profil? Daca da, e posibil sa fie vorba de o problema stiuta oarecum la GSR. Eu am patit-o random (nu am gasit un pattern legat de temperatura uleiului, viteza, etc), pur si simplu cand incetineam la semafor imediat cum trageam ambreiajul se oprea motorul (da, in mers si pornea instant de la buton). Mecanicii nu i-au dat de cap, aparent din ce am citit e o problema din fabrica, careia eu i-am facut workaround punand un strap la senzorul de ambreiaj. De atunci nu am mai avut problema asta.

Spor!

Nu ai gasit mecanicul care trebuie...

» Post actualizat in 27 Feb 2017 16:18

 

Verifica sa ai relantiul reglat bine, sa nu fie prea mic.

Relantiul este facut de ISC..din comanda ECU.

» Post actualizat in 27 Feb 2017 16:18

 

Si al meu tot din 2007 e (prima parte a anului, cel fara ABS), doar ca un pic mai "tinerel" din punct de vedere al km, are 37k. Pontul cu strap-ul la ambreiaj l-am primit de la un tip stabilit in Germania care dupa manevra asta a facut 80k fara sa se mai opreasca nici macar o data.

GRESIT..ai mascat problema nu ai remediat-o.

Chiar daca sfatul vine din Germania..din pacate habar nu are cum functioneaza motorul de sub el...

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Switch-ul acela la ambreiaj schimba harta de injectie atunci cand este apasat ambreiajul. Are rol si la pornirea motorului, inchide circuitul releului de pornire la masa si da si un semnal catre ECU. Verifica jocul la supape in prima faza si apoi rescrie harta IAP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze

Postare greșită

Edited by Lolo_ID

Share this post


Link to post
Share on other sites

Switch-ul acela la ambreiaj schimba harta de injectie atunci cand este apasat ambreiajul. Are rol si la pornirea motorului, inchide circuitul releului de pornire la masa si da si un semnal catre ECU. Verifica jocul la supape in prima faza si apoi rescrie harta IAP.

Foarte corect ce a spus "s@arpe" aici..nu stiu de unde stie asta pentru ca face parte din modul de "gandire" al softului de suzuki....😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il studiez de ceva timp, vreau si eu sa imi delimitez Busa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dece ai vrea sa faci downshift din a 2-a in a 1? :)

 

Are u joking? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seems legit. Eu nu ma opresc niciodata. Si acum iti scriu din mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da, crezi ca eu nu ma opresc? :) La stop am patit de fiecare data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good! Dai un semn cand esti pe aici ;)


» Post actualizat in 30 Mar 2017 11:43

Cum a venit caldura m-am plimbat mai mult si am descoperit mai exact cand apare problema.

Daca vin cu viteza mare in treapta 2 sau 3, trag ambreiajul si frana (nu frana de motor) cand incepe sa incetineasca se opreste + ca se si blocheaza roata de pe spate (am tras cateva sperieturi).

Acum stiu cum sa evit problema, folosind frana de motor, dar totusi nu stiu daca e normal sa se intample asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte corect ce a spus "s@arpe" aici..nu stiu de unde stie asta pentru ca face parte din modul de "gandire" al softului de suzuki....

 

 

Acelas lucru patesc si eu. GSR 2006. Daca rezolvati problema scrieti si aici :D

Asfalt uscat!

 

Ti-a raspuns cineva ceva mai sus. S-ar putea sa gresesc, dar este harta de neutral/idle (nu imi aduc aminte exact). Cand decuplezi ambreiajul, chiar daca cutia de viteze este in vreo treapta, motocicleta trece pe o alta harta de injectie, cea de neutral. Daca e compromisa partitia cu harta de neutral sau are alta problema, iti face figuri de genul asta.

 

Evident ma pot insela, asa ca iti sugerez sa vizitezi un mecanic.

 

O seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io te sfatuiesc sa mergi la reprezentanta Suzuki, sau la un mecanic care are cel putin diagnoza Suzuki, analizor gaze si eventual ceva cursuri pe la Suzuki... (pentru fazele cu hartile de injectie)

Pentru restul verificarilor, te poate ajuta orice mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...