Sari la conținut

Probleme TL1000S 97


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io sunt baiatul de nota 7, asta e, lasa ca ma descurc si asa :))


» Post actualizat in 01 Apr 2017 20:14

George probabil nu isi permite sa spuna lucrurilor pe fata, ghinion, io imi permit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mam exprimat gresit...ai dreptate....

are cineva manualul tehnic de la acest motor ?

sunt tehnician in robotica industriala de 6 ani...cred ca ma descurc cu um motor in 2 cilindri

 

Cat despre specialisti mam lamurit de mult la masina ;)

Daca esti tehnician in robotica si nu ti-e rusine sa-ti dai cu ulei pe miini, eu zic ca-l pui la punct. Vad ca manuale ai, de semne te-ai prins, eu un singur lucru vreau sa adaug: Dupa ce-l pui la semne, invirte-l cu mina ( ma rog, o cheie, alea). Tre sa-l poti invirti fara rezistenta ( scoate bujia din ambii cilindri ca sa mearga usor). Daca intimpina rezistenta, sanse sint ca atinge in vreo supapa, nu insista, e ceva gresit, refa calculul, intreaba. Ideea e ca daca-l poti invirti cu mina fara sa faca trosc, n-o sa crape nici la demaror. Daca nu e corect aliniat, n-o sa mearga, dar atita vreme cit nu l-ai stricat, esti in carti, se repara (Bine, se repara si daca-l troznesti, da' costa)

 

PS: Eu ca mecanic si posesor de garaj moto, l-as ajuta fara probl;eme pe oricine vrea sa-si repare motorul. Banii mii iau din manopera si oricum la cite moto sint si la citi hobbisti, faptul ca 1 din 100 isi repara motorul singur.. sincer..cinste lui. Da' na, n-am , asa ca vb prostii.. Si oricum, daca ar incerca 10 din 100, probabil ca as avea de reparat mai mult decit as vrea si fara sa le dau indicatii gresite, dar na (din greselile lor, cu indicatii corecte )

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D inainte sa va uitati la video trebuie sa recunosc ca am sarit peste test de compresie din curiozitate daca porneste ok....de pornit a pornit la sfert de cheie....doar ca....se aude un "tacait?clacanit?" ciudat....sau poate mi se pare doar mie....poste link spre un mic video ce am inregistrat cand l-am pornit...nu stiu cat de bine se va auzi dar sper sa imi poata zice cineva daca doar mi se pare sau chiar e asa...

 

https://drive.google.com/open?id=0B5f_qqQQHMXKYkRlMFRmN2w5dEU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specialistul in motociclete este acea persoana care inglobeaza urmatoarele meserii : mecanic, electrician, electronist, cunoascator piese schimb si consumabile MOTO.

Io am atatia clienti incat imi pot bate joc de orice specimen de pe forumul asta care se incapataneaza sa-mi demonstreze mie ca nu are nevoie de un specialist moto.

Alta intrebare! :)))

Si tu le inglobezi pe toate astea?

Tie nu ti-ar strica un pic de bun simt. Multumeste parintilor tai ca si-au vandut poate vitele din ograda ca sa te trimita la o facultate in Bucuresti, unde nu esti in stare sa o termini de cativa ani ...

Nu iti tin eu predici si nici nu te judec, dar din cauza “specialistilor” fara nicio diploma ca tine, sunt si alti mecanici si service-uri bune care au de suferit. Poate in momentul de fata tu stii mai putine decat au uitat altii. Esti arogant pt ca ai inceput si tu sa inveti cate ceva despre mecanica moto stricand mobrele clientilor din trecut ...

Asta pana cand unul mai nervos asa te leaga dracu de un pom cu un caush la gura.

Daca ai pretentia ca stii ceva ce altii nu stiu si au nevoie de ajutor, ajuta-i ... Da-le un link, da-le nr tau de telefon sa-i lamuresti, dar nu-ti bate joc de ei ...karma vine si la tine, stai linistit.

Iti doresc mult succes, dar si mai multa minte ...

Imi aduc aminte de tine pe forum acum 4-5 ani ... puneai tot felul de intrebari legate de mecanica si nu stiu daca te-a luat careva la pwla ... dar ai uitat, acum esti specialistu` lu peste si ai atatia clienti ca poti sa-ti bati pwla pe fraierii care sunt acum in aceeasi situatie in care erai tu acum 4-5 ani.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti si tu sa nu dormi!

In primu rand nu ma cunosti si iti imaginezi tu cam cum am ajuns io pana la varsta asta, Gresit!

Din moment ce ma autointitulez specialist in motociclete inseamna ca asta stiu sa fac si nu am nevoie de nicio diploma pentru asta.

Tot eu precizez ca am 4 ani vechime in aceasta meserie, deci nu ma compar cu unu care are sa zicem 10 ani, dar asta nu ma face mai putin specialist, din contra.

Chiar nu inteleg ce service-uri au de suferit din cauza celor ca si mine...poate detaliezi un pic. Suferi dupa diplome sau ce problema ai?

Nu stiu cum iti imaginezi tu ca se invata mecanica moto in tara asta, altfel decat prin PRACTICA, iar eu am practicat aceasta meserie pana acum si am sute de clienti fericiti, iar la capitolul fail-uri stau foarte bine, adica spre ZERO. De fiecare data cand am gresit ceva, am remediat pe cheltuiala mea si clientul a fost multumit.

 

Dar nah, hai sa fim seriosi, ti-e un pic ciuda ca eu am atelier in buricul Bucurestiului, am mecanici si oameni SPECIALISTI si tu stai sluga la englezoi. Asa o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti si tu sa nu dormi!

[…caca maka…]

 

Dar nah, hai sa fim seriosi, ti-e un pic ciuda ca eu am atelier in buricul Bucurestiului, am mecanici si oameni SPECIALISTI si tu stai sluga la englezoi. Asa o fi?

Hahahaha :)))

Nu ... Nu e asa :)

Ma bucur pt tine ca ai atelier si mecanici si specialisti in buricul targului. Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu-ti dai seama ca traiesti intr-un univers paralel unde ai impresia ca ai tot ce ai zis mai sus.

In ceea ce ma priveste pe mine, mi-e mai bine sluga la englezoi care imi platesc cursurile si atestatele in mecanica moto decat sa-mi bat capul cu un atelier de 15mp si sa ma simt flatat ca sunt patron.

In ceea ce priveste 0 (zero) ala de clienti nesatisfacuti n-as fi asa sigur, dar nu vreau sa-ti defaimez imaginea mai mult decat ti-ai facut-o singur ...

Mie sincer, imi pare rau doar ca in loc sa-ti faci un renume bun, iti faci unul prost si legatura intre tine si restul mecanicilor care au de suferit, este ca utilizatorul de rand va simti mereu acea apasare ca orice mecanic si in orice service se va duce va fi luat la pwla si injosit asa cum faci tu pe aici.

Omu asta care a pus distributia la punct la un teleu de care tu habar nu ai cum arata, prin bunavointa unui alt user care i-a pus linkul cu manualul la dispozitie, tocmai s-a pishat pe reputatia ta si pe toate aerele tale de specialist.

Poate iti mai revizuiesti si tu comportamentul, ca sa nu mi se mai ridice parul pe ceafa de fiecare data cand citesc commurile tale.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu as merge la un specialist care imi suturi in fund, cat de bun ar fi.

 

 

giphy.gif


» Post actualizat in 04 Apr 2017 22:33

Inca ceva, nu prea conteaza unde ai garaju', clientela tu nu este reprezentata de fetite de 14 ani care merg in mall sa-si faca selfiuri. Daca esti bun te va cauta lumea indiferent unde te ascunzi.

Atitudine si servicii profesionale, de atat ai nevoie. Daca despre servicii nu ma pot pronunta despre atitudine pot, ai picat. Ah, si say no to spaga kids!

 

Semnat: un potential client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu locatia e asa, un bonus, foarte jos pe lista parametrilor pe care eu le caut la un garaj, daca nu chiar ultima chestie la care ma uit. Cand aveam oricum mecanicu era la mama naiba la pacii in militari si are garaj serios si este si profesionist. Mergeam pe motor si plecam cu metroul, mie imi place cu metroul, e frumos, si nici spaga nu dau :)

 

E drept, am fost si la dafw...(nu pot sa-i zic tot numele) dar aia e alta poveste si prefer sa nu mi-o amintesc. Si asta era tot asa in cvrul bucurestilor, ii batea porumbu-n geam.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic mai relaxant, mai linistitor decat sa stii ca ai lăsat motocicleta pe mâini bune. Iti trece orice stres, fetele de la metrou devin brusc zane, iti vine sa-ti vari mainile in buzunar si sa fluieri un Paul Anka ...ce spaga sa mai dai, faci uz de abonament si tii de banii de cartofi ☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxwizzy - esti in spatiu inchis si lucrurile pot sa sune ciudat. incearca sa vezi cum se aude afara, in aer liber.

Un zgomot asemanator l-am intalnit la o mobra datorita lipsei garniturilor de la evacuari. scotea nitele gaze arse pe acolo.

Oricum daca mobra a fost umblata nu strica sa faci o verificare a jocului termic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai intrat pe lista lichelelor!

Ai ignore!

» Post actualizat in 05 Apr 2017 08:26

Alex_en ești o mizerie de om ,est un mic preputzo infantil.Asa că marsh de aici pizdwo.

Alex_en ești o mizerie de om ,est un mic preputzo infantil.Asa că marsh de aici pizdwo.

» Post actualizat in 05 Apr 2017 08:37

Hahahaha :)))

Nu ... Nu e asa :)

Ma bucur pt tine ca ai atelier si mecanici si specialisti in buricul targului. Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu-ti dai seama ca traiesti intr-un univers paralel unde ai impresia ca ai tot ce ai zis mai sus.

In ceea ce ma priveste pe mine, mi-e mai bine sluga la englezoi care imi platesc cursurile si atestatele in mecanica moto decat sa-mi bat capul cu un atelier de 15mp si sa ma simt flatat ca sunt patron.

In ceea ce priveste 0 (zero) ala de clienti nesatisfacuti n-as fi asa sigur, dar nu vreau sa-ti defaimez imaginea mai mult decat ti-ai facut-o singur ...

Mie sincer, imi pare rau doar ca in loc sa-ti faci un renume bun, iti faci unul prost si legatura intre tine si restul mecanicilor care au de suferit, este ca utilizatorul de rand va simti mereu acea apasare ca orice mecanic si in orice service se va duce va fi luat la pwla si injosit asa cum faci tu pe aici.

Omu asta care a pus distributia la punct la un teleu de care tu habar nu ai cum arata, prin bunavointa unui alt user care i-a pus linkul cu manualul la dispozitie, tocmai s-a pishat pe reputatia ta si pe toate aerele tale de specialist.

Poate iti mai revizuiesti si tu comportamentul, ca sa nu mi se mai ridice parul pe ceafa de fiecare data cand citesc commurile tale.

Ca sa stai si tu linistit, vreau sa.ti spun ca nu am avut niciun TL 1000 in atelier in cei peste 4ani de când lucrez. E un motor atât de rar încă atunci când vad unu pe strada vreau sa.i fac poza!

Daca tu crezi ca nu as putea sa.i pun distributia la punct înseamnă ca trebuie sa faci un dus rece si sa mai citesti o data semnatura mea.

In ceea ce priveste atelierul meu, afla ca are in total 120 de metri patrati deci iar te ia gura pe dinainte si vorbesti dara sa știi

Îmi pare bine totusi ca englezii te trimit la cursuri , vad ca ai o pofta nebuna de diplome, io prefer sa muncesc aici in tara, unde e de 1000de ori mai greu si unde doar cei puternici reusesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Ca sa stai si tu linistit, vreau sa.ti spun ca nu am avut niciun TL 1000 in atelier in cei peste 4ani de când lucrez. E un motor atât de rar încă atunci când vad unu pe strada vreau sa.i fac poza!

Daca tu crezi ca nu as putea sa.i pun distributia la punct înseamnă ca trebuie sa faci un dus rece si sa mai citesti o data semnatura mea.

In ceea ce priveste atelierul meu, afla ca are in total 120 de metri patrati deci iar te ia gura pe dinainte si vorbesti dara sa știi

Îmi pare bine totusi ca englezii te trimit la cursuri , vad ca ai o pofta nebuna de diplome, io prefer sa muncesc aici in tara, unde e de 1000de ori mai greu si unde doar cei puternici reusesc!

 

scrie ca "specialist in intretinerea motocicletelor" ... asta este chestia d'aia dupa user manual si ce poti face cu o trusa de chei de la Lidl.... ulei, spalat de lant, incarcat baterie...

 

deci este ok ca "iesi din dulap" si iti recunosti competentele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

[...] io prefer sa muncesc aici in tara, unde e de 1000de ori mai greu si unde doar cei puternici reusesc!

Coa' ej nebun. Ai uitat ca ești Cristosul motocicletelor? Pentru tine nu are cum sa fie greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa stai si tu linistit, vreau sa.ti spun ca nu am avut niciun TL 1000 in atelier in cei peste 4ani de când lucrez. E un motor atât de rar încă atunci când vad unu pe strada vreau sa.i fac poza!

Daca tu crezi ca nu as putea sa.i pun distributia la punct înseamnă ca trebuie sa faci un dus rece si sa mai citesti o data semnatura mea.

In ceea ce priveste atelierul meu, afla ca are in total 120 de metri patrati deci iar te ia gura pe dinainte si vorbesti dara sa știi

Îmi pare bine totusi ca englezii te trimit la cursuri , vad ca ai o pofta nebuna de diplome, io prefer sa muncesc aici in tara, unde e de 1000de ori mai greu si unde doar cei puternici reusesc!

Nu am zis ca nu poti sa faci distributia la tl ... Ca doar e motorul de sv ... nicidecum asa de rar, am zis ca atitudinea ta de specialist e de cacao ... si ca in loc sa oferi un sfat sau un link catre o informatie ai mers intr-o directie ce-ti demasca frustrarea proprie.

Nu discut despre faptul ca esti mecanic bun sau nu ... nu ma intereseaza personal.

Diplomele si cursurile pe care le fac nu sunt pt ca asta vanez eu ... Nu poti sa practici meseria de mecanic auto/moto fara sa fii acreditat ATA si IMI mai ales daca lucrezi in reparatii la o companie mare ... niste standarde ale prostanacilor astia de aici.

Adevaratul motiv pt care le vanez pe alea de master e sa am salariu cat mai mare si sa stau cu maciuca la soare (asa rar cum se arata p`aici aici)

Inteles?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti, nu asezarea distributiei la punct e marea inginerie. Dupa ce ai manualul sau instructiunile aia e o chestie fail proof.

Nivelul de surubareala asociat poate pune probleme unui incepator. Strangeri la cuplu, etansari, etc. O data ce omul care a deschis topicul a zis ca are experienta semnificativa ca tehnician in lucruri care presupun surubareala - pericolul asta e mult diminuat.

 

 

Si o maimuta bine dresata poate aseza 3 prostii cu semne pe ele. ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de acum încolo ne incolonam in fata garajului lui alex_en și el stand pe un jiltz că Pasa Hasan ne asculta cu urechea lui magica și ne spune ce stricăciuni au motoarele.Dupa prin deschiderea și citirea din sacra AUtodata de va comunica suma și cu o mișcare de mana ,și rostirea cuvântului magic Abracadabra se va înfăptui repararea motorului.Deci săptămâna viitoare sa va înscrieți pe lista că de fac pelerinaje la garajul lui Alex_en.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai intrat pe lista lichelelor!

Ai ignore!

» Post actualizat in 05 Apr 2017 08:26

 

» Post actualizat in 05 Apr 2017 08:37

Ca sa stai si tu linistit, vreau sa.ti spun ca nu am avut niciun TL 1000 in atelier in cei peste 4ani de când lucrez. E un motor atât de rar încă atunci când vad unu pe strada vreau sa.i fac poza!

Daca tu crezi ca nu as putea sa.i pun distributia la punct înseamnă ca trebuie sa faci un dus rece si sa mai citesti o data semnatura mea.

In ceea ce priveste atelierul meu, afla ca are in total 120 de metri patrati deci iar te ia gura pe dinainte si vorbesti dara sa știi

Îmi pare bine totusi ca englezii te trimit la cursuri , vad ca ai o pofta nebuna de diplome, io prefer sa muncesc aici in tara, unde e de 1000de ori mai greu si unde doar cei puternici reusesc!

Mi-ash pla. Sunt sarac. Am apartament de 140 mp. Ar tre sa-l transform in Service. Vad ca se castiga mai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...