Sari la conținut

"Adventurizarea" unei Yamaha WR 450


Postări Recomandate

Acum câțiva ani făceam turing montan cu o Yamaha wr 400 cu rezervor de 12 litri. Nu am avut niciodată nevoie de benzina extra. Nu avem teritoriu atât de vast încât sa nu găsești pe o raza de 150 km stație de benzina. Mergeam cam 2500-3000 km pe an 90% offroad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 106
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce e chestia asta pe care o tot aud, despre mobrele ușoare, cum că te suflă vântul pe șosea, mai ales având în vedere că unii dintre voi sunt și cicliști.

Păi dacă te suflă vântul cu o mobră de 140 de kg, ce se fac aia cu cutreiere de 5 kg?

 

@Angi care e bicilindru ăla de 700?!

 

Yamaha T7. Dar cred ca e inca in faza de concept.

Ce sunt alea cutreiere de 5 kg? Ca n-am inteles.

 

 

http://www.dueruote.it/notizie/moto-scooter/esclusiva-mondiale-il-primo-contatto-con-la-yamaha-t7#image2-6

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se refera la cursiere de 5 kg

 

aia-s masochisti.... sa de rahat, suspensii cucu, daca au motor sunt descalificati, pe ce drumuri merg ei merge lejer si versys-ul (roubaix) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu piese:

 

 

Protectie motor:

post-7547-0-79306300-1495031319_thumb.jpgpost-7547-0-64786200-1495031338_thumb.jpg

 

 

Radiator pe furtun apa:

 

post-7547-0-44050000-1495031360_thumb.jpg

 

 

Inaltatoare ghidon:

 

post-7547-0-82225300-1495031388_thumb.jpg

 

 

Foaie mai mica:

 

post-7547-0-85397900-1495031407_thumb.jpg

 

 

Sper sa le montez curand...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha T7. Dar cred ca e inca in faza de concept.

Ce sunt alea cutreiere de 5 kg? Ca n-am inteles.

 

 

http://www.dueruote.it/notizie/moto-scooter/esclusiva-mondiale-il-primo-contatto-con-la-yamaha-t7#image2-6

 

 

Astept cu interes maxim sa vad ce va iesi din conceptul T7, insa nu am sperante prea mari avand in vedere ca statistic vorbind de la fiecare concept care arata extrordinar se ajunge la niste compromisuri hidoase in etapa de productie.

Pe scurt daca are peste 160 kg la gol e degeaba.

 

Si da era vorba despre cursiere [fuck autocorect] de 5kg cu care ciclistii par ca se descurca pe sossea si nu-i mai sufla nici un vant/tir.

Mai fara voia mea asa, am experimentat destul de recent chestia asta cu mersul pe tzoacla [avea max7 kg] si nu m-a suflat nici vantul si nici tirul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fara voia mea asa, am experimentat destul de recent chestia asta cu mersul pe tzoacla [avea max7 kg] si nu m-a suflat nici vantul si nici tirul.

 

Inseamna ca n-ai prins vant din fata-stanga. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sunt sigur ca știi ce a vrut sa zică omul și ca ai dat și tu, asemeni noua, un mare up topicului

 

Nu, io chiar mi-am pus problema la modul serios... ca am mai vazut pe unde se da Cristache... si ma gandesc ca oriunde mergi pt. traseele alea interesante, ai si multi km pana acolo. Ma rog, nu de exemplu cand ai sansa sa trimiti moto, gen Maroc. Si ca sa ajungi la traseele frumoase ai mult de mers si pe asfalt. Iar drumul ala pana acolo, care poate insemna zile (si inapoi) nu prea mi-l inchipui pe o asemenea moto.

 

D-aia intrebam... accesorizand-o, se rezolva pe bune partea de touring? Devine suficient de comoda? Chiar e un compromis bun in cazul asta? ca pe langa o sa buna, un rezervor care sa-ti mareasca autonomia, sunt si alti factori care te pot dezavantaja mult pe asfalt... vibratii, frane, etajarea cutiei, suspensie etc etc. Eu as pune aici chiar si lipsa ABS-ului...

» Post actualizat in 19 May 2017 12:38

dar care e partea rally din motocicleta de la tine de la profil?

 

In primul rand, e Rallye, cu e la sfarsit, da? :)

 

Pentru mine... in cazul de fata e look-ul. Stickerul, culoarea, saua :D

Dpdv off-road, nu am asteptari mai mari decat la fostul LC care pt mine stie destul pe off (atata timp cat oricum nu-i pun anvelope specifice). D-aia nu mi-am pus nici suspensia sport cu care se lauda. Insa pot spune ca simt si o mica imbunatatire, saua Rallye este clar mai buna la mers in picioare.

» Post actualizat in 19 May 2017 12:39

@KHK In excursiile in care merg de obicei exista si partea de asa zis touring, adica partea de asfalt pana pe forestiere si drumuri de pamant...

 

Tocmai... i-am spus lui Raul mai sus la ce ma refeream cu partea de touring.

 

Succes! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ma gandesc ca oriunde mergi pt. traseele alea interesante, ai si multi km pana acolo. Ma rog, nu de exemplu cand ai sansa sa trimiti moto, gen Maroc. Si ca sa ajungi la traseele frumoase ai mult de mers si pe asfalt.

 

iegzact aia e combinatia. gen Maroc. cu incalecare si descalecare acolo, fara autostrada pana la fatza locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, e Rallye, cu e la sfarsit, da? :)

In limba lui Shakespeare este "rally" (ex.: World Rally Championship)

In cea a lui Voltaire este "rallye" (ex: Rallye des Alpes Francaises) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In limba lui Shakespeare este "rally" (ex.: World Rally Championship)

In cea a lui Voltaire este "rallye" (ex: Rallye des Alpes Francaises) ;)

 

Dar in limba lui Wagner cum e? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_

Cristache, ceva vesti?

 

Cum mai merge proiectul? Mai împărtășești ceva?

Eu sunt serios interesat, nu ma bag aiurea în seama.

Tot oscilez in balansoarul Wr450F / EXC 350 F și DRZ400E ca alternativa ieftina dar în care sunt de băgat mai mulți bani în suspensii, ceea ce "kinda sucks" cum ar zice locuitorii din hexagon :) ;).

» Post actualizat in 24 Jun 2017 19:34

Eu m-am apucat mai nou de citit topicul despre adventurizarea WR-urilor de pe AdvRider, dar se pare ca o sa îmi ia ceva timp.

http://advrider.com/index.php?threads/yamaha-wr450f-adventure-bike.537684/

» Post actualizat in 24 Jun 2017 19:48

Dacă tot m-a apucat cheful de povestit, vin și cu o întrebare (mai simplu decât sa ma apuc sa tot caut info):

Tu ai tampoane de cauciuc la roata spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da, Cristi, la respectivele m-am referit.

Din ce am citit pe net, lumea merge pe butuci de roti de la Talon sau de la Husqvarna 61o.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cstelia, ai dreptate, wr-ul e pe direct, nu are cupla de cauciuc...

 

Motocicleta e aproape gata...

 

Am montat noul rezervor de 13.5 litri, portbagaj, schimbat ulei si filtru,pinion mai mare - 14 - si in curand o trimit in Tbilisi pt ca pe 15 facem o tura de vreo 2500 km...

 

Mai am de montat proiectorul cu led handguardurile si cred ca e gata...

 

 

Poze:

 

post-7547-0-35933200-1498995512_thumb.jpgpost-7547-0-49878200-1498995522_thumb.jpg

post-7547-0-06180900-1498995534_thumb.jpgpost-7547-0-76819500-1498995545_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

F faine scutul, scaritele si rezervorul. Scutul mai ales - acopera pompa mult mai bine decat alte modele vazute pe net.

Foarte faine si practice si restul accesoriilor + amplasarea lor (claxon, semnalizari, blana pentru sa, suport bagaje, etc)

Distractie faina sa aveti in Georgia sau oriunde va veti indrepta din Tbilisi ;).

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blana a trecut prin câteva ploi...are experiență. Nu mai miroase...

In plus pe noi nu o să ne prindă ploaia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...