jilaveanucoste Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Acum câțiva ani făceam turing montan cu o Yamaha wr 400 cu rezervor de 12 litri. Nu am avut niciodată nevoie de benzina extra. Nu avem teritoriu atât de vast încât sa nu găsești pe o raza de 150 km stație de benzina. Mergeam cam 2500-3000 km pe an 90% offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) Ce e chestia asta pe care o tot aud, despre mobrele ușoare, cum că te suflă vântul pe șosea, mai ales având în vedere că unii dintre voi sunt și cicliști. Păi dacă te suflă vântul cu o mobră de 140 de kg, ce se fac aia cu cutreiere de 5 kg? @Angi care e bicilindru ăla de 700?! Yamaha T7. Dar cred ca e inca in faza de concept. Ce sunt alea cutreiere de 5 kg? Ca n-am inteles. http://www.dueruote.it/notizie/moto-scooter/esclusiva-mondiale-il-primo-contatto-con-la-yamaha-t7#image2-6 Editat Mai 17, 2017 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Ce sunt alea cutreiere de 5 kg? Ca n-am inteles. Cred ca se refera la cursiere de 5 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Cred ca se refera la cursiere de 5 kg aia-s masochisti.... sa de rahat, suspensii cucu, daca au motor sunt descalificati, pe ce drumuri merg ei merge lejer si versys-ul (roubaix) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 17, 2017 Autor Share Postat Mai 17, 2017 (editat) Poze cu piese: Protectie motor: Radiator pe furtun apa: Inaltatoare ghidon: Foaie mai mica: Sper sa le montez curand... Editat Mai 17, 2017 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 sa nu-mi zici ca ai dat 50e pe tzatza aia de racit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Super, Cristi! Nu dau de smiley cu popcorn pe telefon, dar...you get the point. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Yamaha T7. Dar cred ca e inca in faza de concept. Ce sunt alea cutreiere de 5 kg? Ca n-am inteles. http://www.dueruote.it/notizie/moto-scooter/esclusiva-mondiale-il-primo-contatto-con-la-yamaha-t7#image2-6 Astept cu interes maxim sa vad ce va iesi din conceptul T7, insa nu am sperante prea mari avand in vedere ca statistic vorbind de la fiecare concept care arata extrordinar se ajunge la niste compromisuri hidoase in etapa de productie. Pe scurt daca are peste 160 kg la gol e degeaba. Si da era vorba despre cursiere [fuck autocorect] de 5kg cu care ciclistii par ca se descurca pe sossea si nu-i mai sufla nici un vant/tir. Mai fara voia mea asa, am experimentat destul de recent chestia asta cu mersul pe tzoacla [avea max7 kg] si nu m-a suflat nici vantul si nici tirul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Mai fara voia mea asa, am experimentat destul de recent chestia asta cu mersul pe tzoacla [avea max7 kg] si nu m-a suflat nici vantul si nici tirul. Inseamna ca n-ai prins vant din fata-stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Dar sunt sigur ca știi ce a vrut sa zică omul și ca ai dat și tu, asemeni noua, un mare up topicului Nu, io chiar mi-am pus problema la modul serios... ca am mai vazut pe unde se da Cristache... si ma gandesc ca oriunde mergi pt. traseele alea interesante, ai si multi km pana acolo. Ma rog, nu de exemplu cand ai sansa sa trimiti moto, gen Maroc. Si ca sa ajungi la traseele frumoase ai mult de mers si pe asfalt. Iar drumul ala pana acolo, care poate insemna zile (si inapoi) nu prea mi-l inchipui pe o asemenea moto. D-aia intrebam... accesorizand-o, se rezolva pe bune partea de touring? Devine suficient de comoda? Chiar e un compromis bun in cazul asta? ca pe langa o sa buna, un rezervor care sa-ti mareasca autonomia, sunt si alti factori care te pot dezavantaja mult pe asfalt... vibratii, frane, etajarea cutiei, suspensie etc etc. Eu as pune aici chiar si lipsa ABS-ului... » Post actualizat in 19 May 2017 12:38 dar care e partea rally din motocicleta de la tine de la profil? In primul rand, e Rallye, cu e la sfarsit, da? Pentru mine... in cazul de fata e look-ul. Stickerul, culoarea, saua Dpdv off-road, nu am asteptari mai mari decat la fostul LC care pt mine stie destul pe off (atata timp cat oricum nu-i pun anvelope specifice). D-aia nu mi-am pus nici suspensia sport cu care se lauda. Insa pot spune ca simt si o mica imbunatatire, saua Rallye este clar mai buna la mers in picioare. » Post actualizat in 19 May 2017 12:39 @KHK In excursiile in care merg de obicei exista si partea de asa zis touring, adica partea de asfalt pana pe forestiere si drumuri de pamant... Tocmai... i-am spus lui Raul mai sus la ce ma refeream cu partea de touring. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 si ma gandesc ca oriunde mergi pt. traseele alea interesante, ai si multi km pana acolo. Ma rog, nu de exemplu cand ai sansa sa trimiti moto, gen Maroc. Si ca sa ajungi la traseele frumoase ai mult de mers si pe asfalt. iegzact aia e combinatia. gen Maroc. cu incalecare si descalecare acolo, fara autostrada pana la fatza locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 In primul rand, e Rallye, cu e la sfarsit, da? In limba lui Shakespeare este "rally" (ex.: World Rally Championship) In cea a lui Voltaire este "rallye" (ex: Rallye des Alpes Francaises) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 In limba lui Shakespeare este "rally" (ex.: World Rally Championship) In cea a lui Voltaire este "rallye" (ex: Rallye des Alpes Francaises) Dar in limba lui Wagner cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Dar in limba lui Wagner cum e? Rallye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Deci e clar: KHK are sa de raliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 23, 2017 Autor Share Postat Mai 23, 2017 Am inscris motoruuuuuuuu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Bravo! Spor pe mai departe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Cristache, ceva vesti? Cum mai merge proiectul? Mai împărtășești ceva? Eu sunt serios interesat, nu ma bag aiurea în seama. Tot oscilez in balansoarul Wr450F / EXC 350 F și DRZ400E ca alternativa ieftina dar în care sunt de băgat mai mulți bani în suspensii, ceea ce "kinda sucks" cum ar zice locuitorii din hexagon . » Post actualizat in 24 Jun 2017 19:34 Eu m-am apucat mai nou de citit topicul despre adventurizarea WR-urilor de pe AdvRider, dar se pare ca o sa îmi ia ceva timp. http://advrider.com/index.php?threads/yamaha-wr450f-adventure-bike.537684/ » Post actualizat in 24 Jun 2017 19:48 Dacă tot m-a apucat cheful de povestit, vin și cu o întrebare (mai simplu decât sa ma apuc sa tot caut info): Tu ai tampoane de cauciuc la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Din ce stiu WR-ul nu are tampoane de cauciuc. Pinionul se prinde direct pe butuc. Daca la tampoanele alea te gandeai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Da, Cristi, la respectivele m-am referit. Din ce am citit pe net, lumea merge pe butuci de roti de la Talon sau de la Husqvarna 61o. Editat Iunie 27, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 2, 2017 Autor Share Postat Iulie 2, 2017 @cstelia, ai dreptate, wr-ul e pe direct, nu are cupla de cauciuc... Motocicleta e aproape gata... Am montat noul rezervor de 13.5 litri, portbagaj, schimbat ulei si filtru,pinion mai mare - 14 - si in curand o trimit in Tbilisi pt ca pe 15 facem o tura de vreo 2500 km... Mai am de montat proiectorul cu led handguardurile si cred ca e gata... Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 2, 2017 Share Postat Iulie 2, 2017 (editat) F faine scutul, scaritele si rezervorul. Scutul mai ales - acopera pompa mult mai bine decat alte modele vazute pe net. Foarte faine si practice si restul accesoriilor + amplasarea lor (claxon, semnalizari, blana pentru sa, suport bagaje, etc) Distractie faina sa aveti in Georgia sau oriunde va veti indrepta din Tbilisi . Editat Iulie 2, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 2, 2017 Share Postat Iulie 2, 2017 Sa ta tii de nas daca te prinde ploaia cu blana in actiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 2, 2017 Autor Share Postat Iulie 2, 2017 Blana a trecut prin câteva ploi...are experiență. Nu mai miroase... In plus pe noi nu o să ne prindă ploaia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2017 Share Postat Iulie 2, 2017 mi se pare cam slabut sistemul de prindere pentru placa de bagaje. sa ai in vedere sa pui niste loctite pe suruburile de la placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.