Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Ieri mi-am cumparat prima motocicleta, o yamaha tenere 660 din 91 cu sa zicem destul de putini bani dar tare neingrijita... Trebuie sa ii cumpar o oglinda sau un set, semnal pe spate, cablu de turometru, chit de lant, cauciuc pe fata si alte nimicuri...

 

Voiam sa intreb despre cablul de turometru si chitul de lant daca stiti de unde le pot cumpara. Sa fac comanda pe louis.de sau se gasesc de cumparat pe la noi?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salut! Ieri mi-am cumparat prima motocicleta, o yamaha tenere 660 din 91 cu sa zicem destul de putini bani dar tare neingrijita... Trebuie sa ii cumpar o oglinda sau un set, semnal pe spate, cablu de turometru, chit de lant, cauciuc pe fata si alte nimicuri...

 

Voiam sa intreb despre cablul de turometru si chitul de lant daca stiti de unde le pot cumpara. Sa fac comanda pe louis.de sau se gasesc de cumparat pe la noi?

 

:D

 

Pe site-ul LOUIS, in partea de sus a paginii ai optiunea "BIKE-DATENBANK", care te va ajuta sa gasesti tot ce au cei de la Louis pentru modelul tau de motocicleta.

Selectezi marca, capacitatea si ceva mai jos vei gasi si modelul tau (3YF).

Pentru eventualitatea in care nu esti familiarizat, iti pun aici link-ul cu tot ceea ce gasesti la Louis pentru motocicleta ta.

 

Vad ca au semnalizari (nu se vand la set ci la bucata), cablu de turometru si kit de lant (monstruos de scump).

Oglinzi nu au.

 

Legat de kitul de lant (fiindca am mai avut niste discutii cu un forumist) - Nu te lua dupa faptul ca lantul este intins la maxim. Acesta nu este un semn de uzura de sine statator. Trebuie sa te asiguri ca exista si restul semnelor - pastilele cilindrice zornaie de parca ar fi insirate pe ata, dintii pinionului si ai foii sunt tociti peste medie, lantul se flexeaza usor lateral ca o paranteza, etc...

Kitul tau este compus dintr-un lant cu 110 zale, pinion cu 15 dinti si foaie cu 45 de dinti.

Acesta este kitul de lant STANDARD.

Pentru a dobandi o viteza mai mare si un comportament mai elastic, mai rutier, foarte multe persoane opteaza, mai ales la monocilindre, pentru variatii in privinta foilor si a pinionului :

- inlocuirea pinionului cu unul cu mai multi dinti

- inlocuirea foii cu una cu mai putini dinti

- ambele

 

Un pinion sau o foaie costa doar aproximativ 12-15 euro, asa ca este si avantajoasa financiar aceasta mutare.

Ceea ce multi nu stiu este faptul ca schimbarea acestor piese (separat sau impreuna) aduce implicit modificari la nivelul lantului. O foaie cu mai putini dinti implica necesitatea folosirii unui lant cu un numar mai mic de zale.

Asa ca, Bogdane, nu sari una-doua sa schimbi lantul. Vezi daca este cu adevarat uzat si nu, mai degraba, prea lung.

Este un scenariu frecvent fiindca exista posesori de enduro-stradale care schimba pinionul si/sau foaia dar nu scurteaza deloc lantul. De aici un lant care, si cand este intins la maxim, are "burta".

Kiturile de lant pentru motocicleta ta sunt, parerea mea, destul de scumpe la LOUIS - Kit Regina cu Z-ring 120 de euro iar DID cu X-ring 137.

La kedo (www.kedo.de) preturile sunt astea :

post-3763-1208977158_thumb.jpg

 

Ce vezi subliniat cu albastru sunt variatiuni pe tema de mai sus - lanturi de cuplu mai mare - 15/46, 14/46 sau ceva mai de strada - 16/44.

Trebuie sa tii cont si de urmatoarele lucruri la schimbarea lantului.

In interiorul kitului exista 2 tipuri de lanturi - inchise si deschise (cu siguranta).

La cele inchise va trebui sa demontezi bascula pentru a le monta si trebuie sa tii cont de urmatoarele :

- Motocicleta trebuie spalata anterior, mai ales in zona basculei si a suspensie spate. Daca e plin de namol exista riscul sa introduci nisip in zone articulate, indiferent cat de ginecologic te vei misca.

- Va dura un pic mai mult decat cele deschise (maxim 1 ora in plus)

 

La cele deschise merge mai usor dar vei avea nevoie de o presa pentru nituire.

 

De retinut :

 

- Deasupra si dedesubtul lantului, prinse de cadru, exista niste role de plastic/cauciuc pe care circula lantul, respectiv ii limiteaza miscarea in sus si in jos. Sunt pline intotdeauna de ulei + nisip. Desfa-le si curata-le sau, la nevoie, schimba-le cu unele facute de orice strungar din plastic. Altfel, mizeria de pe ele se va depune imediat pe noul lant, ceea ce mie nu imi place deloc.

- La Yamaha exista saibe - siguranta la pinion si foaie. Arata asa :

 

post-3763-1208978095_thumb.jpg post-3763-1208978105_thumb.jpg post-3763-1208978129_thumb.jpg

Avand in vedere pretul mic iti recomand sa iti cumperi fiindca cele vechi au sanse 70 % sa se rupa si sa fie inutilizabile.

 

Acum - cu cablul de turometru. Spune concret care e problema. E defect sau lipseste cu desavarsire? Te intreb fiindca m avut ceva belele serioase cu ansamblul asta numit turometru. Am fost pe punctul de a cumpara un melc de turometru cu 100 euro (acesta e pretul de nou) doar fiindca asa am fost sfatuit de un mecanic. L-am reparat, dupa multe injuraturi, schimband 2 simeringuri si un o-ring (cost - sub 10 Ron).

 

Deci...Ce nu gasesti la Louis, exista intotdeauna la KEDO. Nu m-am uitat dupa ele, dar sigur sunt acolo si oglinzile.

Download-eaza manualul de pe site ca sa iti faci o idee. E mai greu fiindca e in germana. Verifica insa codurile de produs din catalog pe site, fiindca intre timp (odata cu oferta noua - 2008) s-au mai schimbat niste coduri iar catalogul de la download e din 2007.

Pentru comenzi de la Kedo ia legatura cu Romi3 de pe forum. Nu e reclama mascata, cum am mai spus de atatea ori. Omul, desi nu l-am vazut niciodata, e chiar foarte serios.

 

In rest...

Bafta si spor la treaba :whip: !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru sfaturi. O sa ma uit maine la ce mi-a spus tu despre lant. Cablul de turometru lipseste cu desavarsire dar inca nu am apucat sa casc ochiii prea mult pe la ea. Oglinzile si semnalizatoarele vor fi cumparate de la noi, macar sa fie astea marea problema

 

In schimb, cea mai mare durere a mea e cu robinetul de benzina pe care trebuie sa il inchid de fiecare data. Deja mi-am inecat motorul si am inteles ca se rezolva daca vin cu o baterie mai mare, o conectez la borne si dau de contact o perioada de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma abia am reusit sa intru ( nu mi-a intrat site-ul pur si simplu ) ,asa ca multumesc foarte frumos de sfaturi..

Intrebare de nestiutor : Poate sa sara de la punct chiar asa dintr-o data ?

Oricum ,am sa verific tot ce se poate verifica ,si daca nu vrea am s-o duc la doctor ..

Multumesc mult !!! Numai bine ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

Pana acum n-am scris mare lucru in topicul asta dedicat fiarelor astora minunate de la Yamaha, dar niciodata nu e prea tarziu.

Din luna martie sunt fericitul posesor al unei Yamaha XTZ 660 3YF (pe care o asteptam din toamna sa fie a mea dar deh... problemele financiare).

 

O sa trec strict la partea unde am umblat - kitul de lant.

 

Am luat-o cu un kit de lant cu raport 15 cu 41. Stare foarte OK. In oras nu ii dadeam niciodata mai mult de "a treia" (mergea cu a treia pana la 100 fara sa ajung la 6500 rpm). Nu puteam sa ii dau a 5-a decat peste 130 km/h fiindca era subturata. Totusi... reversul medaliei era ca intr-a 5-a nu trecea de 5000 rpm => viteza maxima 155 km/h. La 4500 rpm intr-a 5-a mergea "croaziera" cu 130 km/h.

Mi-am zis hai sa schimb kitul de lantz sa o aduc mai inspre "cuplu".

Am cumparat de la Remus (si cu ocazia asta ii multumesc) un kit de lantz RK (lant RK, pinoane CHT Chiaravalli) dar pentru Yamaha XT 600 E fiindca asta il avea pe stoc si ma grabeam, cu raport 14 cu 46. Acum trage de rupe, se ridica pe o roata imediat cat e de vaca, prinde suta intr-o clipire (n-am stat sa masor dar estimez 4 - 5 secunde), nu face diferenta pasager / fara pasager (in limita decentei la greutate :D), dar in schimb top speed-ul este de 155 km/h la 6500 - 6700 rpm cu pasager si respectiv 160 km/h la 7000 rpm fara pasager, deci solo.

 

Ce ziceti, sunt valori normale?

 

Ma gandesc sa pun vechiul pinion de 15 dinti pe fatza in locul celui de 14, poate scad cate 500 rpm in fiecare treapta la o anumita viteza.

 

Ce ziceti de "valorile" astea? (in special Achile care a tot "umblat-o" :whip: si acum a tradat cauza in favoarea surorii mai mari ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERGE CINEVA DE 1 MAI LA MARE? AR FII UN PRILEJ F BUN DE A NE CUNOASTE SI EVENTAUAL SA SCHIMBAM PARERI SI IMPRESII .... LA O BERE :DMAI ALES PTR CEI CARE AU POSIBILITATEA SA AJUNGA!

 

eu sincer as vrea s avin insa se pare ca nu am cu cine..daca ar mai fii cineva din zona interesat , eventaual sa ne cuplam, merg sigur!

 

Astept raspunsuri din partea voastra! smile.gif

 

"viata e asa scurta......si daca nu o putem sa o facem mai lunga........atunci sa o facem lata!!!! de 1 mai la mare biggrin.gif !!!

 

scuzati scrisull....am vazut cum am scris dupa ce am postat... sunt somnoros... scuze! blink.gif

 

 

anuntul e valabil! banana.gif

 

 

haidi maaaii ricky.gif

 

MERGE CINEVA DE 1 MAI LA MARE? AR FII UN PRILEJ F BUN DE A NE CUNOASTE SI EVENTAUAL SA SCHIMBAM PARERI SI IMPRESII .... LA O BERE :DMAI ALES PTR CEI CARE AU POSIBILITATEA SA AJUNGA!

 

eu sincer as vrea s avin insa se pare ca nu am cu cine..daca ar mai fii cineva din zona interesat , eventaual sa ne cuplam, merg sigur!

 

Astept raspunsuri din partea voastra! smile.gif

 

"viata e asa scurta......si daca nu o putem sa o facem mai lunga........atunci sa o facem lata!!!! de 1 mai la mare biggrin.gif !!!

 

scuzati scrisull....am vazut cum am scris dupa ce am postat... sunt somnoros... scuze! blink.gif

 

 

anuntul e valabil! banana.gif

 

 

haidi maaaii ricky.gif

 

 

DACA NU LA MARE :whip: , pentru cei care sunt din zona Moldovei si sunt descurajati de distanta relativ mare, putem incerca o plimbarica prin Moldova.. :D ;) traseul il alegem de comun acord, bineinteles daca sunt doritori ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am vazut ca pe topicul asta sunt destui care au pus crash-bar-uri de la Hepco $ Becker. Vreau si eu sa stiu de unde sau cum le-ati luat. Pana acum am gasit un site din UK care le trimit in ROM cu un pret de transport care depaseste pretul fiarelor.

Nu sunt pt XT pentru ca nu ma simt in stare ...prefer ceva mai calm cu 2 cilindri..

Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

Pana acum n-am scris mare lucru in topicul asta dedicat fiarelor astora minunate de la Yamaha, dar niciodata nu e prea tarziu.

Din luna martie sunt fericitul posesor al unei Yamaha XTZ 660 3YF (pe care o asteptam din toamna sa fie a mea dar deh... problemele financiare).

 

O sa trec strict la partea unde am umblat - kitul de lant.

 

Am luat-o cu un kit de lant cu raport 15 cu 41. Stare foarte OK. In oras nu ii dadeam niciodata mai mult de "a treia" (mergea cu a treia pana la 100 fara sa ajung la 6500 rpm). Nu puteam sa ii dau a 5-a decat peste 130 km/h fiindca era subturata. Totusi... reversul medaliei era ca intr-a 5-a nu trecea de 5000 rpm => viteza maxima 155 km/h. La 4500 rpm intr-a 5-a mergea "croaziera" cu 130 km/h.

Mi-am zis hai sa schimb kitul de lantz sa o aduc mai inspre "cuplu".

Am cumparat de la Remus (si cu ocazia asta ii multumesc) un kit de lantz RK (lant RK, pinoane CHT Chiaravalli) dar pentru Yamaha XT 600 E fiindca asta il avea pe stoc si ma grabeam, cu raport 14 cu 46. Acum trage de rupe, se ridica pe o roata imediat cat e de vaca, prinde suta intr-o clipire (n-am stat sa masor dar estimez 4 - 5 secunde), nu face diferenta pasager / fara pasager (in limita decentei la greutate :)), dar in schimb top speed-ul este de 155 km/h la 6500 - 6700 rpm cu pasager si respectiv 160 km/h la 7000 rpm fara pasager, deci solo.

 

Ce ziceti, sunt valori normale?

 

Ma gandesc sa pun vechiul pinion de 15 dinti pe fatza in locul celui de 14, poate scad cate 500 rpm in fiecare treapta la o anumita viteza.

 

Ce ziceti de "valorile" astea? (in special Achile care a tot "umblat-o" :moto: si acum a tradat cauza in favoarea surorii mai mari :moto:)

 

 

man, a mea avea 100 la 4000, 120 la 5000, 140 la 6000 si MAXIM i-am dat 170 in limitare

asta cu raportuil de 15 cu 45...dintele ala in minus la pinion si cel in plus la foaie isi spun cuvantul

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am o Yamaha XTZ 660 Tenere fabricata in 1995. Motorul e 3YF si pe ceas zice ca are 32000 km. Iarna asta i-am pus segmenti noi si i-am reglat jocul culbutorilor. Altceva nu i-am mai facut. Supapele le-am lasat in pace. Ma ingrijoreaza consumul de ulei. 1.5 litri la 1000 km. E mult? Ale voastre cat consuma?

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este EXTREM de mult!! ar trebui sa manance maxim 100 ml la 1000 km. Al meu era din 1992. Schimbam uleiul cu filtru cu tot(3.3 L) si nu foloseam restul de 700 ml la completat pana la urmatorul schimb(6000 km). Un motor de xtz ar trbui sa mearga neumblat in el peste 80 000 km fara probleme. Al meu avea 53 000 cand l-am vandut si nu avea nici o nproblema. Decat sa schimbi chestii prin motor, mai bine cumperi un motor SH din italia.

 

de ce i-ai schimbat segmentii?? :) La 32 000 abia e in prima tineretze motorul. Simeringurile la supape le-ai verificat?? acu imi dau seama de gravitatea problemei...CUM PANA MEA SA IA 1.5 L de ulei la 1000 km??? nici KTM-ul lu' BeDeu' nu haleste atat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este EXTREM de mult!! ar trebui sa manance maxim 100 ml la 1000 km. Al meu era din 1992. Schimbam uleiul cu filtru cu tot(3.3 L) si nu foloseam restul de 700 ml la completat pana la urmatorul schimb(6000 km). Un motor de xtz ar trbui sa mearga neumblat in el peste 80 000 km fara probleme. Al meu avea 53 000 cand l-am vandut si nu avea nici o nproblema. Decat sa schimbi chestii prin motor, mai bine cumperi un motor SH din italia.

 

 

Moto e adus din Germania acum un an. Avea 19990 km la bord. Suspect! Cand l-am demontat am observat urme de uzura longitudinale pe peretii cilindrului. Nu am avut micrometru sa-i pot masura cotele. Concluzia mea este ca motorul avea mult mai multi kilometri si, deci, aia din Germania se ocupa cu datul kilometrajului inapoi! Mai ramanea sa ma convinga ca a fost condus de o gagica sau de un pensionar! Multam pt informatii.

PS Poate mai am o sansa si e vorba de uzura garniturilor (simeringurilor) de la supape. Desi, daca astea s-au uzat, e clar ca si cilindrul e uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sa regret ca am dat 1150 de euro pe o motocicleta din 91 a carei baterie isi da duhul in curand, nu oglinzi, lipsa un semna, cauciuc pe fata dus, lant cred ca uzat + altele.

Problema mea e acum cu semnalizatoarele. Semnalul dreapta merge bine, dar cel din stanga se aprinde cu o frecventa mult prea mare decat normal. Am luat releul in casa dar observ ca nu pot scoate montajul care 3 intrari. B L si E. Care cum sunt? care este alimentarea si care iesirea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
obsesiv revin cu intrebarea...de unde iau cablu de ambreaj pentru supertenere?

 

Nu stiu daca la fel de obsesiv citesti si topicul asta ... ca poate ai fi observat ca toata lumea vorbeste aici despre Kedo. Sau ca sa fiu mai concis - www.kedo.de.

 

Am inceput sa regret ca am dat 1150 de euro pe o motocicleta din 91 a carei baterie isi da duhul in curand, nu oglinzi, lipsa un semna, cauciuc pe fata dus, lant cred ca uzat + altele.

Problema mea e acum cu semnalizatoarele. Semnalul dreapta merge bine, dar cel din stanga se aprinde cu o frecventa mult prea mare decat normal. Am luat releul in casa dar observ ca nu pot scoate montajul care 3 intrari. B L si E. Care cum sunt? care este alimentarea si care iesirea?

 

Nu stiu daca gaseai vreo motocicleta in mintile ei cu 1150 de euro, asa ca nu te are rost sa te plangi.

Ti-am explicat ce sa verifici la lant, asa ca nu inteleg de ce "crezi" ca este uzat.

Cauciucuri, daca nu ma insel, dadea cineva gratis pe la sectiunea de donatii pentru enduristi. Daca nu, e in jur de 200 Ron unul nou-nout.

Baterie gasesti Varta la magazinele auto la jumatate de pret fata de Louis - eu am dat 120 de ron pe a mea fata de 70 la magazinul anterior mentionat.

Inainte sa umbli in releu da manualul jos si uita-te ce specificatii trebuie sa aiba becurile. Daca nu vorbesc prostii (fiindca nu sunt mare cunoscator in materie de electrica moto), ce povestesti tu eu stiu ca se poate intampla SI CAND becurile montate nu corespund ca nr. de wati cu valorile standard.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
da. kitul de lant o sa il verific maine cand o sa plec si la cumparaturi.

 

am manualul de la 3yf si se vede extraordinar de bine, l-am luat de pe repairmanualclub.com (pentru doritori)

 

Scurt de tot :

 

Daca vrei sa primesti niste pareri (bune, proaste, mai mult sau mai putin avizate, etc) spune-ne concret ce are motocicleta ta. Asa o sa te putem ajuta mai bine, in limita a cat poti ajuta un om cu pareri din spatele compului.

Acum am redeschis forumul si am observat treaba aia cu bateria. O baterie nu e o chestie ieftina, asa ca spune ce simptome are ca sa ne dam cu parerea daca trebuie sa o cumperi sau nu. Poate trebuie doar resuscitata si nu schimbata.

Cand am fost intr-o situatie de stres maxim din cauza ca nu imi mergea mobra am facut unele cumparaturi de-a dreptul tampite in frustrarea mea. Mi se parea ca nimic nu merge si am inceput sa cumparat a-n-proasta mult mai multe decat aveam nevoie. Ca sa nu strici garla de bani si cand te linistesti sa observi ca ai facut cine stie ce greseli, fa-ti o lista cu prioritati si mai cere si parerea altora inainte de a face investitii mari (vezi kit de lant - aprox 100 euro, baterie - aprox 30-40, etc) fiindca risti sa te trezesti ca ai dat o carca de bani pe schimburi care nu erau necesare.

 

P.s. - Scrie in semnatura ca ai manual de 3YF ca sa observe lumea repede asta. Sunt, cred, cativa oameni care cauta manualul asta si ori sunt prea comozi, ori nu stiu de RMC, ori nu au mai avut nervii sa isi faca cont la ei (me included).

P.s. 2 -

Baterie gasesti Varta la magazinele auto la jumatate de pret fata de Louis - eu am dat 120 de ron pe a mea fata de 70 la magazinul anterior mentionat.

 

70 Euro.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate. Hai ca explic principalele probleme pe care le am.

 

1) Cauciucul care mi se pare destul de tocit si am inteles ca se tine cont la autentificare de el impreuna cu semnalizatoare si lumini. Am cautat si am gasit cateva pareri despre cauciucele MITAS unde cred ca merg pe mana lui e07 deoarece din specificatii e facut pentru 50 on - 60 off, ori un e08 (80 on - 30 off).

2) Bateria. Ar putea sa fie insa o alta problema din instalatia electrica. Ventilatorul nu mai este actionat de catre termocupla ci de un buton care am observat azi ca s-a stricat si sta mereu pornit astfel incat o buna parte din curent e consumata de el. Termocupla o am si o sa o montez maine impreuna cu un alt comutator ce imi va permite cuplarea ventilatorului si manual.

3) Eternul lant care eu cred ca are o problema. Se verifica maine

4) Eu o consider o problema, dar la toate 3yf-urile trebuie sa opresti de fiecare data rezerva sau rezervorul de benzina pentru ca se ineaca motorul?

5) Trebuie ridicata moto din furca de pe fata pentru ca fostul propietar era ceva mai maruntel si a coborat-o un pic. Trebuie cheie dinamometrica?

post-17355-1209417188_thumb.jpg

Editat de bogdan!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- cauciucul ala e bun si mai duce o gramada de km. Daca vrei ceva bun, nu da banii pe Mitas, mai pui ceva si-ti iei Michelin, Pirelli, Bridgestone etc

- verifica incarcarea (sa ai intre 14-15 Volti la aproximativ 3000rpm. Pune bateria la incarcat pe redresor si verifica orice alt consumator de curent

- verifica pinioanele sa aiba dintii drepti sau uzati uniform, iar pentru lant trage de el de pe foaia spate (in dreptul intinzatorului - nu trebuie sa se departeze mai mult de 4-5mm de baza dintilor). Bataia lantului e in jur de 3-4 cm, masurata la mijlocul distantei dintre axele pinioanelor - daca nu e corect intins e nasol

- probabil ca nu inchide cuiul pontou. Se verifica (inclusiv nivelul din carb, daca tot ai carte, care e si la noi pe site) si se inlocuieste (kit de reparatie la kedo sau louis)

- desfaci (PE RIND) prinderile din jug si cobori telescoapele la loc. Nu se stringe tare pentru ca e aluminiu si crapa.

 

La semnalizari ai becuri arse sau de putere gresita (eventul un mic scurt).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am vazut ca pe topicul asta sunt destui care au pus crash-bar-uri de la Hepco $ Becker. Vreau si eu sa stiu de unde sau cum le-ati luat. Pana acum am gasit un site din UK care le trimit in ROM cu un pret de transport care depaseste pretul fiarelor.

Nu sunt pt XT pentru ca nu ma simt in stare ...prefer ceva mai calm cu 2 cilindri..

Multam fain.

 

Io mi-am luat de la motoland.ro - nu poti cumpara de pe site, ti-am dat adresa ca sa vezi detaliile de contact :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...