Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Cum sa fie 50E cuiul pontou ? E 15E tot setul de reparatie al carburatorului, la Louis.

 

Problema ta la acceleratie nu e in nici un caz de la benzina, e mai curind de la bujie sau de pe sistemul electric (scinteia proasta nu poate sa aprinda bine un amestec mai bogat = acceleratie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum sa fie 50E cuiul pontou ? E 15E tot setul de reparatie al carburatorului, la Louis.

 

 

Problema ta la acceleratie nu e in nici un caz de la benzina, e mai curind de la bujie sau de pe sistemul electric (scinteia proasta nu poate sa aprinda bine un amestec mai bogat = acceleratie).

am pus iridium, s-a imbunatatit dar tot se mai simte, este alimentarea sigur pentru ca se simte numai la aceeleratii prelungite in "blana". Daca accelerez progresiv ajung 155kmh fara probleme. Bujia veche avea culoare normala (alburie). Nu aveam idee de pretul cuiului. Merci! specula locala probabil...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia trebuie sa fie de culoarea ciocolatei. S-ar putea sa ai amestecul reglat sarac, sau un jiglor partial infundat. Joaca-te cu ele putin, sufla-le, si umbla si la surubul de amestec (vezi in cartea tehnica cum se face).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult..........am luat ulei semisintetic motul 5100 15w50 si merge super bine....

am bagat 3,2 litri si a dat un pic cam vreo 100 g in filtru de ulei dar in rest e super.......

ms mult......chiar incepeam sa cred domnul popescu """""" detine monopolul pe forum cu cunostiintele lui.....pe care dak nu vrea sa le impartaseasca mai bine s-ar abtine de la comentarii inutile spre lauda lui ....

ms mult inca o data celor care m-au ajutat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara releu cu aripioare de racire, cel original se prajeste foarte repede. cauta RR98 in loc de RR8

http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1X0

 

sal , multumesc pentru site , m am uitat la releul original si are aripioare ,dar scrie pe el sh 238, cel de care zici tu se poriveste la mufe, si se poate comanda dupa site ul respectiv, ai idee cat costa posta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi dau comanda pentru nenorocitul de cui pontor care e 50 eur, dupa aceea iti spun daca el este de vina. Are varful din cauciuc si daca pui odata benzina proasta se strica.

Daca e pompa cum se verifica? Eu am scos furtunul de dupa pompa si dupa pornire nu s-a modificat foarte mult debitul dar oricum vine multa benzina.

 

Pai teoretic vine aceeasi cantitate de benzina indiferent de turatie, cuiul pontor regleaza cat intra in carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara releu cu aripioare de racire, cel original se prajeste foarte repede. cauta RR98 in loc de RR8

http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1X0

 

sal , multumesc pentru site , m am uitat la releul original si are aripioare ,dar scrie pe el sh 238, cel de care zici tu se poriveste la mufe, si se poate comanda dupa site ul respectiv, ai idee cat costa posta

eu l-am gasit la un service, era sigilat si a zis ca e pt fzr de "tunning"

 

eu l-am gasit la un service, era sigilat si a zis ca e pt fzr de "tunning"

te va costa 100-150eur (pe net e 70-80eur). Mufa e cu 4 pini adica 3faze + masa in caz ca e pozitionat de plastice

 

E poantou sau in cel mai rau caz, pontou :cheers:

cum zici tu

 

Pai teoretic vine aceeasi cantitate de benzina indiferent de turatie, cuiul pontor regleaza cat intra in carburator.

am scos furtunul dintre pompa si carburator, am deschis robinetul, curgea bine, apoi am pornit si motorul si nu am vazut diferenta de debit, deci nu vad rolul pompei de benzina, ca doar nu au pus-o omuletii astia degeaba. Nu stiu cum verific pompa, nu cred ca este electrica, parca e vacumatica, dar mi-am comandat si cui si membrana, pentru ca se pare ca benzina proasta (am sus o singura data) degradeaza cauciucul. Nu sunt curios sa vad de ce merge si nu vreau sa desfac mai mult decat e necesar.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult..........am luat ulei semisintetic motul 5100 15w50 si merge super bine....

am bagat 3,2 litri si a dat un pic cam vreo 100 g in filtru de ulei dar in rest e super.......

ms mult inca o data celor care m-au ajutat

nivelul de ulei se verifica atunci cand uleiul este INCALZIT BINE (de preferat incalzit in mers), dupa ce ai oprit motorul, scoti joja, o stergi si apoi masori nivelul fara sa infiletezi busonul. Cred ca 2,8 -2,9 l sunt suficienti, restul da pe afara pentru ca se dilata si face un fel de spuma. Nu e bine sa pui peste nivel (de ce? - de aia!), pe de alta parte un nene proiectant (putin mai destept decat noi) s-a gandit ca daca necesarul ar fi 3,1 l , la fiecare schimb ar mai ramane 900 ml, pentru ca uleiul se vinde la litru. S-a mai gandit sa nu puna nici exact 3,0 l pentru ca in cazul unui "accident" prin care uiti sa strangi busonul sau versi accidental 100-200ml, mai bine zis la proiectare nenicu' ala a tinut cont pana si de gafe.

Succes!

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

3am in Budva.

Un prieten pe care doream de mult sa il cunosc.

Eu, melancolic, obosit, la o tigara...

Faceam cunostiinta pentru prima data.

Momente din dialogul nostru:

 

post-3763-1219090024_thumb.jpg post-3763-1219090032_thumb.jpg

post-3763-1219090039_thumb.jpg post-3763-1219090236_thumb.jpg

 

Incantat de cunostiinta :) !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare de tot... este o motocicleta extraordinara!

 

Protectiile pentru motor si maini trebuie puse! Are un pic peste 200 kg (pentru mine un pic cam grea) goala. Am culcat-o zilele trecute in fata casei si cu toate protectiile montate nu a patit nimic. Ma gandesc ca daca nu le avem deja puneam oarece zgarieturi pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
in relanti 1000-1100 ture dak accelerez un pic mai brusc deseori se opreste ca si cum ar da rateu......

filtru aer e schimbat,carburatia curatata(neumblat la reglaje)

care sa fie problema sau asa e normal????

 

Relantiul la Yamaha XT = 1200-1400 rot/min.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia trebuie sa fie de culoarea ciocolatei. S-ar putea sa ai amestecul reglat sarac, sau un jiglor partial infundat. Joaca-te cu ele putin, sufla-le, si umbla si la surubul de amestec (vezi in cartea tehnica cum se face).

Am schimbat cui, reglat aer conform cartii(diferea doar 1/4 cursa).Poate fi ceva electric care sa se simta numai accelerat la maximsi brusc?, pompa de benzina OK,bujia e buna, am si inlocuit-o, cu cea iridiu se simte o usoara imbunatatire. Dupa o tura cu acceleratii brutale buja a devenit neagra neagra, iar cald (incins bine) porneste mai greu. Cum verific scanteea cu un aparat? functie de turatie?.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce verifica pe parte electrica, decit rezistenta bobinelor (vezi in carte) si continuitatea fiselor (sa nu fie crapate, dezizolate etc si sa piarda curent).

La altceva nu ma mai pot gindi decit la uzura tuburilor de emulsie. Nu-i asa simplu sa stai la calculator si sa te gindesti la tot felul de scenarii....

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Experimentam astazi cum e sa imi functioneze computerul din nou si am ramas masca privind poza de mai jos pe pagina de start a site-ului advrider.com :

post-3763-1219526172_thumb.jpg

 

Era prea romanesc numele, asa ca m-am apucat sa scormonesc.

Credeam ca este @Aleku de pe acest forum, cu un nick usor modificat.

 

Bucuria a fost si mai mare cand, in celelalte posturi ale lui, am dat peste fotografiile acestea (enjoy, my friends):

 

post-3763-1219526372_thumb.jpg post-3763-1219526432_thumb.jpg

post-3763-1219526437_thumb.jpg post-3763-1219526442_thumb.jpgpost-3763-1219526448_thumb.jpg post-3763-1219526455_thumb.jpgpost-3763-1219526463_thumb.jpg

 

Pe baiatul cu 3AJ il stiu din vedere de la intrunirea de iarna. Este din Suceava. Insa daca il stie careva pe "Alecu" sa ii transmiteti felicitarile si multumirile mele (pozele de mai sus mi-au schimbat radical starea de spirit astazi - :kali: :scratch: :crack: :D).

S-au intors din Norvegia (ca parca acolo planuiau sa ajunga vara asta) ?

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce verifica pe parte electrica, decit rezistenta bobinelor (vezi in carte) si continuitatea fiselor (sa nu fie crapate, dezizolate etc si sa piarda curent).

La altceva nu ma mai pot gindi decit la uzura tuburilor de emulsie. Nu-i asa simplu sa stai la calculator si sa te gindesti la tot felul de scenarii....

am dat jos de 2 ori carburatorul pentru a modifica nivelul flotorului (+schimbat cui)si de fiecare data a pornit usor la prima cheie. Banuiesc totusi ca e fisa dintre bobina si bujie dar nu imi mai bag nasul, ma duc maine la meserias.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer... dupa o tura de 200 si un pic de km din care 70% autostrada am vazut ca furtunelul care vine de la filtrul de aer are ceva lichid in el. In carte, am vazut ca scrie ceva de genul: sa verifici furtunelul (care are si capacel) daca are mizerie sau... apa! Daca are, dai capacelul jos, cureti si il pui inapoi. Boon! L-am desfacut si... parca era ulei acolo, nicidecum mizerie (lichidul era destul de clar) sau apa... era foarte vascos si galbui... si la miros parea ulei! Maine dimineata o sa dau capacul la filtru jos sa bag un ochi pe acolo! Stie cineva mai multe in legatura cu asta?!?

 

Multumesc!!! :unsure:

 

P.S. furtunelul cu pricina este prezentat mai jos si lichidul era pana la nivelul barei de protectie (destul de mult zic eu):

post-7202-1219696369_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In filtrul de aer poate sa vina ulei deoarece exista un furtun de la baia de ulei la filtrul de aer (epuratorul). Lucrul asta se intampla la turatii mari si, mai ales, daca exista in carter mai mult ulei decat trebuie. La XTZ 660 Tenere exista un furtunel cu capacel (in genul celui din poza ta) care trbuie verificat (adica golit) din cand in cand. In plus, mai exista un furtunel transparent in care se aduna insecte si apa. Asta vine din alta parte a cutiei filtrului de aer si nu ajunge ulei la el. Uleiul ajunge la celalalt furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce verifica pe parte electrica, decit rezistenta bobinelor (vezi in carte) si continuitatea fiselor (sa nu fie crapate, dezizolate etc si sa piarda curent).

La altceva nu ma mai pot gindi decit la uzura tuburilor de emulsie. Nu-i asa simplu sa stai la calculator si sa te gindesti la tot felul de scenarii....

am fost la meserias, verdictul: tuburi de emulsie crapate, a spus ca nu are sens nici un reglaj. Am vazut ca un tub e cam ''flexibil'' si crezand ca e pentru amortizarea vibratiilor nu m-am gandit ca e crapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In filtrul de aer poate sa vina ulei deoarece exista un furtun de la baia de ulei la filtrul de aer (epuratorul). Lucrul asta se intampla la turatii mari si, mai ales, daca exista in carter mai mult ulei decat trebuie. La XTZ 660 Tenere exista un furtunel cu capacel (in genul celui din poza ta) care trbuie verificat (adica golit) din cand in cand. In plus, mai exista un furtunel transparent in care se aduna insecte si apa. Asta vine din alta parte a cutiei filtrului de aer si nu ajunge ulei la el. Uleiul ajunge la celalalt furtun.

 

OK! Verificat azi filtru.. beton si uleiul din baie... la limita maxima! Deci e clar ca a fost peste nivel! Chiar si acum, dupa +400 km rulati de la revizia de 1000 (pe care am facut-o la 1300) si dupa uleiul din furtun... este la nivelul maxim!

 

Info super utila pentru mine! Merci :unsure:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma numesc sandu si sunt nou venit pe forum. Sunt mindrul posesor al unei Yamaha XT 660 Z Tenere, model 3YF, din 1991. M-ar interesa daca are cineva manualul de service pentru acest model. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Dupa cum vedeti la profile deocamdata am doar un scuter. Cu o motocicleta adevarata nu m-am mai dat cam de mult si doar asa ocazional. Inainte de '89 eram mare "erou" cu Mobra si cu un MZ ffff vechi. Acum m-au apucat crizele iar si dupa lupte grele cu nevasta am decis ca la anul in primavara imi iau motor adevarat. Dupa ce am citit de mi-au sarit ochii tot forumul asta (aproape) am ajuns la concluzia ca o Yamaha XT660R model 2008 ar fi ceea ce vreau eu de fapt. Si dupa aceea am vazut, pe net si XT660Z Tenere model 2008. Acum ce sa aleg, XT660R sau XT660Z Tenere, ambele model 2008 pt ca vreau sa fie noua, una sau alta? Am citit fisele tehnice pe care le-am gasit pe net si am vazut ca asta mai noua are rezervor mai mare, deci si autonomie mai mare avand in considerare ca are acelasi motor cu cealalta. Deci ce sa aleg? Se justifica banii in plus pt Tenere asta nou? (1000 - 1400 euro in plus). Va cer ajutorul pt ca n-ar fi exclus sa fac pasul spre brrruuuuum chiar si mai repede decat este prevazut. Aaaaaa si inca o chestie, XT660R model 2008 are sau nu turometru? Va intreb pt ca mie imi e mai greu sa ajung la Buc sa vad una in show room. Daca nu are presupun ca n-ar fi imposibil sa montez unul dupa ce o cumpar daca ma hotarasc la ea. Multam fain de raspunsuri care sper sa vina in avalansa.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...