prisihayabusa Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 ms mult..........am luat ulei semisintetic motul 5100 15w50 si merge super bine.... am bagat 3,2 litri si a dat un pic cam vreo 100 g in filtru de ulei dar in rest e super....... ms mult......chiar incepeam sa cred domnul popescu """""" detine monopolul pe forum cu cunostiintele lui.....pe care dak nu vrea sa le impartaseasca mai bine s-ar abtine de la comentarii inutile spre lauda lui .... ms mult inca o data celor care m-au ajutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vuan Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Cumpara releu cu aripioare de racire, cel original se prajeste foarte repede. cauta RR98 in loc de RR8 http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1X0 sal , multumesc pentru site , m am uitat la releul original si are aripioare ,dar scrie pe el sh 238, cel de care zici tu se poriveste la mufe, si se poate comanda dupa site ul respectiv, ai idee cat costa posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 astazi dau comanda pentru nenorocitul de cui pontor care e 50 eur, dupa aceea iti spun daca el este de vina. Are varful din cauciuc si daca pui odata benzina proasta se strica. Daca e pompa cum se verifica? Eu am scos furtunul de dupa pompa si dupa pornire nu s-a modificat foarte mult debitul dar oricum vine multa benzina. Pai teoretic vine aceeasi cantitate de benzina indiferent de turatie, cuiul pontor regleaza cat intra in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 E poantou sau in cel mai rau caz, pontou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) Cumpara releu cu aripioare de racire, cel original se prajeste foarte repede. cauta RR98 in loc de RR8http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1X0 sal , multumesc pentru site , m am uitat la releul original si are aripioare ,dar scrie pe el sh 238, cel de care zici tu se poriveste la mufe, si se poate comanda dupa site ul respectiv, ai idee cat costa posta eu l-am gasit la un service, era sigilat si a zis ca e pt fzr de "tunning" eu l-am gasit la un service, era sigilat si a zis ca e pt fzr de "tunning" te va costa 100-150eur (pe net e 70-80eur). Mufa e cu 4 pini adica 3faze + masa in caz ca e pozitionat de plastice E poantou sau in cel mai rau caz, pontou cum zici tu Pai teoretic vine aceeasi cantitate de benzina indiferent de turatie, cuiul pontor regleaza cat intra in carburator. am scos furtunul dintre pompa si carburator, am deschis robinetul, curgea bine, apoi am pornit si motorul si nu am vazut diferenta de debit, deci nu vad rolul pompei de benzina, ca doar nu au pus-o omuletii astia degeaba. Nu stiu cum verific pompa, nu cred ca este electrica, parca e vacumatica, dar mi-am comandat si cui si membrana, pentru ca se pare ca benzina proasta (am sus o singura data) degradeaza cauciucul. Nu sunt curios sa vad de ce merge si nu vreau sa desfac mai mult decat e necesar. Editat August 15, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) ms mult..........am luat ulei semisintetic motul 5100 15w50 si merge super bine....am bagat 3,2 litri si a dat un pic cam vreo 100 g in filtru de ulei dar in rest e super....... ms mult inca o data celor care m-au ajutat nivelul de ulei se verifica atunci cand uleiul este INCALZIT BINE (de preferat incalzit in mers), dupa ce ai oprit motorul, scoti joja, o stergi si apoi masori nivelul fara sa infiletezi busonul. Cred ca 2,8 -2,9 l sunt suficienti, restul da pe afara pentru ca se dilata si face un fel de spuma. Nu e bine sa pui peste nivel (de ce? - de aia!), pe de alta parte un nene proiectant (putin mai destept decat noi) s-a gandit ca daca necesarul ar fi 3,1 l , la fiecare schimb ar mai ramane 900 ml, pentru ca uleiul se vinde la litru. S-a mai gandit sa nu puna nici exact 3,0 l pentru ca in cazul unui "accident" prin care uiti sa strangi busonul sau versi accidental 100-200ml, mai bine zis la proiectare nenicu' ala a tinut cont pana si de gafe. Succes! Editat August 18, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) 3am in Budva. Un prieten pe care doream de mult sa il cunosc. Eu, melancolic, obosit, la o tigara... Faceam cunostiinta pentru prima data. Momente din dialogul nostru: Incantat de cunostiinta ! Editat August 18, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Tare de tot... este o motocicleta extraordinara! Protectiile pentru motor si maini trebuie puse! Are un pic peste 200 kg (pentru mine un pic cam grea) goala. Am culcat-o zilele trecute in fata casei si cu toate protectiile montate nu a patit nimic. Ma gandesc ca daca nu le avem deja puneam oarece zgarieturi pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 in relanti 1000-1100 ture dak accelerez un pic mai brusc deseori se opreste ca si cum ar da rateu...... filtru aer e schimbat,carburatia curatata(neumblat la reglaje) care sa fie problema sau asa e normal???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) in relanti 1000-1100 ture dak accelerez un pic mai brusc deseori se opreste ca si cum ar da rateu......filtru aer e schimbat,carburatia curatata(neumblat la reglaje) care sa fie problema sau asa e normal???? Relantiul la Yamaha XT = 1200-1400 rot/min. Editat August 19, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 salut mi-am cumparat de curand un XT 660 R din 2004. Aveti niste sfaturi in legatura cu motorul? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) Bujia trebuie sa fie de culoarea ciocolatei. S-ar putea sa ai amestecul reglat sarac, sau un jiglor partial infundat. Joaca-te cu ele putin, sufla-le, si umbla si la surubul de amestec (vezi in cartea tehnica cum se face). Am schimbat cui, reglat aer conform cartii(diferea doar 1/4 cursa).Poate fi ceva electric care sa se simta numai accelerat la maximsi brusc?, pompa de benzina OK,bujia e buna, am si inlocuit-o, cu cea iridiu se simte o usoara imbunatatire. Dupa o tura cu acceleratii brutale buja a devenit neagra neagra, iar cald (incins bine) porneste mai greu. Cum verific scanteea cu un aparat? functie de turatie?. Editat August 22, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) Nu prea ai ce verifica pe parte electrica, decit rezistenta bobinelor (vezi in carte) si continuitatea fiselor (sa nu fie crapate, dezizolate etc si sa piarda curent). La altceva nu ma mai pot gindi decit la uzura tuburilor de emulsie. Nu-i asa simplu sa stai la calculator si sa te gindesti la tot felul de scenarii.... Editat August 22, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 (editat) Experimentam astazi cum e sa imi functioneze computerul din nou si am ramas masca privind poza de mai jos pe pagina de start a site-ului advrider.com : Era prea romanesc numele, asa ca m-am apucat sa scormonesc. Credeam ca este @Aleku de pe acest forum, cu un nick usor modificat. Bucuria a fost si mai mare cand, in celelalte posturi ale lui, am dat peste fotografiile acestea (enjoy, my friends): Pe baiatul cu 3AJ il stiu din vedere de la intrunirea de iarna. Este din Suceava. Insa daca il stie careva pe "Alecu" sa ii transmiteti felicitarile si multumirile mele (pozele de mai sus mi-au schimbat radical starea de spirit astazi - ). S-au intors din Norvegia (ca parca acolo planuiau sa ajunga vara asta) ? Editat August 23, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Am tradus si adaptat tabelul de intretinere pentru XT660Z Tenere 2008. Poate este util si la celelalte modele de Tenere: Am incercat sa il pun si pe tenereclub.ro... dar mai tre sa butonez la fisier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) Nu prea ai ce verifica pe parte electrica, decit rezistenta bobinelor (vezi in carte) si continuitatea fiselor (sa nu fie crapate, dezizolate etc si sa piarda curent).La altceva nu ma mai pot gindi decit la uzura tuburilor de emulsie. Nu-i asa simplu sa stai la calculator si sa te gindesti la tot felul de scenarii.... am dat jos de 2 ori carburatorul pentru a modifica nivelul flotorului (+schimbat cui)si de fiecare data a pornit usor la prima cheie. Banuiesc totusi ca e fisa dintre bobina si bujie dar nu imi mai bag nasul, ma duc maine la meserias. Editat August 25, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Filtrul de aer... dupa o tura de 200 si un pic de km din care 70% autostrada am vazut ca furtunelul care vine de la filtrul de aer are ceva lichid in el. In carte, am vazut ca scrie ceva de genul: sa verifici furtunelul (care are si capacel) daca are mizerie sau... apa! Daca are, dai capacelul jos, cureti si il pui inapoi. Boon! L-am desfacut si... parca era ulei acolo, nicidecum mizerie (lichidul era destul de clar) sau apa... era foarte vascos si galbui... si la miros parea ulei! Maine dimineata o sa dau capacul la filtru jos sa bag un ochi pe acolo! Stie cineva mai multe in legatura cu asta?!? Multumesc!!! P.S. furtunelul cu pricina este prezentat mai jos si lichidul era pana la nivelul barei de protectie (destul de mult zic eu): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 In filtrul de aer poate sa vina ulei deoarece exista un furtun de la baia de ulei la filtrul de aer (epuratorul). Lucrul asta se intampla la turatii mari si, mai ales, daca exista in carter mai mult ulei decat trebuie. La XTZ 660 Tenere exista un furtunel cu capacel (in genul celui din poza ta) care trbuie verificat (adica golit) din cand in cand. In plus, mai exista un furtunel transparent in care se aduna insecte si apa. Asta vine din alta parte a cutiei filtrului de aer si nu ajunge ulei la el. Uleiul ajunge la celalalt furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Nu prea ai ce verifica pe parte electrica, decit rezistenta bobinelor (vezi in carte) si continuitatea fiselor (sa nu fie crapate, dezizolate etc si sa piarda curent).La altceva nu ma mai pot gindi decit la uzura tuburilor de emulsie. Nu-i asa simplu sa stai la calculator si sa te gindesti la tot felul de scenarii.... am fost la meserias, verdictul: tuburi de emulsie crapate, a spus ca nu are sens nici un reglaj. Am vazut ca un tub e cam ''flexibil'' si crezand ca e pentru amortizarea vibratiilor nu m-am gandit ca e crapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 In filtrul de aer poate sa vina ulei deoarece exista un furtun de la baia de ulei la filtrul de aer (epuratorul). Lucrul asta se intampla la turatii mari si, mai ales, daca exista in carter mai mult ulei decat trebuie. La XTZ 660 Tenere exista un furtunel cu capacel (in genul celui din poza ta) care trbuie verificat (adica golit) din cand in cand. In plus, mai exista un furtunel transparent in care se aduna insecte si apa. Asta vine din alta parte a cutiei filtrului de aer si nu ajunge ulei la el. Uleiul ajunge la celalalt furtun. OK! Verificat azi filtru.. beton si uleiul din baie... la limita maxima! Deci e clar ca a fost peste nivel! Chiar si acum, dupa +400 km rulati de la revizia de 1000 (pe care am facut-o la 1300) si dupa uleiul din furtun... este la nivelul maxim! Info super utila pentru mine! Merci Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Salut, ma numesc sandu si sunt nou venit pe forum. Sunt mindrul posesor al unei Yamaha XT 660 Z Tenere, model 3YF, din 1991. M-ar interesa daca are cineva manualul de service pentru acest model. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Salutare la toata lumea. Dupa cum vedeti la profile deocamdata am doar un scuter. Cu o motocicleta adevarata nu m-am mai dat cam de mult si doar asa ocazional. Inainte de '89 eram mare "erou" cu Mobra si cu un MZ ffff vechi. Acum m-au apucat crizele iar si dupa lupte grele cu nevasta am decis ca la anul in primavara imi iau motor adevarat. Dupa ce am citit de mi-au sarit ochii tot forumul asta (aproape) am ajuns la concluzia ca o Yamaha XT660R model 2008 ar fi ceea ce vreau eu de fapt. Si dupa aceea am vazut, pe net si XT660Z Tenere model 2008. Acum ce sa aleg, XT660R sau XT660Z Tenere, ambele model 2008 pt ca vreau sa fie noua, una sau alta? Am citit fisele tehnice pe care le-am gasit pe net si am vazut ca asta mai noua are rezervor mai mare, deci si autonomie mai mare avand in considerare ca are acelasi motor cu cealalta. Deci ce sa aleg? Se justifica banii in plus pt Tenere asta nou? (1000 - 1400 euro in plus). Va cer ajutorul pt ca n-ar fi exclus sa fac pasul spre brrruuuuum chiar si mai repede decat este prevazut. Aaaaaa si inca o chestie, XT660R model 2008 are sau nu turometru? Va intreb pt ca mie imi e mai greu sa ajung la Buc sa vad una in show room. Daca nu are presupun ca n-ar fi imposibil sa montez unul dupa ce o cumpar daca ma hotarasc la ea. Multam fain de raspunsuri care sper sa vina in avalansa....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Salutare la toata lumea. Dupa cum vedeti la profile deocamdata am doar un scuter. Cu o motocicleta adevarata nu m-am mai dat cam de mult si doar asa ocazional. Inainte de '89 eram mare "erou" cu Mobra si cu un MZ ffff vechi. Acum m-au apucat crizele iar si dupa lupte grele cu nevasta am decis ca la anul in primavara imi iau motor adevarat. Dupa ce am citit de mi-au sarit ochii tot forumul asta (aproape) am ajuns la concluzia ca o Yamaha XT660R model 2008 ar fi ceea ce vreau eu de fapt. Si dupa aceea am vazut, pe net si XT660Z Tenere model 2008. Acum ce sa aleg, XT660R sau XT660Z Tenere, ambele model 2008 pt ca vreau sa fie noua, una sau alta? Am citit fisele tehnice pe care le-am gasit pe net si am vazut ca asta mai noua are rezervor mai mare, deci si autonomie mai mare avand in considerare ca are acelasi motor cu cealalta. Deci ce sa aleg? Se justifica banii in plus pt Tenere asta nou? (1000 - 1400 euro in plus). Va cer ajutorul pt ca n-ar fi exclus sa fac pasul spre brrruuuuum chiar si mai repede decat este prevazut. Aaaaaa si inca o chestie, XT660R model 2008 are sau nu turometru? Va intreb pt ca mie imi e mai greu sa ajung la Buc sa vad una in show room. Daca nu are presupun ca n-ar fi imposibil sa montez unul dupa ce o cumpar daca ma hotarasc la ea. Multam fain de raspunsuri care sper sa vina in avalansa....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Eu unul nu mi-as lua motocicleta noua, mai ales dupa ce am citit ca nu ai mai mers cu oratanii d-astea grele si relativ puternice. Eu am scapat-o de 3 ori pe jos pana m-am obisnuit din nou... si am mai mers cu motociclete, chiar mai puternice... Daca as fi avut Tenere-ul nou, cred ca ma autoflagelam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Eu unul nu mi-as lua motocicleta noua, mai ales dupa ce am citit ca nu ai mai mers cu oratanii d-astea grele si relativ puternice. Eu am scapat-o de 3 ori pe jos pana m-am obisnuit din nou... si am mai mers cu motociclete, chiar mai puternice... Daca as fi avut Tenere-ul nou, cred ca ma autoflagelam Spui ca nu ti-ai lua moto nou daca ai avea experienta mea in materie de moto, adica pixu.... si daca inteleg eu bine atingi doua aspecte, adica pericolul de ruperea gatului si pericolul de a-mi da cu barda in oo daca zgarii jucaria noua si scumpa. Pai hai sa vedem, eu zic ca dupa aprox 1.000.000 km facuti cu diferite conserve in 20 de ani de cand am permis am ajuns sa cunosc traficul in Romania si in oarecare masura si cel din Europa si asta ar trebui sa ma ajute. In al doilea rand sunt la o varsta la care nu-mi mai fierbe teasta si nu ma mai fura viteza asa usor. Daca voiam moto ca sa ma dau tare ma gandeam la o vitezana. Zici ca orataniile astea sunt grele, asa e dar nici eu nu sunt chiar firav, am 1,81 m si 90 kg. In ceea ce priveste forma fizica stau destul de bine zic eu. Bag flotari ca in armata si fac aproape in fiecare an ture pe munte in zona Balea, Podragu, Negoiu, etc. Mai e o chestie, daca-ti iei un second hand esti tentat sa-i dai in gura imediat sa vezi pe ce drac ai dat banii dar daca iti cumperi una noua mergi mai incet pana se face rodajul si deci ai sansa de a te obisnui cu fiara cat de cat. Sa nu mai zic ca nu sunt dintre acei nascuti cu surubelnita in mana, eu vreau moto sa ma dau nu sa repar la ea toata ziua. Al doilea aspect, adica pericolul sa strici jucaria noua ei bine imi asum riscul asta. Daca reusesc sa nu-mi rup eu gatul atunci fierul se face. Deci va rog, pe tine si pe ceilalti de pe forum sa-mi dati niste sfaturi. XT660R model 2008 sau XT660Z Tenere model 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.