Shoricel Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 La xt din ce cauza, dupa ce se incalzeste motorul, adica vro jum de ora de mers pe deal, schimba foarte greu din 1-a >2-a sau din 1-a > neutru . trebuie sa trag tare de tot de levier ca sa pot sa o scot din viteza, si deabea gasesc neutrul. ce poate sa fie? Salut , la problema ta e cel mai probabil sa fie vina ambreiajului, am patit-o si eu. Cauzelei pot fi uzura ambreiajului sau uleiul pe care il folosesti tu. Placile de ambreiaj nu mai decupleaza , se lipesc, pot fi uzate daca au multi km...daca stii ca nu poate fi si un ulei neadecvat. Sunt destul de sensibile ambreiajele la anumite tipuri de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Ambreiajul face figuri si in mers, daca ii dau gaz taree mai aluneca de la o anumita turatie in sus. In martie cred ca ii pun un ambreaj nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Ori e limitata ori e ceva in foarte neregula cu motocicleta. Top speedul bate pe la 170 km/h cu pinioane standard (pe ceas). Aici te contrazic.cartea tehnica spute top speed 160 km /h.viteza testata de mine undeva la 155 km/h la 7000 rot/min. Insa am auzit daca i schimbi raportul de pinioane ajunge magim la 175 km/h. MariusB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Aici te contrazic.cartea tehnica spute top speed 160 km /h.viteza testata de mine undeva la 155 km/h la 7000 rot/min.Insa am auzit daca i schimbi raportul de pinioane ajunge magim la 175 km/h. MariusB. Raport 15 cu 41 (venita asa din Germania): 155 km/h la 5000 rpm, nu se tura mai mult de atat (mai mult ca sigur neamtzu o folosea ca touring); Raport 15 cu 45 (standard): se duce spre 165 - 170 km/h (userul ACHILE poate sa confirme si daca citeste aici chiar il rog sa confirme); Raport 14 cu 46 (de "fortza" - asa am acum pe ea): se duce 160 km/h in cap cu pasager; Raport 15 cu 43 (cica raport "ideal" de drum): sare un pic de 170 km/h (asta ultimul nu l-am testat personal, e doar din citite si din auzite de la "batranii" mai experimentati de prin Targoviste cu care am avut placerea sa ma intalnesc anul trecut). P.S.: cartea de indentitate nu e relevanta, iti dau cateva exemple ca RAR-ul le scoate din burta: 1. fosta mea Honda VT500E - era trecut in carte 160 km/h top speed; eu am mers 170 km/h la 7000 rpm (ea intra pe rosu la 9000 rpm), pe toate site-urile de specificatii si pe toate forumurile era data 187 km/h (nu zic ca mai prindea atata nefiind noua dar 170 prindea sigur); 2. la Suzuki DR 650 R e data, dupa caz ori 150 ori 155 km/h; se duce peste 165 de km/h fara probleme; 3. Opelu' meu Vectra GT 2.0i - e data "in carte 170 km/h"; am mers in blana cu 210 km/h la 5500 rpm constant (vit. a 5-a); 4. Tenere-ul meu e trecut, de exemplu 155 km/h si mai e trecut si ca are 35 de CP De unde dracu le scot ei pe-astea nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Ambreiajul face figuri si in mers, daca ii dau gaz taree mai aluneca de la o anumita turatie in sus. In martie cred ca ii pun un ambreaj nou. Pai atunci e clara treaba...Schimba ambreiajul si vei scapa si de problema asta> Nu e panica...bine ca nu e ceva prin cutie;) Bafta ( o recomandare...eu mi-am fus Ferodo si nu am fost deloc multumit de el. Incearca altceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Ia priviti ce fac motoare ca ale voastre: http://www.tenere.ch/english/eh200k.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Pai atunci e clara treaba...Schimba ambreiajul si vei scapa si de problema asta> Nu e panica...bine ca nu e ceva prin cutie;) Bafta ( o recomandare...eu mi-am fus Ferodo si nu am fost deloc multumit de el. Incearca altceva) am auzit si eu ca Ferodo e o marca la fel de "prestigioasa" ca si Drujba. Cand aud de Ferodo in minte imi vin sabotii aia de Dacie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Rugaminte: rog pe cine are poze cu sistemul de prindere al gentilor/cutiilor laterale de suportul metalic. Este vre-un stas sau se poate adapta. De preferat pentru cutii de plastic, pentru ca la genti e mai simplu. Suportul manufacturat e din teava de 14mm si dreptunghiul are 20x30 cm Editat Februarie 19, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Rugaminte: rog pe cine are poze cu sistemul de prindere al gentilor/cutiilor laterale de suportul metalic. Este vre-un stas sau se poate adapta. De preferat pentru cutii de plastic, pentru ca la genti e mai simplu. Suportul manufacturat e din teava de 14mm si dreptunghiul are 20x30 cm N-am inteles. Vrei sa-ti confectionezi suportul sau il ai deja? Eu am suport Hepco&Becker. Este dedicat numai pentru cutii Hepco&Becker. Daca vrei sa vezi cum arata: http://picasaweb.google.com/andreibelcic Editat Februarie 19, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 N-am inteles. Vrei sa-ti confectionezi suportul sau il ai deja? Eu am suport Hepco&Becker. Este dedicat numai pentru cutii Hepco&Becker. Daca vrei sa vezi cum arata: http://picasaweb.google.com/andreibelcic am confectionat supotii(sunt nevopsiti inca) cu gandul ca pun genti, dar am vazut la Polo ceva cutii(Hepco...) care par a fi la superreducere. Am mai vazut un kit de prindere a cutiilor de suporti. Pozele nu arata sistemul de prindere. Cred ca nu sunt toate ca si la topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 am confectionat supotii(sunt nevopsiti inca) cu gandul ca pun genti, dar am vazut la Polo ceva cutii(Hepco...) care par a fi la superreducere. Am mai vazut un kit de prindere a cutiilor de suporti. Pozele nu arata sistemul de prindere. Cred ca nu sunt toate ca si la topcase Pai, trebuia intai sa cumperi cutiile si apoi sa faci suportul. Fiecare producator are sistemul de prindere si cotele lui. Acum trebuie sa-ti fabrici si cutiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Pai, trebuia intai sa cumperi cutiile si apoi sa faci suportul. Fiecare producator are sistemul de prindere si cotele lui. Acum trebuie sa-ti fabrici si cutiile tocmai din aceasta cauza nu l-am vopsit. Exista asaceva http://www.polo-motorrad.de/shop/Camping-G...tdetails.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 tocmai din aceasta cauza nu l-am vopsit. Exista asacevahttp://www.polo-motorrad.de/shop/Camping-G...tdetails.0.html Si speri sa gasesti side case-uri fara nici un sistem de prindere? Poate ca exista si asa ceva. Nu stiu. Pana la urma tu ce vrei? Sa-ti cumperi cutiile sau sa le confectionezi? De fapt, care era intrebarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Si speri sa gasesti side case-uri fara nici un sistem de prindere? Poate ca exista si asa ceva. Nu stiu. Pana la urma tu ce vrei? Sa-ti cumperi cutiile sau sa le confectionezi? De fapt, care era intrebarea? pentru ca nu fac ture lungi nu vreau sa investesc mult. Cred ca voi renunta la cutii si voi pune genti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 pentru ca nu fac ture lungi nu vreau sa investesc mult. Cred ca voi renunta la cutii si voi pune genti. Suportul e bun si pe post de crash bar. La mine asta a fost rolul lui in ultimii 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Suportul e bun si pe post de crash bar. La mine asta a fost rolul lui in ultimii 2 ani. Salut eu suportul pt cuti laterale il tin tot in loc de crash-bar si in ture mai lungi o sa imi comand ceva textil [dar mic] Anul trecut am pus cutiile laterale si am plecat la drum,mai mare disconfort ca cutiile laterale nu am avut niciodata,asa ca eu nu le mai pun niciodata.tin suportul pt ca poti lega de el in caz de urgenta.. MariusB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 La xt 600 pot modifica inaltimea din amortizorul de spate? De la piulitele alea 2? In manual am vazut ca de acolo, daca strangi se intareste suspensia. dau eu vreau sa o ridic putin. E cam joasa si moale pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 La xt 600 pot modifica inaltimea din amortizorul de spate? De la piulitele alea 2? In manual am vazut ca de acolo, daca strangi se intareste suspensia. dau eu vreau sa o ridic putin. E cam joasa si moale pentru mine. Cu piulitele alea doua mai comprimi arcul daca le strangi. Asta va insemna suspensie 'mai tare'. Rezultatul e ca, atunci cand te sui pe ea, nu se va mai lasa asa de mult. Poti sa zici ca ai mai inaltat-o. Daca vrei sa fie mai inalta dar sa ai si suspensie moale, trebuie sa schimbi un punct de prindere al amortizorului. Deja devine mai complicat. Am auzit ca ar exista kit-uri de modificare a inaltimii motocicletei pe spate. In speta, de a micsora inaltimea. Eu nu stiu cum arata. Deci poti sa mai intaresti arcul. Dar asta va afecta comportamentul offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Cite ceva despre inceputurile XT-ului : Shiro Nakamura (later also responsible for XS 750 triple, XS 400 twin, XS 1100 four and the SR 500) who developed the XT engine remembers: [...] "Soon the sales guys started to request the development of a four stroke for off road. Honestly speaking, we engineers were quite reluctant in the beginning, since we knew about the difficulties of these big thumpers. As soon as they had a bit more power they turned out to be unreliable and they were shaking like hell." Nakamura-san continues, "Now I can confess that developing this first big single was a real nightmare. It was only the second four-stroke designed by Yamaha. We tested many different configurations including DOHC and even cylinder head oil cooling, but the XT was supposed to be simple and reliable and eventually we turned away from all these complicated solutions." Articolele complete aici : LINK Situl e foarte interesant, si merita cercetat pe indelete de cei care vor sa stie mai multe despre aceasta legenda pe doua roti. Sorry daca s-a mai postat, intru mai rar aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Cite ceva despre inceputurile XT-ului :Shiro Nakamura (later also responsible for XS 750 triple, XS 400 twin, XS 1100 four and the SR 500) who developed the XT engine remembers: [...] "Soon the sales guys started to request the development of a four stroke for off road. Honestly speaking, we engineers were quite reluctant in the beginning, since we knew about the difficulties of these big thumpers. As soon as they had a bit more power they turned out to be unreliable and they were shaking like hell." Nakamura-san continues, "Now I can confess that developing this first big single was a real nightmare. It was only the second four-stroke designed by Yamaha. We tested many different configurations including DOHC and even cylinder head oil cooling, but the XT was supposed to be simple and reliable and eventually we turned away from all these complicated solutions." Articolele complete aici : LINK Situl e foarte interesant, si merita cercetat pe indelete de cei care vor sa stie mai multe despre aceasta legenda pe doua roti. Sorry daca s-a mai postat, intru mai rar aici. SUPER LINK !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Montat ghidon de cross si inaltatoare (60mm). Super pozitie acum la Tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Poi si eu am bagat ceva saibe la ghidon si la inaltat,+prins telescoapele la maxim,ce sa zic pozitie super buna Ghidonul lagr si inalt,saua confortabila poti face o gramada de km pe zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Fiindca vad ca e o noua "moda" prin zona cu investigarea consumurilor de carburant, sa pun si eu aici intrebarea: cat va consuma caprele? Se va specifica modelul, an fabricatie, nr. de km, reglaje "default" sau nu, raport pinioane/foi standard sau nu (se va specifica). Tot aud consumuri de nu imi vine sa cred, dar poate nah... mi se pare mie aiurea. Incep eu: XTZ 660, fabricatie 1993, 55.000 km, carburator standard, reglaje standard: Consum urban: - cu raport de "touring" 15/41 - mult - spre 7l / 100 km ca trebuia turata destul (dar si fugea ); - cu raport de "forta" 14/46 - undeva intre 5 si 7 l / 100 de km, in functie de stilul de mers. Consum extraurban: - cu raport de "touring" 15/41 - considerabil mic la drum intins - 4 l / 100 km dar niciodata sub. - cu raport de "forta" 14/46 - 5l / 100 km mers "batranesc", sare de 6 daca "ii dai coaje". Hai... loviti incoace cu consumurile!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 XTZ 660 tenere 1995 raport pinioane - standard. Nu stiu pt ca nu m-am uitat, nefiind interesat sa schimb raportul standard. consum: - neturat-5.5 l/100km - turat-mult Mie imi consuma la fel indifernt daca merg intre localitati, in oras, urc sau offroad. Singura diferenta o da stilul meu de mers. O turez - consuma mult. Drept urmare, cel mai mare consum il am pe autostrada unde gazul se deschide de la sine si remane deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 raport pinioane - standard. Nu stiu pt ca nu m-am uitat, nefiind interesat sa schimb raportul standard. Standard e 15 cu 45. Mi se pare si asta un raport cam de "fortza". Dar e raportul ei gandit din fabrica. Cat despre consum, si eu am observat (si e normal pana la urma) - o turezi creste bine consumul. Ea intra si repede in ture (deh 3 valve admisie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.