Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

La xt din ce cauza, dupa ce se incalzeste motorul, adica vro jum de ora de mers pe deal, schimba foarte greu din 1-a >2-a sau din 1-a > neutru . trebuie sa trag tare de tot de levier ca sa pot sa o scot din viteza, si deabea gasesc neutrul. ce poate sa fie?

Salut , la problema ta e cel mai probabil sa fie vina ambreiajului, am patit-o si eu. Cauzelei pot fi uzura ambreiajului sau uleiul pe care il folosesti tu. Placile de ambreiaj nu mai decupleaza , se lipesc, pot fi uzate daca au multi km...daca stii ca nu poate fi si un ulei neadecvat. Sunt destul de sensibile ambreiajele la anumite tipuri de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ori e limitata ori e ceva in foarte neregula cu motocicleta. Top speedul bate pe la 170 km/h cu pinioane standard (pe ceas).

Aici te contrazic.cartea tehnica spute top speed 160 km /h.viteza testata de mine undeva la 155 km/h la 7000 rot/min.

Insa am auzit daca i schimbi raportul de pinioane ajunge magim la 175 km/h.

MariusB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te contrazic.cartea tehnica spute top speed 160 km /h.viteza testata de mine undeva la 155 km/h la 7000 rot/min.

Insa am auzit daca i schimbi raportul de pinioane ajunge magim la 175 km/h.

MariusB.

 

Raport 15 cu 41 (venita asa din Germania): 155 km/h la 5000 rpm, nu se tura mai mult de atat (mai mult ca sigur neamtzu o folosea ca touring);

 

Raport 15 cu 45 (standard): se duce spre 165 - 170 km/h (userul ACHILE poate sa confirme si daca citeste aici chiar il rog sa confirme);

 

Raport 14 cu 46 (de "fortza" - asa am acum pe ea): se duce 160 km/h in cap cu pasager;

 

Raport 15 cu 43 (cica raport "ideal" de drum): sare un pic de 170 km/h (asta ultimul nu l-am testat personal, e doar din citite si din auzite de la "batranii" mai experimentati de prin Targoviste cu care am avut placerea sa ma intalnesc anul trecut).

 

P.S.: cartea de indentitate nu e relevanta, iti dau cateva exemple ca RAR-ul le scoate din burta:

 

1. fosta mea Honda VT500E - era trecut in carte 160 km/h top speed; eu am mers 170 km/h la 7000 rpm (ea intra pe rosu la 9000 rpm), pe toate site-urile de specificatii si pe toate forumurile era data 187 km/h (nu zic ca mai prindea atata nefiind noua dar 170 prindea sigur);

2. la Suzuki DR 650 R e data, dupa caz ori 150 ori 155 km/h; se duce peste 165 de km/h fara probleme;

3. Opelu' meu Vectra GT 2.0i - e data "in carte 170 km/h"; am mers in blana cu 210 km/h la 5500 rpm constant (vit. a 5-a);

4. Tenere-ul meu e trecut, de exemplu 155 km/h si mai e trecut si ca are 35 de CP :crack: De unde dracu le scot ei pe-astea nu stiu! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul face figuri si in mers, daca ii dau gaz taree mai aluneca de la o anumita turatie in sus. In martie cred ca ii pun un ambreaj nou.

Pai atunci e clara treaba...Schimba ambreiajul si vei scapa si de problema asta> Nu e panica...bine ca nu e ceva prin cutie;) Bafta ( o recomandare...eu mi-am fus Ferodo si nu am fost deloc multumit de el. Incearca altceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci e clara treaba...Schimba ambreiajul si vei scapa si de problema asta> Nu e panica...bine ca nu e ceva prin cutie;) Bafta ( o recomandare...eu mi-am fus Ferodo si nu am fost deloc multumit de el. Incearca altceva)

am auzit si eu ca Ferodo e o marca la fel de "prestigioasa" ca si Drujba. Cand aud de Ferodo in minte imi vin sabotii aia de Dacie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte:

rog pe cine are poze cu sistemul de prindere al gentilor/cutiilor laterale de suportul metalic. Este vre-un stas sau se poate adapta. De preferat pentru cutii de plastic, pentru ca la genti e mai simplu.

Suportul manufacturat e din teava de 14mm si dreptunghiul are 20x30 cm

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte:

rog pe cine are poze cu sistemul de prindere al gentilor/cutiilor laterale de suportul metalic. Este vre-un stas sau se poate adapta. De preferat pentru cutii de plastic, pentru ca la genti e mai simplu.

Suportul manufacturat e din teava de 14mm si dreptunghiul are 20x30 cm

 

N-am inteles. Vrei sa-ti confectionezi suportul sau il ai deja? Eu am suport Hepco&Becker. Este dedicat numai pentru cutii Hepco&Becker. Daca vrei sa vezi cum arata: http://picasaweb.google.com/andreibelcic

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles. Vrei sa-ti confectionezi suportul sau il ai deja? Eu am suport Hepco&Becker. Este dedicat numai pentru cutii Hepco&Becker. Daca vrei sa vezi cum arata: http://picasaweb.google.com/andreibelcic

am confectionat supotii(sunt nevopsiti inca) cu gandul ca pun genti, dar am vazut la Polo ceva cutii(Hepco...) care par a fi la superreducere. Am mai vazut un kit de prindere a cutiilor de suporti. Pozele nu arata sistemul de prindere. Cred ca nu sunt toate ca si la topcase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am confectionat supotii(sunt nevopsiti inca) cu gandul ca pun genti, dar am vazut la Polo ceva cutii(Hepco...) care par a fi la superreducere. Am mai vazut un kit de prindere a cutiilor de suporti. Pozele nu arata sistemul de prindere. Cred ca nu sunt toate ca si la topcase

 

Pai, trebuia intai sa cumperi cutiile si apoi sa faci suportul. Fiecare producator are sistemul de prindere si cotele lui. Acum trebuie sa-ti fabrici si cutiile :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, trebuia intai sa cumperi cutiile si apoi sa faci suportul. Fiecare producator are sistemul de prindere si cotele lui. Acum trebuie sa-ti fabrici si cutiile :crack:

tocmai din aceasta cauza nu l-am vopsit. Exista asaceva

http://www.polo-motorrad.de/shop/Camping-G...tdetails.0.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai din aceasta cauza nu l-am vopsit. Exista asaceva

http://www.polo-motorrad.de/shop/Camping-G...tdetails.0.html

 

Si speri sa gasesti side case-uri fara nici un sistem de prindere? Poate ca exista si asa ceva. Nu stiu. Pana la urma tu ce vrei? Sa-ti cumperi cutiile sau sa le confectionezi? De fapt, care era intrebarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si speri sa gasesti side case-uri fara nici un sistem de prindere? Poate ca exista si asa ceva. Nu stiu. Pana la urma tu ce vrei? Sa-ti cumperi cutiile sau sa le confectionezi? De fapt, care era intrebarea?

pentru ca nu fac ture lungi nu vreau sa investesc mult. Cred ca voi renunta la cutii si voi pune genti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca nu fac ture lungi nu vreau sa investesc mult. Cred ca voi renunta la cutii si voi pune genti.

 

Suportul e bun si pe post de crash bar. La mine asta a fost rolul lui in ultimii 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul e bun si pe post de crash bar. La mine asta a fost rolul lui in ultimii 2 ani.

Salut

eu suportul pt cuti laterale il tin tot in loc de crash-bar si in ture mai lungi o sa imi comand ceva textil [dar mic]

Anul trecut am pus cutiile laterale si am plecat la drum,mai mare disconfort ca cutiile laterale nu am avut niciodata,asa ca eu nu le mai pun niciodata.tin suportul pt ca poti lega de el in caz de urgenta..

MariusB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La xt 600 pot modifica inaltimea din amortizorul de spate? De la piulitele alea 2? In manual am vazut ca de acolo, daca strangi se intareste suspensia. dau eu vreau sa o ridic putin. E cam joasa si moale pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La xt 600 pot modifica inaltimea din amortizorul de spate? De la piulitele alea 2? In manual am vazut ca de acolo, daca strangi se intareste suspensia. dau eu vreau sa o ridic putin. E cam joasa si moale pentru mine.

 

Cu piulitele alea doua mai comprimi arcul daca le strangi. Asta va insemna suspensie 'mai tare'. Rezultatul e ca, atunci cand te sui pe ea, nu se va mai lasa asa de mult. Poti sa zici ca ai mai inaltat-o. Daca vrei sa fie mai inalta dar sa ai si suspensie moale, trebuie sa schimbi un punct de prindere al amortizorului. Deja devine mai complicat. Am auzit ca ar exista kit-uri de modificare a inaltimii motocicletei pe spate. In speta, de a micsora inaltimea. Eu nu stiu cum arata.

Deci poti sa mai intaresti arcul. Dar asta va afecta comportamentul offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cite ceva despre inceputurile XT-ului :

 

Shiro Nakamura (later also responsible for XS 750 triple, XS 400 twin, XS 1100 four and the SR 500) who developed the XT engine remembers: [...] "Soon the sales guys started to request the development of a four stroke for off road. Honestly speaking, we engineers were quite reluctant in the beginning, since we knew about the difficulties of these big thumpers. As soon as they had a bit more power they turned out to be unreliable and they were shaking like hell."

 

Nakamura-san continues, "Now I can confess that developing this first big single was a real nightmare. It was only the second four-stroke designed by Yamaha. We tested many different configurations including DOHC and even cylinder head oil cooling, but the XT was supposed to be simple and reliable and eventually we turned away from all these complicated solutions."

 

Articolele complete aici : LINK

 

Situl e foarte interesant, si merita cercetat pe indelete de cei care vor sa stie mai multe despre aceasta legenda pe doua roti.

Sorry daca s-a mai postat, intru mai rar aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Cite ceva despre inceputurile XT-ului :

Shiro Nakamura (later also responsible for XS 750 triple, XS 400 twin, XS 1100 four and the SR 500) who developed the XT engine remembers: [...] "Soon the sales guys started to request the development of a four stroke for off road. Honestly speaking, we engineers were quite reluctant in the beginning, since we knew about the difficulties of these big thumpers. As soon as they had a bit more power they turned out to be unreliable and they were shaking like hell."

Nakamura-san continues, "Now I can confess that developing this first big single was a real nightmare. It was only the second four-stroke designed by Yamaha. We tested many different configurations including DOHC and even cylinder head oil cooling, but the XT was supposed to be simple and reliable and eventually we turned away from all these complicated solutions."

Articolele complete aici : LINK

Situl e foarte interesant, si merita cercetat pe indelete de cei care vor sa stie mai multe despre aceasta legenda pe doua roti.

Sorry daca s-a mai postat, intru mai rar aici.

 

SUPER LINK :bounce: :friends: !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca vad ca e o noua "moda" prin zona cu investigarea consumurilor de carburant, sa pun si eu aici intrebarea: cat va consuma caprele?

Se va specifica modelul, an fabricatie, nr. de km, reglaje "default" sau nu, raport pinioane/foi standard sau nu (se va specifica).

Tot aud consumuri de nu imi vine sa cred, dar poate nah... mi se pare mie aiurea.

 

Incep eu:

 

XTZ 660, fabricatie 1993, 55.000 km, carburator standard, reglaje standard:

 

Consum urban:

 

- cu raport de "touring" 15/41 - mult - spre 7l / 100 km ca trebuia turata destul (dar si fugea :D );

- cu raport de "forta" 14/46 - undeva intre 5 si 7 l / 100 de km, in functie de stilul de mers.

 

Consum extraurban:

 

- cu raport de "touring" 15/41 - considerabil mic la drum intins - 4 l / 100 km dar niciodata sub.

- cu raport de "forta" 14/46 - 5l / 100 km mers "batranesc", sare de 6 daca "ii dai coaje".

 

Hai... loviti incoace cu consumurile!!

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XTZ 660 tenere 1995

 

raport pinioane - standard. Nu stiu pt ca nu m-am uitat, nefiind interesat sa schimb raportul standard.

 

consum: - neturat-5.5 l/100km

 

- turat-mult

 

 

Mie imi consuma la fel indifernt daca merg intre localitati, in oras, urc sau offroad. Singura diferenta o da stilul meu de mers. O turez - consuma mult. Drept urmare, cel mai mare consum il am pe autostrada unde gazul se deschide de la sine si remane deschis :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raport pinioane - standard. Nu stiu pt ca nu m-am uitat, nefiind interesat sa schimb raportul standard.

 

Standard e 15 cu 45. Mi se pare si asta un raport cam de "fortza". :lol: Dar e raportul ei gandit din fabrica.

 

Cat despre consum, si eu am observat (si e normal pana la urma) - o turezi creste bine consumul. Ea intra si repede in ture (deh 3 valve admisie :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...