x86 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) LE: am rezolvat problema cu pornitul, am miscat de ceva cabluri cand am desfacut in graba plasticele laterale sa vad ce-i pe sub ele. WD40 pe contacte si a luat-o. LLE: scuze de dublu post, n-am gasit EDIT-ul. Editat Mai 26, 2009 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Gasesc la cineva un geam de semnalizare pentru Super Tenere??? (de fapt e aceeasi semnalizare ca si pe XT si Tenere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Gasesc la cineva un geam de semnalizare pentru Super Tenere??? (de fapt e aceeasi semnalizare ca si pe XT si Tenere) http://www.motomike.eu/autonet/category/10...4/article/84583 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 http://www.motomike.eu/autonet/category/10...4/article/84583 pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) - jocul de la etrier este doar in sensurile de rotatie ale discurilor, deci cred ca e bine.- o sa rezov eu carena, se poate face. Renunt la partile laterale, imi place mai mult cum arata doar cu cea centrala. Capacul care acopera in jurul bordului o refac din fibra ... am tot ce-mi trebuie sa ma apuc, mai putin timp... costul estimat, fara vopsit: 80RON . - lantul se mai poate folosi sezonul asta place si o sa ma folosesc (destul de mult, nu obisnuiesc sa abuzez de motor) de banii bagati in piese/consumabile noi. Un tenere in germania este peste buget-ul meu, cu tot cu inmatriculare, drumuri, plus alte consumabile care oricum trebuie schimbate. Multam' de sfaturi! -capacul din jurul ceasurilor cred ca iese bine si dintr-o bucata de plastic -lantul trebuie sa aiba maxim 150 mm intre rola 1 si rola 11 , adica 10 intervale+9role, vorbesc 520 - atentie la culoarea plasticelor de sus (daca le comanzi), eu am primit albastru in loc de violet (mov), numai de unul aveam nevoie . Nu le prinde prea tare de principala, in cazul unui accident usor se desprind si asta este un avantaj fata de modelul cu 2 faruri Tenere e un motor bun, mai putin Âşaua ... ma doare-n fund de ea ... Editat Mai 26, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Tenere e un motor bun, mai putin Âşaua ... ma doare-n fund de ea ... Pai, bag-o la coclau mai des si mergi in picioare . Saua arata asa pt ca, banuiesc, au vrut sa pastreze aerul mai spartan al modelului Yamaha al lui Peterhanssel. Oricum, Tenere nu e un tourer pur. PS In WE merg la Paltinis la intrunire moto. Imi pare rau pt Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 http://www.motomike.eu/autonet/category/10...4/article/84583 Oho cam scump domnle ) Ms mult .. aici nu m-am uitat .. am omis ... pe kedo 12 euro ... cam mult ... iar altii pe SH-uri imi cereau mult mai mult decat asta nou:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Oho cam scump domnle ) Ms mult .. aici nu m-am uitat .. am omis ... pe kedo 12 euro ... cam mult ... iar altii pe SH-uri imi cereau mult mai mult decat asta nou:| saptamana trecuta am primit gentile de textil si agrafa de lant de la Romimoto la Posta am platit exact pretul de pe site si nimic mai mult. La 9 lei x2 ambalajul si posta ar costa tot cam atat dar cred ca firma va respecta blazonul. PS Stie cineva site-ul magazinului de unde aduc europenii piesele originale Yamaha????... Genuine parts... altele decat consumabile... Editat Mai 27, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 KEDO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 -capacul din jurul ceasurilor cred ca iese bine si dintr-o bucata de plastic-lantul trebuie sa aiba maxim 150 mm intre rola 1 si rola 11 , adica 10 intervale+9role, vorbesc 520 - atentie la culoarea plasticelor de sus (daca le comanzi), eu am primit albastru in loc de violet (mov), numai de unul aveam nevoie . Nu le prinde prea tare de principala, in cazul unui accident usor se desprind si asta este un avantaj fata de modelul cu 2 faruri Tenere e un motor bun, mai putin Âşaua ... ma doare-n fund de ea ... Capacul din jurul bordului il am, doar ca arata cam urat. O sa incerc sa refac altul, mai ingust ca vreau sa renunt la partile laterale, care sunt cat de cat intregi. In jurul suruburilor de prindere mai sunt crapate, dar se pot rezolva. Sa vedem ce o sa iasa, inca nu m-am gadit ce si cum fac exact. Saua mie-mi place, e mai comoda decat pe XJ, unde ma durea in fund dupa 60-80km, trebuia sa fac pauza de tigara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Salut pe toti.. Mi s a bulit releul de pornire! Unul nou costa 156 ron, momentan nu dispun de banii astia.........Am gasit unul second de XTZ 750 si la un pret bun ... eu cred ca se potriveste... voi ce ziceti? PS: vine cineva la intrunirea moto din Bacau? Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) Salut pe toti.. Mi s a bulit releul de pornire! Unul nou costa 156 ron, momentan nu dispun de banii astia.........Am gasit unul second de XTZ 750 si la un pret bun ... eu cred ca se potriveste... voi ce ziceti? PS: vine cineva la intrunirea moto din Bacau? Numa' bine! http://linux2.sgr-it.com:8181/sgr/ricerca....produttore=NULL ...regolatore... Editat Iunie 2, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salutare, am ajuns sa postez si eu aici in lipsa de alte optiuni evident am o problema cu un xt 600 model 2kf din `89... roata din spate s-a cam facut praf, adica mi s-au rupt 4 spite si a trebuit sa continui drumu asa ca sa ajung in wend acasa, timp in care restu s-au slabit rau de tot, au prins joc in butuc si din ce am inteles cel mai indicat ar fi sa schimb roata spate. Deci caut roata spate cu frana pe disc pentru xt 600 (discu si cupla+pinionle am deci am nevoie de janta goala) pe langa asta mi s-a spart unu din furtunele de la ulei dintre motor si rezervorul de ulei cine are sau stie de unde pot face rost de piesele astea sa`mi zica si mie ms lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) salutare,am ajuns sa postez si eu aici in lipsa de alte optiuni evident am o problema cu un xt 600 model 2kf din `89... roata din spate s-a cam facut praf, adica mi s-au rupt 4 spite si a trebuit sa continui drumu asa ca sa ajung in wend acasa, timp in care restu s-au slabit rau de tot, au prins joc in butuc si din ce am inteles cel mai indicat ar fi sa schimb roata spate. Deci caut roata spate cu frana pe disc pentru xt 600 (discu si cupla+pinionle am deci am nevoie de janta goala) pe langa asta mi s-a spart unu din furtunele de la ulei dintre motor si rezervorul de ulei cine are sau stie de unde pot face rost de piesele astea sa`mi zica si mie ms lucian Pe Ebay Germania gasesti lejer roata. Eu mi-am cumparat una, cu toate accesoriile (disc, suport foaie, tampoane amortizare din cauciuc, camera, cauciuc, ax, distantoare) la aprox. 90 euro (platiti la usa casei). Acum, in locul tau sa fiu, nu as face asta. 4 spite rupte si o roata descentrata nu suna bine dar nici capat de lume nu este. Faptul ca ti s-au rupt cele 4 inseamna ca pe undeva aveai tu ceva probleme si ai mers asa totusi. Roaga-te sa nu ai probleme din perioada asta. Eu zic ca mai bine sa iti comanzi de la Kedo (www.kedo.de) numarul de spite lipsa, sa dai jos cauciucul si camera si sa iei roata, axul si distantoarele in brate si sa mergi cu ea la completat si centrat. Prin Bucuresti am vazut ca il lauda lumea pe Dragonu (sper ca am nimerit-o; daca nu, vezi ca era pe undeva un topic pe tema asta deschis de cineva din Bucuresti). Cum in Timisoara mecanicii si legendele nu nasc decat basme de groaza sau comedii por.., eu am mers la un magazin de biciclete unde am platit 60 de ron pentru fiecare roata. Ca sa ai un termen de comparatie in materie de costuri. De la Kedo iti recomand sa dai jos catalogul de pe site daca nu te stii cu germana (pentru a putea intelege cum functioneaza formularul de identificare a pieselor si codurilor acestora). Il rasfoiesti si vei gasi spitele pe undeva. Anul trecut m-am uitat si eu dupa ele si costau aprox. 1,7 Euro cele fata si 1,3 Euro cele spate. Sau invers. De adus piese de la KEDO ti-l recomand pe user-ul @ROMI3. Din ce stiu, o sa iti mai ceara in plus 6 Euro + 15% din costul coletului. Cel mai bine vorbesti cu el, fiindca nu am mai comandat cam de mult ceva de la Kedo. Sau daca vrei ti le poti comanda direct acasa. Furtunul pentru ulei - Ebay. Ieftine. Vorbeste cu user-ul @mihai_prd. E din Bucuresti si aduce de pe Ebay fara nici un comision (vrea sa isi faca istoric de cont cat mai mare si 100 % pozitiv). La fel de bine insa cred ca este imposibil sa nu existe in Bucuresti firme care sa nu faca furtune de presiune pe comanda. Editat Iunie 2, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Pe Ebay Germania gasesti lejer roata. Eu mi-am cumparat una, cu toate accesoriile (disc, suport foaie, tampoane amortizare din cauciuc, camera, cauciuc, ax, distantoare) la aprox. 90 euro (platiti la usa casei). Acum, in locul tau sa fiu, nu as face asta. 4 spite rupte si o roata descentrata nu suna bine dar nici capat de lume nu este. Faptul ca ti s-au rupt cele 4 inseamna ca pe undeva aveai tu ceva probleme si ai mers asa totusi. Roaga-te sa nu ai probleme din perioada asta. Eu zic ca mai bine sa iti comanzi de la Kedo (www.kedo.de) numarul de spite lipsa, sa dai jos cauciucul si camera si sa iei roata, axul si distantoarele in brate si sa mergi cu ea la completat si centrat. Prin Bucuresti am vazut ca il lauda lumea pe Dragonu (sper ca am nimerit-o; daca nu, vezi ca era pe undeva un topic pe tema asta deschis de cineva din Bucuresti). Cum in Timisoara mecanicii si legendele nu nasc decat basme de groaza sau comedii por.., eu am mers la un magazin de biciclete unde am platit 60 de ron pentru fiecare roata. Ca sa ai un termen de comparatie in materie de costuri. De la Kedo iti recomand sa dai jos catalogul de pe site daca nu te stii cu germana (pentru a putea intelege cum functioneaza formularul de identificare a pieselor si codurilor acestora). Il rasfoiesti si vei gasi spitele pe undeva. Anul trecut m-am uitat si eu dupa ele si costau aprox. 1,7 Euro cele fata si 1,3 Euro cele spate. Sau invers. De adus piese de la KEDO ti-l recomand pe user-ul @ROMI3. Din ce stiu, o sa iti mai ceara in plus 6 Euro + 15% din costul coletului. Cel mai bine vorbesti cu el, fiindca nu am mai comandat cam de mult ceva de la Kedo. Sau daca vrei ti le poti comanda direct acasa. Furtunul pentru ulei - Ebay. Ieftine. Vorbeste cu user-ul @mihai_prd. E din Bucuresti si aduce de pe Ebay fara nici un comision (vrea sa isi faca istoric de cont cat mai mare si 100 % pozitiv). La fel de bine insa cred ca este imposibil sa nu existe in Bucuresti firme care sa nu faca furtune de presiune pe comanda. poate aia care fac furtune pt buldoexcavatoare, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 spitele au jucat in butuc si au largit gaurile. De gasit am gasit cine sa mi-o faca cu 50 de ron dar mi-a zis ca nu mai tine foarte mult si ca varianta cea mai buna ar fi sa o schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) spitele au jucat in butuc si au largit gaurile.De gasit am gasit cine sa mi-o faca cu 50 de ron dar mi-a zis ca nu mai tine foarte mult si ca varianta cea mai buna ar fi sa o schimb... Eu am roata de 2KF asa ca si la tine merge roata de 3AJ. Era una pe Ebay la 90 Euro + 4 transport. La fel, poti sa pui si roata de XT/XTZ 1983-1990 sau de 17" de la XT/XTZ > 1990. Ia legatura cu user-ul @lupu_shui. Daca nu incurc borcanele el stia pe cineva cu o roata de XT de vanzare. spitele au jucat in butuc si au largit gaurile.De gasit am gasit cine sa mi-o faca cu 50 de ron dar mi-a zis ca nu mai tine foarte mult si ca varianta cea mai buna ar fi sa o schimb... Eu am roata de 2KF asa ca si la tine merge roata de 3AJ. Era una pe Ebay la 90 Euro + 4 transport. Si una de XT600 din 2000 la 120 + transport (tipla). Era un baiat cu o Yamaha XT600 de dupa 1998 izbita bine pe forumul posesorilor de Yamaha Tenere/Super Tenere (www.tenereclub.ro) si o vindea pentru piese. Roata spate era ok. Poti sa pui si roata de XT/XTZ 1983-1990 sau de 17" de la XT/XTZ > 1990. Ia legatura cu user-ul @lupu_shui. Daca nu incurc borcanele si el stia pe cineva cu o roata de XT pe 18" de vanzare. Editat Iunie 2, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Era un baiat cu o Yamaha XT600 de dupa 1998 izbita bine pe forumul posesorilor de Yamaha Tenere/Super Tenere (www.tenereclub.ro) si o vindea pentru piese. Roata spate era ok.. mai este si un TT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 ce am gasit eu roti de xt sunt toate cu frana pe butuc .. eu am disc pe spate .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 ce am gasit eu roti de xt sunt toate cu frana pe butuc .. eu am disc pe spate .. de asta? http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=183&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 ala s-a dat din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) Roata spate 3AJ 18" 90 Euro +4 transport Piese la preturi f. bune gasesti pe sectiunea de vanzari a : Club Tenere Italia Fa-ti cont acolo si inclin sa cred ca vei gasi ce ai nevoie. Editat Iunie 4, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salut tuturor, cindva doream si eu un XT600 din 1989 dar nu am reusit sa-l cumpar,acum alte planuri dar totusi, as vrea sa stiu: -chiar motorul normal intretinut este atit de fiabil precum spune "lumea"? Eu personal am ascultat un motor si pot sa spun ca era cam galagios mai ales la ture mari si vibrtiile erau destul de mari.Oare cu toate acestea motorul e fiabil? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Un motor bine intretinut de XT nu se aude. Iar fiabilitatea e legendara. Personal pot spune ca fostul meu XT (acum la 80.000km fara nici o interventie) se aude mai bine decit un XT cu 2000km la bord, dar model 2003 (facut in Italia din pacate, ca toate dupa 90siceva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Un motor bine intretinut de XT nu se aude. Iar fiabilitatea e legendara. Personal pot spune ca fostul meu XT (acum la 80.000km fara nici o interventie) se aude mai bine decit un XT cu 2000km la bord, dar model 2003 (facut in Italia din pacate, ca toate dupa 90siceva). Intru totul de acord!! Am un prieten care are un XT 600 1992-1993 si merge foarte "electric" motocicleta aia. Motorul nu se aude, cutia e foarte fina, ce sa mai o adevarata motocicleta fiabila. In acelasi timp, un XT660Z 2008 cam cloncane (motor Minarelli bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.