Grave Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Cred ca am facut o prostie. Am montat placutele ,iar sigurantele imi tin placutele nu tensionate inspre interior, ci capetele sigurantelor imi sunt peste capetele placutelor. Ceea ce inseamna ca ele sunt tot timpul in contact cu discul de frana. . Merg in 10 min sa le demontez si sa vad rezultatul. Merci de pont Raul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 La yamaha xt pe care o detin folosesc ulei 10w40.semisintetic.am incercat foarte multe tipuri de ulei,atat de masina cat si de motociclete.ce pot sa zic este ca merge cu orice,aproape cu orice.nu e un motor pretentios la calitatea uleiului.dar la maxim 3500-4000 uleiul e jos indiferent de marca. am incercat uleiuri mai groase,15w40,15w50,20w40.cu ulei mai gros merge cutia mai bine,dar ungerea la motor mai slaba.cel putin la pornire clampaneste si se aude lantul de distributie caraind vreo 30 de sec(lant distributie schimbat de maxim 3000 km). recomand semisintetic 10w40 pt xt indiferent de temp de afara.cand s-au proiectat motoarele astea nu existau asa uleiuri,si cu asemenea proprietati,deci sincer un manual de 3tb din 1993 spre ex il consider depasit in a recomanda uleiul,in conditiile in care acum se gasesc cu totul altfel de uleiuri din punct de vedere al calitatii si performantelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Cred ca am facut o prostie. Am montat placutele ,iar sigurantele imi tin placutele nu tensionate inspre interior, ci capetele sigurantelor imi sunt peste capetele placutelor. Ceea ce inseamna ca ele sunt tot timpul in contact cu discul de frana. . Merg in 10 min sa le demontez si sa vad rezultatul. Dupa cum ma asteptam, sunetul suspect venea de la placutele montate gresit. Intr-adevar, sigurantele ce le tin le montasem peste placute, ceea ce nu e corect. Yzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Salutare baieti. Am gasit prin casa cateva chestii care-s facute ptr. Tenere: piulita ax roata spate + saiba grover - noi hand-guard-uri - noi maneta frana fata - folosita maneta ambreiaj - noua inca o piesa mica de plastic care nu stiu de unde este... M-am gandit ca aici gasesc pe cineva care are nevoie de ele. As prefera ca cine le va lua sa le ia toate, sa ma scape de drumuri multe la posta. Pretul il faceti voi. Pe cei interesati ii rog sa-mi trimita mesaj (PM) ptr. a fi siguri ca primesc raspuns. Baieti, nimeni n-are nevoie de piesele astea? Hai cu cererea ca ma'ncurc de ele prin casa... Editat Iunie 7, 2010 de A n d y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Baieti, nimeni n-are nevoie de piesele astea? Hai cu cererea ca ma'ncurc de ele prin casa... As vrea eu piesa aia mica de plastic. Cat vrei pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 am nevoie de ele dar nu prea urgent (protectiile mele sunt jerpelite rau si maneta de ambreaj este alt model)... daca te hotarasti sa le donezi vreau sa fiu primul ... achit taxele la Posta Romana ... online (ne sincronizam sa ajungem la posta concomitent ca sa nu faci decat un drum) ... dau 2-3 beri pe la vreo intrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Buna as avea o intrebare : Am un Yamaha XT600 model 1989 si are o problemaaa Pentru cine a vazut si are capacul la motor e din magneziuu si a mea e rupta nush ce au facut cu ea inainte so cumpar insa akuma curge uleiu pe gaura aiaa si nush cum so fac am incercat si la aparat de sudura si nu se poate sudaaa e MAGNEZIUU nush cu ce sal fac si dupaa ceva sudura am pus si poxipol si dupa vreo 10 pedale sa crapat si aiaa NUSH ce sa fac un sfat daca miati putea daaa MS ! Daca aveti cv solutii si aveti nevoie de poze cum e ruptaa voi face sau bagati ID: zsoltironaldo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 (editat) Capace de magneziu am auzit doar la Yamaha XT350. Sunt aftermarket si le cumpara cine are bani pentru a schimba capacul stanga care (tampenie maxima) este din plastic. La astea de 600 (din ce stiu eu) capacele laterale sunt din (dur) aluminiu. Probabil aliat, dar slabe sanse. Cred ca o sudura in argon ar da rezultate. Daca nu, vezi la dezmembrari sau pe Ebay. Eu nu am inteles unde si ce este rupt la tine acolo, dar cred ca daca ai pune cateva poze ar fi mai usor. Editat Iunie 8, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Capacele de motor eu stiu ca nu sunt din duaraluminiu. Ci din Zamac. Un aliaj al aluminiului si zincului cu diverse alte metale, inclusiv magneziu. Trebuie intrebati sudorii profesionisti daca si cum se sudeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Poi problemaa e ca capacul e pus akuma si nush cand il dau jos oricum e plin de lipituri deci nu sar vedea clar ... insaa va spun caa a avut o crapaturaa pe el si cineva a vrut sal sudeze si mai mult lo strikat ca a facut akuma o gaura de 3 cm in capac , am fost si la sudori profesionisti si au spus ca nu se poate sudaa e din MAGNEZIUUU 100% nu din altceva ce ati scris voi si au spus ca acest material nu se poate sudaa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Footooi mircu' vietziii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Poi problemaa e ca capacul e pus akuma si nush cand il dau jos oricum e plin de lipituri deci nu sar vedea clar ... insaa va spun caa a avut o crapaturaa pe el si cineva a vrut sal sudeze si mai mult lo strikat ca a facut akuma o gaura de 3 cm in capac , am fost si la sudori profesionisti si au spus ca nu se poate sudaa e din MAGNEZIUUU 100% nu din altceva ce ati scris voi si au spus ca acest material nu se poate sudaa .. E din magneziu 100% asa cum si pastilele de la farmacie au magneziu 100% si cum tzatzele false sunt din silicon (siliciu) 100%. Come on, man. Este un aliaj care contine si magneziu. Daca iti amintesti, la laboratorul de chimie din clasa a VII-a, la capitolul "sa cunoastem elementele tabelului periodic", era un experiment interesant cu magneziul. Profesoara a venit cu o banda metalica foarte moale - magneziu. L-a aprins cu bricheta si acesta a ars spectaculos cu o flacara alba foarte stralucitoare. El in aliaje isi arata calitatile. Capacele sunt din Zamac. Sunt multe tipuri de Zamac cu diferite proportii de magneziu. http://en.wikipedia.org/wiki/Zamac http://en.wikipedia.org/wiki/Magnesium_wheels Incearca la dezmembrari, ebay.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 (editat) Andrei, e ca el. Nu iti mai bate capul... @crosser: Daca esti din Satu Mare sau apropiere stiu pe cineva care dezmembreaza un XT. Nu trimite prin posta sau curier. Editat Iunie 12, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Am ceva probleme cu ambreiajul tenere-ului si n-am reusit sa-l rezolv, asa ca acum imi caut alta motocicleta. Mai exact un XT 600, post '97 sper. Neaparat trebuie sa fie XT pentru ca am luat o gramada de consumabile noi, accesorii si trebuie sa se potriveasca la noul motor. Stie careva vreunul de vanzare prin vestul tarii, la pret ok? In TM am gasit pana acum doar asta. Am fost sa-l vad, era seara si intuneric afara, nu m-am uitat in detaliu la motor/garnituri/etc., am lasat-o pe altadata, pe ziua. Suna ok pt mine, avand in vedere ca n-am stat prea mult langa XT-uri in functiune. Are cateva minusuri, cum ar fi evacuarea trasa aiurea si nr de sub sa, dar rezolvabile relativ usor. Stiu pe cineva priceput care poate sa-mi modifice galeria, sa pozitioneze corect toba. Cum o sa dezmembrez 3YF-ul, m-am uitat in cataloagele de piese si suportul de nr, stop-ul sunt identice, deci pot sa le pun pe ale mele. Alt avantaj la motorul asta sunt rotile. Ar fi super sa am 2 seturi, unul de pe 3YF cu Heidenau K76 care acum au putin peste 3000km si Mitas-urile cramponate pt cand ma incumet sa-l scot pe offroad. Plus ca toba suna foarte bine, are un sunet gros, totusi acceptabil la turatii mici. Ar fi cineva de prin TM dispus sa vina sa-l asculte, inainte sa-l cumpar. Ar ajuta parerea cuiva care stie XT-urile. Nu pe gratis. Pe bere multa si buna . Mesaj completat Am mai gasit unul care ma incanta si mai mult, dar ii cam departe. http://www.bestbike.ro/yamaha/xt600e/cross...id=4#breadcrumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Am mai gasit unul care ma incanta si mai mult, dar ii cam departe.http://www.bestbike.ro/yamaha/xt600e/cross...id=4#breadcrumb uita-te bine la telescoape !... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Andrei, e ca el. Nu iti mai bate capul... @crosser: Daca esti din Satu Mare sau apropiere stiu pe cineva care dezmembreaza un XT. Nu trimite prin posta sau curier. Ohh sunt din Tg Mures te rogg dami un nr dde telefon sau cv sa vb cu el as platii curieruu tot nu e greu de trimiss e mic si e usorr ... !! Te rogg dami cv date de contact sau vb cu el ms mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Am o nelamurire cu modelele de XT. Din cate am vazut, sunt 3 modele: - modelul 90-94 - modelul 95-96, vad ca are motorul de la 90-94 (cu cablul de ambreiaj pe stanga) si plastice de la 97+ - modelul 97-03, cablul de ambreiaj si tija in partea dreapta Cum ii cu modelul intermediar? Este un 90-94 cu plastice mai rotunjite? Din cate am vazut pe catalogul de piese, difera doar forma plasticelor fata de cele pana in '94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Am o nelamurire cu modelele de XT. Din cate am vazut, sunt 3 modele:- modelul 90-94 - modelul 95-96, vad ca are motorul de la 90-94 (cu cablul de ambreiaj pe stanga) si plastice de la 97+ - modelul 97-03, cablul de ambreiaj si tija in partea dreapta Cum ii cu modelul intermediar? Este un 90-94 cu plastice mai rotunjite? Din cate am vazut pe catalogul de piese, difera doar forma plasticelor fata de cele pana in '94. http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm Merci de link. Explica cum ii cu cele pana in 95. Am lamurit-o si cu urmatoarele. In '96 s-a facut un model cu versiunea noua de plastice/cadru dar cu motorul de pe varianta 89-95. Dupa 97 s-a schimbat si motorul. Vroiam sa gasesc exact, pt. ca pe louis de ex. unele accesorii cum ar fi cricul central nu apare pt modelul pana in 95. Doar la cele de dupa. Am gasit pe site-ul celor de la SW MOTECH ca este acelasi cric pentru toate. La fel si cu Hepco & Becker, au suporturile de bagaje pentru ambele modele. Cricul si suportul de bagaje de la H&B is primele chestii care se adauga dupa ce-mi iau un XT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Am si eu o nelamurire cu scimbul de ulei la o Yamaha xt 550 (cu rez ulei in cadru). Am schimbat filtru+ulei conform manualului(1,9 L) , dar cand am verificat nivelul tot dupa manual am constatat ca e f. mic nivelul la ulei, sub minim. Suprafata pe care era motorul era dreapta, asa ca am mai pus ceva ulei, undeva pe la 2l in total cred. Dupa ce am pornit motorul am observat ca scoate fum negru pe accelerare, fapt care nu se intampla mai demult. Acum eu ma intreb: Care naiba sa fie problema ca nu reusesc sa am nivelul corect cu cantitatea de ulei din manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Dupa ce am pornit motorul am observat ca scoate fum negru pe accelerare, fapt care nu se intampla mai demult. Ai schimbat cumva modelul uleiului? Acum eu ma intreb: Care naiba sa fie problema ca nu reusesc sa am nivelul corect cu cantitatea de ulei din manual? Si la a mea intra vreo 3 litri in loc de 2.7 litri cum zice la manual. Asta daca ma iau dupa nivelul masurat la joja. Nu stiu de ce e asa dar eu ma iau dupa joja, nu dupa cantitate. Daca ai mai mult ulei nu e un capat de tara. Il va arunca prin epurator in cutia filtrului de aer. Presupunand ca la XT500 e la fel ca la restul XT-urilor de 600+.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Si eu am schimbat uleiul si filtru si am pus in jur de 3 litri si un pic pana sa imi apara pe joja...Fum nu iese deloc chiar daca e mai mult ca in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) Am mai gasit unul care ma incanta si mai mult, dar ii cam departe.http://www.bestbike.ro/yamaha/xt600e/cross...id=4#breadcrumb Nu sunt din zona dar poate e interesant un XT model nou cu doar 4000 km. Din pacate trebuie sa renunt la moto (probleme de sanatate). /index.php?showtopic=542961 Editat Iunie 19, 2010 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Nu sunt din zona dar poate e interesant un XT model nou cu doar 4000 km. Din pacate trebuie sa renunt la moto (probleme de sanatate)./index.php?showtopic=542961 Arata foarte bine dar ma depaseste financiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Am si eu o nelamurire cu scimbul de ulei la o Yamaha xt 550 (cu rez ulei in cadru). Am schimbat filtru+ulei conform manualului(1,9 L) , dar cand am verificat nivelul tot dupa manual am constatat ca e f. mic nivelul la ulei, sub minim. Suprafata pe care era motorul era dreapta, asa ca am mai pus ceva ulei, undeva pe la 2l in total cred. Dupa ce am pornit motorul am observat ca scoate fum negru pe accelerare, fapt care nu se intampla mai demult. Acum eu ma intreb: Care naiba sa fie problema ca nu reusesc sa am nivelul corect cu cantitatea de ulei din manual? nu e incalzit suficient si nici rulat suficient prin cutia de viteze Se vaita unu' pe acilea ca a pus ulei mai mult decat zice manualul si presiunea i-a aruncat afara garnitura de la baza cilindrului (o adevarata distractie financiara ca sa rezolvi problema) ... probabil ca epuratorul nu a facut fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.