LimpTA Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Sa-i pui folie pe ecran Mi se pare o motoreta misto la banii ei. Daca as fi incepator sau la locul meu, CB500X e "no brainer". Nu le are pe toate dar la 6700E sau cat e (poate obtii pret si mai bun la dealer) e perfecta pentru touring. Mi-a placut cutia si ambreiajul. La cat de simpla e motoreta, n-ai probleme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Acum 17 ore, Silver Arrow a spus: Dupa ce mergi cu un BMW R1200RT orice ambreiaj pare de puf . Dar intr-adevar merge usor. La noul cb500x ambreiajul e mai usor decat la versiunea anterioara. E foarte ciudata senzatia pentru ca tinzi sa tragi de levier, dar e ca si cum ai strange pumnul in gol...daca nu ar reveni la pozitie, iti da impresia ca ar fi cablul rupt. Acum 2 ore, LimpTA a spus: Mi se pare o motoreta misto la banii ei. Daca as fi incepator sau la locul meu, CB500X e "no brainer". Nu le are pe toate dar la 6700E sau cat e (poate obtii pret si mai bun la dealer) e perfecta pentru touring. Mi-a placut cutia si ambreiajul. La cat de simpla e motoreta, n-ai probleme cu ea. Incepator cred ca o sa fiu mereu pentru ca intodeauna inveti...mai ales cand faci si niste ”tampenii” sau schimbi categoria/genul de motor, dar incerc sa fiu cat mai mult ”la locul meu”. Acum astept ofertele de la dealeri pentru motocicleta si cateva accesorii...vedem!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Acum 17 ore, Silver Arrow a spus: Dupa ce mergi cu un BMW R1200RT orice ambreiaj pare de puf . Dar intr-adevar merge usor. Adica cum? Adica ce? e ambreiajul la RT rigid? Eu as zice ca i acceptabil. sau...nu imi dau eu seama? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Acum 43 minute, Adrian M. a spus: Adica cum? Adica ce? e ambreiajul la RT frigid? Eu as zice ca i acceptabil. sau...nu imi dau eu seama? :)) Am corectat o leaca O sa vezi tu cum este cand schimbi mobra. Are RT-ul partile lui absolut minunate, doar ca pufosenia ambreiajului nu este printre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Acum 10 minute, Silver Arrow a spus: Am corectat o leaca O sa vezi tu cum este cand schimbi mobra. Are RT-ul partile lui absolut minunate, doar ca pufosenia ambreiajului nu este printre ele. inseamna ca si mobrele anterioare-2 la numar, tot rigide..pardon, frigide au fost :))) Ce i drept, la MT09, naked sau Tracer, si la SuperTenere, era ceva mai lejer. Dar nu mi s-a parut mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 @mihai.i Daca ti-e la indemana, fa un test si cu V-Strom 650 si sa decizi daca merita diferenta (are alte capabilitati de touring, putere mai mare, etc). Stai cu un ochi si pe piata second, e posibil sa gasesti ceva cu mai mult pedigree de off-road, cu istoric complet si intretinuta corect. Daca asta vrei - ma refer la off-road. Acum 4 ore, mihai.i a spus: Nu sunt genul sa merg tare, maxim 130, poate in depasiri 140-150, dar evit autostrada asa ca nu cred ca voi merge mai mult de 120-130 pe drumuri nationale. Cutia e etajata altfel la modelul 2019 fata de generatiile anterioare si se cam plafoneaza la 150 km/h (cu greu ajunge la 160 km/h - probabil in viata reala nu vei reusi asta, mai ales pe o autostrada aglomerata). E unul din punctele negative de care se plangeau oamenii in review-uri. Vezi aici un clip. Nu stiu sincer in ce masura vei putea tine constant 120-130, trebuie sa iei in calcul vibratiile la acea turatie. Incearca pe cat se poate (chiar si cu bani lasati garantie la dealer) sa faci o tura pe autostrada, sa vezi cum se comporta la acele viteze, daca iti convine cum face depasirile (oricum, pe DN ai nevoie de mai mult "zvac" decat pe autostrada, nu mai zic pe drumuri de munte in urcare). Asta inainte sa semnezi vreun contract. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Acum 6 ore, ovi_ice a spus: Cutia e etajata altfel la modelul 2019 fata de generatiile anterioare si se cam plafoneaza la 150 km/h (cu greu ajunge la 160 km/h - probabil in viata reala nu vei reusi asta, mai ales pe o autostrada aglomerata). E unul din punctele negative de care se plangeau oamenii in review-uri. Vezi aici un clip. Nu stiu sincer in ce masura vei putea tine constant 120-130, trebuie sa iei in calcul vibratiile la acea turatie. I Surpinzator. Modelul 2017 mai avea loc si peste 160 km/h dar nu am vrut sa omor mobra lui fii-mea. Nu m-au deranjat sub nici o forma galagia sau vibratiile la mers constant 140-150 km/h. Si aici ma refer la 550 km de autostrada neintrerupt (Viena-Timisoara). Ma grabeam sa ajung la programare la ITP, plecasem tarziu. La intoarcere am mers lejer 130 km/h constant. Ba chiar la plecare am uitat sa imi pun dopuri in urechi si nu mi-au vijait urechile. Uite am gasit un dezaxat care a scos sufletul din CB-u. Este de vazut si un V-Strom insa costa cam cu 40% in plus de nou , depinde cat doreste sa se dea pe aratura si cat pe sosea. Recunosc ca mie mi-a placut V-Strom-ul ala nou de 1000 dar si costa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 Un review destul de onest legat de Dl650 si Cb500x (versiunea pre 2019): Sondaj: Rosie, Alba sau Neagra? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Muresan Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Salutare tuturor. Sunt foarte incepator in ale motociclismului si iau in considerare achizitia unui CB 500 X. Credeti ca este o varianta buna pentru un incepator? Am 173 cm - oare ajung bine cu picioarele pe jos? Imi puteti recomanda pe cineva care detine una in Cluj? As dori sa vad motorul de aproape. Multumesc, Mircea Muresan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 1, 2019 Share Postat Septembrie 1, 2019 (editat) @Mircea MuresanEste motocicleta care se poate conduce cu A2, deci este pentru incepatori. Sau si pentru incepatori. Cu saua la 810 mm (modele pre 2019) si 830, model 2019, nu ar trebui sa ai probleme. Sunt femei care merg pe motocicleta asta si nu au 1,73m. Aici poti face o simulare, ca sa vezi cum stai pe ea: http://cycle-ergo.com/ Editat Septembrie 1, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 1, 2019 Share Postat Septembrie 1, 2019 (editat) Am dat comand de un cb500x varianta albă! Termenul de livrare e Ianuarie 2020. Soția mea are 1.72 și ajune fara nicio problemă cu picioarele la sol. Motocicleta am cumpărat-o pentru mine, deși am vreo 10 ani de când merg pe motor și vreo 5 exemplare în garaj. Am ajuns la concluzia că e momentul sa cumpăr totuși o motocicletă nouă, mai ales că am in plan niște călătorii mai lungi și aveam nevoie de acea încredere pe care ți-o dă un motor nou. Principalul motiv pt care am ales Honda cb500x a fost bugetul, dar după ce am testat motorul, mi-am dat seama că și dacă aș fi avut bugetul de 10.000 de euro probabil tot cb500x as fi ales....restul de bani i-as fi dat pe benzina, accesorii și ture! Oricum, recomand cb500x! Editat Septembrie 1, 2019 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Septembrie 25, 2019 Share Postat Septembrie 25, 2019 Care este viteza de croaziera la CB 500x 2019? Buc - Tulcea de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 25, 2019 Share Postat Septembrie 25, 2019 Acum 7 ore, Constantin a spus: Care este viteza de croaziera la CB 500x 2019? Buc - Tulcea de ex. Depinde ce doreste calaretul Daca circuli legal este clar cat este. Motocicleta se simte bine si la 130 km/h. Dupa 150 km/h da de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Septembrie 26, 2019 Share Postat Septembrie 26, 2019 80-110 mi s-a parut potrivit pentru motoreta asta. Desi nu-s fan Honda, la banii astia n-ai ce sa-ti iei altceva din segment care sa fie nou, aratos, si simplist cat sa nu te doara capul. Ah, si mi se pare mult mai fun ca NC700X DCT, mai ales comparandu-le side-by-side Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 14, 2019 Share Postat Noiembrie 14, 2019 A mai cumparat cineva Cb500x, modelul 2019? Eu ar trebui sa primesc motocicleta prin februarie, dar pana atunci ma uitam la accesorii pentru protectie si sisteme de bagaje. A ramas cam asa: - protectie motor (doar partea inferioara) - GIVI -TN117 - hand guard - inca ma gandesc - protectie radiator - inca ma gandesc - cric central - Honda - priza 12V - Honda - top case - Givi/Kappa - ceva de maxim 40L - suport topcase - GIVI/KAPPA - 1121fz/KZ1121 - cutii laterale - GIVI/KAPPA - E22N/K22N - suport cutii laterale - GIVI - PL1121 - contraaripa - PUIG – 3557J Initial vroiam SHAD pentru sistemul de bagaje, dar am vazut ca sunt probleme legate de montarea lor pe modelul 2019. Are cineva vreun accesoriu din cele mentionate montat deja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Gata!A venit Samanda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 si cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 În rodaj Mai mult decât mă așteptam! In primul rand e o motocicletă de stradă, mai ales suspensia, dar poziția înaltă, cuplul la turații joase, plaja vitezelor 2-4 și protecția la vânt o transforma într-o motocicleta foarte versatila. Până acum am abia 600 de km asa ca urmează... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 (editat) Dupa aproape 6 luni si 8.500 de kilometri am ajuns sa ne cunoastem destul de bine. Motocicleta se comporta destul de bine in orice mediu, cu exceptia zonelor foarte dificile de pe trasee ofroad unde nici nu prea are ce cauta daca nu e echipata cu un kit rally raid si anvelope dedicate. Partile bune: - consumul mic si autonomia mare (3,6 l mixt - 4,2 in oras - 400-500 km autonomie) - foarte manevrabila (unghi de bracare foarte bun, ciclistica fantastica pe viraje, pozitie inalta, greutatea motocicletei la manevre pe loc se simte un pic doar cand ii faci plinul de 17 litri si ai ceva bagaje) - motor versatil, fie ca mergi pe Cheia fie ca mergi pe drumuri de tara motorul trage in atat in ture joase (cuplul de prezent imediat) cat si in ture ridicate (dupa 6 de rotatii isi schimba comprtamentul si devine mai agresiv) - cutia de viteze - desi multi prefera sa schimbe pinionul fata, adaugand un dinte (16 T) mie mi se pare ca este perfecta asa cum a iesit din fabrica. Treapta 1 este foarte scurta, in oras aproape ca e inutila, dar pe drumurile dificile e exact ce trebuie. Treptele 1-2 par dedicate zonei offroad si 4-5-6 pentru touring. Treapta a 3-a mi se pare universala, aproape ca devine o cutie automata intre 20-80 km/h. -protectia la vant, mai ales in zona braului si a genunchilor. Protectia la nivelul umerilor si capului este total anapoda in varianta stock. Turbulentele sunt foarte deranjante de la 90 in sus, dar dupa reglarea unghiului parbrizului si a inaltimii, montarea unui deflector si montarea unei protectii de vant la tunelul furcilor in sfarsit pot sa zic ca e ceea ce trebuie. - sunetul...nu as schimba toba stock pt nimic. E destul de silentioasa cat sa nu ai probleme cu vecini, politie sau cu propriile urechi dar are un sunet specific, grav, cu pocnituri in retrogradarea vitezelor care pot creea dependenta. - AMBREIAJUL - sa-i dea D-zeu sanatate lu` ala ce l-a facut asa!!! Orasul si off-road-ul au devenit altceva acum :)))) PARTI NASOALE!!!! - SAUA - desi initial pare o sa foarte confortabila, dupa 3 ore de stat pe ea devine insuportabila. Este foarte aderenta si este destul de dificil sa iti schimbi pozitia in timpul mersului fara sa te ridici in scarite. Zona scobita te determina sa revii in aceeasi pozitie. O solutie ar fi retapitarea cu crearea unei zone mai plate pentru pilot. Exista o sa aftermarket de la seatconcepts (plata si inalta) care imi face cu ochiul dar taxele de transport din US adauga 100 de dolari la pretul ei de 199. Urmeaza sa incerc vechea mea blana de miel...poate se mai schimba situatia! - POZITIA SCARITELOR - desi motocicleta este una de touring sa zic, zona picioarelor mi se pare destul de ingramadita, astfel incat dupa o perioada de timp incepi sa amortesti...cam tot atunci cand ti se face si fundul tigaie! Solutia partiala a fost sa schimb scaritele cu unele de la SW MOTECH (ION), mai late si ceva mai joase 1,5-2 cm. Probabil ca montarea seii de la seatconcepts ar ajuta mai mult, aceasta fiind mai inalta (3-5 cm) decat cea standard si asa as rezolva doua probleme. - SUSPENSIA SPATE- este destul de rigida, reglabila doar pe partea de preload, si nu are nicio legatura cu zona de off road. E ok pe asfalt, destul de buna in viraje, dar in niciun caz pe denivelari serioase la peste 50 km/h. Probabil urmeaza un amortizor reglabile de la Tractive Suspensions. Fata de cat de cat ok, momentan nu as schimba-o, dar mai vedem dupa ce schimb spatele... Alte parti proaste nu i-am gasit. Intr-adevar, nu e o motocicleta puternica, dar stiam ce cumpar. In mare parte mi-a depasit asteparile, dar m-a dezamagit in alte privinte. Din fericire, dezamagirile alea se pot rezolva in timp! Editat Iulie 3, 2020 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 Frumos review, la fel si pozele . Am avut ocazia sa vad motocicleta live cu toate modificarile aferente, arata foarte bine in realitate (sincer, mi-a placut mult display-ul TFT si organizarea informatiei de pe acesta). Iar mudguard-ul ala prins de bascula spate ii da un aer de Multistrada . Sa aveti parte de km cat mai frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 CB la munte si la mare!! Bravo si plimbari cat mai multe. Asa cum ai spus toate minusurile nu sunt grave si se pot rezolva. E o mobra buna si in oras si la plimbare. Daca vrei sa te plimbi si nu sa te dai pe circuit pe strazile patriei, 48 CP sunt suficienti. Da-i inainte si mai pune poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igeorge13 Postat Octombrie 12, 2020 Share Postat Octombrie 12, 2020 Salut, Aveti idee daca modelul cb500x 2020 Euro 4 are filtru de particule sau doar catalizator? De asemenea stiti daca varianta 2021 Euro 5 o sa ai be filtru de particule? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Inc ele din urma mi-am facut si un sistem de bagaje cu lumini integrate pentru ture tip touring prin Europa si niste lumini de ceata care sa se miste in functie de miscarea ghidonului. . De anul asta ma mut in Olanda si probabil motocicleta va vedea 99% asfalt prin Europa (mai greu cu off-road-ul pe la vestici). Gentile sunt Givi V35 si top case kappa. Luminile si conexiunile sunt facute 100% de mine, fara a afecta sistemul electric al motocicletei (fara taieturi, adaugiri etc.) VID_20201101_151712.mp4 La 12.10.2020 la 15:15, igeorge13 a spus: Salut, Aveti idee daca modelul cb500x 2020 Euro 4 are filtru de particule sau doar catalizator? De asemenea stiti daca varianta 2021 Euro 5 o sa ai be filtru de particule? Multumesc! 2019-2020 Catalizator. 2021 euro 5. Nu cred ca exista filtru de particule la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 14, 2021 Share Postat Iulie 14, 2021 Honda CB500x (februarie 2020) 17.000 de km După kilometri ăștia am rămas impresionat de anvelopele și kitul de lanț cu care a venit din fabrica având în vedere că e totuși o motocicleta de buget. Deși ar mai duce probabil vreo 2-3.000 de km, am hotărât sa schimb anvelopele din 3 motive: 1- uzura inegală atât la cea din fata cât și la cea din spate 2- aplatizarea zonei de mijloc la anvelopa spate (din păcate nu prea am drumuri virajate pe aici) 3- îmbătrânire prematură a anvelopei fata (crăpături mici pe zona de rulare). Lanțul se prezintă destul de bine in continuare, fara oringuri lipsă, fara zale înțepenite sau uzură inegală și încă în zona verde de întindere. Plăcuțele de frână încă mai au viață in ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.