Sari la conținut

Problema frana fata 600RR


wtf?
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am nevoie de un mecanic priceput care sa imi verifice sistemul de franare la 600RR 04, mai exact frana fata care nu franeaza cum ar trebui.

Am schimbat furtunele stock cu unele race la fel si lichidul de frana.

Nu stiu daca are aer pe instalatie sau daca pompa este defecta, trebuie verificat.

Saptamana viitoare luni si marti sunt liber si doresc sa duc motoreta la verificat astfel ca va rog sa-mi recomandati pe cineva din Bucuresti.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat sistemul clasic cu impartitor, pe 2 conducte separate (de la pompa la etrier) ?

Da.

 

du-te man la TNG, mergi cu frana spate si aia de motor taras pana acolo si stii ca ai facut o treaba.

TNG este in concediu pana in septembrie iar eu nu pot sa astept pana se intoarce la lucru, am nevoie sa identific problema si sa am timp sa cumpar daca este ceva de cumparat pentru ca motoreta sa fie functionala pana inainte de 1-3 Septembrie.

Frana spate n-am, noi astia cu Honda nu folosim :)) Frana fata tine, opreste motoreta insa nu cum ar trebui.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne zici si noua care era problema.

 

Zicea cineva ca daca treci pe stilul cu 2 conducte individuale posibil ca pompa sa nu mai faca fata.

Nu stiu daca e adevarat sau nu.... dar ma intreseaza si pe mine conversia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF, ce pompa ai?

Am pompa stock.

 

daca n-ai rezolvat, mergi la Cesar la Grant Racing Garage

O sa merg la Jagi, ne stim de cativa ani.

 

Sa ne zici si noua care era problema.

 

Zicea cineva ca daca treci pe stilul cu 2 conducte individuale posibil ca pompa sa nu mai faca fata.

Nu stiu daca e adevarat sau nu.... dar ma intreseaza si pe mine conversia.

Te anunt.

» Post actualizat in 08 Aug 2017 07:12

Din verificarile lui Jagi pompa de frana nu are nicio problema.

Se pare ca va trebui sa schimb placutele si sa pun modelul stock, acum am XBK5 Carbone Lorraine.

Apropo stie cineva care sunt placutele stock cu care vine din fabrica echipata motoreta asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au nici pe naiba SBK5. Câteva întrebări ajutătoare.

Când ai servisat complet ultima oara etrierii? Desfăcut bucati pana la ultima garnitură?

Ai pompa stoc, cu rezervor incorporat? Ce cursa are maneta?

Ai verificat discurile sa nu fie descentrate?

SBK5 se glazureaza dacă nu faci bed-in corect și frânezi tare din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa e aia cu rezervor incorporat. Aer nu are sistemul in el. Din ce zice WTF, problema principala este ca dupa ceva timp, pompa se inmoaie, adica dupa ce se incalzeste. Si eu am avut problema asta la R1, am rezolvat-o cu schimbatul pompei Brembo stoc cu una race de 19.Mai e o chestie, pe care am uitat sa-l intreb pe WTF, daca pus "sosetele" de metal care se gasesc pe placutele stoc din fabrica. WTF este mai agresiv in mers. Discurile nu dau pulsatii in maneta de frina.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar ce anume le poate da? Întreb cu vădit interes, pentru că simt așa ceva în maneta de frână la RSV. Nu este periculos, doar deranjant.

Discurile sunt descentrate si/sau au grosime inegală pe circumferință. Se poate rezolva fără să schimbi discurile.

» Post actualizat in 08 Aug 2017 11:04

Pompa e aia cu rezervor incorporat. Aer nu are sistemul in el. Din ce zice WTF, problema principala este ca dupa ceva timp, pompa se inmoaie, adica dupa ce se incalzeste. Si eu am avut problema asta la R1, am rezolvat-o cu schimbatul pompei Brembo stoc cu una race de 19.Mai e o chestie, pe care am uitat sa-l intreb pe WTF, daca pus "sosetele" de metal care se gasesc pe placutele stoc din fabrica. WTF este mai agresiv in mers. Discurile nu dau pulsatii in maneta de frina.

Dacă pune poze cu plăcuțele, pe ambele părți îi pot da un indiciu. Am primit anul trecut un răspuns oficial de la CL intr-o problema asemănătoare. Dar mai întâi să facă bed-in corect. Nu cred ca merge ca Choy sa aibă nevoie de compoziția de curse care e foarte scumpa dar... mai știi?

În prima instanta as inspecta plăcuțele și apoi aș face o rectificare a discurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce anume le poate da? Întreb cu vădit interes, pentru că simt așa ceva în maneta de frână la RSV. Nu este periculos, doar deranjant.

ba este periculos , iti scade foarte mult stopping power mai ales la viteza mare !

 

ti-a raspuns Cezar .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile sunt descentrate si/sau au grosime inegală pe circumferință.

 

Și de la ce naiba pot ajunge în situația asta? N-au văzut circuit sau incident. Rulaj sub 8000km.

 

ba este periculos , iti scade foarte mult stopping power mai ales la viteza mare !

 

Mă, nu cred. Sau cel puțin n-am observat. Frâna tot mă pune-n cap, la orice viteză. Doar că simt pulsații în manetă.

» Post actualizat in 08 Aug 2017 11:15

@OP: scuze că-ți poluez topic-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Și de la ce naiba pot ajunge în situația asta? N-au văzut circuit sau incident. Rulaj sub 8000km.

 

 

Mă, nu cred. Sau cel puțin n-am observat. Frâna tot mă pune-n cap, la orice viteză. Doar că simt pulsații în manetă.

» Post actualizat in 08 Aug 2017 11:15

 

@OP: scuze că-ți poluez topic-ul.

Ai schimbat anvelopele în ultima vreme? Dacă nu au fost atenti la schimbatoria de gume și au apăsat pe ele din greșeală sau din neștiință, le-au stricat carrier-ul de aluminiu.

» Post actualizat in 08 Aug 2017 12:10

Și un tankslapper mediu le poate descentra.

» Post actualizat in 08 Aug 2017 12:12

Nituri flotante înțepenite, sabotaj sau neglijenta la alte operațiuni efectuate la roata fata, furca, jug, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sfat final ce i l-am dat lui WTF, i-am recomandat sa incerce sa mai aeriseasca pe la banjo-ul bolt care cupleaza furtunul in pompa. Pompa nu are surub de aerisire, asa ca optiunea este ca in timp ce tine apasata frina, desface putin surubul ce stringe furtunul in pompa, va iesi pe acolo lichid si daca e cazul, si putin aer, dupaia stringe surubul la loc si elibereaza maneta de frina.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat anvelopele în ultima vreme?

 

Nu-i nici asta. E cu aceleași gume cu care am luat-o (erau noi), iar problema a început să se manifeste la ceva timp după ce am cumpărat-o (id est, la început nu o avea).

 

Nituri flotante înțepenite, sabotaj sau neglijenta la alte operațiuni efectuate la roata fata, furca, jug, etc.

 

Singura operațiune efectuată la partea din față a fost servisarea furcii (Mașinuță, la United), însă problema apăruse înainte de acea servisare.

 

Mă rog, nu cer diagnostice pe forum, în orb, mi se pare aiurea. Mă gândeam că poate ar fi ceva care mie să-mi fi scăpat, dar care pentru niște minți mai avizate ar fi evident.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa pui roata pe un bank si sa verifici daca ea si discurile nu bat?


» Post actualizat in 08 Aug 2017 12:30

Eu am avut pulsatii din cauza glazurarii placutelor, m-am rahatit la capatul liniei drepte de la Serres, la plima vizita pe circuit.Tocmai schimbasem placutele inainte de track-day, i-am dat frina blana din primii metri pe Amckart, asta cu 3 zile inainte de Serres, dupaia mers direct la Serres, intrat pe pista si facut treaba mare in costum. Groaznica senzatie. Norocul meu e ca un coleg avea de vinzare un set de discuri inflorate, mi le-a dat sa le incerc, cu ele nu mai pulsa frina. In 5-6 ture, mi-a curatat placutele, am instalat la loc discurile mele si frina era normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa pui roata pe un bank si sa verifici daca ea si discurile nu bat?

 

Asta ar fi pasul următor. Sorin mi-a spus că s-a uitat și nu văzut nimic ciudat, dar a recunoscut că nu a mers cu ea. Și cum United e la mama naibii față de mine și au program de gravide, o duc acolo doar la revizii/probleme (o duc la ei pentru că reprezentanță și istoric service). Dar pentru o verificare de genul, cred că merg la Bardak, sunt mai aproape și am înțeles că au banc.

 

Eu am avut pulsatii din cauza glazurarii placutelor, m-am rahatit la capatul liniei drepte de la Serres, la plima vizita pe circuit.Tocmai schimbasem placutele inainte de track-day, i-am dat frina blana din primii metri pe Amckart, asta cu 3 zile inainte de Serres, dupaia mers direct la Serres, intrat pe pista si facut treaba mare in costum. Groaznica senzatie. Norocul meu e ca un coleg avea de vinzare un set de discuri inflorate, mi le-a dat sa le incerc, cu ele nu mai pulsa frina. In 5-6 ture, mi-a curatat placutele, am instalat la loc discurile mele si frina era normala.

 

M-am gândit și eu la glazurarea plăcuțelor, dar nu știam că se poate manifesta prin pulsații în manetă. Nu știu ce plăcuțe are, dar cred că sunt cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când ai servisat complet ultima oara etrierii? Desfăcut bucati pana la ultima garnitură?

 

N-am servisat etrierii niciodata.

 

Ai pompa stoc, cu rezervor incorporat? Ce cursa are maneta?

Pompa stoc cum zice Jagi, maneta e pusa in pozitia 5.

 

Ai verificat discurile sa nu fie descentrate?

SBK5 se glazureaza dacă nu faci bed-in corect și frânezi tare din prima.

Discurile nu sunt descentrate. Nu stiu de beddin, franez tarziu si tare nu progresiv.

 

 

Mai e o chestie, pe care am uitat sa-l intreb pe WTF, daca pus "sosetele" de metal care se gasesc pe placutele stoc din fabrica. WTF este mai agresiv in mers. Discurile nu dau pulsatii in maneta de frina.

Nu stiu din pacate sa iti raspund la intrebare, actualele placute au fost recomandate, comandate si montate de TNG care momentan este in concediu, nu-l pot deranja pe om.

 

Senzatia la viteza mare pe franare este de parca franeaza in gol iar eu trebuie sa strang cat mai tare de maneta.

Merg acum sa-i fac aerisire cum ai zis Jagi.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și de la ce naiba pot ajunge în situația asta? N-au văzut circuit sau incident. Rulaj sub 8000km.

Eu am cumparat o pereche de discuri noi aftermarket (EBC parca) la burgman 400 si nu erau perfecte, se vedea la ochi ca au o mica bataie care se simtea fin si in maneta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...