alzayr Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Salut, am un Kawasaki zx 6r 2008 si am o problema cu pierderea de ulei pe la garnitura capac. Din cate am gasit pe net aceasta este o problema de fabricatie pentru modelul specificat. Tin sa precizez ca am schimbat garnitura acum 6000 de km si acum au reaparut petele de ulei. Ce se poate face in acest caz ca sa stau sa schimb la 6000 de km garnitura parca este prea de tot? Scurgerea de ulei este pe partea stanga. Am atasat si o poza gasita pe forumurile Kawasaki si arata exact problema mea. Orice sfat este bun venit. Multumesc, Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Cred ca este aceeasi problema ca la modelul 2003-2004. In loc de garnitura ii pui chit de etansare. Intreaba userul @tng, el te poate ajuta, tot el mi-a rezolvat si mie o problema identica acum ceva timp si n-a mai (cuvant urat) ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 La toate kawa mai devreme dau mai tarziu o sa fie aceasta problema,din pacate. Solutia..o garnitura noua si etansarea pe toata suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Victor Reinz sau aceeasi garnitura de capac si se fabrica alte suruburi - garantat pe viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Topic pentru pretentiosi! Daca ai problema asta la moto, inseamna ca n.ai nicio problema! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Pentru ZX-6R 07-08 a fost recall la garnitura despre care vorbesti tu. Teoretic stiu ca acum se poate comanda doar modelul updatat de garnitura. Nici cea noua nu e reusita. Dai cu silicon pe garnitura. Daca e aplicat corect nu o sa mai ai probleme are repede. @alex_en Nu e vorba aici de pretentii. Incepe sa curga din ce in ce mai rau de la garnitura aia chiar daca in poza atasata e doar umezita zona. Se umple tot motorul de ulei, ajunge pe galerii, iese fum, dupa o tura mirosi incantator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Pentru ZX-6R 07-08 a fost recall la garnitura despre care vorbesti tu. Teoretic stiu ca acum se poate comanda doar modelul updatat de garnitura. Nici cea noua nu e reusita. Dai cu silicon pe garnitura. Daca e aplicat corect nu o sa mai ai probleme are repede. @alex_en Nu e vorba aici de pretentii. Incepe sa curga din ce in ce mai rau de la garnitura aia chiar daca in poza atasata e doar umezita zona. Se umple tot motorul de ulei, ajunge pe galerii, iese fum, dupa o tura mirosi incantator. pai alexen e bun la prosteala nu la reparat motociclete .. ce credeai? solutia pe termen lung e data de Cesar , cred ca se pot modifica chiar suruburile originale problema cu siliconul e ca nu toti christosii au invatat sa-l foloseasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Daca nu punea poza cred ca urmatoarele 20 de posturi erau sa intrebe: "care capac? De pe stanga, de pe dreapta, de la poNpa pe apa, de la radiator, de la chiulasa, de la rezervor, de la borcanu cu zacusca, care plm capac?" "Imi curge ulei de la capac, imi spuneti si mie ce-are?" :| :| :| ti-ar capacu' fmm lui de capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Octombrie 11, 2017 Autor Share Postat Octombrie 11, 2017 Dupa ceva cautari pe forumurile dedicate zx6r am gasit ca problema ar putea veni si de la oringul senzorului axei cu came care se afla in zona de unde provine acea scurgere de ulei. (Camshaft Position Sensor O-ring) Nimeni de pe aici nu a mentionat acest lucru ci s-a vorbit doar de garnitura de capac. Este posibil ca problema sa fie si de aici, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Am spus de unde provine,am pus si poze..mai mult de atat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Ieri m-a tinut politia romana pana la 9 cu ia-actul, nu-e-actul, copiaza-actul... Mi-a zis Adi ca aveai deja mult silicon in zona de etansare, sub garnitura. La senzorul de axe cu came nu erau semne de pierderi de ulei dar si oringul respectiv se poate schimba usor daca sunt dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Octombrie 11, 2017 Autor Share Postat Octombrie 11, 2017 Am spus de unde provine,am pus si poze..mai mult de atat.. Nu stiu despre ce poze vorbesti, nu le gasesc in postul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Nu stiu despre ce poze vorbesti, nu le gasesc in postul asta daca ar pune TNG cate o poza pe fiecare topic de cate mii de ori a zis faza asta, la motorete cand ii mai ramane timp sa lucreze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Salut! Aceeasi problema am avut si eu la modelul 2006. Comandat garnitura, o-ringuri, suruburi si pasta etansare, toate pe original. Schimbat garnitura (am aplicat pasta etansare pe toata, nu numai in punctele specificate in manual), pus o-ring-urile si suruburile noi. Dupa o luna de utilizare si vreo 1000 km, timp in care a fost dusa si in turatii maxime, nicio urma de ulei. Totul se prezinta ok, fara nicio scurgere. Toata lucrarea am facut-o eu (la tara, in curte). A durat vreo 1 ora jumate. Am demontat carene, rezervor, airbox si ventilatorul de la radiator, iar capacul a iesit usor, exact cum era descrisa operatiunea si in manualul de reparatie. Uleiul l-am schimbat dupa terminarea lucrarii si pornirea motocicletei pentru verificarea etansarii (in caz ca a intrat ceva praf in timpul lucrarii...). O-ring-urile vechi erau intarite, deci.... Sper sa nu mai curga si sa se rezolve definitiv problema. Daca apare vreo schimbare va tin la curent. Costul tuturor pieselor, vreo 650 lei (cu tot cu pasta etansare care e vreo 150 lei). Care mai aveti problema asta, sper sa va ajute postul meu. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 Pasta de etanșare mai buna că Victor reinz cam greu sa găsești și e până în 60 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 Pasta de etansare care am folosit-o e de Kawa, originala, la 150 lei, care cred ca e mai buna ca victor reinz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Hmmm,și aia originala de cine crezi că e produsa?că nu face Kawasaki pasta de etanșare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 De Three Bond. Dar e ca la piesele OE vs. OEM, facufe de aceeasi firma, numai ca pe OE o sa vezi si numele firmei ca a fabricat autovehiculul/motocicleta, iar pe aia OEM e doar numele celui care a fabricat piesa. Te las pe tine sa tragi concluzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.