LimpTA Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 ZAPPY - vorbim vorbe. Discutia e foarte simpla. 1 la mana (la modul general vorbind) e de bun simt sa vorbesti despre ceva abia dupa ce ai incercat. Altfel vorbesti in necunostinta de cauza si emiti pareri despre cum crezi tu ca s-ar intampla, fata de cum sunt ele in realitate.E super simplu. te duci pe circuit ca sa inveti mobra si sa n-o trantesti pe strada. Ca dupa cum ziceai si tu, important e sa nu cazi.2 la mana nu fiti meschini si intoarceti discutia IAR intr-un `versus` circuit strada. Eu i-am zis omului sa nu se mai vaite cu strada si sa puna o poza sa-i vedem indemanarea. atat. Daca din toata faza asta a pornit o chestie de orgoliu-defensiva, nu e vina mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Da, eu ma cred safe pe strada. Nici nu mai tin minte ultima situatie limita din trafic, si nu e iesire unde sa nu o frig cu 200+ la o plimbare mai lunga unde drumul permite. Duminica trecuta top speed a fost 236 km/h, ca imi inregistreaza bordu’ vit max, si am fost safe. Si nici macar nu am vitezana. E drept, a fost un pic racoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Am mai zis, pe strada te transporti, care implica unele procedee prin care faci in asa fel incat sa n-o mierlesti. Dar alea sunt de la sine intelese. N-ai cum sa premiezi orice sofer cu coronita doat pt ca merge cu auto. Se presupune deja ca stie sa bage in 1-a si ca evita sa ciocneasca alte masini sau oameni Ideea era ca emitem teorii despre ceva care avem impresia in capul nostru ca se intampla intr-un fel, cand de fapt ele sau altfel. 95% din km mei sunt pe strada si comparandu-le (ca eu pot sa le compar) strada e apa de ploaie. pe strada dorm, ma transport, ascult muzica in sistemul de comunicatie etc. si n-am simtit vreo jena pana acum pt ca merg la 30-40% din resurse, si normal ca am de unde sa dau daca e sa previn/feresc/evit ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Paulynos, scoate sabia aia (si ascute-o, ca sigur e tocita de la cate cervicale a retezat), e rost de scandal neica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Nu scot sabia, nu e nevoie de ea. Cand o sa mearga colegu' ca in poza de mai jos mai discutam... mai am si pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Faza cu cerutul de poze imi aduce aminte de ceva ce am observat in timp.Marea majoritate a celor care sunt foarte rapizi sa o dea in moralism pe sectiunea asta si uneori sa o foloseasca drept platforma de unde sa ne tot spuna cu ei ar fi putut evita orice accident,nu au numarul de imatriculare la profil.Stiu ca unii nu au motoreta dar pt aia care au ,nu ar avea chiar nici o legatura cu faptul ca daca apar ca protagonisti pe sectiunea asta isi cam pierd aura de infailibilitate la care tot lucreaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Cum zicea si un alt coleg de mai sus ca nu-i place sa comenteze, asa sunt si eu, dar trebuie sa zic si eu o treaba, fara sa intru in nicio tabara. Eu ma dau si pe strada si pe pista, si am inceput pe strada. Circuitul chiar are legatura cu strada In sensul ca tot ce faci pe pista - schimbari de trasa, franari de urgenta, cand sa inchizi gazul, cand sa deschizi gazul etc., te ajuta si in 'viata de strada'. Ba mai mult, reflexele iti sunt mult, mult mai ascutite. Si pe pista se intampla ca cineva sa nu-si pastreze trasa si atunci trebuie sa te adaptezi - franezi, inclini mai tare, o ridici - trebuie decis foarte foarte iute. Cand n-ai fost niciodata, este foarte simplu sa spui ca n-are nicio legatura sau ca nu te-ar putea ajuta sau altele; trebuie sa mergi ca sa-ti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Nu scot sabia, nu e nevoie de ea. Cand o sa mearga colegu' ca in poza de mai jos mai discutam... mai am si pasager. Si pe piatra cubica si intr-o zona umbrita, deci rece si umeda. Ne mai miram de ce e plina rubrica de accidente. Daca iesea un sobolan gras si slinos din subsolul ala? Dadeam cu RIP? Dadeam... Editat Octombrie 17, 2017 de WotRU2Me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Chiar ca vorbim discutii, fiecare intelege ce vrea sau ce poate. Nu am vrut o discutie pro/anti nimic. Mersul pe pista cu un motor sport e doar o nisa ingusta si foarte specializata in ansamblul mult mai larg al mersului pe doua roti motorizate. E o alta forma de fun pe doua roti. Te distrezi, inveti cu ghidonul, dar e periculos sa crezi ca acolo te unge 'mnezo cu mir special care te ajuta sa ajungi acasa intreg. Din contra, falsul sentiment de siguranta face victime mereu. Unii realizeaza si renunta aproape complet la mersul stradal cu mobra. Altii inca se simt safe. Inte cele doua extreme, fiecare trebuie sa-si gaseasca locul. Si gata, ca devin moralist fara motocicleta, care ma deplasez la viteze trabantistice cu bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Da, nu garanteaza siguranta absoluta si cunoasterea tuturor aspectelor, probabil ca nu e esential pentru toti dar e mai degeaba util decat pagubos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 @mihai_virusd -- si tu ai inceput prost... n-auzi ca mai intai trebuie sa te lansezi intr-un scandal monden ? Normal ca nu e circuit vs strada. Versus e doar in capul celor care n-au trecut pe acolo. Cine a calcat vreodata pe vreo pista stie, si e de la sine inteles, ca strada si ciecuitul merg mana in mana. E doar un pachet de skilluri in plus pe care unii considera ca trebuie sa-l aiba. Doar pentru cine vrea, bineinteles. La fel cum e un procent f mic care face cursurile de siguranta la Titi Aur. Daca toti pustanii `cu bemveu` ar face testul ala de impact cu scaunul la ATA, cu siguranta ar lasa-o mai moale pe strazi. Fix asa e si in motociclism. Ma repet: versus e doar in capul celor care n-au trecut pe acolo. Pt restul e doar un pachet in plus de abilitati, care de multe ori s-a demonstrat ca te ajuta sa iesi din situatii delicate pe strada.Imi place cum la fiecare cateva luni apare cate un baiat din asta care pul3ste pe toata lumea si transforma totul intr-un versus, apoi iar curg pagini cu explicatii, apoi iar mai trece ceva timp iar baiat iar explicatii. Over and over again la infinit pana se plictiseste toata lumea. Apoi se supara unii ca de ce le ceri direct poza direct. Well... ca sa stim pe ce vorbim. Nu mai incercati sa explicati celor care n-au trecut pe acolo cum e, ca nu vor intelege si va vor contrazice. Aveam un prof de informatica in liceu care zicea: Ce sa va fac eu daca nu invatati... daca lumea va roaga sa va bage bani in buzunar si voi nu vreti, nu vreti si aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Cum zicea si un alt coleg de mai sus ca nu-i place sa comenteze, asa sunt si eu, dar trebuie sa zic si eu o treaba, fara sa intru in nicio tabara. Eu ma dau si pe strada si pe pista, si am inceput pe strada. Circuitul chiar are legatura cu strada In sensul ca tot ce faci pe pista - schimbari de trasa, franari de urgenta, cand sa inchizi gazul, cand sa deschizi gazul etc., te ajuta si in 'viata de strada'. Ba mai mult, reflexele iti sunt mult, mult mai ascutite. Si pe pista se intampla ca cineva sa nu-si pastreze trasa si atunci trebuie sa te adaptezi - franezi, inclini mai tare, o ridici - trebuie decis foarte foarte iute. Cand n-ai fost niciodata, este foarte simplu sa spui ca n-are nicio legatura sau ca nu te-ar putea ajuta sau altele; trebuie sa mergi ca sa-ti faci o idee. Sunt de acord cu tine si cu LimpTA. Dupa ce mergi pe circuit, chiar daca la nivel hobby, mersul pe strada devine mult mai safe si mai placut. Chiar poti sa te bucuri de rasarit si de apus cum zicea cineva mai sus, pentru ca esti mai relaxat pe mobra, ai cu totul alte reflexe si nu mai te panichezi de fiecare data cand se apropie un viraj. 'trebuie sa mergi sa iti faci o idee' - cea mai buna sugestie de aici. Unii nu inteleg ca pur si simplu mersul tare la circuit costa mult. nu e circuit vs strada, pt ca cine merge tot timpul la circuit (adancata si nu numai) baga o gramada de bani, in primul rand. si clar nu se bucura de rasarit si de apus. Daca te-ai uitat macar o secunda la peisaj, urmeaza sa te doara f tare. Cine poate intelege bine cine nu, nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Da, eu ma cred safe pe strada. Nici nu mai tin minte ultima situatie limita din trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 paulynos, on 17 Oct 2017 - 08:34, said: Da, eu ma cred safe pe strada. Nici nu mai tin minte ultima situatie limita din trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Obsesia cu viteza face victime si in conversatie .Prea repede se egaleaza experienta cu viteza mai mare in orice conditii.Nu este cazul.In special in oras se intampla ca incepatorii sa mearga mai tare pentru ca nu au destula experienta sa perceapa pericolul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 S-au cerut poze! Io am pus ca sa se rada de mine si sa mai detensionam oleaca atmosfera. Mai vreau poze! Dar nu de la cei care merg pe circuit, ca ma fac de cacao;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Eu vreau selfieuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Eu vreau selfieuri Si eu as fi curios de o anvelopa care-și face selfie.) » Post actualizat in 17 Oct 2017 09:25 Mai vreau poze Dar nu de la cei care merg pe circuit, ca ma fac de cacao;) Cautam prin arhiva foto dar n-am gasit, cateva poze cu anvelope a unor "meseriasi" pe circuit. Chiken-stripes de-o palma, dar intre sesiuni erau zei in explicatii si auto-ridicare in slavi. Nu-s forumisti de-ai nostri(sau poate au cont desi nu cred) dar unii si altii de pe-aici ii cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Haidi bre ca esti rau! Guma mea n-are chiken stripes de-o palma! Eventual un degetel, acolo... Eh, mai glumim si noi, ca munca la birou e boring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Pai si ala care a pus poze are dreptul sa nominalizeze pe altul mai departe ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 @prafrau, ai ignore. esti doar un troll retard. @altii: multi ajung pe circuit dupa multi ani de dat pe strada. poate e contraintuitiv, dar mersul la circuit te face mai bun si pe strada. pentru ca intelegi mai bine motocicleta, pur si simplu, iar situatiile limita fac diferenta. s-a impamantenit o credinta eronata cum ca cei care se dau pe circuit habar n-au de strada, dar in cele mai multe cazuri cei care se dau pe circuit mai intai au mancat pe paine strada, sau ca cei care se dau pe circuit sunt victime pe strada. va asigur ca cei care se dau pe circuit cunosc foarte bine diferenta intre circuit si strada si isi adapteaza stilul de mers. in plus, sunt chiar mai safe pe strada decat cei care nu au foat la circuit, pentru ca nu au ce sa-si demonstreze pe strada, si-au varsat nervii pe pista. sa mergi la circuit e un lucru bun, nu un lucru rau. va asigur ca aveti numai de castigat. iar pentru trollii care nu stiu altceva decat sa se contrazica, desigur ca exista exceptii si desigur ca nu vorbesc despre incepatorii care au carnet de 6 luni si incep sa mearga la circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Haidi bre ca esti rau! Guma mea n-are chiken stripes de-o palma! Eventual un degetel, acolo... Eh, mai glumim si noi, ca munca la birou e boring Hehe, nu de tine ziceam, ziceam de aia de i-am pozat eu. Anvelopa ta arata bine de tot, ai' de i-am pozat cred ca mergeau doar drept. Deh, mai greu sa exprimat clar in scris. » Post actualizat in 17 Oct 2017 11:32 Pai si ala care a pus poze are dreptul sa nominalizeze pe altul mai departe ,nu? Leapsa moto style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 @faza cu leapsa Partikip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 @prafrau, ai ignore. esti doar un troll retard. @altii: multi ajung pe circuit dupa multi ani de dat pe strada. poate e contraintuitiv, dar mersul la circuit te face mai bun si pe strada. pentru ca intelegi mai bine motocicleta, pur si simplu, iar situatiile limita fac diferenta. s-a impamantenit o credinta eronata cum ca cei care se dau pe circuit habar n-au de strada, dar in cele mai multe cazuri cei care se dau pe circuit mai intai au mancat pe paine strada, sau ca cei care se dau pe circuit sunt victime pe strada. va asigur ca cei care se dau pe circuit cunosc foarte bine diferenta intre circuit si strada si isi adapteaza stilul de mers. in plus, sunt chiar mai safe pe strada decat cei care nu au foat la circuit, pentru ca nu au ce sa-si demonstreze pe strada, si-au varsat nervii pe pista. sa mergi la circuit e un lucru bun, nu un lucru rau. va asigur ca aveti numai de castigat. iar pentru trollii care nu stiu altceva decat sa se contrazica, desigur ca exista exceptii si desigur ca nu vorbesc despre incepatorii care au carnet de 6 luni si incep sa mearga la circuit. la cursurile alea ale tale exemplifici si franarea? serios, daca tu imi arati cum franezi de la 60 in 6 metri vin si eu la cursurile tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 A zis cineva lepsa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.