Sari la conținut

HONDA GOLDWING 2018


smok3
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am vazut si eu un pogon de poze cu diverse variante de GW 2018. La toate partea din fata este cam la fel, spatele insa diferit.

Interesant ar fi de vazut daca au umblat la caracteristicile de la motor sau doar la aspectul exterior.

Imi pare ca au facut parbrizul mai ingust ceea ce nu imi pare un plus , ma rog l-au electrificat.....

Mai degraba speram sa umble pe la trapele de aer, sa intre daca vrei si aer rece nu doar aer cald de la radioatoare, si poate sa fi modificat carenele ca sa poata oferi ceva protectie pasagerului.

Asta vara am constatat ca desi mie imi era relativ bine, doamna a inghetat la picioare. Afara erau in jur de 9 grade. Asa e vara in Norvegia :).

Intereant era sa umble la stopuri care ocupa o gramada de loc in cutii, si desi top-case-ul pare mai mare la GW decat la BMW R1200RT, ca spatiu util este mai mic.

Asa ca sa il fatuiesti un pic, mai pui cateva LED-uri si un bord SF cu o consola noua nu mi se pare mare realizare.

 

Sa asteptam lansarea.

 

@skvj: nu ai idee cat de manevrabil este vaporul desi cantareste 420 Kg gol. In tura din vara asta din Norvegia am avut ocazia sa il cantaresc la o statie ITP de pe la aia: 680 KG cu 2 persoane si bagaje. A fost primul drum lung cu pasager si o tona de bagaje si sincer iti spun ca nu a fost absolut nici o problema sa il carmesc (daca este vapor :crack: ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am scris oficial am vorbit din ceea ce am găsit pe internet, Honda nu a anunțat nimic oficial și posibil doar "a scăpat" aceste poze doar pentru o reclama gratis.

https://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/honda-is-finally-resurrecting-the-gold-wing-for-2018-ar177216.html

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/august/new-honda-goldwing-2018/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Marele avantaj este ca au centrul de greutate foarte jos, motorul boxer le ajuta foarte mult ca centrul de greutate sa fie coborat, fata de BMW-uri, care sunt mai inalte. Ce este diferit fata de LT / RT sunt evacuarile mult mai zgomotoase. Per total, o supermotocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu un pogon de poze cu diverse variante de GW 2018. La toate partea din fata este cam la fel, spatele insa diferit.

Interesant ar fi de vazut daca au umblat la caracteristicile de la motor sau doar la aspectul exterior.

Imi pare ca au facut parbrizul mai ingust ceea ce nu imi pare un plus , ma rog l-au electrificat.....

Mai degraba speram sa umble pe la trapele de aer, sa intre daca vrei si aer rece nu doar aer cald de la radioatoare, si poate sa fi modificat carenele ca sa poata oferi ceva protectie pasagerului.

Asta vara am constatat ca desi mie imi era relativ bine, doamna a inghetat la picioare. Afara erau in jur de 9 grade. Asa e vara in Norvegia :).

Intereant era sa umble la stopuri care ocupa o gramada de loc in cutii, si desi top-case-ul pare mai mare la GW decat la BMW R1200RT, ca spatiu util este mai mic.

Asa ca sa il fatuiesti un pic, mai pui cateva LED-uri si un bord SF cu o consola noua nu mi se pare mare realizare.

 

Sa asteptam lansarea.

 

@skvj: nu ai idee cat de manevrabil este vaporul desi cantareste 420 Kg gol. In tura din vara asta din Norvegia am avut ocazia sa il cantaresc la o statie ITP de pe la aia: 680 KG cu 2 persoane si bagaje. A fost primul drum lung cu pasager si o tona de bagaje si sincer iti spun ca nu a fost absolut nici o problema sa il carmesc (daca este vapor :crack: ) .

 

Noul model va primi un facelift - sunt curios cum va arata bordul si noul carenaj - cat despre partea mecanica cred ca va ramane la fel

» Post actualizat in 20 Sep 2017 18:04

Astept expozitia de motociclete de la Milano in noiembrie;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe alte forumuri se aude de cu totul alta motorizare automata, tot boxer,tot 6 cilindrii de aproape 2000 cm, cu dublu ambreiaj. Acum vorba lui Sliver sa așteptăm lansarea pt că este plin netul de articole care mai de care dar .... de dragul de a fi scrise și citite.Adevarul că au rămas cu tot facelift-ul lor rău în urma fata de concurenta atât la motorizare și performante cât și la electronică.

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Japonezii sunt conservatori rau, chiar nu pot sa.i inteleg, avand in vedere ce varfuri tehnologice au avut si cum au condus lumea din punctul asta de vedere! Este drept ca explozia asta se intampla acum 40 de ani, dar nu mi.am inchipuit ca pot fi atat de incapatanati in a adopta solutii noi.

De pilda la Goldwing, au pus tot pe ea, are zeci de butoane, dar au uitat de un simplu parbriz electric, lucru care BMW il are de vreo 20 ani!

Sau Abs.ul, din ce stiu l.au pus pe Hayabusa, nava amiral de la Suzuki, acum 2-3 ani!

Cruise control, Gtr 1400 nici in 2017 nu are asa ceva, pe Bmw.uri este de prin 1999!

Inadmisibil!

 

Si ca circul da fie complet, pe langa faptul ca Bmw a scos de ani buni S1000Rr in gama ss si care rupe tot, au ales sa faca si arogante, punand pe modelul lor cruise control, manere si sei incalzite! :-)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest că BMW nu a venit tare din urmă pe toată gama moto si sunt rivalul direct al tuturor japonezilor dar atâta timp cât tu îți vinzi marfa și este cerere de ce te-ai mai "lega la cap" și da într-adevăr cei mai conservatori sunt cei de la Honda care la anumite modele celebre ani buni la rand nu au făcut nimic, dar chiar nimic fata de cei de la Kawasaki care totuși la aproape 2 ani au mai adus o mica modificare aproape fiecărui model, fie ea estetica/electronică sau performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma ar trebui sa avem in vedere ca pentru japonezi piata cea mai importanta pentru GW, ca de altfel pentru moto si auto in general, este America de Nord. Nu stim noi ce idei se poarta pe acolo.

Oricum, GW-ul, ca achizitie de motocicleta noua, este in principiu o moto pentru cei de la a patra tinerete in sus :) asa ca treaba cu conservatorismul nu stiu daca este neaparat o problema. Nu prea gasesti tineri de 25 de ani pe un GW si mai ales pe unul nou nout. Iar mosii se stie ca sunt chitrosi si conservatori. Iar nebunia in USA nu este cu moto in sine cat este cu accesoriile care se pun pe ea.

 

Dar precum spune smok3, daca cifrele de vanzari corespund asteptarilor de ce sa schimbi? Avem exemplul Skoda Oktavia la care nemtii au fost intrebati de ce nu o schimba cu ceva mai nou si raspunsul a fost clar:cat timp se vinde nu se aduce un inlouitor.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii sunt conservatori rau, chiar nu pot sa.i inteleg, avand in vedere ce varfuri tehnologice au avut si cum au condus lumea din punctul asta de vedere! Este drept ca explozia asta se intampla acum 40 de ani, dar nu mi.am inchipuit ca pot fi atat de incapatanati in a adopta solutii noi.

De pilda la Goldwing, au pus tot pe ea, are zeci de butoane, dar au uitat de un simplu parbriz electric, lucru care BMW il are de vreo 20 ani!

Sau Abs.ul, din ce stiu l.au pus pe Hayabusa, nava amiral de la Suzuki, acum 2-3 ani!

Cruise control, Gtr 1400 nici in 2017 nu are asa ceva, pe Bmw.uri este de prin 1999!

Inadmisibil!

 

Si ca circul da fie complet, pe langa faptul ca Bmw a scos de ani buni S1000Rr in gama ss si care rupe tot, au ales sa faca si arogante, punand pe modelul lor cruise control, manere si sei incalzite! :-)))))

Pai luv ule..stii bine de ce. Bmmul daca n are cu ce macar cu brizbruzuri sa mai aiba de scris 8n pliante.vorbim de motoare ca la masini tot ce pot sa scoata din ei este ca 100km ne costa 3 ron(imbecila reclama la pocnitoarea aia electrica..la bmmw vis a vis de ikea).come on..ce public tinta sa ai cu asa ceva.deh..firma de buget.mai mai first bike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oare cati km parcursi iti trebuie ca sa apesi fiecare buton..?

Butoanele par multe doar din cauza casetofonului care nu pare diferit că al unui casetofon de mașină etc....in rest are aceleași butoane și comenzi că oricare motocicleta din aceiași gama. Că tot veni vorba de BMW rivalul direct K1600 da au fost mai deștepți prin punerea acelei rotite( idee copiata de la mașina) reducând numărul butoanelor dar din punctul meu de vedere mai bine in mers si ma refer la doar strict in mers apăs un buton decât să stau cu ochii în afișajul motocicletei pt meniu, submeniu etc etc...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butoanele par multe doar din cauza casetofonului care nu pare diferit că al unui casetofon de mașină etc....in rest are aceleași butoane și comenzi că oricare motocicleta din aceiași gama. Că tot veni vorba de BMW rivalul direct K1600 da au fost mai deștepți prin punerea acelei rotite( idee copiata de la mașina) reducând numărul butoanelor dar din punctul meu de vedere mai bine in mers si ma refer la doar strict in mers apăs un buton decât să stau cu ochii în afișajul motocicletei pt meniu, submeniu etc etc...

Corect. Mai ales ca pentru comanda radioului sau pistele CD-ului ai butoanele de la ghidon. Asta cand vrea sa mearga CD-ul :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Legat de faptul ca nu schimba modelul si are atata succes, ar mai fi o explicatie, este posibil ca acest concept sa fi fost atat de revolutionar incat sa fi fost lansat cu mult inaintea timpului lui!

Un lucru identic s-a intamplat in anii 1994-1995, atunci cand Audi a lansat celebrul RS2 Avant in colaborare cu Porsche, o bestie de 315 cp, imi amintesc ca se vorbea pe la colturi ca a fost o eroare sa lansezi un model atat de performant si revolutionar in anii aceia, cand timpul lui ar fi fost peste 10-15 ani! Ganditi-va cate masini au acum 315 cp de serie si o sa vedeti ca vorbele nu sunt chiar in vant.

Ca idee, modelul respectiv pleaca acum pe piata sh de la 35-40.000 euro in sus!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

New Gold Wing: First technical details. Pictures of Honda’s new Gold Wing emerged a couple of weeks ago but until now there’s been no detailed technical information on the bike. Now we’ve exclusively got our hands on the key figures that demonstrate exactly how different it is from its predecessor.

 

While all the details will be officially revealed on 24 October, the information we have now means it’s finally possible to make direct comparisons between the new machine and the old version.

 

We can reveal that there are five separate models in the new Gold Wing family. The basic versions are the GL1800 and the GL1800B (F6B) bagger. There are also GL1800D and GL1800BD models, each with Honda’s DCT semi-automatic transmission. The official documents we’ve seen also reveal a GL1800DA. This is the heaviest version, and we reckon the ‘A’ indicates it’s fitted with the airbag that first appeared on the Gold Wing a decade ago.

 

The new model’s official codename is ‘SC79’. Its predecessor was the ‘SC68’ and was heavily based on the 2001 ‘SC47’. Weight:

 

We already know that one of the new Gold Wing’s key technologies is its Hossack-style front suspension system. This eliminates stress at the headstock and means the frame can be significantly lighter. How much lighter? A lot.

 

Ready to ride, the existing GL1800 Gold Wing weighs in at a massive 421kg. According to the figures we’ve seen, the new version will be 42kg less than that, with a wet kerb weight of 379kg for the basic model. Interestingly, the DCT transmission doesn’t add any weight, while the ‘DA’ version of the bike is 4kg heavier at 383kg.

 

In stripped-back F6B/GL1800B form, with no top box and a lower screen, the bike is lighter still. The current F6B weighs 385kg wet, while the new one comes in at 365kg. The D version with the semi-auto transmission is actually rated at 1kg less; 364kg. Dimensions:

 

Not only is the new bike lighter than before, it’s physically smaller. Of course, it’s a relative measure – the Gold Wing is still a behemoth of a bike.

 

Overall length drops from 2630mm to 2575mm, while the F6B is down from 2605mm to 2475mm thanks to the lack of top-box. The new bike’s width is also a fraction less, at 925mm compared to the old model’s 945mm. And if you’ve got a narrow space in your garage, opting for the DCT version cuts off another 2cm (to 905mm) because there’s no clutch lever sticking out.

 

The new bike may be shorter, but its wheelbase is actually a little longer than before – all versions come in at 1695mm, where the old model was 1690mm.

 

Anyone with experience of the old Gold Wing will know that it’s unusual among big tourers in lacking an adjustable-height screen. That changes on the new one. There are also as many as three different screen options, from the cut-down F6B’s version (1340mm high at its lowest level) to a tall screen on the full-fat Wing (1640mm tall when extended to the max). Power and performance:

 

While it’s long been clear from the pictures that the new Gold Wing and F6B are still six-cylinder machines, the details of that engine have been secret. We now can confirm that it’s still called GL1800, as before, although the engine capacity increases by a single cubic centimetre, from 1832cc to 1833cc.

 

The Gold Wing has never been about speed and power, but the new version will be quicker than its predecessor, at least in acceleration terms. The 42kg weight saving alone would ensure that, but the new bike’s power is also increased. Where the old version achieved 87kW (116.7hp/118.3PS) at 5500rpm, the new model makes 93kW (124.7hp/126.4PS). Peak torque is likely to be similar to the current model, which achieves 167Nm/123lbft at 4000rpm.

 

In terms of out-and-out speed, the existing Gold Wing is rated to 124mph (200km/h). However, the figures we’ve seen for the new version reduce that to only 180km/h – which equates to 112mph. If correct, that figure is sure to be an electronically-restricted top speed rather than the bike’s actual peak potential. In Japan, top speeds must be restricted to 180km/h, which would explain why Honda has chosen that number. Will Gold Wing buyers be bothered? It’s unlikely, at least outside unrestricted autobahns in Germany, as rarely will they get the chance to explore speeds that high on the road.

» Post actualizat in 13 Oct 2017 05:41

Copy/Paste după grupul federației europene de Goldwing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...