florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 Si mai scump... momentan sunt pe la 2500 euro. Ground clearance: 200mm varianta in 3 usi, 188mm cea in 5 usi. Ma mai uitasem si la Hyundai Santa Fe, dar e mai mult de oras, 185mm. Mai studiez iarna asta, la primavara vad ce buget am strans si ce variante mai am. Daca nu ai o problema deosebita cu Brexit-ul, arunca o privire la cele cu volan pe dreapta si vei avea optiuni mai bune la 2500. » Post actualizat in 21 Sep 2017 08:03 ca sa intelegi, jimny-ul are fix aceeasi lungime ca un mini cooper, dar e putin mai ingust cea mai buna masina de oras iarna (si distractiva daca o tii tractiune spate) pacat ca e o caruta ca sfat pentru initiator, vezi ca alea vvt au probleme cu cutia (pica repede si e peste 2000 de lei la dezmembrari, daca o gasesti) daca vrei detalii vezi prin zona asta pe scurt, mai bine motorul g13bb decat m13a diferenta dintre ele e in mare doar la rapoartele cutiei si la consum modelele pre 2005 (non VVT - 1998-2004) sunt absolut putrede, iar tinichigeria in situatii lejere sare de 700-1000EUR.... brusc cutia nu mai este o problema asa de mare. personal, cred ca in 2-3 maxim 4 ani or sa dispara masiv de pe piata toate 98-00/01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Esti modest... Teriosul e urat cu spume ) Am eu unu din 2008 si sincer il gasesc simpatic. Gusturile normal ca nu se discuta. Al meu e 4x4 permanent cu diferential central blocabil, unghiuri de atac si degajare de invidiat, motor 1,5 benzina cu 105 cai fara nimic special, interior minimalist si destul de rezistent la uzura. E semnificativ mai mare ca Jimny dar suficient de mic pentru oras din punctul meu de vedere - e mai scurt ca un Logan de exemplu. Insa e inalt, atat de inalt incat imi trebuie o scara (cum folosesc copii mici ca sa ajunga la lavoar sa se spele pe maini) ca sa urc bicicletele pe suport. Nu l-am luat pentru offroad serios si m-am bagat o singura data prin padure/coclauri/mocirla/terasare livada, zone unde nu era deloc drum. M-am descurcat, dar nu e din filmul ala in care iti trebuie troliu ca sa iesi din bucluc. Daca e drum, inghite c-am orice. Pe asfalt e rezonabil, dar trebuie sa fi rabdator, eu ma simt confortabil la maxim 110-120. M-am uitat mult dupa Jimny, GV si Pinin dar m-am procopsit cu Terios-ul asta pentru ca a fost cel mai bun compromis pentru mine, individ ce nu isi permite 2 masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Cam am probleme cu volanul pe partea gresita... nu-mi place deloc. Ca varianta, am vazut prin parcurile auto de la bulgari masini cu preturi de pana la 1000 euro mai jos fata de Romania. Cu acte in regula, facute toate formalitatile, tot ies cu 500 euro sub pretul pietei de la noi. Asta asa, ca idee, ca daca o sa gasesc una misto la noi, o iau direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Lada Niva! Consuma cat Pajero (culmea, alea pe injectie) si e de calibru mic, in teren se descurca decent. Cu Jimny e bine pe legheleu, dar pe asfalt e un caruț de butelii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 Pentru utilizare zilnica exista alta masina. Jimny va fi masina #2 si este mai degraba moft decat necesitate.... pe 4x4 este ceea ce imi doresc pentru weekend si plimbari B & C roads, forestiere (fara noroieli si trolieri), cu nevasta si patrupedu', mai pe scurt, sa incapa pe unde as merge cu Transalpu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 21, 2017 Admin Share Postat Septembrie 21, 2017 Pai pentru cerintele alea nu iti trebe neaparat un jeepuletz, daca nu ai de trecut santuri si nu-ti trebuie garda la sol mare iti recomand un Subaru Justy 4x4 permanent, o jucarie din 2001-2002, motor 86cp, intre 1300-1500 euro gasesti ceva foarte bun, aer conditionat, servo etc. Cauta pe iutub sa vezi iarna pe zapada ce face masinuta aia. Eu am un Swift, identica la caroserie, dar este tractiune fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Va recomand tuturor celor care umblati dupa Jimny, Pinin, Vitara / Grand Vitara, etc. SA MERGETI NITEL CU MASINUTELE ASTEA, pentru ca s-ar putea sa nu va convina faptul ca se urca Logan-ul pe voi, atat la demaraj cat si la mers intins. Imi permit recomandarea ca unul care a detinut asa ceva din 2006 pana in prezent (Vitara I, GV I si acum GV II). Apoi consumul ... Ma rog, nu as vrea sa poluez topicul dar, daca cineva doreste informatii, stau cu placere la dispozitie pe PM. Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Pinin-ul pleaca de la 114cp, cea mai slaba motorizare... cu o masa proprie de ~1350kg la varianta in 5 usi. Oricum nu-l ia nimeni sa-l alerge de la semafor la semafor sau faca naveta prin traficul din oras, zi de zi. Sunt masini care ofera posibilitatea sa mergi linistit pe un forestier, sa treci prin noroaie si sa urci niste pante medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 ca jimny ce-o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Buget 4kEUR, de preferat cu minus, dar si disponibilitate usor plus daca discutam de masina ok. Nici n-as sta pe ganduri si as lua din alta tara, ex Germania. Cu putini bani in plus vad ca se gasesc cateva exemplare cu km rezonabili (si foarte probabil reali), an decent si, cel mai important, bine intretinute, care eventual nu prea au vazut off. Este clar ca nu se compara ce drumuri au aia, cum le intretin si ce standarde de ITP au. Apoi, acolo, ca si in Austria, sunt multi care le-au luat ca si masina mica, accesibila, eventual cu care sa mearga mai usor daca locuisec pe la munte, nu ca sa sa fac rupere in off cu ele. Si nu m-as chinui cu o firma neaparat pt adus, un zbor nu mai este o avere sau o complicatie, apoi vii tu frumos sa te imprietenesti cu ea pe drum. Si mai si faci o plimbare, un shopping etc. Si te poate costa un weekend si max 1-2 zile de concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 (editat) pinin e masina de coafeza Sunt deschis la sugestii. Cerintele mele: 2500-3000 euro 4x4 cu optiune de decuplare, greu/usor garda la sol cat mai mare, macar 190-200mm 5 usi ac (sau clima), servo, geamuri electrice si alte comoditati uzuale. masina va fi folosita si la drum pe sosea, concedii etc motor de maxim 2000cmc, de preferat benzina caroserie medie, nu f grea stare buna tehnica, tabla si sasiu fara rugina. adica sa fie din secolul asta masina si cu un nr de km de 6 cifre ) intretinere la un cost decent volan pe stanga Probabil mai sunt si altele, dar in linii mari cam asta e. Edit: la cele din Germania m-am uitat si eu. Buba mare: rugina, multa. Cel putin Pinin-urile erau coaja... si ca sa dau acelasi pret ca in Ro, doar de dragul de a o aduce din Germania, n-are rost. Editat Septembrie 21, 2017 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Este o vorba veche in lumea off road-ului, "fiecare are extremul lui", parafrazand "fiecare are offroad-ul lui", iti iei masina pentru ce stii ca poti sa faci cu ea, nu pentru ce ai vrea sa faci cu ea. Daca faci greenlaning nu ai nevoie de garda prea mare la sol, si nici de vreo huiduma in care sa poti baga sufe, ocheti, hijack, ancora, etc. In alta ordine de idei, majoritatea japonezelor sunt predispuse la a dezvolta rugina mai repede decat cele europene sau americane. Daca iti iei japoneza mai veche de 10 ani ar trebui sa fii pregatit pentru o tinichigerie cap-coada. Avantajul unei japoneze mai vechi consata in lipsa de electronica, si piese din dezmembrari destul de accesibile la pret. Daca stii ca nu esti genul care sa se aventureze pe orice urma de TAF sau prin orice ravena, un 4x4 decent incaltat cu gumele potrivite se descurca onorabil in majoritatea situatiilor. In rest, fiecare model are avantajele si dezavantajele lui, trebuie doar sa gasesti masina care insumeaza cele mai multe avantaje pentru tine, nu pentru altul. P.S.: postarea nu este adresata cuiva anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 Nici n-as sta pe ganduri si as lua din alta tara, ex Germania. Cu putini bani in plus vad ca se gasesc cateva exemplare cu km rezonabili (si foarte probabil reali), an decent si, cel mai important, bine intretinute, care eventual nu prea au vazut off. Este clar ca nu se compara ce drumuri au aia, cum le intretin si ce standarde de ITP au. Apoi, acolo, ca si in Austria, sunt multi care le-au luat ca si masina mica, accesibila, eventual cu care sa mearga mai usor daca locuisec pe la munte, nu ca sa sa fac rupere in off cu ele. Si nu m-as chinui cu o firma neaparat pt adus, un zbor nu mai este o avere sau o complicatie, apoi vii tu frumos sa te imprietenesti cu ea pe drum. Si mai si faci o plimbare, un shopping etc. Si te poate costa un weekend si max 1-2 zile de concediu. Am vizionat nefavorabil 10+ aduse din Germania, pentru care pun ramasag ca Flinstoanele nu trec TUVul. » Post actualizat in 21 Sep 2017 16:29 ca jimny ce-o fi? Rece, mai incearca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 Pai nimeni nu citeste ce postez? Am zis ca ar fi un castigator, dar doar duminica ne sincronizam... si merg cu cashcavalu' direct. Este mult mai tanar si plusez cam cu jumatate de transalp ca sa iau totusi ceva bun. Cred ca al 16-lea este cu noroc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Rece, mai incearca folosesc un jimny iarna, stiu ca e masina de coafeza si se uita aia din tuareg la mine ca la ultimul sarac dar, na, cu putina zapada pe jos traversezi intersectia cu lateralul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Cu plecatul in concediu cu caruciorul nu stiu cum e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 O sa plec in concediu in Apuseni sau la mare cu cortul cu Jimny, pentru chestii mai de durata pe asfalt, voi presta cu "neamtul" (TDI & DSG & combi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Oriunde ai sta cel putin pana la una dintre destinatii ai oleaca de drum, si crede-ma ca nu e deloc fun sau comod cu o aratare de genu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 Imi asum asta deja.... Eram pornit pe Freelander, dar dupa primul test cu Jimny in offroad usor, am ramas foarte placut impresionat. Samuraiul nu il vizez din motive de suspensie mult mai rigida si varsta... Partea buna este ca un Jimny bun se vinde urgent deci oricand ma razgandesc, imi scot mare parte din bani destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Eram pornit pe Freelander, dar dupa primul test cu Jimny in offroad usor, am ramas foarte placut impresionat. Partea buna este ca un Jimny bun se vinde urgent deci oricand ma razgandesc, imi scot mare parte din bani destul de usor. Asta este ideea, daca simti ca nu exista chimie, oricand poti sa scapi de Jimny si te poti orienta lejer la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 Asta este ideea, daca simti ca nu exista chimie, oricand poti sa scapi de Jimny si te poti orienta lejer la altceva. Oricum sunt bun de o bere pentru sfaturile primite. Tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 21, 2017 Admin Share Postat Septembrie 21, 2017 Valeu, acu am vazut-o, da urata e cascarabeta! Imi mentin parerea, japonezii din industria auto sunt total handicapati, au ambitia ca in fruntea departamentelor de design sa puna musai pe unul care a facut studiile la FF si a terminat ultimul facultatea! Rar am vazut masina japoneza intr-adevar frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Este o vorba veche in lumea off road-ului, "fiecare are extremul lui", parafrazand "fiecare are offroad-ul lui", iti iei masina pentru ce stii ca poti sa faci cu ea, nu pentru ce ai vrea sa faci cu ea. Daca faci greenlaning nu ai nevoie de garda prea mare la sol, si nici de vreo huiduma in care sa poti baga sufe, ocheti, hijack, ancora, etc. In alta ordine de idei, majoritatea japonezelor sunt predispuse la a dezvolta rugina mai repede decat cele europene sau americane. Daca iti iei japoneza mai veche de 10 ani ar trebui sa fii pregatit pentru o tinichigerie cap-coada. Avantajul unei japoneze mai vechi consata in lipsa de electronica, si piese din dezmembrari destul de accesibile la pret. Daca stii ca nu esti genul care sa se aventureze pe orice urma de TAF sau prin orice ravena, un 4x4 decent incaltat cu gumele potrivite se descurca onorabil in majoritatea situatiilor. In rest, fiecare model are avantajele si dezavantajele lui, trebuie doar sa gasesti masina care insumeaza cele mai multe avantaje pentru tine, nu pentru altul. P.S.: postarea nu este adresata cuiva anume. Eu m-as baga si pe drum de taf, ca la picior sunt satul sa le fac... dar vreau cam multe. Si cu buget mic, si cu motor mic, si ok pe asfalt, sa intre si prin vagauni, si spatioasa cat de cat, da' nici huiduma mare... Serios zic, sunt deschis la sugestii, nu eram ironic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 Posibil sa te potrivesti ok pe Vitara 1.6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 3 usi, scumpe si vechi... Grand Vitara deja sare mult in sus la pret. M-am uitat si am exclus-o din ecuatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.