Florin Daniel Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 (editat) Facand abstractie de pret si alte criterii mistocaresti, ce ati alege din clasa 400 un burgman sau x max ambele cu abs din 2017 sau clasa 600 t max, burgman z sau bmw c 650 gt 2017? Numai pentru oraș. Am avut Majesty 400/2004 si burgman 400/2002. Raman in continuare si deținător de motor insa un scuter pentru bucurești este rachetă. Acum cam toate vin echipate cu sisteme performante rămâne doar alegerea mărcii si a puterii. A mers cineva cu ele ? Filme si păreri pe youtube sunt multe si cu diferite păreri.voi, ce ziceți? Multumesc Editat Octombrie 22, 2017 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 Eu as alege X-Max. Nu am alte argumente in afara de pret. In rest, din punctul meu de vedere sunt aproape la fel in ceea ce priveste greutatea, puterea, cuplul, capacitatea rezervorului, anvelope etc. Trebuie sa mentionez insa ca nu sunt scuterist si, ca atare, un posesor de scuter ar putea aduce in discutie si alte aspecte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 Nu am avut scuter niciodata, dar avand in vedere ca vei merge cu el doar in oras, ai simtit vreodata nevoia de ceva mai mare de 400? Ce te-ar determina sa cumperi unul de 600 sau 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 Strict pentru oras si un maxi de 400 mi se pare mare, aluia de 600, sau mai mare, deja nu ii mai vad rostul, pierde multe din avantajele unui scuter. Cat priveste alegerea cred ca ar trebui sa fie o alegere personala in final, mai ales ca ai avut si stii cu ce se mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 ia burgman, tine mai bine la pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 am facut un test ride cu un xmax 250 model 2015 mi s-a parut excelent pentru mersul in oras, l-am fugarit un pic si pe DN pana in otopeni. nu stiu daca are sens sa mergi mai sus de 250cmc pentru un scuter care il utilizezi in oras. daca mersul cu el implica si pasager antunci capata sens 400cmc ti-as recomanda de la BMW mai degraba modelul Sport are o silueta mai zvelta decat GTul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 (editat) Eu folosesc de multa vreme un scuter. Chiar daca am si motocicleta. Ce m-a interesat in primul rand a fost securitatea. Cu cat creste puterea lui este indispensabil ABS-ul (chiar daca al meu nu are). De asemenea, avand in vedere starea infrastructurii rutiere din si afara Bucurestiului, am fost atent la dimensiunea rotilor. Si stiu despre ce vorbesc. Asa ca un (minim de )15" pe ambele roti e de dorit. As adauga ca fiind la fel de important si spatiul pentru stocare de sub sa. Neaparat pentru 1 casca integrala, chiar 2 daca circuli cu pasager. Daca adaugi husa de protectie, lantul antifurt, eventual o protectie pentru frig/ploaie, pentru toate astea ai nevoie de loc. Si eviti astfel un top case care risca sa fie dizgratios. Succes! Editat Octombrie 22, 2017 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 eu zic sa te rezumi la un 250-300 cc pentru oras,ce ai mentionat tu sunt mult prea mari dpdv al gabaritului si nu stiu cat de bine o sa te strecori,citisem in revista motobikes,si nu numai de xmaxul de 250-300 parca,ireprosabil de fiabil,practic si bun pentru traficul din bucuresti,te poti orienta si spre un burgman de 200,dar eu as alege x max 300,consum decent,putere suficienta,nu e nici prea voluminos,sper sa nu vorbesc prostii,si arata foarte bine,t-maxul e fain daca renunti la moto si vrei sa te dai si sportiv sau sa mergi la plimbari cu bagaje/pasager, sa il iei ,sau bmwul,ai putea face si un compromis cu xmax 400 sau burgman 400,dar comparale cu cateva maxiscutere de 250-300,gen xmax 300,kawasaki j300,piaggio,aprilia,vezi ce spatiu de depozitare ai sub sha si cat de voluminoase sunt si ce ampatament au,de consum nu vorbesc ca nu ar fi o diferenta asa mare si nu cred ca te intereseaza prea mult asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 22, 2017 Autor Share Postat Octombrie 22, 2017 eu zic sa te rezumi la un 250-300 cc pentru oras,ce ai mentionat tu sunt mult prea mari dpdv al gabaritului si nu stiu cat de bine o sa te strecori,citisem in revista motobikes,si nu numai de xmaxul de 250-300 parca,ireprosabil de fiabil,practic si bun pentru traficul din bucuresti,te poti orienta si spre un burgman de 200,dar eu as alege x max 300,consum decent,putere suficienta,nu e nici prea voluminos,sper sa nu vorbesc prostii,si arata foarte bine,t-maxul e fain daca renunti la moto si vrei sa te dai si sportiv sau sa mergi la plimbari cu bagaje/pasager, sa il iei ,sau bmwul,ai putea face si un compromis cu xmax 400 sau burgman 400,dar comparale cu cateva maxiscutere de 250-300,gen xmax 300,kawasaki j300,piaggio,aprilia,vezi ce spatiu de depozitare ai sub sha si cat de voluminoase sunt si ce ampatament au,de consum nu vorbesc ca nu ar fi o diferenta asa mare si nu cred ca te intereseaza prea mult asta. diferenta de baniintrex max de 300 si cel de 400 este de 500 euro. sunt asemanatoare doar capacitatea difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanelul Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 Doar pentru oras , T max 530....daca vrei sa si iesi cu el burgman 650....vezi ca si honda mai face ceva maxi scutere faine.....dar repet t max mega pentru oras .....lasa 250cmc ....lsa 400 daca deja ai avut ....urca-te pe un 530!. Superbec mai spune un lucru bun , burgmanul o sa tina mult pretul sus la revanzare....dar nici tmax nu se devalorizeaza asa rapid! Ce scriu aici iti spun din pozitia unuia de a avut silverwing 600 , doua italieneste de 500 , mers ceva vreme cu un tmax si acum am un burgman 650 .....toate folosite in bucuresti....ahh si alt sfat....stiu ca la un moment te vei utia si la italience...sunt frumoase:D ...UITA-le ....ale mele luate de noi mi-au facut mai multe proleme ca silverwingul de 16 ani !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 daca as avea bani m-as baga la un piaggio beverly de 300 cu abs si tot tacamul. imi plac rotile lui mari si designul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 (editat) Cele ce urmeaza vin doar din prisma experientei si gusturilor mele personale. In 2014 am reinceput sa merg pe moto dupa o pauza, am ales sa fie un Maxi. Ca intre timp am diversificat, asta e doar o urmare fireasca.. in concluzie : Intre XCity TMAX, XMAX si Burgman, (noi , cu ABS) am ales Burgman 400 . Argumete au fost, pe scurt: Kymco - testat static in Germania, nu am fost incantat de lungimea mica, depreciere mare la vanzare XMAX - nu rezonez cu designul Yamaha. Am testat 250-ul , da, merge, dar nu mi-a placut modul cum proteja la vant, forma din linii drepte, locul la picioare... TMAX - fain, dar agresiv, cu o pozitie pe care stateai "in varful gramezii", ma simt mult mai 'asezat' in Burgman. nu m-am simtit bine pe acel Xmax. BMW 650 - Da, mi-a placut, protectie la vant, scaun mult mai placut ca la TMAX, placut si la mers, bugetul insa nu permitea. Nu am calarit decat odata in Burgman de 650, buna si aceasta varianta, de ce nu, daca ai buget. O singura "problema" cu Burgmanul de 400, ca sa fiu perfectionist: destul de lat la nivelul oglinzilor + Handguarduri cand trebuie sa circuli printre randuri. In rest, dupa cca 4 ani si 19.000 km, nu a picat nimic, nici macar in bec, si merge ca in prima zi. Editat Octombrie 22, 2017 de Choixalacreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 Fix in aceasi dilema am fost si eu , ptr oras , incearca sa iti iei un scuter cat mai ingust (ca sa te poti strecura printre masini) sa fie cat mai scurt si cu roti cat mai mari (ptr a putea urca o bordura ai ptr a absorbii denivelarile mai bine) Eu mi-am luat un Bevely de 250 , burgmanul, t-max-ul si cam orice maxiscuter nu au ce cauta in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 Io mi-am luat 250 ptr ca merg predominant cu pasageră si am zis ca un 150-200 ar fi destul de mic ptr doi oameni , dar daca as fi mers singur mai tot timpul sau ptr naveta prin bucuresti, clar nu saream de 200 ,150-180cc erau de ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanelul Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 daca as avea bani m-as baga la un piaggio beverly de 300 cu abs si tot tacamul. imi plac rotile lui mari si designul Eu am luat beverly 500 cruiser , nou , 6km din magazin....la 6000 ( da 6 mii) de km i l-am facut cadou tatalui meu , sa se "bucure" si el de gandirea perfecta a italienilor.....o GRAMADA de probleme de nimic ,probleme care te uzeaza si care iti ocupa timp..... NEVER again italianca...e ff misto la design dar la fiabiliate..NU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 23, 2017 Autor Share Postat Octombrie 23, 2017 Multumesc pentru sfaturile concrete sper sa ne fie de folos tuturor. Un lucru este clar, nu sar de 400cm2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 hai ca ma bag si eu in discutie atentie la ce inseamna "mic" - ca exemplu, o Honda de 150 , an 2012 parca - (inchiriata in Gr) , ducea 2 persoane ca pe nimic. Tragea super misto, consum 2.5 etc.( si scosesem Start-Stop-ul), mers prin munti pe rampe mari, tot frumos. Inchiriat altceva (am uitat ce ..parca Sym sau Kymco) de 200. ( nu aveau Japo la inchirieri) - imi venea sa ii dau foc. Nu tragea nici pe departe ca honda de 150, consuma de rupea + ca ma rugam de el sa urce rampe mici. Clar pentru oras este nevoie de un scuter micut (nu maxi!) dar sa aiba si ceva sub capota, fara un 15 CP / 120 kg (ca sa dau si numere) nu prea e treaba. Si neaparat drive test pentru a alege ce se potriveste (atat tehnic / performante cat si ergonomie). De ex pe Burgman micut ( 200-400 ) eu nu stau bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Ciao! Pana acum am avut scutere de 100-150cmc 2timpi, 265-400cmc 4 timpi. Daca e doar pentru oras mai mult de 250 cmc nu are sens. Aici as alege Aprilia Leonardo fiindca sub sa intra o casca jet si una full. Daca nu m-ar interesa gabaritul probabil as alege honda forza. Acum am un burgman de 400 pe care il vad ca un fel de compromis dar care nu exceleaza nici la mers in oras nici la mers in afara lui. Nu mi-as cumpara un scuter in care sa nu pot depozita o casca full plus minim geaca. Insa daca ar fi sa fac aronganta maxima probabil mi-as lua aprilia srv/gilera gp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 In primul rand m-as duce la testat, sa-l vad cum trage si mai ales sa stau foarte lejer in el (incl. vant), sa aiba latime mica, roti mari, sa fie usor. Pentru oras si strecurat, eu as alege ceva de 150-200cc. ABS ar trebui sa aiba toate, din 2016 (UE, E4). Burgmann de 400 corespunde corespunde la majoritatea, dar mi se pare prea masiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 23, 2017 Autor Share Postat Octombrie 23, 2017 ideea este ca nu au pe stoc macar sa ma urc pe ele dar sa mai mergi si cu ele. tamaha il are pe cel de 300 restul nu aduc momentan nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 J300 de la Kawasaki, BMW de 650 si Burgman 400 gasesti la prieteni / colegi moto / reprezentanta . Si pe centura la Yamaha erau 2 maxi , nu retin exact ce model . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Hmm, Burgmanul 400 a avut parte de o modificare totala pt 2018. Acum aparent este mai subtirel oleaca si cu roata de 15 pe fata, chestii care se cam cereau. Nu mai are nici oglinzile alea urate, chiar daca foarte bune. Fiind si mai slab cu 7 kg decat modelul precedent eu zic ca se cam apropie de alegerea ideala. Ii mai schimbi si rolele cu unele Dr Pulley si aia e, te duci si la mare linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 (editat) Salut. La motoboom.ro este fostul meu scuter Aprilia SR max 300, la 3000 EUR cu acte, 4000km, ca nou, un an are de folosinta (martie 2015-iun 2016). Eu l-am schimbat cu un Piaggio X10, pentru ca fac drumuri lungi cu el si Aprilia era mai sportiva ca si pozitie. Poti sa il cumperi cu incredere, nu e fortat, forjat, are curea noua Malossi, abreiaj Malossi si role noi. Merge brici. http://www.motoboom.ro/second-hand/anunt/29209.html Editat Octombrie 23, 2017 de severoprisan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 23, 2017 Autor Share Postat Octombrie 23, 2017 Salut. La motoboom.ro este fostul meu scuter Aprilia SR max 300, la 3000 EUR cu acte, 4000km, ca nou, un an are de folosinta (martie 2015-iun 2016). Eu l-am schimbat cu un Piaggio X10, pentru ca fac drumuri lungi cu el si Aprilia era mai sportiva ca si pozitie. Poti sa il cumperi cu incredere, nu e fortat, forjat, are curea noua Malossi, abreiaj Malossi si role noi. Merge brici. http://www.motoboom.ro/second-hand/anunt/29209.html Multumesc! ca frumusete as alege oricand italienele ca fiabilitate sunt satul catam tras cu masinile made in Italy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Sa ne tii si pe noi la curent cu ce alegere faci,pana acum ce iti face cu ochiul? Presimt un burgman sau ceva CU X... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.