Sari la conținut

Distante de franare - probe practice


misionaru
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 633
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

muhahhahahah

 

muhahhahahahahahahah

muhahahahahahha

 

bun, sa ajutam trollul cu ceva context

cum erai in discutia aia, inseamna ca acolo era o discutie despre care ulei e mai bun

pardon, despre un accident pe circuit

 

stai, mi-am amintit, era un accident pe strada

pentru aia de pe aici care n-o mai stiu, erau probleme in plus acolo

 

si tot astept pe cineva sa vina sa opreasca mai repede

 

 

cum am zis, daca nu 6 sau 8 macar 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, sa ajutam trollul cu ceva context

cum erai in discutia aia, inseamna ca acolo era o discutie despre care ulei e mai bun

pardon, despre un accident pe circuit

 

inteleg ca ti-e greu sa pricepi niste subtilitati , dar nu ma jignesti cu oleiu , cu asta ma ocup ,e treaba mea sa stiu ce si cum

si tot astept pe cineva sa vina sa opreasca mai repede

 

 

cum am zis, daca nu 6 sau 8 macar 10

in 10m opresti si tu pe tiribomba aia care crezi ca e supermoto cu kktu ala de guma...dar iti iesea mai bine decat fizica si decat sa pari prost ai zis ca iesi mai bine franand prost.

 

inca o data logica de femeie iti spune ca o coropisnitza de motocicleta cu un cauciuc enduro varza si un praf la ghfraneaza in aceiasi distanta ca un ss cu doturi si unu care a mai franat de cateva ori in viatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg ca ti-e greu sa pricepi niste subtilitati , dar nu ma jignesti cu oleiu , cu asta ma ocup ,e treaba mea sa stiu ce si cum

in 10m opresti si tu pe tiribomba aia care crezi ca e supermoto cu kktu ala de guma...dar iti iesea mai bine decat fizica si decat sa pari prost ai zis ca iesi mai bine franand prost.

 

inca o data logica de femeie iti spune ca o coropisnitza de motocicleta cu un cauciuc enduro varza si un praf la ghfraneaza in aceiasi distanta ca un ss cu doturi si unu care a mai franat de cateva ori in viatza.

 

:crack:

asa le zici tu, nu, "subtilitati"?

 

asta am zis si eu de la inceput, eu sunt praf, cauciucul e varza, sigur poate vreunul de pe aici mai bine, si tot astept dovada

ca vad ca sunt multi cu gura mare, dar nimeni nu vrea sa demonstreze, toti vin cu scuze

 

ca la primavara, ca pe bani, ca nu mai au motor, ca nu cu asta se ocupa

 

si totusi, te ocupi cu ulei, stii si frane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol esti mai naiv decat pari daca ai impresia ca o sa-mi pierd o secunda din timp ca sa-ti demonstrez tie ceva ... cearta pe forum e un hobby

 

cu alte cuvinte tu esti aici doar ca sa incerci sa enervezi lumea fiindca asta te distreaza

pai spune asa de la inceput ca sa stim cu cine discutam

 

e si asta un fel de existenta banuiesc, fiecare isi gaseste placere in viata cum poate

 

poti continua banuiesc, nu cred ca deranjezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

Pana la urma la ce ne ajuta? :scratch:

Ne ajuta si pe noi sa mai exersam ...

Pentru tastaturisti si saci de cartofi discutia a adus deja beneficii enorme .Am citit din urma si este clar ca au mai evoluat putin macar la partea teoretica si daca mai repeta si partea practica cu atat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pai daca mergeai la circuit ai fi stiut ca suprafata se schimba si uneori este gumata doar atat cat trebuie sa ai aderenta perfecta ,uneori se gumeaza excesiv si devine patinoar.Si mai stropesc cu o substanta adeziva care intredevar atunci cand este de calitate buna si se respecta intructiunile are efectul de care vorbesti si te ajuta sa scurtezi mult perioda de franare.

Stiu ca ai vrut sa faci o glumita dar nu ti-a iesit pentru ca vorbesti dincolo de ce cunosti.

O glumita la fel de nereusita a iesit la Adancata cand au turnat substanta repectiva si nu au asteptat suficient sa se prinda inainte sa lase motoretele sa intre si ...s-a cazut la greu pana si-au dat seama si au oprit distractia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Asta ca sa nu zic ca vorbeam de frant in 8 metri pe strada ca sa evitam accidente,

 

Nu,doar tu faci asta.Noi discutam de cu totul altceva .

 

Cand o sa ai tupeu sa faci si tu macar o estimare?

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eh,lasa ca nu e chiar singurul care evita sa dea un verdict .

 

Uite ,ca sunt baiat bun si vreau sa ajut pe toata lumea ,cei care inca nu au facut o estimare clara nu trebuie decat sa scrie un numar pe linia punctata:

 

In test de franare de urgenta, este inposibil sa opresti o motocicleta de la 60km/h in mai putin de .....m.

» Post actualizat in 01 Nov 2017 18:52

Referitor la "cursul de ridicat mobre din iarba"...da ,acolo mergea ceva incendiar dar m-am abtinut pt ca l-am cumoscut pe colegu si e baiat de treaba ...i-am dat o pauza.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

In viata de zi cu zi nu prea se baga nimeni sa faca pe desteptul pentru ca poti sa vezi cand butoneaza la google si te baga la banuieli daca la fiecare iesire de la baie vine mai plin de cunostinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băieții ăștia frânează de la 60km/h, în medie, în 9.26m. Adică 1.53g.

Moto, 2 discuri adevărate pe față, băiatul pare pregătit, Kawasaki cu ABS, cald afară, asfalt bun.

 

Interesanta comparatia, dar acolo eu vad o mobra mediocra, dotata cu anvelope de strada (cel mai probabil ceva sport-touring si ieftin - ca asa pune de obicei Kawa). Am citit pe diagonala "Moto, 2 discuri.." si initial credeam ca e vorba de motocicleta de la Moto 2 :))).

 

In fine, eu as vrea sa vad de exemplu un test cu Tuono V4 Factory, abia de aia poti zice ca are frane adevarate, la fel si suspensiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băieții ăștia frânează de la 60km/h, în medie, în 9.26m. Adică 1.53g.

Moto, 2 discuri adevărate pe față, băiatul pare pregătit, Kawasaki cu ABS, cald afară, asfalt bun.

 

Un film foarte bun (citeste si commenturile) face parte din ciclul:

Editat de ettore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, ăștia:

https://www.sportrider.com/sportbikes/abs-comparison-test-absolutely-brilliant-stopping

Documentează, au motociclete, cauciucuri noi (normale de stradă), telemetrie, sunt mai mulți piloți cu rezultate similare si par că știu ce fac.

Singură îmbunătățire poate veni din cauciucuri. Pentru record.

Dar cine umbla cu Dot-uri pe stradă?

Adică or fi. Dar rari.

Și mobrele alea nu sunt flașnete.

În mod normal se merge pe scule mai proaste.

» Post actualizat in 01 Nov 2017 22:39

Și regăsim celebri 14m...

» Post actualizat in 02 Nov 2017 00:25

De când începi să strângi levierul de frână (decelerare 0), până aplici toată forța, cu o decelerare să zicem 1g=-9.81m/s^2, există un timp de 0.2-0.4s.

La 16.6m/s viteza inițială, avem urmatoarele spații parcurse până se amorsează frâna si se comprimă furca față, simplificând, fără să luam în calcul oscilațiile tranzitorii ale suspensiei S1, Viteza rămasă V1, Spațiul parcurs cu decelerarea 1g S2, Spațiul total:

0.2s - S1=3.23m, V1=15.69m/s, S2=12.54m, Stotal=15.77m

0.3s - S1=4.78m, V1=15.19m/s, S2=11.76m, Stotal=16.54m

0.4s - S1=6.27m, V1=14.7m/s, S2=11.02m, Stotal=17.29m

Atenție astea sunt Spatiile totale parcurse de când atingi levierul de frână până la oprirea completă...

Pentru 1.5g si pentru 2g faceți voi calculele, dar 6m în total, Nu se poate.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ceva cursuri de marketing(pe langa altele) ar fi bine să plătești si tu @Zahei. Mai inveti si tu una alta. Sunt ferm convins ca o vei lua ca pe un afront si vei raspunde cu o jignire(dorindu-se de fapt o ironie sau un misto ieftin) desi ce am scris mai sus e pe bune, fara rautate și fara gluma.

nicidecum, ai perfecta dreptate! doar ca aici sunt in timpul liber cum ar veni, ai cunoscut vreodata pe forumul asta pe cineva care sa aiba nevoie de cunostinte suplimentare? :) Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 02 Nov 2017 06:58

 

nope, eu eram platit sa le ridic mobrele din iarba, ei plateau cursurile. Nu aveam bani de mobra pe atunci. dar am vazut destui rideri invatand sa franeze, probabil ca Victor nue ra asa bun instructor ca zahei insa ca le lua bine peste 10-12 metri sa franeze (aveam semnele din grila de start ca referinte).

P.S. Nici Oresti sau Baclava nu franau chiar asa repede.

daca stiam ... iti dadeam cateva castane de pe atunci sa iti ajunga inginerismele .

 

si motocicleta ca aia de scoala a lu Zahei nu cred ca a mai fost in ro , sa franeze toti nubletii cu toata mana fara frica de asfalt rash

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic rezumat sa ne readuca pe "drumul cel bun".

Zahei spune ca:

Pe topicul initial:

-de la 50kmh la 0kmh in 6 m cu suzuki srad 600 "incaltat" cu anvelope de strada noi.

-de la 60kmh la 0kmh in 8 m(acelasi motor).

-testele au fost efectuate pe asfalt normal.

 

Pe acest topic sustine(el sau "fanii" lui, nu sunt sigur) ca aceste distante sunt realizabile cu rs250-ul lui.

 

In lumina acestei "revelatii" se poate deduce ca el ori reuseste de fapt sa franeze intr-o distanță mult mai scurta cu rs250-ul din dotare ori nici el nu e sigur ce vorbeste.

 

Nah, hai ca aveti teme.

scuze daca am zis asa, aia 6 metri, care am zis mai tarziu ca sunt cu marja de eroare ochiometrica si masurat cu pasul (dar cine sa mai auda, ca am alimentat haterii) i-am scos cu rs-ul. cu sradul cam un metru in plus. eu nu m-am agatat niciodata cu disperare de 6 metri si zero centimetri, doar ca discutia a inceput in contextul in care se vehiculau vreo 22 de metri, doar franarea efectiva. erorile masuratorii mele vin din vitezometru (care era sau nu era fix la 60km/h), din aprecierea ochiometrica a reperului de franare (destul de precisa dar specialistii forumului vor filmare cu 1000fps) si bineinteles din masurarea cu pasul. mai tarziu vazand ca au inceput sa se ia in serios cu centimetrii, am spus ca eroarea poate fi de un metru, poate chiar doi, dar atunci am intrat in alta zona a teoreticului, ce teste fac eu daca au erori de 30%? :) doar ca ceea ce am facut eu nu era un test. era un simplu exercitiu pe care il fac frecvent ca sa imi intretin memoria musculara. am masurat 6 metri cu pasul. or fi 8. who the f*ck cares cand cifrele vehiculate sunt intre 14 si 22?

» Post actualizat in 02 Nov 2017 08:37

daca stiam ... iti dadeam cateva castane de pe atunci sa iti ajunga inginerismele .

 

si motocicleta ca aia de scoala a lu Zahei nu cred ca a mai fost in ro , sa franeze toti nubletii cu toata mana fara frica de asfalt rash

eh.. inca mai pot sa o aseze pe codita daca fac stoppie :) dar o data ce le explic cum se sta in sa cand franeaza, reduc considerabil riscurile sa zgarie casca. si da, motoretele alea de scoala conteaza enorm, progresul e foarte rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cunoscut vreodata pe forumul asta pe cineva care sa aiba nevoie de cunostinte suplimentare? :)

 

"Unii mai are" nevoie "ASULE", dar nu de la oameni care fac afirmatii pe care ulterior nu le pot sustine. Nu de la oameni cu impresii, indiferent de cat de bun esti. Nu de la oameni care arunca cu mizerii in X si in Y fara desigur sa ii cunoasca pe respectivii. Nu de la oameni care aleg sa ii desconsidere pe ceilalti doar pentru simplul fapt ca nu vaneaza secunde. Nu de la oameni care aleg sa rada de greselile celorlalti in loc sa ofere sfaturi si, de ce nu, exemple practice din experienta lor.

 

Il dau exemplu pe Zimbrutza. Mi-a oferit cateva sfaturi intr-un mod prin care a vrut sa ma tina cu picioarele pe pamant dar in acelasi timp sa nu imi induca teama. Prin felul lui de a se exprima am "simtit", daca pot spune asa, experienta, fara ca el sa se bata cu pumnul in piept cu realizarile pe care, cu siguranta, le detine. Poate gresesc, dar cred ca mi-ar fi si aratat una alta daca am fi fost amandoi la circuit in acelasi timp. Din dorinta altruista ca si altul sa progreseze. Si daca ar fi sa ceara bani, cu siguranta m-ar avea drept client.

 

Dar ce vorbesc eu aici tu "ASULE" n-ai cum sa intelegi vreodata. Tu probabil vezi doar "rivali" in jur astfel incat iti aperi cu indarjire coroana. O sa cada si aia la un moment dat.

 

Spor la joaca!

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"Unii mai are" nevoie "ASULE", dar nu de la oameni care fac afirmatii pe care ulterior nu le pot sustine. Nu de la oameni cu impresii, indiferent de cat de bun esti. Nu de la oameni care arunca cu mizerii in X si in Y fara desigur sa ii cunoasca pe respectivii. Nu de la oameni care aleg sa ii desconsidere pe ceilalti doar pentru simplul fapt ca nu vaneaza secunde. Nu de la oameni care aleg sa rada de greselile celorlalti in loc sa ofere sfaturi si, de ce nu, exemple practice din experienta lor.

 

Il dau exemplu pe Zimbrutza. Mi-a oferit cateva sfaturi intr-un mod prin care a vrut sa ma tina cu picioarele pe pamant dar in acelasi timp sa nu imi induca teama. Prin felul lui de a se exprima am "simtit", daca pot spune asa, experienta, fara ca el sa se bata cu pumnul in piept cu realizarile pe care, cu siguranta, le detine. Poate gresesc, dar cred ca mi-ar fi si aratat una alta daca am fi fost amandoi la circuit in acelasi timp. Din dorinta altruista ca si altul sa progreseze. Si daca ar fi sa ceara bani, cu siguranta m-ar avea drept client.

 

Dar ce vorbesc eu aici tu "ASULE" n-ai cum sa intelegi vreodata. Tu probabil vezi doar "rivali" in jur astfel incat iti aperi cu indarjire coroana. O sa cada si aia la un moment dat.

 

Spor la joaca!

esti foarte dus, prietene. eu n-am nici o coroana, mi-ati pus voi una dupa ce am afirmat ca franez cum franez. restul e can-can :) eu nu mai dau sfaturi pe aici, pentru ca tot de atatea ori se ridica un fizician in picioare. nu imi trebuie respectul trollilor de pe motociclism.ro, am suficienti prieteni. o dovada buna ca esti troll este ca imi atribui afirmatii pe care nu le-am facut niciodata. eu nu disconsider pe nimeni pentru ca nu se bate cu secundele. zi faina! Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

eh.. inca mai pot sa o aseze pe codita daca fac stoppie :) dar o data ce le explic cum se sta in sa cand franeaza, reduc considerabil riscurile sa zgarie casca. si da, motoretele alea de scoala conteaza enorm, progresul e foarte rapid.

stiu, avem si noi la gymkhana school :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...