Patrick_M Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Ca parere strict personala (chiar daca voi inflama spiritele pe aici), in cazul in care iti doresti o mobra fiabila, cu intretinere facila, ieftina si nepretentioasa, orienteaza-te spre japoneze. KTM nu este tocmai un reper in ceea ce priveste fiabilitatea. Indeed. Pt ca ai detinut una, stii ce vorbesti, nu? Si nu un 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 21 pe fata e neaparata nevoie... deci fara 19''... Xt600 nu mi merge site ul acela... incerc sa l gasesc totusi. Aici review-ul la 100000 km, despre care iti spuneam: In prezentarea filmului, vei gasi si linkul la site-ul lui. Incearca sa il accesezi de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 incearca-ti un f800gs daca nu te depaseste ca buget. tu cam vrei multe, sa fie si usoara , sa fie si fiabila, sa poti sa tragi 140 pe autostrada constant si fara efort, sa nu consume mult, sa cari si bagaje, sa te descurci si la putin off cu ea ... meh si cu p...la in c..r si cu sufletu in rai nu prea se poate, sincer, mai ales cand nu prea ai dineros. Mai strange punga, ce sa iti zic mai multe. De cati bani dispui momentan ? ai mai mult de 2000 euro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Octombrie 29, 2017 Autor Share Postat Octombrie 29, 2017 Blue nightwish - am ceva mai mult, banu-l muncesc, si atunci nu vreau sa-i dau pe ceva ce n-o sa-mi foloseasca la ce-mi trebuie. F800 e indepartat ca si buget, dar xt660r,z ar merge. Christian- ma voi uita, insa fiind aproape nou, s ar putea sa fie pretul dd pic in poponeata ) Xt600 - multumesc. Acum ma pun sa l bad si sa intru pe site. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Xt660r e cam slabut pt 2 persoane. O sa il cam cocoșezi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Octombrie 29, 2017 Autor Share Postat Octombrie 29, 2017 Eu is interesat doar pt mine si bagaj. Si am dat de alte probleme... nu m am gandit pana acum. Cei care au fost in tarile mai putin dezvoltate, ati avut probleme sa aveti de furca cu motorul? Sa vi l fure, naiba stie... Eu momentan sunt in germania si vreau sa spun ca sirieni ,palestinieni,erytrieni,si restul... sunt foarte multi care au un grad foarte scazut de educatie, is pe baza- vreau-iau... si ma gandesc...cum fac la ei daca aici fac asa... Mi a iesit asta n minte...dupa ce balea unu la streetfighterul meu... Ce i cu motoare noi, faine.. pline de gadgeturi ca pomul de craciun de saloane... ati avut probleme prin zonele de jos? Nu ma refer la.Africa de sud sau Egipt, ci tarile ca sudan,namibia,congo,tanzania... plus celelalte ca india pakistan... n am fost dar am de gand, jobul imi permite momentan daca nu l schimb.. si oricum nu s genu care sa merg sa vad franta...mai bine ma duc pana n cernobal... Si asa am bagat si uratica xt600 )... Jur, chiar sunt curios de o parere sincera, daca au avut probleme gen, bag picioarele...bine ca am scapat cu viata...da-l in p.la de motor...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Eu sunt tare curios daca intr-un final iti vei lua vreun motor sau nu ca deja prea o dai in diverse pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) Solo ride, Xtz660, nu văd altceva mai potrivit. Cu pasager... se face offroad?! No, am ieșit și noi cu ditamai agregatul de 230 kg și nu e prea amuzant. Nu zic, merge, doar că nu m-am încântat la culme. Eram bucuros că nu am pățit nimic. Editat Octombrie 30, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 Blue nightwish, daca nu aici atunci unde sa o dau? Fiecare avem piticii nostrii. Lucian-m - salut. Am avut xtz660 3yf si nu mi a placut aspectul fiabilitatii... plus frane zero,suspensii la fel... Voi vedea, mersi baieti de informatii. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Na, ce sa zic, m-am uitat pe vlogul unui australian (daca nu ma insel) care foloseste un XTZ660 pentru adventure, in special. Cu bagaje si tot tacamul. Nu am avut Yamaha, nu stiu cum sunt, dar din ce am vazut pe la altii, modelul din discutie este unul destul de reusit. Succes la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 Blue nightwish, daca nu aici atunci unde sa o dau? Fiecare avem piticii nostrii. Lucian-m - salut. Am avut xtz660 3yf si nu mi a placut aspectul fiabilitatii... plus frane zero,suspensii la fel... Voi vedea, mersi baieti de informatii. Va salut Am impresia ca iar se discuta despre unicorn. Motocicleta pe care o vrei tu nu exista, sau aproape nu exista. De curand au aparut 2 producatori mai underground asa care incearca sa faca ceva pe aceasta nisa: AJP PR7 despre care deja s-a discutat CCM cu modelul GP450 care nu stiu daca se mai produce, dar stiu ca urma sa apara un model cu acelasi motor de 600 si ceva pe care-l utilizeaza si PR7 Daca aceste modele nu te satisfac, urmatoarea varianta este sa iei o mobra usoara si sa te apuci de treaba si aici iar nu ai foarte multe optiuni: X Chalenge 690 X Country daca vrei sa pleci de la o mobra care are motorul proiectat pt schimb de ulei la km sau : Husaberg 570 FE WR450 KTM 500 [seria rally ride] daca esti dispus sa lucrezi la marirea cantitatii de ulei si esti convins ca poti avea un setup ultrlight care sa nu solicite prea tare subcadrul spate. Daca toate variantele de mai sus te sperie sau ti se par prea complicate ia-ti un Dakar si schimba-i suspensiile este probabil cea mai buna varianta usor derivata dintr-o mobra de serie mare. Referitor la XT/XTZ-ul cu care te-au sfatuit unii din colegii de forum, din experientele unor oameni care fac adventure serios, motorul[propulsorul] ala nu e fiabil, iar XTZ-ul este la fel de greu ca F800 [stiu ca o sa imi sara in cap juma' de forum dar nu-mi pasa]. Da, am vazut si eu acel review cu 100k km, am si discutat un pic cu tipul care are canalul ala de youtube si parerea mea e ca are niste interese financiare, care in ultima vreme [a se citi ultimele filme de pe canal] au inceput sa fie evidente. Nu in ultimul rand, un bun prieten si de altfel mecanicul meu , care detine un XTR mi-a demonstrat ca propulsorul are o gaura in cuplu intre 3500 si 4500 RPM. Cu restul de mobre din segment nici nu-mi bat capul, unele n-au racire pe apa, altele sunt pur si simplu prea grele si/sau dinozauri ramasi din alte ere care n-au cai, cuplu, injectie si poate nu in ultimul rand ABS[aici stiu ca iar o sa apara niste zmei dar ...din nou nu-mi pasa]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 din experientele unor oameni care fac adventure serios O dai in d-alea cu "am eu un prieten care are un var care are un cumnat" Motorul de pe XT/XTZ e antitanc, uite aici niste cifre in directia asta: https://www.xt660.com/showpost.php?p=182912&postcount=104. Minusurile Tenericii (model post 08) sunt altele: grea, suspensii mediocre, sa destul de inalta. Altefel, te descurci mai mult decat decent pe forestiere, iar la drum lung e surprinzator de OK, inclusiv cu pasager. Lucrurile astea le zic in calitate de posesor de peste 3 ani a unui atare atelaj, nu din auzite sau ca asa mi se pare mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Ps : pune o poza cu noul motor mult prea dorit si discutat aici, pana atunci mi-a scazut interesul pt acest topic stii cati ca tine au dat sfoara in tara ca-si cumpara un armasar frumos si sfarseau prin a cumpara ultima magareatza din targ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 O dai in d-alea cu "am eu un prieten care are un var care are un cumnat" Motorul de pe XT/XTZ e antitanc, uite aici niste cifre in directia asta: https://www.xt660.com/showpost.php?p=182912&postcount=104. Minusurile Tenericii (model post 08) sunt altele: grea, suspensii mediocre, sa destul de inalta. Altefel, te descurci mai mult decat decent pe forestiere, iar la drum lung e surprinzator de OK, inclusiv cu pasager. Lucrurile astea le zic in calitate de posesor de peste 3 ani a unui atare atelaj, nu din auzite sau ca asa mi se pare mie. sa mor de nu cred ca unii isi lauda capra ca la un moment dat o sa o vanda... si eu am de aproape 8 ani, sunt pe la mileage asemanator cu baietii de acolo... eram la mai mult daca chiar era motorul fiabil ca sa zic asa pt un motor de 48 de cai nu da pe spate la fiabilitate. nu vorbesc de accesorii si ce-i pe langa, doar de motor in sine. nu de unul, de cateva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Doar 2??? Se duce dreq și forumul ăsta. O dai in d-alea cu "am eu un prieten care are un var care are un cumnat" Motorul de pe XT/XTZ e antitanc, uite aici niste cifre in directia asta: https://www.xt660.com/showpost.php?p=182912&postcount=104. Minusurile Tenericii (model post 08) sunt altele: grea, suspensii mediocre, sa destul de inalta. Altefel, te descurci mai mult decat decent pe forestiere, iar la drum lung e surprinzator de OK, inclusiv cu pasager. Lucrurile astea le zic in calitate de posesor de peste 3 ani a unui atare atelaj, nu din auzite sau ca asa mi se pare mie. Am impresia că o dai în de-alea cu " am eu deci e cea mai bună". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 (editat) Ce scrii aici: Ti-o pot demostra in poze cum un v strom de 1000 si un TDM au facut niste sleauri cu noroi de 20cm d-ala, cleios. TDM-ul nu se vede prea bine, dar crede-ma, era si un TDM pe acolo Si tin sa specific: nu au cazut deloc cei doi. Doar mandea si inca cineva. behai daca scoti tdm in doi insi de acolo Editat Noiembrie 6, 2017 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 (editat) Sincer nu stiu daca postez unde trebuie, am cautat si discutii despre touring dar nu am gasit. Daca cumva gresesc rog respectuos un moderator sa ma directioneze acolo unde ar trebui. Sunt in dubii in alegerea intre un Vstrom 650 si un Crossrunner 800 (ambele 2011 si cu ABS). Eu am 1.84 si 95 kg si intentionez sa o folosesc 50/50% oras/afara si nu in reprize mai mari de 100-150 km. Am renuntat la un SV650 AS (2008 ABS) pt pozitia incomoda, Ce ma sfatuiti sa aleg si eventuale avantaje/dezavantaje . Multumesc mult. Editat Februarie 12, 2018 de SORIN-SORIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Daca vrei numai asfalt, ambele te vor servi cu incredere. Daca vrei si ceva forestiere, drumuri puscate cum sunt multe judetene de pe la noi, V-Strom-ul este mai potrivit. Confortabile is amandoua cam la fel, mult mai potrivite la drum lung fata de SV650. Daca te-ai inteles bine cu SV-ul, V-Strom-ul o sa ti se para foarte familiar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SORIN-SORIN Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 (editat) Daca vrei numai asfalt, ambele te vor servi cu incredere. Daca vrei si ceva forestiere, drumuri puscate cum sunt multe judetene de pe la noi, V-Strom-ul este mai potrivit. Confortabile is amandoua cam la fel, mult mai potrivite la drum lung fata de SV650. Daca te-ai inteles bine cu SV-ul, V-Strom-ul o sa ti se para foarte familiar . Cu niciuna nu am mers. M-am urcat doar pe un V-Strom(pe loc) si mi-a placut mult pozitia. Nu stiu care ar fi pozitia pe Honda. Din cate zic unii colegi, V Strom-ul de 650 este cam puturos (alta cutie si motor mai greu decat SV). personal eu vad lucrurile cam asa: -design: judecand doar din poze (pt ca repet nu am vazut live o Honda) mai mult imi place Crossrunnerul; -motor: cred( de fapt sper ) sa fie mai puternic decat V-strom -frane: dual ABS ( honda) vs clasic ABS(suzuki) ar trebui sa fie in favoarea honda; -pret: identic -tinuta de drum ??? -fiabilitate ??? -consum: probabil honda consuma mai mult dar la cati km fac eu nu ma intereseaza 1-2 L/100km. Inclusiv la punctele : motor, frane astept punctul vostru de vedere. Multumesc Editat Februarie 12, 2018 de SORIN-SORIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 (editat) Inclusiv la punctele : motor, frane astept punctul vostru de vedere. Multumesc Strict din ce zice lumea prin review-uri, franele de la V-Strom, pana si cele de pe modelul actual (2017), sunt fix cele din 2004, de pe prima generatie. Si constituie cea mai slaba componenta, evident raportat la gama asta de pret (ex: franele de pe Versys sunt mai laudate decat cele ale V-stromului). In schimb Crossruner-ul e o mobra grea tare (mai grea decat un R1200GS), asta s-ar putea sa nu se impace prea bine cu folositul in oras. Mai cauta pe forumuri din afara, din ce imi aduc aminte prima generatie nu era prea stralucita la capitolul suspensie. Pare o mobra interesanta, dar eu sincer m-as uita la modele 2015-. Editat Februarie 12, 2018 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.