Sari la conținut

Alegere Enduro-Turismo-Adventure si ce mai e.


Postări Recomandate

Ca parere strict personala (chiar daca voi inflama spiritele pe aici), in cazul in care iti doresti o mobra fiabila, cu intretinere facila, ieftina si nepretentioasa, orienteaza-te spre japoneze. KTM nu este tocmai un reper in ceea ce priveste fiabilitatea.

Indeed. Pt ca ai detinut una, stii ce vorbesti, nu? Si nu un 2 timpi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 pe fata e neaparata nevoie... deci fara 19''...

Xt600 nu mi merge site ul acela... incerc sa l gasesc totusi.

Aici review-ul la 100000 km, despre care iti spuneam:

In prezentarea filmului, vei gasi si linkul la site-ul lui. Incearca sa il accesezi de acolo.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca-ti un f800gs daca nu te depaseste ca buget.

tu cam vrei multe, sa fie si usoara , sa fie si fiabila, sa poti sa tragi 140 pe autostrada constant si fara efort, sa nu consume mult, sa cari si bagaje, sa te descurci si la putin off cu ea ... meh

si cu p...la in c..r si cu sufletu in rai nu prea se poate, sincer, mai ales cand nu prea ai dineros.

Mai strange punga, ce sa iti zic mai multe. De cati bani dispui momentan ? ai mai mult de 2000 euro ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blue nightwish - am ceva mai mult, banu-l muncesc, si atunci nu vreau sa-i dau pe ceva ce n-o sa-mi foloseasca la ce-mi trebuie.

F800 e indepartat ca si buget, dar xt660r,z ar merge.

 

Christian- ma voi uita, insa fiind aproape nou, s ar putea sa fie pretul dd pic in poponeata :))

 

Xt600 - multumesc. Acum ma pun sa l bad si sa intru pe site.

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is interesat doar pt mine si bagaj.

Si am dat de alte probleme... nu m am gandit pana acum.

Cei care au fost in tarile mai putin dezvoltate, ati avut probleme sa aveti de furca cu motorul? Sa vi l fure, naiba stie...

Eu momentan sunt in germania si vreau sa spun ca sirieni ,palestinieni,erytrieni,si restul... sunt foarte multi care au un grad foarte scazut de educatie, is pe baza- vreau-iau... si ma gandesc...cum fac la ei daca aici fac asa...

Mi a iesit asta n minte...dupa ce balea unu la streetfighterul meu...

IMG-20170911-WA0008.jpg

 

Ce i cu motoare noi, faine.. pline de gadgeturi ca pomul de craciun de saloane... ati avut probleme prin zonele de jos?

Nu ma refer la.Africa de sud sau Egipt, ci tarile ca sudan,namibia,congo,tanzania... plus celelalte ca india pakistan... n am fost dar am de gand, jobul imi permite momentan daca nu l schimb.. si oricum nu s genu care sa merg sa vad franta...mai bine ma duc pana n cernobal...

Si asa am bagat si uratica xt600 :))...

Jur, chiar sunt curios de o parere sincera, daca au avut probleme gen, bag picioarele...bine ca am scapat cu viata...da-l in p.la de motor...:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solo ride, Xtz660, nu văd altceva mai potrivit.

Cu pasager... se face offroad?! No, am ieșit și noi cu ditamai agregatul de 230 kg și nu e prea amuzant. Nu zic, merge, doar că nu m-am încântat la culme. Eram bucuros că nu am pățit nimic.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blue nightwish, daca nu aici atunci unde sa o dau? Fiecare avem piticii nostrii.

Lucian-m - salut. Am avut xtz660 3yf si nu mi a placut aspectul fiabilitatii... plus frane zero,suspensii la fel...

Voi vedea, mersi baieti de informatii. Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, ce sa zic, m-am uitat pe vlogul unui australian (daca nu ma insel) care foloseste un XTZ660 pentru adventure, in special. Cu bagaje si tot tacamul. Nu am avut Yamaha, nu stiu cum sunt, dar din ce am vazut pe la altii, modelul din discutie este unul destul de reusit.

Succes la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blue nightwish, daca nu aici atunci unde sa o dau? Fiecare avem piticii nostrii.

Lucian-m - salut. Am avut xtz660 3yf si nu mi a placut aspectul fiabilitatii... plus frane zero,suspensii la fel...

Voi vedea, mersi baieti de informatii. Va salut

 

Am impresia ca iar se discuta despre unicorn.

 

Motocicleta pe care o vrei tu nu exista, sau aproape nu exista.

De curand au aparut 2 producatori mai underground asa care incearca sa faca ceva pe aceasta nisa:

  • AJP PR7 despre care deja s-a discutat
  • CCM cu modelul GP450 care nu stiu daca se mai produce, dar stiu ca urma sa apara un model cu acelasi motor de 600 si ceva pe care-l utilizeaza si PR7

Daca aceste modele nu te satisfac, urmatoarea varianta este sa iei o mobra usoara si sa te apuci de treaba si aici iar nu ai foarte multe optiuni:

  • X Chalenge
  • 690
  • X Country

daca vrei sa pleci de la o mobra care are motorul proiectat pt schimb de ulei la km sau :

  • Husaberg 570 FE
  • WR450
  • KTM 500 [seria rally ride]

daca esti dispus sa lucrezi la marirea cantitatii de ulei si esti convins ca poti avea un setup ultrlight care sa nu solicite prea tare subcadrul spate.

 

Daca toate variantele de mai sus te sperie sau ti se par prea complicate ia-ti un Dakar si schimba-i suspensiile este probabil cea mai buna varianta usor derivata dintr-o mobra de serie mare.

 

Referitor la XT/XTZ-ul cu care te-au sfatuit unii din colegii de forum, din experientele unor oameni care fac adventure serios, motorul[propulsorul] ala nu e fiabil, iar XTZ-ul este la fel de greu ca F800 [stiu ca o sa imi sara in cap juma' de forum dar nu-mi pasa]. Da, am vazut si eu acel review cu 100k km, am si discutat un pic cu tipul care are canalul ala de youtube si parerea mea e ca are niste interese financiare, care in ultima vreme [a se citi ultimele filme de pe canal] au inceput sa fie evidente. Nu in ultimul rand, un bun prieten si de altfel mecanicul meu , care detine un XTR mi-a demonstrat ca propulsorul are o gaura in cuplu intre 3500 si 4500 RPM.

 

Cu restul de mobre din segment nici nu-mi bat capul, unele n-au racire pe apa, altele sunt pur si simplu prea grele si/sau dinozauri ramasi din alte ere care n-au cai, cuplu, injectie si poate nu in ultimul rand ABS[aici stiu ca iar o sa apara niste zmei dar ...din nou nu-mi pasa].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experientele unor oameni care fac adventure serios

O dai in d-alea cu "am eu un prieten care are un var care are un cumnat"

 

Motorul de pe XT/XTZ e antitanc, uite aici niste cifre in directia asta: https://www.xt660.com/showpost.php?p=182912&postcount=104.

Minusurile Tenericii (model post 08) sunt altele: grea, suspensii mediocre, sa destul de inalta.

Altefel, te descurci mai mult decat decent pe forestiere, iar la drum lung e surprinzator de OK, inclusiv cu pasager.

 

Lucrurile astea le zic in calitate de posesor de peste 3 ani a unui atare atelaj, nu din auzite sau ca asa mi se pare mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dai in d-alea cu "am eu un prieten care are un var care are un cumnat"

 

Motorul de pe XT/XTZ e antitanc, uite aici niste cifre in directia asta: https://www.xt660.com/showpost.php?p=182912&postcount=104.

Minusurile Tenericii (model post 08) sunt altele: grea, suspensii mediocre, sa destul de inalta.

Altefel, te descurci mai mult decat decent pe forestiere, iar la drum lung e surprinzator de OK, inclusiv cu pasager.

 

Lucrurile astea le zic in calitate de posesor de peste 3 ani a unui atare atelaj, nu din auzite sau ca asa mi se pare mie.

 

sa mor de nu cred ca unii isi lauda capra ca la un moment dat o sa o vanda... si eu am de aproape 8 ani, sunt pe la mileage asemanator cu baietii de acolo... eram la mai mult daca chiar era motorul fiabil ca sa zic asa :) pt un motor de 48 de cai nu da pe spate la fiabilitate. nu vorbesc de accesorii si ce-i pe langa, doar de motor in sine. nu de unul, de cateva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar 2??? Se duce dreq și forumul ăsta.

O dai in d-alea cu "am eu un prieten care are un var care are un cumnat"

 

Motorul de pe XT/XTZ e antitanc, uite aici niste cifre in directia asta: https://www.xt660.com/showpost.php?p=182912&postcount=104.

Minusurile Tenericii (model post 08) sunt altele: grea, suspensii mediocre, sa destul de inalta.

Altefel, te descurci mai mult decat decent pe forestiere, iar la drum lung e surprinzator de OK, inclusiv cu pasager.

 

Lucrurile astea le zic in calitate de posesor de peste 3 ani a unui atare atelaj, nu din auzite sau ca asa mi se pare mie.

 

Am impresia că o dai în de-alea cu " am eu deci e cea mai bună".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scrii aici:

Ti-o pot demostra in poze cum un v strom de 1000 si un TDM au facut niste sleauri cu noroi de 20cm d-ala, cleios.

 

TDM-ul nu se vede prea bine, dar crede-ma, era si un TDM pe acolo :)

 

Si tin sa specific: nu au cazut deloc cei doi. Doar mandea si inca cineva.

behai daca scoti tdm in doi insi de acolo

post-31462-0-62971300-1509988260_thumb.jpg

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Sincer nu stiu daca postez unde trebuie, am cautat si discutii despre touring dar nu am gasit. Daca cumva gresesc rog respectuos un moderator sa ma directioneze acolo unde ar trebui. Sunt in dubii in alegerea intre un Vstrom 650 si un Crossrunner 800 (ambele 2011 si cu ABS). Eu am 1.84 si 95 kg si intentionez sa o folosesc 50/50% oras/afara si nu in reprize mai mari de 100-150 km. Am renuntat la un SV650 AS (2008 ABS) pt pozitia incomoda, Ce ma sfatuiti sa aleg si eventuale avantaje/dezavantaje .

 

Multumesc mult.

Editat de SORIN-SORIN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei numai asfalt, ambele te vor servi cu incredere. Daca vrei si ceva forestiere, drumuri puscate cum sunt multe judetene de pe la noi, V-Strom-ul este mai potrivit. Confortabile is amandoua cam la fel, mult mai potrivite la drum lung fata de SV650. Daca te-ai inteles bine cu SV-ul, V-Strom-ul o sa ti se para foarte familiar :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei numai asfalt, ambele te vor servi cu incredere. Daca vrei si ceva forestiere, drumuri puscate cum sunt multe judetene de pe la noi, V-Strom-ul este mai potrivit. Confortabile is amandoua cam la fel, mult mai potrivite la drum lung fata de SV650. Daca te-ai inteles bine cu SV-ul, V-Strom-ul o sa ti se para foarte familiar :D.

Cu niciuna nu am mers. M-am urcat doar pe un V-Strom(pe loc) si mi-a placut mult pozitia. Nu stiu care ar fi pozitia pe Honda. Din cate zic unii colegi, V Strom-ul de 650 este cam puturos (alta cutie si motor mai greu decat SV). personal eu vad lucrurile cam asa:

-design: judecand doar din poze (pt ca repet nu am vazut live o Honda) mai mult imi place Crossrunnerul;

-motor: cred( de fapt sper ) sa fie mai puternic decat V-strom

-frane: dual ABS ( honda) vs clasic ABS(suzuki) ar trebui sa fie in favoarea honda;

-pret: identic

-tinuta de drum ???

-fiabilitate ???

-consum: probabil honda consuma mai mult dar la cati km fac eu nu ma intereseaza 1-2 L/100km.

 

Inclusiv la punctele : motor, frane astept punctul vostru de vedere.

 

Multumesc

Editat de SORIN-SORIN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inclusiv la punctele : motor, frane astept punctul vostru de vedere.

 

Multumesc

 

Strict din ce zice lumea prin review-uri, franele de la V-Strom, pana si cele de pe modelul actual (2017), sunt fix cele din 2004, de pe prima generatie. Si constituie cea mai slaba componenta, evident raportat la gama asta de pret (ex: franele de pe Versys sunt mai laudate decat cele ale V-stromului).

 

In schimb Crossruner-ul e o mobra grea tare (mai grea decat un R1200GS), asta s-ar putea sa nu se impace prea bine cu folositul in oras. Mai cauta pe forumuri din afara, din ce imi aduc aminte prima generatie nu era prea stralucita la capitolul suspensie. Pare o mobra interesanta, dar eu sincer m-as uita la modele 2015-.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...