Sari la conținut

Postări Recomandate

La noi nu merge extra garanție, am întrebat la Dementor si am primit un răspuns legat de cursul apei calde.

Sa mai zic ca, a trecut 1 luna si 6 zile, de când am primit mail/discutat de recall pe arcul minune de la pompa de frâna si nimic de atunci. 

 

Așa ca in RO,  10 cai in plus (cu airbox) si mai putina căldura la picioare sunt mult mai ușor de obținut decât 1 an extra garanție :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. am inteles 
Baga airboxul ala ca toti care l-au pus sunt in a nouala cer.

Am mers cu 890, are 10 cai in plus, ceva de genu... man, se simte! :)

Sper ca poate o sa ne dam de-o tura anu asta, si ce tovarasi de tastatura mai avem pe-aproape.
Peste o luna si jumate asa, am chef de o tura prin plairui cunoscute, de fapt ma trimite hr-ul cu japca in vacanta 😐
Da desrpe asta dau mai multe detalii in viitorul apropiat.




 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Airboxul e pe drum, nu are nici o treaba cu garantia, cel putin asa a zis Dementor.

La 890 se simte im primul rand cuplul jos, care la 790 cam lipseste. Caii ii simti la top speed ceea ce am simtit eu la 890 a fost exact opusul la turatie joasa trage mult mai bine. Acum cu alta evacuare si cu catalizatorul scos parca se simte mai bine in turatii joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar de la ei via Garcya pentru ca Kuie Mlaus si nu vreau sa-i dau bani pentru ca "not my prez" ca sa-i citez pe distrusii de peste balta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 8 minute, peu a spus:

airboxul de la rottweiler

:burnout:

sa inteleg ca si filtru rott si filtru de la glugla sunt noi? ai fost nehotarat :)

eu unu am asta de la gluga pus nu de mult, nu stiu exact cu ce sa il ung dupa ce am sa il spal, ceva recomandari pertinente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am comandat si pana au ajuns au anunțat si airboxul, m-am luptat cu mine sa nu-l comand, dar nu am putut :)

 

Pentru ungere poți merge pe ROCK OIL, ce recomanda ei, dar poți sa mergi la fel de bine pe K&N (pe asta l-am folosit la toate motocicletele pe care le-am avut pana acum si nu am avut surprize)

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

SI eu l-am instalat. Sunt curios ce ai simtit tu?

IMG_20210826_142605.thumb.jpg.9bbe379c9837e86c4ce0a157682a66d5.jpg

 

A si am fost la o plimbare impreuna cu un 890 care avea de asemenea filtrul schimbat si cam aceleasi moduri ca si 790-ul propriu. Ma incordez mai incolo sa va scriu o comparatie intre cele 2.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, ERU a spus:

SI eu l-am instalat. Sunt curios ce ai simtit tu?

IMG_20210826_142605.thumb.jpg.9bbe379c9837e86c4ce0a157682a66d5.jpg

 

A si am fost la o plimbare impreuna cu un 890 care avea de asemenea filtrul schimbat si cam aceleasi moduri ca si 790-ul propriu. Ma incordez mai incolo sa va scriu o comparatie intre cele 2.

 

Pe frecventa. Astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa simt, o gaura in buzunar si mult zgomot in cap :)

Serios vorbind, in ture medii trage o mai bine, mai liniar, dar nu e ceva ce îmi lipsea neapărat.

Tot cred ca e nevoie de ceva sa modifice AFR in zona de jos a turațiilor, si poate ca asta ar fi trebuit sa fac inainte de airbox.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta mea difera de a ta destul de mult. Nu stiu care este starea motoretei tale, a mea nu mai are catalizator [because fok greta] si in opinia mea acum motoreta trage mult mai bine in turatii joase. Am calarit pana nu de mult si destul de multi km un 800 gs [mk 1] care tragea foarte bine in ture joase. Ulterior cand am trecut pe 790 am descoperit ca foarte multe din curbele in care pe 800 gs eram in treapta a 2-a trebuiau  negociate in treapta 1-a pe noua motoreta.

Dupa decat, a inceput sa se simta mai bine si acum dupa ce am pus si acest filtru mi se pare semnificativ mai bine, adica pot sa iau respectivele viraje in treapta a 2-a, nu trage la fel ca 800 gs in ture joase dar e acceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setup-ul actual este similar cu al tau, Airbox Rott + Arrow decat

Mie pana in 4000/4500 mi se pare la fel ca înainte. încă nu am reușit sa ies la o tura cu viraje strânse, sa vad ce si cum, revin cu update după ce reușesc sa fac asta.

Oricum, i-am scris lui Mos Crciun sa-mi aduca un Rapid Bike Evo, sper sa fie de treaba :)

Tu parca ai luat si Rally Tower de la Aurora ? 

 

Acum 18 ore, hora09 a spus:

norocul meu :)

intreb: pot sa pun power plate peste noul airbox?

Doar pe raft, in garaj :)

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.09.2021 la 11:35, peu a spus:

Setup-ul actual este similar cu al tau, Airbox Rott + Arrow decat

Mie pana in 4000/4500 mi se pare la fel ca înainte. încă nu am reușit sa ies la o tura cu viraje strânse, sa vad ce si cum, revin cu update după ce reușesc sa fac asta.

Oricum, i-am scris lui Mos Crciun sa-mi aduca un Rapid Bike Evo, sper sa fie de treaba :)

Tu parca ai luat si Rally Tower de la Aurora ? 

 

Doar pe raft, in garaj :)

Da setupul e cam aceleasi, eu am decat de la altii, am inteles ca cel de la Arrow e mai smecher ca are acea camera rezonatoare, dar nu imi dau seama cat de mault mai bun este. Cert e ca in trimm-ul de acum trage de la 2000-2500 de ture si asta poti testa si pe drept nu doar pe viraje.

Sunt foarte curios despre acel Rapid Bike Evo.

 

Nu am rally tower, am doar un parbriz de la Rade care s-a dovedit surprinzator de bun, pentru mine. Am un Rally tower de la Nomad dar pe 690.

IMG_20210918_102607.thumb.jpg.54b0ed06375734390a2f010385e380cd.jpg

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rapid Bike pare sa fie soluția optima (din ce am citit)  pentru AFR pe toata plaja de turații vs PCV ce intervine doar din zona medie.

Cel mai probabil o sa fac achiziția, iar apoi sa putem testa daca într-adevăr se simte un plus.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, peu a spus:

Rapid Bike pare sa fie soluția optima (din ce am citit)  pentru AFR pe toata plaja de turații vs PCV ce intervine doar din zona medie.

Cel mai probabil o sa fac achiziția, iar apoi sa putem testa daca într-adevăr se simte un plus.

 

 

Din ce am citit se pare ca problema este exact in plaja medie de turatii unde amestecul este foarte sarac. De asemenea nu imi e foarte clar daca solutia Rapid Bike iti anuleaza cruise control sau eventual alte functii, a si de asemenea am vazut ca au mai multe variante de produse ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Ultimile doua linkuri nu merge :)

Din europa, chestii de la Rott am luat de la olandezii astia:
https://www.rally-motor.nl/epages/83531796.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/83531796/Products/ROTTPP790ADV

Acum 13 minute, peu a spus:

50% din prețul de achiziție

vinzi tu sau? ca nu am inteles?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...