Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 8 months later...

Atat 790 cat si 890 sunt recunoscute ca avand probleme cu pierderi de benzina.

Asta, in combinatie cu bashplate si frunze....plus un motor care are raport de compresie mare, si se incalzeste binisor...iti da una bucata foc de tabara!

Cam tristutz.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure
  • 3 weeks later...
Acum 13 ore, botezu' a spus:

Hai sa anim si eu topicul. :))) As avea nevoie de o maneta shorty pt ambreiaj. Aveti vreo recomandare?
 

 

Da, am o recomandare pentru tine. 

1. Nu iti lua.

2. Daca tii neaparat, scurteaza maneta stoc, de acolo de unde are acea slabire pentru a se rupe, o incalzesti si o indoi catre in fata.

3. Netestata sunt niste baieti prin Africa de Sud https://www.wildatheartadventure.co.za/products-twofingerlevers.html

 

Ca o scurta lamurire, am testat manete chinezesti care au mers exceptional pe toate mobrele mele pana acum precum si unele nemtesti facute mai cu staif si cu pret pe masura, nu imi amintesc acum firma, dar ambele au reusit sa rupa capatul de plastic al switchului de ambreaj, ceea ce in cazul meu a afectat qs-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa rup deja switch-ul ala, stiu cat costa si cum se schimba, asa ca nu as vrea sa repet experienta prea curand. :)
Am vazut treaba cu taiat+incalzit+indoit, pare cea mai ok chestie pana acum dpdv al costului+potrivirii manerului, voiam doar sa vad daca gasesc o alternativa gata facuta.
Stiam de WIld@heart, nu stiam ca au si manete, thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu părere de rău nu știu sa îți zic din cap producătorul, este o firmă din eu, Austria ceva, da sigur sunt făcute în Asia... 

La bani decenți setul, are toate brizbrizurile de setare.

 

Mare minus fata de originale ca sunt mai late/groase și nu sunt confortabile la atins 

 

IMG_20200718_134911_6.thumb.jpg.91f7e2279c95b4ad132d2bfdd295f9c3.thumb.jpg.f1847a1fc293c200c6f23ffdaa8dcfe4.jpg

 

IMG_20200718_134834_2.thumb.jpg.6af00f9c4d32825b5bf686bebd14ef64.thumb.jpg.c55daa92b919c3b54a3564f21a9e50ee.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.02.2023 la 18:15, hora09 a spus:

Cu părere de rău nu știu sa îți zic din cap producătorul, este o firmă din eu, Austria ceva, da sigur sunt făcute în Asia... 

La bani decenți setul, are toate brizbrizurile de setare.

 

Mare minus fata de originale ca sunt mai late/groase și nu sunt confortabile la atins 

 

IMG_20200718_134911_6.thumb.jpg.91f7e2279c95b4ad132d2bfdd295f9c3.thumb.jpg.f1847a1fc293c200c6f23ffdaa8dcfe4.jpg

 

IMG_20200718_134834_2.thumb.jpg.6af00f9c4d32825b5bf686bebd14ef64.thumb.jpg.c55daa92b919c3b54a3564f21a9e50ee.jpg

Din astea am si eu, dar au rupt switch-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, botezu' a spus:

Bai, mersi de idei, cred ca la taiat-incalzit-indoit raman pana la urma.

Am facut chestia asta cu  una din manetele de la 690, a iesit surprinzator de bine, a doua ar iesi probabil, aproape perfect. Cel mai mare minus, este ca nu am indoit-o destul, partea indoita are undeva la 7~8 mm, cred ca ideal ar fi spre dublu, sau chiar 2 cm, e usor sa tai/polizezi din ea ulterior daca e prea lunga. ;)

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ceva similar si la motorul de dinainte, numai ca acolo nu m-am gandit ca o pot incalzi si indoi, asa ca era doar un ciot :)))) care functiona surprinzator de bine (desi stateam cu emotii ca-mi poate aluneca).

Ce ai folosit sa o incalzesti? Lampa d-aia de cositorit instalatii de cupru, cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e hidraulic, dacă scurtezi maneta, mărești efortul pentru a debreia. Eu o să încerc să mut maneta cât mai spre mijlocul ghidonului, cât să o apuc cu două degete sau chiar cu unul... 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.02.2023 la 9:35, botezu' a spus:

Am avut ceva similar si la motorul de dinainte, numai ca acolo nu m-am gandit ca o pot incalzi si indoi, asa ca era doar un ciot :)))) care functiona surprinzator de bine (desi stateam cu emotii ca-mi poate aluneca).

Ce ai folosit sa o incalzesti? Lampa d-aia de cositorit instalatii de cupru, cumva?

Da

La 17.02.2023 la 13:40, vis-a-vis a spus:

Chiar dacă e hidraulic, dacă scurtezi maneta, mărești efortul pentru a debreia. Eu o să încerc să mut maneta cât mai spre mijlocul ghidonului, cât să o apuc cu două degete sau chiar cu unul... 

Eu l-am facut la 690, care are hidraulic, dar oricum mi-am pus "one finger clutch" pe 790.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Și ziceam ca nu am poze cu mine pe moto...

Vigneta la unguri lipsa.. de anul trecut din 05.2022..

 

Big brother nu te lasă cu banii în buzunar 

20230317_084904.jpg

20230317_084853.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, hora09 a spus:

Și ziceam ca nu am poze cu mine pe moto...

Vigneta la unguri lipsa.. de anul trecut din 05.2022..

 

Big brother nu te lasă cu banii în buzunar 

La unguri iti trebuie HU vinieta la moto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost niciodată altcumva, din ce îmi amintesc.

Ungaria a făcut bani buni din autostrăzi, leagă vestul de Est și sud pana la urmă 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare.

Din nefericire 990-ul meu are nevoie de niște atenție care i se va acorda pe o durată mai mare de timp și ca să nu stau prea mult pe tușă, am zis să testez un pic apele cu un 890 Adventure R, urmând să mă hotărăsc cu care din ele rămân (asta e scuza :D, în realitate mă tenta de ceva vreme.)

Prin urmare m-am procopsit cu un 2021 890 Adventure R, cu vreo 22k km, căruia i-am mai pus eu vreo 3k. 

    IMG_2027.jpeg.  IMG_1760.jpeg    IMG_2019.jpeg

Cum încă mai activez pe Facebook și nu am văzut niciun grup dedicat modelului pentru români, am creat unul, în speranța că ne-om aduna și om mai împărtăși impresii, sfaturi, ture, etc. Sunteți bineveniți să vă alăturați:

https://www.facebook.com/groups/1018426349437048

Și acum câteva impresii:

+ suspensia și ciclistica sunt fantastice: liber la huligăneală și pe stradă și pe offroad. e mișto tare ca în aceeași zi să merg cu 150 km/h, să mă distrez pe curbe până se activează traction control-ul și apoi să mă plimb pe off la 2000 m altitudine.
+ fain și cu tehnologie: cruise control, traction control, quickshifter, display cu toate informațiile, tubeless. Cel puțin cât merg, e distracție. Vedem în timp dacă o să regret asta
+ neașteptat de bine se comportă cu pasager, atât pe stradă cât și pe forestier.
+ greutatea e distribuită bine de tot. și la mers și la ridicat de pe jos. mai ales că dacă o pui pe jos se sprijină în rezervoare și e mai ușor de ridicat.
+ pentru cine se uită la așa ceva: consum bun. în același stil de mers, am coborât de la medie de 7% la 5% sau sub. uitasem cum e să pun benzină la peste 300 km.

+ îmi place că e mai ușoară fața decât la 990 și e mai ușor de controlat, pare că ar fi și mai ușor de săltat roata fața în caz de nevoie.

- ergonomia e cam dezamăgitoare. deși am doar 1.75, stau mai înghesuit și la drum lung încep să mă doară genunchii. 990-ul stă muuult mai bine la capitolul acesta. Atât la poziția în șa, cât și la cea în picioare, pe scărițe.

- nu știu cât e la mine în cap sau e realitate, dar îmi dă senzația că ar fi mult mai fragilă decât 990. Dacă le-aș avea una lângă alta și puse la punct, parcă aș fi mai tentat să iau 990-ul la o tură în Turcia, Georgia, etc decât să plec cu 890-ul. 
- chiar dacă în teorie are mai mulți cai putere decât 990-ul meu, se simte că nu e motorul ăla de 1000 V2. Probabil ăsta e cel mai dureros lucru la tranziția de la 990. Modul de livrare al puterii, sunetul - sunt greu de uitat cât de mișto erau la 990 și le duc lipsa.

- sunt enervante mofturile ei: ba nu pornește din prima, cutia de viteze mai are câte-un neutru pe ici pe colo pe care nu il aștepți, ba câte-o eroare în bord care dispare după vreun restart.
- partea cu tech-pack-ul e cam mizerabilă (deși eu am luat-o cu el activat): R-ul ar fi tare incomplet fără Rally Mode. Fără acces la el, și-ar pierde cel puțin 1 treime din fun.
- parbrizul de touring mi se pare o mizerie. crează turbulențe, am dat cu pieptul în el la mersul în picioare când m-am aplecat mai mult și mai e și urât. Sper să fac în curând rost de cel mic, original.

Am mai mers câte un pic și cu Tenere 700, cu DesertX și foarte puțin cu un Tuareg. Dacă DesertX-ul avea suspensia de pe 890 R, probabil ar fi fost pachetul ideal pentru cine își permite. Pentru entuziaștii de dat mai sportiv pe stradă și pe offroad, nu prea cred că se poate mai bine decât cu un 890 R care merge :D

 

IMG_2200.thumb.jpeg.7ead4f3ff1dbed41193bea9aaae8c023.jpeg  
 

mai sus, tură de un weekend cu de toate: offroad, autostradă (130-150 km/h), naționale, etc. Mers alert 😬

 

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

56 minutes ago, ioio_viola said:

cred ca poti pune si 1290 pe grupul ala. poate mai aduni unu doi membrii :)


din ce am văzut, au deja grupul lor 😁 

 

1 hour ago, Patrick_M said:

No bine. Atunci inca ma bucur de 950 si mai astept sa le traga la semne pe astea cu multi senzori. 

la cum îi faci apologia la 950, cred că poți să mai rămâi la el vreo câțiva ani. Nici eu nu sunt convins că o să mă lase inima să dau 990-ul... Mai vedem până la primăvară.

Mi-am mai adus aminte de niște chestii la 890:

+ faruri mișto. zici că-s în Geneza 1: s-a făcut lumină. (și la 990 am un kit Rade Garage, deci nu e chiar rău.)
+ pot aborda secțiuni tehnice de offroad la viteze sensibil mai mari decât cu 990-ul.

+ foarte mișto că în comparație cu Yamaha, Honda, KTM 690 <2021 ține minte setările chiar dacă oprești motorul. Dezactivezi ABS-ul, TC-ul, etc și știe să rămână acolo. Nu te trezești că începi o urcare și îți taie tot avântul.

- problema cu airboxul: faptul că trebuie să cauți tot felul de soluții aftermarket ca să nu treacă praf de filtrul de aer.
- original, rulmenții de jug sunt pe bile, în loc să fie pe role conice. la 2/2 motociclete verificate cu km puțini, deja trebuiau schimbați. una din ele avea doar 4k km. Noroc că se găsesc aftermarket cu role.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...