vis-a-vis Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Pe lângă 790, Tenere 660 și Tenere 700 sunt prințese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 (editat) Acum 14 ore, xt600 a spus: Stii cum este... sunt situatii in care mai putin inseamna mai mult. Cred ca Yamaha a oferit exact ceea ce trebuie pentru ceea ce se numeste adventure. Sa nu uitam ca ei sunt cei care au inventat clasa asta. KTM ofera ceea ce doreste generatia hi tech si nimic mai mult. Da, si mie mi s-a parut foarete interesanta ideea acelui rezervor, dar ala este si calcaiul lui Ahile al acestei motorete (desi KTM se lauda ca e facut sa #rezist (e) ).. presupunand ca frame-ul, motorul, etc ar fi la un nivel de rezistenta respectiv fiabilitate macar acceptabil. Yamaha a oferit ce trebuie acum 20 de ani! Ultimul Tenere din punctul meu de vedere a fost la fel de dezamagitor ca si T7, in conditiile in care exact ca si T7 a venit dupa o gramada de ani pe piata si a fost mai slab decat ceea ce era atunci, respectiv BMW Dakar. E interesant ca te indoiesti de fiablilitate si rezistenta la KTM, care a fost dezvolatata cu feedback-ul unor piloti de top, ca sa te citez, si care castiga Dakarul de nici nu imi mai aduc aminte cati ani, pe cand Yamaha ........ Uite aici un filmulet, foarte bias, al bulgarului care zice ca T7 nu se compara cu 790 dar lui ii place Yamaha pt ca motive.... Interesant e ca uitandu-se la ea, aparent nu are suspensii reglabile, cum se zvonea. Si la 10k euro cand o aprea probabil ca mai scade pretul si la KTM cu o mie doua [se va muta productia in India sau China] si chiar nu mai vad nici un motiv pt care ai putea sa te gandesti sa cumperi T7. Dar ca sa nu ziceti ca-s hater, imi place foarte tare fairingul + luminile de la Yamaha. Bonus filmulet cu DR Big 1000 : Editat Februarie 24, 2019 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 (editat) La secțiunea supermoto, în topicul "supermoto fiabil" (sau ceva pe acolo), lumea se plânge de lag-ul serios în comunicare al celor de la Dementor. Acum ca am făcut precizarea asta, sa trecem la subiect. Pe husqy-parts.ro (site Dementor/Ktm România) sunt reduceri de 10-15% la f multe modele Ktm și Husqy 2019. "Știrea" este de vineri de la amiaza, când am butonat site-ul respectiv. Atât 790 cât și 790R sunt cu aproape 2000 de euro mai ieftine fata de preturile oficiale, postate pe topic cu câteva pagini în urma. Luați cu sare și piper și mergeți la Dementor sau ceilalți vânzători de Ktm din București și Sibiu și aflați acolo detaliile concrete. De promis, oricine poate promite salate din gradina ursului. Dar dacă 790 se va da cu 10k și un pic, respectiv 790R cu 11k și ceva mărunți, atunci Yamaha T7 va deveni o gluma la 9k plus. Sau poate va lua o porție de realitate și va cobori prețul la adevărată ei valoare. Sa zic 7.5k (dpmdv)? Cam pe acolo. Dacă Suzuki o sa renască Dr Big cum au făcut și cu Katana, cred ca o sa rămână fără pâine presa moto. Ieftin, ieftin Suzuki, dar ideologii lor de serviciu (marketing, Rd, design) se comporta de parca au primit apartamente, creșă și supermarket în incinta fabricii. Editat Februarie 24, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 (editat) @ERU pentru ce face cu motocicleta, cea mai buna solutie pentru bulgar este Tenere 700. In alta ordine de idei, omul a spus ca ii place KTM ca finisaje, ca design, dar a spus ca nu este motocicleta cu care ar vrea sa mearga in jurul lumii. Sunt convins ca stie el de ce. Tocmai, Yamaha a inteles exact ce doreste un motociclist care face pe bune genul asta de turism: motocicleta simpla, robusta, fiabila, usor de servisat si care poate indura multe. Este nerelevant pentru o asemenea bicla, daca are semnale clasice sau led. De altfel, cred ca si dotarile si finisajele celor doua modele vorbesc indirect despre destinatia lor. Nu cred ca ai nevoie de cornering ABS, semnale led, CT, etc, etc cand te dai pe drumul oaselor. De rezervorul ala de plastic, cu atat mai mult. KTM a oferit baietilor cu bani, o motoreta care nu va vedea prea mult praf si noroi prin Siberia, Africa, etc. KTM 790 este o motocicleta premium facuta pentru fun, Tenere 700 este catar de povara, cu care mergi la capatul lumii. Chestia cu Dakarul sta cam asa (parerea mea): KTM si-a asigurat intotdeauna si in toate competitiile de profil, cei mai buni piloti ai momentului. Au fost momente in care au avut chiar doua echipe oficiale, numai sa nu lase la concurenta vreun pilot de top (vezi cazul Despres, Coma). Ori in Dakar, inca pilotul face diferenta si nu motocicleta. Deasemenea, au investit enorm si deplaseaza o logistica impresionanta in fiecare competitie. Cam asa se castiga azi Dakarul: bani multi, piloti, logistica. Plus ca pe grila sunt cam 10 KTM la 1 Yamaha sau Honda, asa incat statistic vorbind, probabilitatea ca sa castige un KTM este cam de 10 la 1. Singura problema cu aceasta Yamaha, ar fi pretul.. pt ca daca iese la 10 k euro... hmmm.. miroase a nesimtire. 8k ar fi un pret rezonabil. Editat Februarie 24, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Ca sa o dau ușor în off-topic: Ma bucur ca la combinații și manevre nu s-a gândit nimeni, având în vedere amploarea, numele, expunerea și banii din spate. Si ca să revin on: Nu sunt economist, nu știu unde sa caut statistici, dar cred ca piața americană pierde serios din retrovizoare Europa. Si îmi este greu sa cred ca americanii o sa moara de dragul T7-ului și o sa dea cu banu-n el ca-n lăutari fiindcă de-abia așteaptă sa meargă sa bage castraveți murați și scrumbie radiata la proțap prin ...ulivar. Palin este la fel de trist ca orice vlogger est european și părerea lui, dpmdv este, asa, ok, hai sa citesc sa vad ce zice și nenea asta. După ce am văzut review urile lui prin Berlin la câteva motoare călărite și de mine mi-am dat seama ca omul fura curent, plan tarifar custom. Nu are nici o taina cand vine vb de analizat motoare și înțeles ceva din ele. Sa spui ca Palin știe ceva despre Ktm este ca și cum ai spune despre mine ca știu ceva despre choppere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 (editat) Acum 19 minute, xt600 a spus: Chestia cu Dakarul sta cam asa (parerea mea): KTM si-a asigurat intotdeauna si in toate competitiile de profil, cei mai buni piloti ai momentului. Au fost momente in care au avut chiar doua echipe oficiale, numai sa nu lase la concurenta vreun pilot de top (vezi cazul Despres, Coma). Ori in Dakar, inca pilotul face diferenta si nu motocicleta. Deasemenea, au investit enorm si deplaseaza o logistica impresionanta in fiecare competitie. Cam asa se castiga azi Dakarul: bani multi, piloti, logistica. Plus ca pe grila sunt cam 10 KTM la 1 Yamaha sau Honda, asa incat statistic vorbind, probabilitatea ca sa castige un KTM este cam de 10 la 1. Poate până acum câțiva ani așa a fost, dar la ultima ediție lucrurile n-au stat chiar așa. Honda a fost acolo și are piloți destul de buni (sau poate că în afară de Toby Price, la KTM nu-s aduși cei mai tari piloți de rally raid), chiar și Yamaha s-a ținut tare. Cred că a fost treabă doar de experiență și strategie. KTM a căștigat cu mult noroc anul ăsta. Însă (chiar dacă nu-s fan KTM și nici nu am să fiu vreodată), pe segmentul off-road KTM are câte o mașinărie de top la toate categoriile. Dintr-o făbricuță a devenit un etalon în lumea off-road. Nici eu nu-s fan electronice. Nici măcar ABS n-am la vreo motocicletă, însă dacă treci peste gadgeturile astea și restul de motocicletă e peste Yamaha cu mult. Călatorii împătimiți care nu o ard nici pe forumuri sau pe feisbuc, preferă în continuare Africa Twin cea veche. Prețul a urcat iar. Asta spune multe despre copăile care apar în ultimul timp pe segmentul travel-adventure... Editat Februarie 24, 2019 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Un DR Big se poate cumpara de aici. E 20k euro complet (mobra + kit) si are 218kg wet reali. Nu stiu de ce, dar sunt mai mult ca sigur ca Suzuki va iesi cu ceva "factory" net inferior (suspenisie, greutate) si cu un pret 14-15k euro. Daca se va intampla asta in curand (momentan sunt doar zvonuri). Preturile pt Tenere 700 vor fi anuntate (pt Europa) cica pe 28 februarie. Oricum, se preconizeaza 9500€ si trebuie mentionat ca la noi in Ro preturile de lista Yamaha au fost mereu mai mari ca in "vest" (fix invers fata de situatia cu Suzuki, care-s mai ieftine la noi). La 8990€ eu cred ca merita, dar daca importatorul nostru vine cu ceva gen 9800-9900€, atunci e exagerat. Cu suspensia nu e inca f clar, furca ar putea sa aiba relajul de compresie sus si rebound-ul jos langa etrieri (cum e la noua AT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 in 2011 tenereul cu abs costa 7700 , deci nu mai visati avioane ca bicilindrul cu furca mai performanta, ar putea costa 8000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Cred ca voi lua 790 R, dupa ce am avut KTM 690 Enduro R si am KTM 1290 SA. Sper ca nu gresesc. Adica, am comandat 790 R, desi nu mi-e clar cum se va impaca in harem. Acum am, in ordinea intrarii: KTM 1290 SA, Honda 250 CRF Rally si BMW 100 GS. Ar trebui sa plece KTM 1290 SA - o super-motocicleta, pentru baieti (mult) mai iuti ca mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Acum 23 ore, GAMO a spus: Cred ca voi lua 790 R, dupa ce am avut KTM 690 Enduro R si am KTM 1290 SA. Sper ca nu gresesc. Adica, am comandat 790 R, desi nu mi-e clar cum se va impaca in harem. Acum am, in ordinea intrarii: KTM 1290 SA, Honda 250 CRF Rally si BMW 100 GS. Ar trebui sa plece KTM 1290 SA - o super-motocicleta, pentru baieti (mult) mai iuti ca mine. Saua R ului are inaltimea care iti convine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 (editat) Acum 6 minute, yuk a spus: Saua R ului are inaltimea care iti convine? Pai, nu e chiar din vis, dar este mai mica decat la 690, deci mai bine... La 690 Enduro R 2011, cum am avut, a fost primul motiv de divort. La Honda CRF Rally este de 895mm, iar la KTM 790 Adventure R este de 880 mm. Ma gandesc ca merge... Traim si vedem. De vreo doua-trei saptamani, am inceput sa ma uit din nou dupa 690, pe internet... Am mai zis: saua extrem de inalta (doar pentru cei alesi), suspensia din caramizi, lipsa ABS (nu mai zic de controlul tractiunii), motorul extrem de agresiv si lipsa confortului in sa si la ghidon - motive de mare frustrare, pe vremea 690 model 2011... Citesc povesti cu Fat-Frumos, acum, despre 690. Cred insa ca KTM tine motocicleta asta "de proasta" tocmai ca sa nu dea, ca vaca, peste 790, cu care vor face un sac de bani, vreo 2 ani. Dupa ce se umple lumea de 790, vor face din 690 un motor de adventure, ceea ce si trebuie. Sa ai "de toate" in 150 kg - de vis! Editat Februarie 25, 2019 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Acum 7 ore, GAMO a spus: Pai, nu e chiar din vis, dar este mai mica decat la 690, deci mai bine... La 690 Enduro R 2011, cum am avut, a fost primul motiv de divort. La Honda CRF Rally este de 895mm, iar la KTM 790 Adventure R este de 880 mm. Ma gandesc ca merge... Traim si vedem. De vreo doua-trei saptamani, am inceput sa ma uit din nou dupa 690, pe internet... Am mai zis: saua extrem de inalta (doar pentru cei alesi), suspensia din caramizi, lipsa ABS (nu mai zic de controlul tractiunii), motorul extrem de agresiv si lipsa confortului in sa si la ghidon - motive de mare frustrare, pe vremea 690 model 2011... Citesc povesti cu Fat-Frumos, acum, despre 690. Cred insa ca KTM tine motocicleta asta "de proasta" tocmai ca sa nu dea, ca vaca, peste 790, cu care vor face un sac de bani, vreo 2 ani. Dupa ce se umple lumea de 790, vor face din 690 un motor de adventure, ceea ce si trebuie. Sa ai "de toate" in 150 kg - de vis! Din pacate saua superinalta trebuie facuta moale, deci mai inalta. Intrebam de ce vrei neaparat 790R si nu 790 simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Un test-ride "mut" (fara comentarii :))). Pe la jumatea video-ului sunt si niste cadre din lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 La 26.02.2019 la 6:06, yuk a spus: Din pacate saua superinalta trebuie facuta moale, deci mai inalta. Intrebam de ce vrei neaparat 790R si nu 790 simplu? Pai, suspensia de la 790 R este mult mai dotata. Conteaza, pentru drumurile variate, cel putin pe hartie. Nu mi-e clar daca, pe R, sunt cauciucuri tubeless ori au camere. Urasc camerele, la gandul ca trebuie sa fac pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 La 24.02.2019 la 13:32, xt600 a spus: @ERU pentru ce face cu motocicleta, cea mai buna solutie pentru bulgar este Tenere 700. In alta ordine de idei, omul a spus ca ii place KTM ca finisaje, ca design, dar a spus ca nu este motocicleta cu care ar vrea sa mearga in jurul lumii. Sunt convins ca stie el de ce. Tocmai, Yamaha a inteles exact ce doreste un motociclist care face pe bune genul asta de turism: motocicleta simpla, robusta, fiabila, usor de servisat si care poate indura multe. Este nerelevant pentru o asemenea bicla, daca are semnale clasice sau led. De altfel, cred ca si dotarile si finisajele celor doua modele vorbesc indirect despre destinatia lor. Nu cred ca ai nevoie de cornering ABS, semnale led, CT, etc, etc cand te dai pe drumul oaselor. De rezervorul ala de plastic, cu atat mai mult. KTM a oferit baietilor cu bani, o motoreta care nu va vedea prea mult praf si noroi prin Siberia, Africa, etc. KTM 790 este o motocicleta premium facuta pentru fun, Tenere 700 este catar de povara, cu care mergi la capatul lumii. Chestia cu Dakarul sta cam asa (parerea mea): KTM si-a asigurat intotdeauna si in toate competitiile de profil, cei mai buni piloti ai momentului. Au fost momente in care au avut chiar doua echipe oficiale, numai sa nu lase la concurenta vreun pilot de top (vezi cazul Despres, Coma). Ori in Dakar, inca pilotul face diferenta si nu motocicleta. Deasemenea, au investit enorm si deplaseaza o logistica impresionanta in fiecare competitie. Cam asa se castiga azi Dakarul: bani multi, piloti, logistica. Plus ca pe grila sunt cam 10 KTM la 1 Yamaha sau Honda, asa incat statistic vorbind, probabilitatea ca sa castige un KTM este cam de 10 la 1. Singura problema cu aceasta Yamaha, ar fi pretul.. pt ca daca iese la 10 k euro... hmmm.. miroase a nesimtire. 8k ar fi un pret rezonabil. Bulgarul este in cel mai buncaz tripat in ultima vreme, asta ca sa nu folosesc cuvinte ca dublu standard, "biased" sau mai dur payroll, asa ca sa-l lasam in delirul lui. Eu nu mai sunt convis de nimic din ceea ce spune bulgarul asa ca ca ceea ce stie el e irelevant. Yamaha nu a inteles, pur si simplu nu e in stare sa construiasca o mobra la standardele KTM [sau zilei de azi], asa ca s-au reprofilat si s-au gandit sa ocupe o nisa de pret, dar ghici ce, pt o mobra asa de "outdated" este FOARTE SCUMPA. Stiu ca sunt unii puristi carere acu 10 ani ziceau ca daca ABS-ul devine obligatoriu va fi sfarsitul motociclismului, apocalipsa etc, acum s-au reprofilat pe hatereala cu cornerig ABS si TC, parerea mea e ca nu sunt puristi ci retrograzi. La subiect desi tind sa cred ca nu am nevoie de respectivele chestii dupa 12 ore in sa in afara asfaltului ai nevoie de orice ajutor, iti spun asta din experienta proprie, iar din experienta altora iti spun ca nici 790 si nici T7 nu au ce cauta pe drumul oaselor. Rezervorul ala de plastic e genial. In primul rand pt ca e de plastic si rezervoarele nu ar mai trebui sa se faca din metal de acum 20 de ani, in al doilea rand pt ca e un semn de evolutie in designul motoretelor, evolutie care lipseste cu desavarsire la yamaha. Despre Dakar, cum necum KTM e tata lor iar Yamaha si Honda fac doar figuratie pe acolo. Despre pret e 10k si nesimtirea e cu reducerea de 400 pt cumparat online o mobra pe care nu s-a dat nimeni independent. La 24.02.2019 la 13:45, vis-a-vis a spus: Călatorii împătimiți care nu o ard nici pe forumuri sau pe feisbuc, preferă în continuare Africa Twin cea veche. Prețul a urcat iar. Asta spune multe despre copăile care apar în ultimul timp pe segmentul travel-adventure... Lasati-le sa se odihneasca in pace. Sa nu mai comparam motoretele alea, care au fost bune la vremea lor cu ceea ce se dezvolta azi. Adica mna pe langa AT veche pana si T7 e o motocicleta evoluata ,de fapt doar asa as putea sa vad evolutia T7, in raport cu AT veche si cu ST veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 La 03.03.2019 la 9:58, ERU a spus: Bulgarul este in cel mai buncaz tripat in ultima vreme, asta ca sa nu folosesc cuvinte ca dublu standard, "biased" sau mai dur payroll, asa ca sa-l lasam in delirul lui. Eu nu mai sunt convis de nimic din ceea ce spune bulgarul asa ca ca ceea ce stie el e irelevant. Yamaha nu a inteles, pur si simplu nu e in stare sa construiasca o mobra la standardele KTM... .... acum s-au reprofilat pe hatereala cu cornerig ABS si TC, parerea mea e ca nu sunt puristi ci retrograzi. .... iar din experienta altora iti spun ca nici 790 si nici T7 nu au ce cauta pe drumul oaselor. Rezervorul ala de plastic e genial. Eh... daca se arata incantat de 790 nu mai era "biased", "payroll" etc. Atunci era credibil. Omul a explicat foarte clar ce asteptari are de la o moto si de ce 790 nu corespunde. Asta ii face afirmatiile irelevante? Nu! Yamaha stie foarte bine sa construiasca o moto si mai ales cui i se adreseaza. Si KTM stie, insa potentialii cumparatori au profil diferit. Sper sa nu ajunga vreodata un brand japonez sa faca motociclete la standarde KTM, care in multe privinte sunt.. sa zicem.. nesatisfacatoare. In momentul de fata, mai degraba pun banii pe o motocicleta construita si cu motorizare made in China, la un pret corect (nota bene!), decat pe KTM. Unii nu pot sa inteleaga ca mai sunt oameni carora chiar le place sa controleze ei motocicleta, nu ea pe ei. Astia insa sunt retrograzi... Si cam cum ar trebui sa fie o motocicleta cu care sa se poata face drumul oaselor? Rezervorul ala ii anuleaza orice pretentie de "adventure". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Acum 5 ore, xt600 a spus: Eh... daca se arata incantat de 790 nu mai era "biased", "payroll" etc. Atunci era credibil. Omul a explicat foarte clar ce asteptari are de la o moto si de ce 790 nu corespunde. Asta ii face afirmatiile irelevante? Mie nu mi s-a parut nimic clar din ce a balmajit acolo cu privire la partile negative de la KTM. Cat despre parerile lui, atata vreme cat sustii anumite pareri si dupa aia te rasucesti brusc pt ca proucatorul tau preferat, are alte idei, nu ai cum sa fii credibil. I-am urmarit o vreme filmele si sustinea ca motocicleta de adv trebuie sa fie usoara, desi el calarea una grea si lenesa, dar mna acu, macar parea ca a inteles cum sta treaba, la respectiva expo a trecut cu virgula peste motociletele usoare, la fel si peste cea cu adevarat inovatoare si facea apologia unei trotinete prafuita de noua. Grea, cu rezervor mic , cu suspensie slaba, cu finisaje proaste [sa ne aducem aminte de surubul inacceptabil pt BMW 310 GS, care insa la T7 poate fi trecut cu vederea, asta numesc eu dublustandard] sa nu mai vorbim ca e scumpa pt cat de slaba e. Acum 5 ore, xt600 a spus: Nu! Yamaha stie foarte bine sa construiasca o moto si mai ales cui i se adreseaza. Si KTM stie, insa potentialii cumparatori au profil diferit. Sper sa nu ajunga vreodata un brand japonez sa faca motociclete la standarde KTM, care in multe privinte sunt.. sa zicem.. nesatisfacatoare. In momentul de fata, mai degraba pun banii pe o motocicleta construita si cu motorizare made in China, la un pret corect (nota bene!), decat pe KTM. Am impresia ca o iei pe urmele bulgarului, poate ti se trage de la brand. Ii stiam mai fanatici pe posesorii de KTM dar se pare ca in ultima vreme fanatismul s-a mutat la Yamaha. Din punctul meu de vedere exista motocilete reusite is motociclete mai putin reusite, sa le clasifici dupa brand e un pic dubios, dar daca insisti as putea sa-ti spun ca japonezii sunt la coada clasamentului de multa vreme, iar daca vorbim de segmentul enduro touring cam dintotdeauna. Europenii au fost intodeauna in fata cu idei inovatoare, japonezii au copiat si ca sa fiu total sincer au si perfectionat pe alocuri, stiu ca o sa inflameze juma' de forum ca am putu sa ma leg de zeii lor mancatori de orez dar ghici ce, nu-mi pasa. Acum 5 ore, xt600 a spus: Unii nu pot sa inteleaga ca mai sunt oameni carora chiar le place sa controleze ei motocicleta, nu ea pe ei. Astia insa sunt retrograzi... Exact, ai perfecta dreptate, cand intra ABS-ul in functiune, daca nu l-ai fi avut erai deja pe jos, deci nu e ca si cum controleaza altcineva motoreta, este o plasa de siguranta pt momentul cand nu mai controlezi tu motocicleta. Acum 5 ore, xt600 a spus: Si cam cum ar trebui sa fie o motocicleta cu care sa se poata face drumul oaselor? 1 USOARA 2 USOARA 3 USOARA 4 suspensii bune 5 centru de greutate jos 6 rezervor generos exact cum nu este T7 Acum 5 ore, xt600 a spus: Rezervorul ala ii anuleaza orice pretentie de "adventure". Rezervorul ala este dovada vie ca europenii inoveaza, iar japonezii copiaza, vom vedea probabil asa ceva la T8 daca nu laT9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Martie 5, 2019 Share Postat Martie 5, 2019 Primul review oficial cu varianta "basic" (are si subtitrare). Or sa incarce peste cateva zile si testul cu 790R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 La 04.03.2019 la 19:39, ERU a spus: Am impresia ca o iei pe urmele bulgarului, poate ti se trage de la brand. Din punctul meu de vedere exista motocilete reusite is motociclete mai putin reusite, sa le clasifici dupa brand e un pic dubios 1 USOARA 2 USOARA 3 USOARA 4 suspensii bune 5 centru de greutate jos 6 rezervor generos Nu sunt genul care sa am nevoie de formatori de opinie. Asa este, doar ca exista branduri care fac motociclete facute sa dureze si sa te duca oriunde. Nu este cazul KTM si a brandurilor europene, in general.. astea compenseaza prin gadgeturi. 1-3 USOARA... Usoara este o formulare relativa. Ceea ce tie ti se pare grea, mie poate sa mi se para usoara. Sau invers. 4 suspensii bune. De acord. Si asa adauga eu, simple, cu servisare facila. 5. centru de greutate jos. Privesti lucrurile simplist. Nu este suficient sa ai un centru de greutate jos, ci si cum distribui masele. Aici apare notiunea aia de "centroid triangle". Asa ca poti sa ai dumneata un centru de greutate jos, dar daca acel triungi centroid nu este optim, vei avea o tinuta de drum si un handling de tot rahatul. 6. rezervor generos. De acord. Aici Yamaha a cam zbarcit-o, insa poate mizeaza pe faptul ca au un motor economic. Sau cineva va scoate un rezervor aftermarket mai generos. Pana la urma, trebuie sa traiasca si firmele astea pe langa gigantii din industria moto. As mai adauga si confortul. Aici nu se califica nici Tenere nici 790. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 Acum 30 minute, xt600 a spus: Nu sunt genul care sa am nevoie de formatori de opinie. Asa este, doar ca exista branduri care fac motociclete facute sa dureze si sa te duca oriunde. Nu este cazul KTM si a brandurilor europene, in general.. astea compenseaza prin gadgeturi. As putea sa te contrazic din proprie experienta. Cat despre parerea ta cu privire la gadgeturi, am impresia ca nu ai avut niciodata o mobra care sa aiba macar ABS, astfel incat pari ca-ti dai cu parerea din povesti. Acum 30 minute, xt600 a spus: 1-3 USOARA... Usoara este o formulare relativa. Ceea ce tie ti se pare grea, mie poate sa mi se para usoara. Sau invers. Max 160 kg fara combustibil, 150 e mai bine. Acum 30 minute, xt600 a spus: 4 suspensii bune. De acord. Si asa adauga eu, simple, cu servisare facila. Cand ti-ai servisat ultima data suspensiile la motocicleta pe care o detii ? Sau mai bine la cati km faci service la suspensii ? Acum 30 minute, xt600 a spus: 5. centru de greutate jos. Privesti lucrurile simplist. Nu este suficient sa ai un centru de greutate jos, ci si cum distribui masele. Aici apare notiunea aia de "centroid triangle". Asa ca poti sa ai dumneata un centru de greutate jos, dar daca acel triungi centroid nu este optim, vei avea o tinuta de drum si un handling de tot rahatul. Simplist vorbind cand ridici mobra de jos [sau opresti intr-o pozitie imposibila ] nu conteaza nic iun triunghi si nici frazele de marketing de genul " datorita ..... se simte mult mai usoara" Acum 30 minute, xt600 a spus: 6. rezervor generos. De acord. Aici Yamaha a cam zbarcit-o, insa poate mizeaza pe faptul ca au un motor economic. Sau cineva va scoate un rezervor aftermarket mai generos. Pana la urma, trebuie sa traiasca si firmele astea pe langa gigantii din industria moto. Yamaha a zbarcito peste tot ,nu doar aici, si in plus raiderii care s-au dat cu KTM spun ca are un super consum. Acum 30 minute, xt600 a spus: As mai adauga si confortul. Aici nu se califica nici Tenere nici 790. Ce intelgi prin confort? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 (editat) Din ce ma documentez pe net eu unul nu sunt convins ca am găsit răspunsul corect la o întrebare. Poate ma ajutați voi. Din punctul meu de vedere a devenit cam evident ca 790 este prea subnutrita pentru 2 și bagaje și prea grea pentru enduro turismul ce îl practic eu. II mai rămâne doar nisa "rider singur cu bagaje", adventure. Adică asa, gen, Mongolia, pe uscat, vara. Pentru ce mi-aș cumpăra 790 pentru adventure solo când as putea lua 1090 (adică un 990 impecabil) și clar este bonus ca poți lua liniștit și un pasager cu tine. Pentru electronica la zi și rezervorul/centrul f jos. Diferența dr greutate este, hmm, nu neapărat ff relevanta la o mobra cu care faci adventure. Merita @ERU Editul.... : Întrebările sunt: - pentru ce mi-aș lua 790 dacă tot exista 1090 care poate duce lejer și pasager și bagaje? - este 790 un motor pentru adventurieri solo? Eu nu îl vad cu 2 și bagaje. - este mai bun decât 1090 fiindcă merge și pe sosea (chiar dacă nu asa de vanos), precum și pe off (aici mai ușor, ce-i drept, dar având în vedere ca sunt amândouă mobre adventure, cam despre ce vb? Da, electronica ce o are peste 1090 este evidenta. Eu tot încerc sa înțeleg care este publicul țintă al motorului acesta și la ce o sa îl folosească cu adevarat. Cine sunt oamenii aceia care vor striga isterizati precum Mircea Badea "Da, asta e!" Banii jos, ia-mi-i, dă-mi R-ul. A rondul de mai sus nu a fost chip sa îl șterg de pe telefon. Întrebarea nu ii este adresata lui Eru. Este o postare generica, nu direcționata. Adică, eu cred ca aventurierii de Europa se pot descurca onorabil și cu motoare mai grele/confortabile/stabile pe sosea și care duc și pasageri. Iar cei care o iau spre Est (dau cuvântul celor care au fost) - o considerați un motor super ok la 209 kg? Sau mai ok decât 690/alte monocilindre? Editat Martie 6, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 (editat) Acum 12 ore, ERU a spus: As putea sa te contrazic din proprie experienta. Cat despre parerea ta cu privire la gadgeturi, am impresia ca nu ai avut niciodata o mobra care sa aiba macar ABS, astfel incat pari ca-ti dai cu parerea din povesti. Max 160 kg fara combustibil, 150 e mai bine. Cand ti-ai servisat ultima data suspensiile la motocicleta pe care o detii ? Sau mai bine la cati km faci service la suspensii ? Simplist vorbind cand ridici mobra de jos [sau opresti intr-o pozitie imposibila ] nu conteaza nic iun triunghi si nici frazele de marketing de genul " datorita ..... se simte mult mai usoara" Yamaha a zbarcito peste tot ,nu doar aici, si in plus raiderii care s-au dat cu KTM spun ca are un super consum. Ce intelgi prin confort? poate ca 790 este fix pentru aia cu bani (ca tine) si tenereul pentru parliti (ca mine)care nu au vazut abs neam din neamu' lor si nici nu vor sa vada pt ca nici nu au murit din cauza lipsei lui... sau din cauza alte smenuri de transmitere a tractiunii la roata Editat Martie 6, 2019 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Acum 22 ore, xt600 a spus: Asa este, doar ca exista branduri care fac motociclete facute sa dureze si sa te duca oriunde. Nu este cazul KTM si a brandurilor europene, in general.. astea compenseaza prin gadgeturi. decat rad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Eu cred ca cei de la KTM au facut o treaba destul de buna cu 790. Si cu siguranta vor vinde mai mult decat Yamaha, strict doar prin prisma faptului ca au reusit sa acopere o gama mult mai larga de potentiali cumparatori. Tenere 700 mi se pare un produs mult prea nisat, gandit strict pentru adventure. Realitatea este insa ca multi dintre cei care dau din gura din scaun nu vor face niciodata adventure adevarat, ci tot touring. Doar ca, orgoliul si un pic de calcul economic just ii face sa mearga pe o mobra cu destule capabilitati off pentru ca "mai bine le ai si nu le folosesti decat viceversa". Dupa parerea mea majoritatea electronicii de pe KTM a fost gandita tocmai pentru a imprima un comportament stradal bun unei mobre cu roti de 21 / 18, pe care fizica o cam dezavantajeaza la capitolul asta. Calculul este extrem de bine facut in opinia mea pentru ca majoritatea celor care vor proba mobra o vor face pe strada pentru ca nu au niste skilluri de offroad suficient de dezvoltate incat sa-si permita sa iasa pe coclauri cu o mobra noua de 13.000 euro (plus ca din cate stiu CASCO nu se aplica la off). Din acest punct de vedere cred ca 790 simplu e o mobra mai buna decat 790 R, adica e un compromis mai acceptabil si mai usor de inghitit de majoritatea riderilor. 830 inaltime e suficient de jos inclusiv pentru multe doamne. Yamaha din acest punct de vedere isi cam limiteaza destul de mult potentiala baza de utilizatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.