Sari la conținut

Postări Recomandate

La 21.06.2019 la 16:52, ERU a spus:

 

 

Sunt doar 500 de bucati, dar in alta ordine de idei am impresia ca te mananca un pic ....

O, da. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 01.06.2019 la 19:42, xt600 a spus:

Incepe bine. Motocicleta noua, insa nu ii merge indicatorul de benzina.. 

Apoi ne si lamureste de ce nu merge: " The fuel Indicator wasn’t working because the software wasn’t updated, the two bolts holding the tank protectors were missing and the front wheel wasn’t aligned. " 

Un topic pe care il voi urmari cu atentie..

 

nah de aici... motoreta noua adv.... 😁... viitorul suna bine doar daca faci update.. :))))...sa vezi ce frumos or sa faca update pe la yurte... 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

Ca sa sintetizez - Dpmdv, cel mai bun motor adventure in clasa medie multicilindru cu care m-am dat pana acum. 

AT si Strom 1000 nu stiu daca se pun la clasa medie. 

Daca prind cumva un Tenere 700 sau un Guzzi, dau de veste. 

 

Dat cu ea o zi intreaga. Blocata pe Street, fara posibilitate de schimbat riding modes-urile.

Adormi la 130, nu explodeaza la 150 croaziera si mai avea destula vlaga la 170.

 

Super confortabila, fara dureri de spate dupa vrea 400 de km exclusiv sosea.

Pe ploaie torentiala, salvat de 2 ori in situatii extreme. Una din ele ar fi fost spitalizare garantata pe un motor non-Abs. 

Un 990 adus la zi. 

 

In clasa ei peste Triumph 800 (un motor de strada superb, caruia ii place birjareala in ture, dar care are scarite prea joase si care nu are frana de motor si electronica anti accidente a KTM) si F 850 GS (un motor pentru incepatori, utilizatoare a celorlalte toalete sau hipioti care o sa traiasca vesnic). Cu Triumph m-am dat la fel, o zi. Iar cu 850 Gs Adv o ora. 

 

Nu dati banii pe prostii, luati 790 R la copii!

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.08.2019 la 22:12, _Raul_ a spus:

luati 790 R la copii!


Deci cu 790 R te-ai dat pana la urma ? Sau 790 S ?

 

Cum ti s-a parut ca inaltime ? Si ma refer nu doar inaltimea la sa, ci la suspensiile mai lungi fata de non-R. Nu are dive mare pe franare ? Protectia la vant (R-ul are acel parbriz minuscul) ? Manevre la viteza mica (se simte low cog fata de Tiger 800 de exemplu) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Pfff... nasol; da plm o sa treaca si asta precum ciuma, malaria, rubeola, Ion Ilies.... a, de asta nu am scapat :(
Ce ai R / S / Rally ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sunt doua firme care aduc produse de la vanasche, una in DE si cealalta din NL, nu gasesc siturile la prima cautare, trebuie sapat dupa ele.
Eu tot cu ram-ul pe ghidon merg, nu prea ma grabesc sa schimb pozita telefonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt cateva variante chiar foarte bune pt suportul de GPS/telefon, dedicate pentru locatia construita special de KTM..

https://www.rally-motor.nl/epages/83531796.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/83531796/Products/VANASCHE003 - asta ar fi cel de la VANASCHE , cost in plus doar transport

https://www.motopumps.com/shop/ktm-790-adventure-s-amp-r-tilting-gps-mount-by-motopumps - asta este varinata pe care mi-am luat-o eu, in baza review-urilor de pe forumul advrider.com , produsul este superb, foarte bine construit, compatibil cu absolut orice sistem de GPS sau suport de telefon... ce mi-a placut mie a fost faptul ca este reglabil, se poate schimba pozitia in functie de cum doresti, ideal atunci cand mergi in picioare. Pentru acesta, ai costuri de transport si Vama/TVA, odata ce ajunge produsul la Posta Romana... Se poate discuta si cu producatorul sa emita o factura cu valoare mai mica... :) 

 

Tocmai ce i-am scos catalizatorul, inlocuit cu o teava de la DominatoR, din Polonia... Sunetul este incredibil mai misto acum :) , as zice ca poate deranja doar la viteze mari, constante de peste 140 Km/h, cand se ajunge dupa 6-7k turatii, dar cu o pereche de dopuri de ureche se poate rezolva acest aspect... in rest doar un zambet imens pe fata de fiecare data cand accelerezi , sa nu mai vorbesc despre acel "pop" pe care il face cand schimbi cu quickshifter-ul..demential.

Mai sunt multe variante de DECAT, am observat ca foarte multi merg pe varianta de la Arrow, dar este semnificativ mai scumpa si eu am preferat Dominator-ul.

Momentan sunt multumit asa, nu am de gand sa ii schimb finala in viitorul apropiat, dar daca as face-o la un moment dat as merge pe SC PROJECT Rally Raid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant cel de la motopumps,  au livrat direct, in cat timp?

Pana una alta mi-am comandat un RAM 

 

Mie tot a cutie cu șuruburi îmi suna, dar măcar acum se aude mai tare evacuarea decar motorul :)

Tot la SC Project ma gândeam si eu dar la asta https://shop.sc-project.com/en-GB/3711_SCP-KTM15-91-SC1-R-Muffler.htm

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...