Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sunt doua firme care aduc produse de la vanasche, una in DE si cealalta din NL, nu gasesc siturile la prima cautare, trebuie sapat dupa ele.
Eu tot cu ram-ul pe ghidon merg, nu prea ma grabesc sa schimb pozita telefonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt cateva variante chiar foarte bune pt suportul de GPS/telefon, dedicate pentru locatia construita special de KTM..

https://www.rally-motor.nl/epages/83531796.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/83531796/Products/VANASCHE003 - asta ar fi cel de la VANASCHE , cost in plus doar transport

https://www.motopumps.com/shop/ktm-790-adventure-s-amp-r-tilting-gps-mount-by-motopumps - asta este varinata pe care mi-am luat-o eu, in baza review-urilor de pe forumul advrider.com , produsul este superb, foarte bine construit, compatibil cu absolut orice sistem de GPS sau suport de telefon... ce mi-a placut mie a fost faptul ca este reglabil, se poate schimba pozitia in functie de cum doresti, ideal atunci cand mergi in picioare. Pentru acesta, ai costuri de transport si Vama/TVA, odata ce ajunge produsul la Posta Romana... Se poate discuta si cu producatorul sa emita o factura cu valoare mai mica... :) 

 

Tocmai ce i-am scos catalizatorul, inlocuit cu o teava de la DominatoR, din Polonia... Sunetul este incredibil mai misto acum :) , as zice ca poate deranja doar la viteze mari, constante de peste 140 Km/h, cand se ajunge dupa 6-7k turatii, dar cu o pereche de dopuri de ureche se poate rezolva acest aspect... in rest doar un zambet imens pe fata de fiecare data cand accelerezi , sa nu mai vorbesc despre acel "pop" pe care il face cand schimbi cu quickshifter-ul..demential.

Mai sunt multe variante de DECAT, am observat ca foarte multi merg pe varianta de la Arrow, dar este semnificativ mai scumpa si eu am preferat Dominator-ul.

Momentan sunt multumit asa, nu am de gand sa ii schimb finala in viitorul apropiat, dar daca as face-o la un moment dat as merge pe SC PROJECT Rally Raid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant cel de la motopumps,  au livrat direct, in cat timp?

Pana una alta mi-am comandat un RAM 

 

Mie tot a cutie cu șuruburi îmi suna, dar măcar acum se aude mai tare evacuarea decar motorul :)

Tot la SC Project ma gândeam si eu dar la asta https://shop.sc-project.com/en-GB/3711_SCP-KTM15-91-SC1-R-Muffler.htm

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, peu a spus:

Interesant cel de la motopumps,  au livrat direct, in cat timp?

Pana una alta mi-am comandat un RAM 

 

Mie tot a cutie cu șuruburi îmi suna, dar măcar acum se aude mai tare evacuarea decar motorul :)

Tot la SC Project ma gândeam si eu dar la asta https://shop.sc-project.com/en-GB/3711_SCP-KTM15-91-SC1-R-Muffler.htm

 

 

A venit cu UPS-ul pana in Bucuresti la Posta Romana, de unde l-am preluat eu.

11 zile calendaristice a durat din mom in care a plecat din US pana a ajuns la mine.

Transportul a for $30, este inclus in factura atunci cand iti calculeaza la Vama taxele si TVA-ul, taxele vamale nu sunt mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

A apărut si prima surpriza in stilul KTM

A fost necesara înlocuirea bordului, iar acum nu mai poate fi activat Quickshifterul 

KTM l-a oprit din nu știu ce motive, iar acum eu, cu opțiunea cumpărata nu pot beneficia de el deși l-am avut pana sa schimb bordul.

 

Dementor da din umeri ca nu are ce face,  iar eu rămân cu varianta sa-mi rezolv problema la ANPC

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e buba de a trebuit sa schimb ecranu/bordul ?

Nu stiu ce face anpc-ul [cu adevarat nu in teorie], sapa tu pe net si vezi ce gasesti legat de subiect.
Tine legatura cu dementor, trebuie sa iti vina cu solutia, scrie la ktm acasa vezi ce iti zic. 

Daca bagi palma in fund "si nu am ce sa fac" nu o sa iti gaseasca nimeni rezolvare [desi stiu ce gandestii, ca client, ca bun, ca servicii]
Este clar treaba de soft in cazul asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, peu a spus:

A apărut si prima surpriza in stilul KTM

A fost necesara înlocuirea bordului, iar acum nu mai poate fi activat Quickshifterul 

KTM l-a oprit din nu știu ce motive, iar acum eu, cu opțiunea cumpărata nu pot beneficia de el deși l-am avut pana sa schimb bordul.

 

Dementor da din umeri ca nu are ce face,  iar eu rămân cu varianta sa-mi rezolv problema la ANPC

 

 

 

 

 

 

 

Ai avut probleme cu aburirea display-ului ? Am inteles ca asta ar fi o problema comuna, se abureste ecranul TFT pe la colturi.

 

Din ce am tot citi pe alte forumuri , la modelul 2019 QS-ul este activ, il poti folosi chiar daca nu este activata acea otiune in calculator. Singurul lucru pe care il face in plus activarea optiunii de catre KTM este de ati oferi posibilitatea sa dezactivezi QS-ul, pur si simplu apare in meniu optinea de a dezactiva...

Ai incercat sa il folosesti si nu functioneaza ?

Nu esti sigurul in aceasta situatie, in US, am citit pe forum ca de vreo luna la toate modelele vandute nu se mai activeaza optiunea de QS+, multi se plang ca l-au platit dar dealer-ul le spune ca nu il poate activa pt ca nu au acordul KTM. Modelele 2019 au venit cu QS-ul functional, chiar daca nu era nimic activat de dealer, posibil ca, KTM sa vrea sa isi repare "greseala" astfel incat sa nu poti folosi QS-ul doar daca platesti pt activare.

Pe forumul advrider sunt topicuri foarte multe dedicate 790-ului, nu stiu daca pot lasa link aici, dar e simplu de gasit forumul pe goagle.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, JCDenton a spus:

790 unde e făcut? Tot în India ca 390?

Motoru si motocicleta in Austria

Acum 9 ore, UNAS_M a spus:

se abureste ecranul TFT

Avand in vedere ca bani si ca produs in ue clar nu trebuia oamenii sa aibe parte de colturi aburie, pana la urma cobteaza fix 0 atata timp cat merge

Acum 9 ore, UNAS_M a spus:

modelul 2019 QS-ul este activ

Al meu s din sfarsit de 2019, qs din fabrica doar de dat in sus

------------------------------------

Ca la orice alta productie, sunt foarte curios sa vad cum se fac lucrurile si se iau decizii.

 

Cum, de ce, cu cine, pe responsabilitatea cui, folosesc de atatia ani ecrane care permit sa ia condens si altele.

 

Nu doar de cei de la 

Kronreif Trunkenpolz Mattighofen

si altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost problema clasica de aburire, pur si simplu s-a inegrit si nu a mai afisat nimic. 

 

Modelul este 2020, QS-ul era activat din soft, cum trebuia sa fie, dupa schimbarea bordului nu mai pote fi activat/cumparat fix situatia din US. 

De functional functioneaza la upshift dar nu la downshift. 

 

Dementor imi spune ca momentan nu are solutie si asteapta un update de la fabrica. 

 

Pot apela la Anpc sa-i oblige pe Dementor  sa-mi aduca produsul la conformitate daca nu sa-mi returneze banii inapoi, doar ca in final as ajunge sa-mi cumpar aceeasi motocicleta. 😔

 

Asa ca nu am decat sa astept sa-si rezolve ktm problemele, 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un document de prin Aprilie, inteleg ca la cei din US, au inceput sa incarce noi soft-uri, este posibil sa vina si pe la Dementor intr-o luna..doua.. :)

67E4EAC6-26E9-4EC2-ADAF-E17CD569EC6B.thumb.jpeg.f125d33376efa2f6dfbb09dda6a70ed0.jpeg

 

Am sunat si eu la Dementor acum o luna sa intreb daca ma pot duce cu utilajul in service pentru recall-ul la cablul de frana de pe rana de pe spate, exista comunicare oficiala KTM, poti verifica si pe site-ullor ca este un recall la toate modele 2019 de 790 Adventre S/R  , cei de la Dementor mi-au spus ca ei nu au auzit de asa ceva, i-am rugat daca poate sa verifice dupa VIN, m-au intrebat daca am luat moto de la ei, le-am spus ca nu, cica a verificat si nu exista nici un recall pentru VIN-ul meu, o minciuna de altfel , atat timp cat pe site-ul KTM imi spune sa merg intr-un service deorece exista recall pe VIN... Iar moto are garantie internationala, ce conteaza ca am achizitionata din alta tara, dar da asa este la noi, in Romania... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de rcall-ul respectiv, insa la mine a venit cu varianta noua, nu e nevoie sa schimb ceva. 

 

De curizoitate, mai este in tara alt service official in afara de, dementor? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa cu ecranu.. acuma ca nu o sa ai o vreme qs+ plm, viata nu e corecta.

 

Da-i blana pe camp si paduri ca de aia e r-ul.

Au sa scoata si softuri up to date si gata.

 

Reprezentanta nu face in cazu asta decat sa astepte dupa firma mama.

 

Nasol in cazul colegului la care s-au tras pe poponeata cu recall.

Dar nu ma mira.. nu de ma mai mira prea multe.

In 2019 ktm vinde 235.000 moto (fara husky care sunt ceva de genu 45.000) in romania vinde 220 bucati... iti dai seama ca sunt inexistenti pe harta... poate chiar mai rau, mai mult le dau bataie de cap.

 

Scoti coarne cand esti o piata care haleste motoare din magazin, atuncea cand comportamentul majoritatii este de a lua cbr f4, hornet si intruder.. aia de cumpara nou, devind doar subiect de curiozitate.

 

Daca nu se vand motoare noi nu o sa fie neam reprezentatnte cu motoare pe stoc, cu game complete la test, cu mecanici instruiti si motivati financiar, nu au cum sa vina cu oferte si altele.

 

Noi latram si benzina isi revine la pretul initial, caci doar distractia s-a cam incheiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nu ma opreste problema asta de soft din plimbat mobra. 

Am ales-o stiind ca s-ar putea sa apara toate problemele raportate pe forumurile de afara plus altele si nu imi pare rau. 

In continuarea mi se pare compromisul perfect intre strada si off. 

 

Varianta simpla era T700 cu probabil mai putin posibile probleme, dar nu bifa toate casutele. 

 

Ii mai bazai pe cei de la dementor, poate chiar le fac si o reclamatie sa le creasca putin ritmul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, peu a spus:

De curizoitate, mai este in tara alt service official in afara de, dementor? 

 

Oficial nu cred, dar pentru operatiunile ce nu implica licente software ai putea sa incerci la Tibi (Mototehnica), se ocupa si de alte marci in afara de BMW (am vazut acolo Honda, Kawa, Husqvy, KTM). In plus, chiar unul din mecanicii de acolo e posesor de KTM si fan al acestei marci :))).

 

Daca v-a suparat asa tare dementor (si, pe buna dreptate, sunt nesimtiti, mai ales la faza cu recall-ul pentru frana spate care e element de siguranta), cel mai apropiat dealer e in Sofia (5h:30 distanta de Bucuresti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 07.06.2020 at 8:48, peu said:

Ii mai bazai pe cei de la dementor, poate chiar le fac si o reclamatie sa le creasca putin ritmul 


Desi ai dreptate, personal nu as face asta avand in vedere cand tot ce e KTM oficial in tara trece prin Dementor :)  Adica inteleg sa faci scandal unora cand ai asul in maneca si te duci la concurenta. In cazul Dementor n-ai concurenta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, ioio_viola said:

cred ca poti incerca si la Sibiu: https://1ktm.ro/

 

problema cea mai mare in Ro e ca nu exista reprezentate competente. nu stiu daca e neaparat datorita numarului mic de moto vandute sau lipsa de profesionalism a service-urilor. 

Pai Sibiu e dealerul Dementor :)

Nu-s multe reprezentante pentru ca la romani Honda-i Honda si KTM se strica. Prin urmare daca iti deschizi magazin cu KTM o sa dai faliment. Diferenta fiind ca patronul de la Dementor e endurist pasionat si acum 15 ani sau cat era, a decis omul sa aduca in tara KTM.

Problema e ca daca fabrica ii tine pe loc, nu are Dementor ce sa-ti faca, cu atat mai putin 1Ktm sau restul de dealeri. Desigur, te protejeaza legea din romania, dar o sa te duci sa-ti iei BMW dupa :))
Mie mi-a venit motoreta 3 luni intarziere in conditiile in care era platita deja, pt ca fabrica n-a facut fata cu produsul iar showroom-urile din Spania/Italia le luau motoretele de sub nas astora de la Dementor de pe lista de comenzi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba e in felul urmator: iei o mobra noua si te astepti sa mearga macar in primul an fara probleme. daca ai probleme care ti-ar tine mobra in service pentru mai mult timp, dar nu-s capitale decizi sa mergi cu ea asa si o sa o rezolvi poate in sezonul de iarna. Iarna trece si tot n-ai rezolvat problema. Trec si anii de garantie, mobra inca merge si tot asa. Din proprie experienta :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...