Sari la conținut

Masina clasa medie, buget 6000E


Fanel27
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Ca sa tragem linie ca deja se ajunge la preconceptii nascute probabil din frustrari.

 

Nici asta nu miroase a cocalarism ...

» Post actualizat in 15 Feb 2018 13:41

Este clar ,poti sa ai bmw si nu esti cocalar daca pur si simplu chiar ai nevoie de toate doatarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 225
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este clar ,poti sa ai bmw si nu esti cocalar daca pur si simplu chiar ai nevoie de toate doatarile.

 

In sfarsit, ai inteles! :)

 

Dar tot nu mi-ai zis... daca ai alta marca de masina si ai nevoie de toate astea, si chiar le ai, cum e?

Cum e mai ridicol oare, sa iti placa si sa ai BMW sau sa fii hater si sa latri aiurea la stele? :)

 

Si de ce neaparat "nevoie" si nu "confortul" sau/si "placerea"? Tu de ce ai motocicleta? sau, daca ai corect la profil, de ce ai 4???

Dar tie iti place cand aia cu SS-uri sunt catalogati cocalari? Ca daca ma intrebi pe mine, ca motociclist pasionat, nu exista ceva mai inutil si prostesc decat SS pe strada, in trafic... dar nu vin sa ma c.c pe gustul tau si sa te fac cocalar. ;)

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am inteles ca pui botu, dar destula intelijenta sa te prinzi cand esti luat peste picior ...nu prea.

 

Marca nu conteaza ,daca esti om esti si in tico .Daca esti cu nasu pe sus ,la fel cocalar cobori si din haudi ca si din Dacia.

 

"Nevoie" este un cuvant folosit de tine.Eu spun "preferinta".

 

Am patru motociclete pentru ca mizeriile se mai si strica si prefer ca de fiecare data cand vreau sa ies la plimbare sa am macar una in stare perfecta.Defapt am 5 dar ...nu conteaza

 

Foarte multi posesori de ss sunt cocalari .Este realitatea ,a fost si va fii si nu vad cum ma afecteaza pe mine personal

 

Am si motoreta care nu este ss ...deci nu vad catre cine te adresezi la punctul respectiv.

 

Cred ca ti-am raspuns la toate.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 14:09

Aaa...

 

A mai ramas doar o idee

 

Te vaiti ca esti judecat gresit dar te aventurezi sa presupui ca stai de vorba cu unu care nu isi permite bmw ,bazat pe faptul ca nu pun botu la fitzele tale .Minunat!!

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ti se para!Intotdeauna ai optiuni de ales,cel putin doua:a avea sau nu avea optiunile respective.

Daca tu nu mai poti concepe o masina fara alea sau o motocicleta fara abs,pentru mine e clara treaba!

Ti-as da sa conduci o masina fara sistemele alea ,a vad cum te-ai descurca in cazul in care acele sisteme te-ar parasi pe masina ta.Ai avea doua variante:sa continui drumul bazat pe cunostiintele tale reale&reflexe sau sa chemi platforma...

Ce ai alege?

 

Desi discutia este evident o pierdere de timp, am sa-ti raspund: in primul rand, tocmai, ma bucur ca NU mai ai de ales.

Si nu ma refer la tine, care oi fi un sofer perfect, cu reflexe, care nu greseste si stapaneste perfect fierul in orice conditii, ci la ceilalti 99,9% partcipanti la trafic. Multi se transporta de la A la B, abia "tin covrigul in mana"...

 

Da, nu mai concep, recunosc ca nu ma pricep sa conduc si ma simt mai in siguranta asa.

 

Am inceput sa merg la karting inainte sa incep clasa 1-a... si nu avea ABS sau ESP, acum vreo 35 de ani :D Nu are rost sa zic cate mii de km am mers pe multe masini fara ABS/ESP, si desi nu merg incet deloc, am reusit sa nu fac accident din vina mea.

Am facut parte aici la Viena din Audi Driving Club... o chestie de marketing prin care eram invitat la evenimente, traininguri, dat pe circuit cu ce model vroiam, alergat Allroad-uri si Q-uri pe forestiere, teste cu noile modele etc. Iar subiectul unei sectiuni de training a fost controlul masinii pe asfalt ud, in conditiile in care, trecand pe langa niste senzori, pe o platforma, cand trecea puntea spate iti imprima o miscare brusca sa sa-ti derapeze masina. Am fost intre foarte putinii care au reusit s-o repuna la loc cu ESP decuplat. Asta nu m-a facut insa sa ma simt sofer mai bun sau mai sigur pe mine, ci din momentul ala am fost convins ca nu-mi mai trebuie ever masina fara ESP. Fiecare intelege ce vrea! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

nu ai de ce sa critici ce face altcineva cu banii si cum apreciaza valoarea confortului.

Si daca apreciezi ca nu ai nevoie de acel extra confort suficient de mult ca sa platesti pentru el ,esti sarantoc sau hater.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de aici pe topic:

LODGY mare spatioasa pt familie si poate avea si un folos utilitar. Ai si gpl pe ea si cruise control ( de bun simt sa ai asa cv pt un vehicul din 2015)

https://m.olx.ro/oferta/dacia-lodgy-16i-cu-gpl-acte-la-zi-ID9ZIX9.html

 

Sau Logan MCV dar e mai mic ca si gabarit, oricum utila si asta. Are un compresor, aaa pardon motor de 0.9 ...aia e na parrr parrr par

https://m.olx.ro/oferta/vand-logan-mcv-IDam3HW.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti avea pretentia la caviar cand tu ai bani de ciorba de potroace. Asa dai 60-80k pe un V-Klass si scapi de renault si dacia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai or scoate dizelurile, tarile nordice. Unde s-au jurat ca din 20xx nu vor mai permite inmatricularea lor. Dar de la vorbe la fapte, mai este. Plus, cat timp exista zacaminte de petrol, or sa se produca linistit motoare pe benzina si implicit, diesel. Ca nu vor mai vinde in Norvegia sau Suedia, mare paguba. E mare balta, loc este destul.

Electric, e viitorul. Dar momentan, mai e de lucru. Dimensiunea celulelor, vs autonomie vs timp incarcare vs lipsa infrastructura vs costuri.

Experienta unui motor electric e ...interesanta. Se infinge bine de tot motorul...

Volvo a investit in ultimii ani 80%din banii primiti de la chinezi pe platforme noi si motoare diesel. credeti ca vor renunta la asa ceva?

Cat timp vor exista zacaminte de petrol electricul o sa fie tabu. ganditi va ce colaps mondial va fi daca nu se mai vinde petrol. ce faci cu atatea natii care din asta traiesc.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cruise control marca renault care are butonul de pornire undeva intre scaune de il cauti 5 min si butoanele de +- pe volan. 7 neuroni iti trebuie sa iti dai seama ca le pui pe toate in acelasi loc, pe volan. Iar toate sunetele pe care dupa cateva mii de km le scot loganul, lodgy, sandero, captur, whatever sunt incantatoare...

Corect, dar datele problemei sunt 2015 (max 3ani vechime) benzina si maxim 6000euro. Lodgy era mai ieftin 6200euro deci o iei cu 5900sa zicem.

 

Chestia cu butoanele la grupul Renault nu este o problema. Ai un comutator separat care are functie de speed limiter si cruise control in acelasi timp dar odata selectat pe cruise control, nu mai ai treaba cu el. Te joci doar din butonul de pe volan ca sa activezi cruise control...deci nu e mare bataie de cap.

 

Problema unui cruise control la Renault in opinia mea este faptul ca daca tu schimbi treapta cu C.C. setat la o anumita viteza...automat C.C. se dezactiveaza...o prostie. La BMW se dezactiveaza C.C. doar daca intra ESP nu daca schimbi treptele cu el setat la o viteza X.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok Vlade,pentru mine nu a fost o pierdere de timp.Oricum vad ca discutiile astea-s cam pierdere de timp pentru tine.

De unde si pana unde ca sunt un sofer perfect,nu stiu,eu nici macar nu am insinuat.Mie imi place sa stapanesc eu un fier,nu el pe mine!Punct!

 

De unde sofer perfect... pentru ca, fiind atat de sigur pe tine ca poti pune la loc o masina care a inceput un derapaj, foarte posibil in conditii imprevizibile, ma gandesc ca ai niste calitati sau o pregatire mai deosebite. Asta nu e motiv de suparare ;)

 

Am avut discutii de-a lungul vietii, mai ales acum vreo 15 ani cand incepeau sa apara pe din ce in ce mai multe masini, cu multe persoane pe tema asta si, dupa ce oamenii l-au inteles mai bine sau s-au lovit de anumite situatii, cam toate s-au terminat cu ceva de genul "da Vlade, ai avut dreptate"... Inclusiv cu un destept de la un dealer auto care ii recomandase iubitei mele la configurarea masinii ca nu merita ESP, ca este o prostie, ca arunca banii... dar ii baga pe gat ca merita sa dea banii pe climatronic (vs. AC normal)... L-am facut incompetent si in toate felurile dar dupa un an ne-am intalnit la o expozitie auto, mi-a intins mana si si-a cerut scuze, ca pe atunci nu stia ce vorbeste, dar ca motivat de discutia cu mine a testat ce face cu adevarat ESP si de atunci a recomandat la toata lumea.

 

Asadar, nu trebuia sa iei personal ce am zis... m-am referit strict la discutia pe tema ESP-ului, pentru ca ajutorul lui este incontestabil. Si desi am zis ca-i pierdere de timp, ti-am raspuns totusi cu niste argumente ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand va vetzi trezi mai bine poate va vetzi da seama ca nu poti invarti butoane pe care nu le ai, nu poti frana cu frane pe care nu le ai, nu poti accelera cu cai pe care nu-i ai ... da bine ca te ingropi cu bitcoinii la tine .

 

o optionala mai bine o ai si n-o folosesti decat sa n-o ai si sa-i duci doru ... e ca pwla, mai bine mare sa nu intre toata decat mica sa nu simti ca ai bagat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita ac automat?!? Pai cu ala on-off ori ti-e cald ori frig...

 

N-am zis ca nu merita neaparat... am zis ca, in contextul respectiv, ii baga pe gat ac automat in dauna ESP-ului.

 

Dar asta cu reglarea AC-ului este o greseala pe care am auzit-o la multi, inclusiv cei care se plangeau ca AC-ul este daunator, ca ar cauza nu stiu ce dureri bla-bla... deci, ce e asa greu sa-l reglezi discret, in functie de nevoie, din butonul rosu/albastru, fara sa il lasi la maxim albastru? Ca doar nu vrei 18 grade... vrei sa zicem 22, mai dai de el putin spre rosu, nu?

» Post actualizat in 16 Feb 2018 09:33

Pana la urma si-a luat careva masina de 3 ani cu 6000 euro si lane assist?

 

Ma intreb cat de functional este lane assist in Ro, unde marcajele de multe ori lasa de dorit.

Mai interesant mi se pare side assist, ca oricand poti avea cevain unghi mort,, mai ales o moto de exemplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca toate sistemele astea dau rateuri, nu sunt perfecte. Si odata ce te-ai obisnuit cu ele si te bazezi in totalitate pe ele (da, exista foarte multi oameni care fac asta) si, sa spunem, ca vrei sa schimbi banda si nu te mai uiti in oglinda, ca ai side assist, dar nu te atentioneaza si dai intr-o moto pe autostrada la 90 la ora, iti cam dai seama ca e bine sa fii atent mereu. Cam asta se dezbate (printre altele) pe aici. Dar cum ne place noua sa exageram, o ducem in extrem.

Toate sistemele AJUTA, dar numai atat, nu fac ele totul pentru tine, doar te ajuta atunci cand esti distras, mai putin atent, n-ai experienta, etc. Asta nu inseamna ca gata, poti sa dormi linistit, ca ai x, y, z.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cat de functional este lane assist in Ro, unde marcajele de multe ori lasa de dorit.

Mai interesant mi se pare side assist, ca oricand poti avea cevain unghi mort,, mai ales o moto de exemplu...

 

Acum si tu... Schimba lane assist cu orice altceva. Dar sa fie 6000euroi te rog. O cumpar ieri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca o paranteza/patanie.

Era prin 2005-2006 (parca), prieten bun de-al meu si pilot de raliuri, unul dintre cei mai buni la ora actuala (din Ro), mergem sa dam o tura cu masina de raliu prin Pitesti. Aveam 21 de ani, terbilismul in floare. Atentie, omu' era foarte bun si atunci. Ii da vigoana prin oras, prin locuri unde nu erau masini, toate bune, mai un drift, mai o nebunie, eram in culmea fericirii. Vine la un moment dat o curba la 90 de grade, strada cu o banda pe sens, foarte putin circulata, intra omu' cu 90 km/h, trage frana de mana, baga un drift ca in filme, dar la un moment dat o pierde, zbang un tete-a-queue de toata frumusetea si ajungem pe sensul celalalt, evitand la mustata o bordura care ne-ar fi dat peste cap intr-o secunda. Jur ca in momentul ala am avut o revelatie, si anume ca oricat de bun ai fi, poti s-o pierzi in orice moment, chiar si cand crezi ca esti in control maxim. ESP + ABS salveaza si va salva multe vieti. E ca si cum ai merge sa te careti pe Everest cu sau fara iscoada. Poti si fara, clar, dar cate sanse ai s-o dai in bara cu cineva care stie si cate sanse ai daca te duci singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...