Sari la conținut

Masina clasa medie, buget 6000E


Fanel27
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, cruise control marca renault care are butonul de pornire undeva intre scaune de il cauti 5 min si butoanele de +- pe volan. 7 neuroni iti trebuie sa iti dai seama ca le pui pe toate in acelasi loc, pe volan. Iar toate sunetele pe care dupa cateva mii de km le scot loganul, lodgy, sandero, captur, whatever sunt incantatoare...

Corect, dar datele problemei sunt 2015 (max 3ani vechime) benzina si maxim 6000euro. Lodgy era mai ieftin 6200euro deci o iei cu 5900sa zicem.

 

Chestia cu butoanele la grupul Renault nu este o problema. Ai un comutator separat care are functie de speed limiter si cruise control in acelasi timp dar odata selectat pe cruise control, nu mai ai treaba cu el. Te joci doar din butonul de pe volan ca sa activezi cruise control...deci nu e mare bataie de cap.

 

Problema unui cruise control la Renault in opinia mea este faptul ca daca tu schimbi treapta cu C.C. setat la o anumita viteza...automat C.C. se dezactiveaza...o prostie. La BMW se dezactiveaza C.C. doar daca intra ESP nu daca schimbi treptele cu el setat la o viteza X.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok Vlade,pentru mine nu a fost o pierdere de timp.Oricum vad ca discutiile astea-s cam pierdere de timp pentru tine.

De unde si pana unde ca sunt un sofer perfect,nu stiu,eu nici macar nu am insinuat.Mie imi place sa stapanesc eu un fier,nu el pe mine!Punct!

 

De unde sofer perfect... pentru ca, fiind atat de sigur pe tine ca poti pune la loc o masina care a inceput un derapaj, foarte posibil in conditii imprevizibile, ma gandesc ca ai niste calitati sau o pregatire mai deosebite. Asta nu e motiv de suparare ;)

 

Am avut discutii de-a lungul vietii, mai ales acum vreo 15 ani cand incepeau sa apara pe din ce in ce mai multe masini, cu multe persoane pe tema asta si, dupa ce oamenii l-au inteles mai bine sau s-au lovit de anumite situatii, cam toate s-au terminat cu ceva de genul "da Vlade, ai avut dreptate"... Inclusiv cu un destept de la un dealer auto care ii recomandase iubitei mele la configurarea masinii ca nu merita ESP, ca este o prostie, ca arunca banii... dar ii baga pe gat ca merita sa dea banii pe climatronic (vs. AC normal)... L-am facut incompetent si in toate felurile dar dupa un an ne-am intalnit la o expozitie auto, mi-a intins mana si si-a cerut scuze, ca pe atunci nu stia ce vorbeste, dar ca motivat de discutia cu mine a testat ce face cu adevarat ESP si de atunci a recomandat la toata lumea.

 

Asadar, nu trebuia sa iei personal ce am zis... m-am referit strict la discutia pe tema ESP-ului, pentru ca ajutorul lui este incontestabil. Si desi am zis ca-i pierdere de timp, ti-am raspuns totusi cu niste argumente ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand va vetzi trezi mai bine poate va vetzi da seama ca nu poti invarti butoane pe care nu le ai, nu poti frana cu frane pe care nu le ai, nu poti accelera cu cai pe care nu-i ai ... da bine ca te ingropi cu bitcoinii la tine .

 

o optionala mai bine o ai si n-o folosesti decat sa n-o ai si sa-i duci doru ... e ca pwla, mai bine mare sa nu intre toata decat mica sa nu simti ca ai bagat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita ac automat?!? Pai cu ala on-off ori ti-e cald ori frig...

 

N-am zis ca nu merita neaparat... am zis ca, in contextul respectiv, ii baga pe gat ac automat in dauna ESP-ului.

 

Dar asta cu reglarea AC-ului este o greseala pe care am auzit-o la multi, inclusiv cei care se plangeau ca AC-ul este daunator, ca ar cauza nu stiu ce dureri bla-bla... deci, ce e asa greu sa-l reglezi discret, in functie de nevoie, din butonul rosu/albastru, fara sa il lasi la maxim albastru? Ca doar nu vrei 18 grade... vrei sa zicem 22, mai dai de el putin spre rosu, nu?

» Post actualizat in 16 Feb 2018 09:33

Pana la urma si-a luat careva masina de 3 ani cu 6000 euro si lane assist?

 

Ma intreb cat de functional este lane assist in Ro, unde marcajele de multe ori lasa de dorit.

Mai interesant mi se pare side assist, ca oricand poti avea cevain unghi mort,, mai ales o moto de exemplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca toate sistemele astea dau rateuri, nu sunt perfecte. Si odata ce te-ai obisnuit cu ele si te bazezi in totalitate pe ele (da, exista foarte multi oameni care fac asta) si, sa spunem, ca vrei sa schimbi banda si nu te mai uiti in oglinda, ca ai side assist, dar nu te atentioneaza si dai intr-o moto pe autostrada la 90 la ora, iti cam dai seama ca e bine sa fii atent mereu. Cam asta se dezbate (printre altele) pe aici. Dar cum ne place noua sa exageram, o ducem in extrem.

Toate sistemele AJUTA, dar numai atat, nu fac ele totul pentru tine, doar te ajuta atunci cand esti distras, mai putin atent, n-ai experienta, etc. Asta nu inseamna ca gata, poti sa dormi linistit, ca ai x, y, z.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cat de functional este lane assist in Ro, unde marcajele de multe ori lasa de dorit.

Mai interesant mi se pare side assist, ca oricand poti avea cevain unghi mort,, mai ales o moto de exemplu...

 

Acum si tu... Schimba lane assist cu orice altceva. Dar sa fie 6000euroi te rog. O cumpar ieri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca o paranteza/patanie.

Era prin 2005-2006 (parca), prieten bun de-al meu si pilot de raliuri, unul dintre cei mai buni la ora actuala (din Ro), mergem sa dam o tura cu masina de raliu prin Pitesti. Aveam 21 de ani, terbilismul in floare. Atentie, omu' era foarte bun si atunci. Ii da vigoana prin oras, prin locuri unde nu erau masini, toate bune, mai un drift, mai o nebunie, eram in culmea fericirii. Vine la un moment dat o curba la 90 de grade, strada cu o banda pe sens, foarte putin circulata, intra omu' cu 90 km/h, trage frana de mana, baga un drift ca in filme, dar la un moment dat o pierde, zbang un tete-a-queue de toata frumusetea si ajungem pe sensul celalalt, evitand la mustata o bordura care ne-ar fi dat peste cap intr-o secunda. Jur ca in momentul ala am avut o revelatie, si anume ca oricat de bun ai fi, poti s-o pierzi in orice moment, chiar si cand crezi ca esti in control maxim. ESP + ABS salveaza si va salva multe vieti. E ca si cum ai merge sa te careti pe Everest cu sau fara iscoada. Poti si fara, clar, dar cate sanse ai s-o dai in bara cu cineva care stie si cate sanse ai daca te duci singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi mai bine Doamne-fereste sa nu puta a mort cand te va lovi vreun destept pentru ca a pierdut controlul si nu avea ESP... sau cand vei pierde tu controlul in conditii pe care nu le-ai putut prevedea. Si noroc ca, la fel ca ABS-ul (inclusiv la moto), au fost altii mai destepti care s-au gandit sa le impuna ca obligatorii. Mi se pare incredibil ca asa ceva se mai poate discuta in zilele noastre.

 

De plecatul in rampa... nu e vorba ca nu poti ci ca este mai comod asa. Sau poate pentru unii chiar era greu...

Chiar nu este la mintea cocosului ca toata lumea, indiferent de skill-uri sau inteligenta, are nevoia si dreptul sa conduca o masina? Asa si inchiderea centralizata este inutila ca orice bou poate ocoli masina sa deschida usile pe rand. Sau chiar si masina in sine... si computerul, si masina de spalat ca oricine poate spala de mana... si drujba, ca aveam topor... multe altele...

 

Toate astea ne-au facut viata mai usoara dar si mai plicticoasa. Perioade de timp tot mai dese si mai lungi in care nici nu mai simti ca traiesti, pentru ca tehnologia face multe in locul tau. iar nou oamenii avem defectul ca nu stim ce sa facem cu timpul liber, il cheltuim cu lucruri banale, moarte. Acu nu zic sa ne intoarcem la caruta si plug, dar masina pe care o conduci ar trebui sa-ti ofere si niste senzatii, iar daca asta presupune sa renunti la confort si la un procent acceptabil de siguranta, eu unul prefer sa o fac. Am spus si pe alt topic: suntem motociclisti, am renuntat la confort si siguranta din start, dar ne plangem ca nu avem scaune incalzite in masina sau ca vibreaza sau ca se aud greierasi etc. Pai cand faci 3-400 km pe motor cum e? Nu ti se pare dupa aia orice rabla de masina un lux? Masinile de azi sunt mai sigure si mai confortabile dar sunt convins ca "stramosii" nostri cu dacia 1300 sau lada niva se distrau mai mult. Nu-i asa, John?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca o paranteza/patanie.

Era prin 2005-2006 (parca), prieten bun de-al meu si pilot de raliuri, unul dintre cei mai buni la ora actuala (din Ro), mergem sa dam o tura cu masina de raliu prin Pitesti. Aveam 21 de ani, terbilismul in floare. Atentie, omu' era foarte bun si atunci. Ii da vigoana prin oras, prin locuri unde nu erau masini, toate bune, mai un drift, mai o nebunie, eram in culmea fericirii. Vine la un moment dat o curba la 90 de grade, strada cu o banda pe sens, foarte putin circulata, intra omu' cu 90 km/h, trage frana de mana, baga un drift ca in filme, dar la un moment dat o pierde, zbang un tete-a-queue de toata frumusetea si ajungem pe sensul celalalt, evitand la mustata o bordura care ne-ar fi dat peste cap intr-o secunda. Jur ca in momentul ala am avut o revelatie, si anume ca oricat de bun ai fi, poti s-o pierzi in orice moment, chiar si cand crezi ca esti in control maxim. ESP + ABS salveaza si va salva multe vieti. E ca si cum ai merge sa te careti pe Everest cu sau fara iscoada. Poti si fara, clar, dar cate sanse ai s-o dai in bara cu cineva care stie si cate sanse ai daca te duci singur?

Vali Porcisteanu? Ar cam corespunde datelor :P

Patanie a mea cu esp: masina de serviciu, ora 17, toata lumea iesea din firma. Trebuia sa intorc 180° dupa o statie de tramvai, ud pe jos. Normal ca nu m-as fi dat racing cu toti colegii spectatori. Probabil sistemul a simtit ceva cand am traversat linia, eu am tinut-o pe-a mea si esp-ul pe-a lui si am ajuns, cu 10km/h, intr-o pozitie din care a trebuit sa bag marsarier. La cateva zile dupa faza plec spre Brasov si, inainte de Sinaia unde sunt 50m de banda intrerupta si urmeaza viraj dreapta, depasesc oarecum fortat 2 masini cu intentia de a ataca virajul direct de pe stanga drumului. Din viraj pe celalalt sens a aparut o masina si a trebuit sa ma repliez. Ma asteptam sa intervina esp, clar masina ar fi derapat, si am asteptat fara sa incerc sa o tin sau corectez. Câr-câr sistemul si a ramas pe trass. Probabil daca s-ar fi luptat pilotul din mine cu sistemul as fi ajuns in decor, dar m-as fi descurcat cred eu si fara el, corectand manual. Concluzia? E bun sistemul, dar nu te lupta cu el ca pierzi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis sa nu dau nume, ca nu e frumos, mai ales ca acum sunt convins ca nu ar mai face asta pe strada :D .

Iar la pataniile tale, foarte bune exemple. Un alt exemplu ar fi smecher de dat celor care nu inteleg fenomenu' asta, sa le dai un TVR pe mana un an de zile si sa aiba un timp foarte scurt de ajuns la munca si inapoi acasa. De preferat toamna/iarna, cu cauciucuri de vara. Sa vedem cine ar mai prefera sa simta tot timpul masina :)))


» Post actualizat in 16 Feb 2018 12:54

Bine, la testul asta as fi primul la rand :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Bine ca nu e nici unu p'aici care sa-si permita RR Phantom sau cine stie ce Bentley, ca sa fi vazut atunci basini atat de puturoase ca se strambau si cei mai infocati bmw-isti.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea ne-au facut viata mai usoara dar si mai plicticoasa. Perioade de timp tot mai dese si mai lungi in care nici nu mai simti ca traiesti, pentru ca tehnologia face multe in locul tau. iar nou oamenii avem defectul ca nu stim ce sa facem cu timpul liber, il cheltuim cu lucruri banale, moarte. Acu nu zic sa ne intoarcem la caruta si plug, dar masina pe care o conduci ar trebui sa-ti ofere si niste senzatii, iar daca asta presupune sa renunti la confort si la un procent acceptabil de siguranta, eu unul prefer sa o fac. Am spus si pe alt topic: suntem motociclisti, am renuntat la confort si siguranta din start, dar ne plangem ca nu avem scaune incalzite in masina sau ca vibreaza sau ca se aud greierasi etc. Pai cand faci 3-400 km pe motor cum e? Nu ti se pare dupa aia orice rabla de masina un lux? Masinile de azi sunt mai sigure si mai confortabile dar sunt convins ca "stramosii" nostri cu dacia 1300 sau lada niva se distrau mai mult. Nu-i asa, John?

ia spune la baeati ce masina conduci, de cat timp ai carnet si cate alte masini ai mai condus .

 

nu sunt rau, dar cine crezi ca simte nevoia sa citeasca parerea unui incepator care a ajuns la concluzia ca lada niva este masina ...

» Post actualizat in 16 Feb 2018 13:24

https://www.facebook.com/100014338833012/videos/343065419514750/

 

some say ... daca esti fat frumos si te dai de 3 ori peste cap o sa aterizeze dusterul pe roti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place de astia pentru care tehnologia si siguranta sunt plictisitoare :)) Regulat vezi pe cate unul care dezactiveaza ESP-ul ca sa traiasca si el un pic, si-l culegi de prin stalp mai tarziu. Cel mai misto e sa simti ca traiesti asa dandu-le dauna alora de pe langa tine :D

PS. eu daca am sa incalzita la motoreta unde ma incadrez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ristibsa fii linsat de aiancare considera aiurea/fitza scaun incalzit la auto. Auzi domne sezut incalzit la moto...ce e aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai depinde pe ce ton vrei sa o citesti.
N-am avut 10 ani ABS pe nicio vitezana si nu m-am varsat, si-mi place stoppie pe ploaie :D . Motoreta actuala are ABS, pe viitor nu mi-as mai lua fara ABS (daca vorbim de moto noi, nici nu se mai poate fara). In tot acest timp am recomandat celorlalti moto cu ABS chiar cand n-am avut ABS la troacele proprii. Pot sa "concep" fara, dar nu mai vreau, ca-s lenes.

Iar pentru snobism, da, nu mi-as lua motoreta fara sa incalzita(sau fara alte nebunii) daca scopul motoretei aleia e sa faca multi km, mai ales daca e si daily driver. Ah daca vreau sa hipsterizez pe vreun "heritage" doar duminica pana la Mc e alta socoteala si nu cred ca face subiectul discutiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 16 Feb 2018 13:24

 

https://www.facebook.com/100014338833012/videos/343065419514750/

 

some say ... daca esti fat frumos si te dai de 3 ori peste cap o sa aterizeze dusterul pe roti !

High side! :laugh:

 

Prima oara m-am gandit ca in viata de zi cu zi nu are cum sa se intample. Cand ploua, ploua peste tot. Mi-am adus aminte de aia care stropesc strazile si avariile radet sau apa nova.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...