Vizitator goe 75 Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Am avut 4 masini ford si 3 dintre ele au avut sfarsit tragic .Una a fost lamaie totala ,alta dauna totala fiind lovit in spate in timp ce asteptam la semafor .Cea mai naspa a fost cand fosta nefasta a decis sa parcheze una din ele in santul despartitor sensurilor de autostrada ,pe plafon.Foarte interesant sa desfaci centura cand esti cu rotile-n sus. Cu toate astea cred ca tot pe Ford as merge daca singura alternativa ar fi o frantuzeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 cum sa compari mazda 6 cu scodkodak okakataviavia si minunea tehnicii frantuzesti citroen c5 .... cu noul C klasse ? ati luat meditatii cu belbody cand va pregatea hagi pentru bacalaureat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Becule, omul a spus 24 k. Cat e cieclasu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 bun da cu kilometri multi. Auris hibrid e mai ieftin. Pana in 6000 euro gasesti exemplare bune si cu kilometraj normal. Daca studiezi putin fenomenul Prius, e o investitie buna la 6000. Auris e mai nou si preturile sunt mai sus. Iar in situatia Romaniei si taxele impuse de handicapatii din conducere, Priusul e noul Logan. Pam Pam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Da. Cand ai 20 de ani si trebuie sa arati cine e cel mai barbat in coloana la semafor in 2018. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Becule, omul a spus 24 k. Cat e cieclasu? gaseste unu senzatie la 24k sub 100k km , optionalele importante si raman bani de fkk de aici incolo pana-n romania a4 o sa intre in carti peste 3 ani si bmw-u trebuie sa scoata o noua serie 3 sa se bata cu C-u asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Nu o sa inteleg niciodata obsesia cu optionalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Nu va mai luati ma de C5 ultima generatie hydractive 3+....este o masina excelenta de drum lung de touring asa. Odata urcat in asa ceva si plimbat condus iti cam infrangi conceptiile fasaite ca e frantuzism. E vb de clase de produse today, marca e doar pt nostalgici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Nu o sa inteleg niciodata obsesia cu optionalele. Eu nu o sa inteleg cumparatul de masina cheala daca achizitia nu e conditionata de un buget foarte mic. Corolla mea are o groaza de optiuni (varianta de echipare de top) si alea fac diferenta pentru mine. E comod sa reglezi orice rahat din butoane, sa ai climatizare automata si o groaza de alte prostii. Decat sa imi iau ceva chel mai bine iau o clasa mai jos cu optionale multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Decat sa imi iau ceva chel mai bine iau o clasa mai jos cu optionale multe. Ca sa obtin ce anume din moment ce folosesc doar ac ,tempomat si radio cu toate ca mai am tot felul de alte prostii pe care le-am incercat odata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 (editat) 1. John nu o sa zica niciodata de ursi, e unul dintre putinele BMW (cu majuscule) care nu mi-a placut. Subiectiv. Obiectiv are o caroserie f slaba, pe langa siguranta precara, daca mergi 2 saptamani cu amortizoarele fata obosite, se imprastie toata fata, o iau razna toate lufturile din jumatatea anterioara. E12 si E9 le am la suflet, dar nu de zi cu zi. 2. Va place Skodarla de nu mai puteti! Nu zic ca nu e decenta, dar e doar un fel de Logan cu ceva gene nemtesti. Si nu uitati ca toate sunt caroserii cu o clasa mai mare decat platforma tehnica! (Octavia = Golf cu prelungitoare, un fel de Renault 10 care a fost de fapt un 8 - Dacia 1100 care a vrut sa intre pe piata americana). 3. Mazda am pipait cateva (adica au mai facut intretinere si service pe la mine), mi s-au parut cam tinichele si cu destule probleme dupa doar cativa ani si nu f multi km. 4. Am prieten cu Kia ProCeed, are >180cm si ~100kg, a facut drumuri D - Ro si nu a oprit asa des cum ziceti. Si nu e ageamiu, a condus ceva masini la viata lui. Kia a fost optiune 100% rationala, pretul de achizitie + garantia aia lunga fiind factori decisivi. A platit recent 590€ revizie la 90k, reprezentanta in Austria. S-a uitat la noul Duster pt ca Tirol, munte, zapada, dupa calculele a zis ca iese mai bine cu un Sportage de 2 ani decat cu Duster nou. 5. Orice masina recenta, poate in afara de cateva supercaruri care nu fac obiectul discutiei asteia, este o tinichea. Sau un plastic mai bine zis. 6. Concluzia finala? Garantie cat mai lunga, ca dupa belesti belengherul! Cu atat msi rau cu cat troaca e mai scumpa si mai tehnologizata, cu un Logan o scoti mai usor la liman. Daca e C5 nici preafericitul nu te mai scoate... Editat Februarie 13, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Ca sa obtin ce anume din moment ce folosesc doar ac ,tempomat si radio cu toate ca mai am tot felul de alte prostii pe care le-am incercat odata? Confort. Cel putin asa e in cazul meu. Sunt optionale ce le folosesc des (ca AC) sau mai rar (ca oglinzile electrice) dar cand vreau sa le folosesc o fac intr-un mod comod. Asa gasesti ceclasuri chele cu 24-25k de euro (posibil sa fie fara TVA). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Ca veni vorba de garantii, ar fi bine sa se precizeze, pentru cei mai putin avizati, ce inseamna garantia aia lunga (3, 5, 7 ani). Sa nu isi inchipuie cineva ca acopera totul. Corienii nu a fostara prosti cand a datara garantie 5/7 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Am vazut ca a mentionat cineva prius. Eram cu un audi 2.0 tdi si la iesirea dintr un giratoriu am accelereat ca sa depasesc un prius. Chestia e ca si el a accelerat. Surpriza a fost cand am vazut ca accelera la fel ca audi-ul si nu puteam sa l depasesc deloc ). Intrebarea mea e CUM ? din cate stiu prius are motor de 1.6 + electric . Asa de mult ajuta motorasu ala electric ? Scz de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 (editat) Confort. Cel putin asa e in cazul meu. Sunt optionale ce le folosesc des (ca AC) sau mai rar (ca oglinzile electrice) dar cand vreau sa le folosesc o fac intr-un mod comod. Asa gasesti ceclasuri chele cu 24-25k de euro (posibil sa fie fara TVA).Nu prea se mai ofera posibilitatea de a cumpara una cheala decat daca optezi pt motorizarea cea mai slaba .La modelele de care m-am interesat eu nu am avut optiunea pt ca m-a interesat doar motorul 2.0 tdi.Ce am discutat noi sunt chestii care vin standard la nivelul respectiv,ce spuneam ca nu inteleg este obsesia cu rahaturi care tin de "infotaiment", driver modes,piele,incalzire sub poponeata ,trape ,roti pe 19.... Nu am 24-25k ,aia a inteles unul din colegi din greseala . Eu am spus intre 15 si 22k .Ca sa ajung la 25 tre sa strang cureaua mai mult decat consider ca se merita pentru un nou cotet. » Post actualizat in 13 Feb 2018 22:31 @ john17 Consider ca Skodarla este putin cam pompata peste nivelul real pentru ca este extrem de populara ca masina de firma si practic este oferita gratis catre o groaza de oameni .Daca oamenii aia ar fi platit-o inainte sa aiba ocazia sa o abuzeze ,ceva imi spune ca poate ar fi fost privita cu un ochi putin mai critic.Cand e moka e chiar super! Chestia cu genele...cam orice cu gene nemtesti este mai acceptabil deca o dacia de a inspe-mia generatie si tot se simte 1300-cum inceaca sa iasa la suprafata . Editat Februarie 13, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Cum am mai spus, e treaba de confort. Daca ai bani sa dai (si vrei sa dai) pe reglare electrica a scaunelor, dai. O folosesti din an in paste dar cand o folosesti nu pipai dupa o sarma mai groasa pe sub scaun sau nu freci o rotita sau o parghie pana te plictisesti. Ca sa nu mai zic ca unele scaune se regleaza doar daca te ridici din scaun agatat de volan. Mai conteaza si modul de exploatare. Daca folosesti doar tu masina nu conteaza prea mult reglajul scaunelor. Daca sunt 3-4 persoane (sot, sotie si 2 copii) care o folosesc in mod constant devine importanta optiunea asta. Chiar si functia de memorare a pozitiei. Iti dai seama distractie sa reglezi manual scaunul de 3-4 ori pe saptamana. Asa, luam toti loganuri sa il enervam pe superbec. Daca nu esti interesat de dotari si vrei doar motor, de ce nu iei ceva mai sport/distractiv si cand pleci cu bagaje inchiriezi o remorca daca nu ai loc unde sa depozitezi una cumparata. Cu 22k iei un Evo sau un WRX STI. Un M. Ceva mai misto decat o skoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Daca le cauti, gasesti cu 6000, generatia 2, cu kilometrajul acela. Eu personal am cautat si am gasit. Pe autoscout, in toata europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Pana in 6000 euro gasesti exemplare bune si cu kilometraj normal. Daca studiezi putin fenomenul Prius, e o investitie buna la 6000. Auris e mai nou si preturile sunt mai sus. Iar in situatia Romaniei si taxele impuse de handicapatii din conducere, Priusul e noul Logan. Pam Pam ) Ai date concrete/oficiale despre noile taxe sau doar evocare a spam-ului de pe fb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Nu. Dar nimic nu se ma ieftini. Editat Februarie 14, 2018 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Nu o sa inteleg niciodata obsesia cu optionalele. Nu prea se mai ofera posibilitatea de a cumpara una cheala decat daca optezi pt motorizarea cea mai slaba .La modelele de care m-am interesat eu nu am avut optiunea pt ca m-a interesat doar motorul 2.0 tdi.Ce am discutat noi sunt chestii care vin standard la nivelul respectiv,ce spuneam ca nu inteleg este obsesia cu rahaturi care tin de "infotaiment", driver modes,piele,incalzire sub poponeata ,trape ,roti pe 19... Din experienta mea, atat cu mine cat si cu alte persoane, multe optionale le poti intelege abia dupa ce le ai si te bucuri o perioada de ele ca sa le poti aprecia. Si apoi nu mai concepi o masina fara ele. Unele sunt strict de pacere, altele chiar fac o diferenta semnificativa la confort. Ceea ce numesti tu rahaturi, nu sunt chiar rahaturi sau nu pentru toata lumea... de exemplu pentru mine este absolut exclus sa-mi iau o masina fara trapa (si fara multe alte dotari sau fara tractiune integrala)... imi place lumina, imi place aerul curat, este "bucatica mea de cabrio"... mai ales in oras, merg cu ea deschisa foarte des, chiar si la numai 10 grade. De partea practica nu mai vorbesc, daca de exemplu merg pe autostrada cu 160km/h si vreau aer curat, sa deschid geamul inseamna zgomot mare, poate mai si ploua... daca insa ridic trapa in sus, intra aer fara zgomot mare, daca ploua nu intra apa deloc etc. Nu mai zic ca avand mereu break, de ceva ani buni trapa este panoramica iar senzatia de lumina din masina este priceless. Driving modes.... ca si la motocicleta, le apreciez. Si sunt si mai interesante cand ai si suspensia adaptiva. Normal, ca sa mergi linistit de la A la B nu mori fara ele. Infotainment... pana sa am idrive-ul si mie mi se parea de neinteles, cum naiba sa ceri 2700€ "pe o navigatie". Descoperindu-i insa toate functiile, nu numai ca navigatia este extraordinara, dar multe alte functii mi se par utile si interesante. Si nu mai zic de usurinta in utilizare, intuitivitate... Si cu atat mai mult cand folosesti si partea de online cu aplicatii de pe telefon etc. Normal, poti zice ca poti folosi telefonul pe post de navigatie, ca e gratis... dar na, n-are rost sa comentez. De scaune incalzite nu pot comenta, intra clar la categoria de minim bun simt, ca si senzorii de parcare (macar spate) sau alte chestii precum ESP, AC etc. Pielea poate e de gusturi... dar nu pot nega ca imi place si nu mai vreau fara... clar alt confort. Roti mari in general nici eu nu inteleg, mai ales pe drumurile din Ro... in afara de design eventual... La capitolul confort pentru mine a devenit standard de exemplu deschiderea electrica a hayon-ului, asta mi-am dorit-o mult si pana s-o am prima data si n-as mai lua fara. Din fericire oricum au multe acum in oferta. Apoi mai intervin chestii de siguranta, as zice indiscutabile... adica de exemplu pe drumurile din Ro mi se pare ca trebuie sa fii dus cu capu' sa nu te straduiesti sa-ti iei ceva cu xenon/LED. Nici un asistent de schimbarea benzii nu strica ca toti putem gresi... De cutie automata nu mai vorbesc. Nici nu concepeam cu... iar acum nu mai concep fara (dar de preferat si cu padele pe volan, ca folosesc mult frana de motor). Ma rog, chestie de gusturi, dorinte etc. Dar nu e tocmai potrivit sa le numesti rahaturi. Si nu uita ca multi nu-ti vor cumpara apoi masina daca nu ai chestii de bun-simt pe ea. Marele dezavantaj la optiuni este pretul, platesti o groaza cand o iei de noua (ma rog, la Skoda de exemplu cam toate sunt rezonabile) si nu aduc pe masura la revanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) @ KHK Acum inteleg de ce te-au nominalizat colegii pt premiul "Capace de Bmw".Faptul ca te-a invins tractoristul este un indiciu ca tu inca mai ai o sansa. Poate mai tarziu am mai mult timp sa-ti raspund punctual. Editat Februarie 14, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Ce fain. Ajungem usor usor la o masina de 50K! ) unii cumpara o masina de 2700 euro, altii un sistem ca accesoriu. E simplu. Capitalism, cerere si oferta. Cine are bani, da pe asa ceva. Cine nu, zice ca sunt aberatii. Cum romanul e sarac, a se vedea salariul mediu pe economie, sisteme de 2700 euro ifocumorfiele, sunt un lux. » Post actualizat in 14 Feb 2018 11:06http://www.capital.ro/salariul-mediu-net-pe-economie-a-fost-in-noiembrie-2017-de-2464.html » Post actualizat in 14 Feb 2018 11:08PS, noi, restul, de mergem cu masini cu becuri H4 , H7, fara asistenta la schimbarea benzii, faruri adaptive, senzori de parcare, inseamna ca suntem sinucigasi? ))) Ptiu, si mai facem si jdemii de km, in romanica. Gluma, a se trata ca atare, nu va ambalati ca nu e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 @ Adrian M. Exact asa glumesc si eu pe seama alora care fac un mare tam-tam despre cat de important este sa ai ABS pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 ... de exemplu pentru mine este absolut exclus sa-mi iau o masina fara trapa (si fara multe alte dotari sau fara tractiune integrala)... imi place lumina, imi place aerul curat, este "bucatica mea de cabrio"... mai ales in oras, merg cu ea deschisa foarte des, chiar si la numai 10 grade. Nu cred ca iti intra aer curat in masina mergand cu ea prin oras la modul "cabrio". Poate intr-un sat de munte cu o masina la 5 minute pe ultita. S-au facut si studii pe tema asta. Concluzia a fost ca e mai mare poluarea inhalata in plamani circuland in oras pe asfalt cu masina decat pe jos pe trotuar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 @ KHK Acum inteleg de ce te-au nominalizat colegii pt premiul "Capace de Bmw".Faptul ca te-a invins tractoristul este un indiciu ca tu inca mai ai o sansa. Poate mai tarziu am mai mult timp sa-ti raspund punctual. Habar n-aveam ca m-ar fi nominalizat cineva la un astfel de premiu... dar sa fie sanatosi. Faptul ca am o preferinta pt. o anume marca de auto/moto (si, lasand gusturile, poate am suficiente argumente pt asta) nu mi se pare ceva rusinos. Mi se pare insa retard insa sa judeci un om negativ doar ca isi cumpara ceea ce-i place sau ca-si cumpara ceea ce tu nu poti cumpara sau intelege. Daca imi citeai posturile pe la sectiunea asta de auto, poate vedeai si mai multa pasiune pt. VW. Oricum, orice om cu minim de creier si bun-simt ar putea observa ca tot ceea ce am scris mai sus se poate referi la multe masini, inclusiv la Skoda, o marca pe care de asemenea o apreciez. Sau poate faptul ca am pomenit "idrive" nauceste asa tare?? In conditiile date, nu am nevoie sa-mi raspunzi punctual nimic, nu pare o discutie obiectiva. Eu am vrut doar sa te ajut sa vezi si pe langa ochelarii de cal dar cred ca nu a meritat timpul/efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.