Sari la conținut

Accident Centura de Nord Craiova 3 Apr 2018


Țepeș
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E totusi o centură de oras mare. N-o fi fost singur pe strada. Ma asteptam totusi sa stie mai multe aia de la GDS daca era ceva de stiut. Da mai bine in ziar cand motociclistul a fost omorat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centura o stiu ...nu-mi inchipui acu unde este panoul ala si nici nu conteaza . Insa ..cel putin asa vad eu ...canalul si panoul sun in planuri paralele si apropiate cu centura , si ca sa le lovesti pe amnadoua , in viziunea mea , ceva l-o determinat sa ia dreapta destul de brusc .

Adica a existat un factor care lo impins sa ia dreapta asa mult . + fixatie ... doar o parere ce sa zic .

In sinea mea sunt convin ca mai exista inca un participant la acest accident ...macar moral

Acesta este panoul.

 

https://www.google.com/maps/@44.3225972,23.8613765,3a,75y,102.66h,82.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1sithb_twwPnPPH1ZWnTGdHA!2e0!7i13312!8i6656

 

Este un segment de drum in rampa chiar inainte de fabrica de avioane (scrie pe panou desi cel de pe maps este un pic altfel scris). Si se trece de la 2 benzi la una. Asa ca probleme cu alti soferi pot sa apara.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sinea mea sunt convin ca mai exista inca un participant la acest accident ...macar moral

 

Orice e posibil, aici pe centura ( https://www.google.com/maps/@44.5352314,26.069882,3a,75y,67.48h,71.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1swMAo9vpNUQMz_agOgFxDQQ!2e0!7i13312!8i6656 ) venea unul pe contrasens de parca ii luase ma-sa sosea. Am crezut ca depaseste dar mi-am dat seama ca pe el nu-l interesa ca eu vin pe banda mea, sa nu ma vada era exclus pt ca aveam far aprins (se aprinde automat cand pun contactul) si vizibilitatea era buna. M-am dat la o parte si nu m-am dus dupa el pt ca am crezut (nu stiu de ce?) ca poate am intrat eu pe interzis.

 

Asa ca e posibil orice!

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unora va place sa va imbatati cu apa rece. Drept e ca e mai simplu de cautat in alte directii problema reala decat privesti problema pragmatic. De morti numai de bine.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand e sa crapi, crapi si la masa cu paharul in mana razand cu gura pana la urechi....am in familie un caz de genul.

Ce i-ai dat sa bea??!?! Vreau si eu reteta pentru musafirii nepoftiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urata moarte a avut baiatul asta. In caz ca mai avea cineva dubii, cred ca un lucru e clar: cu motocicleta pe drumurile publice NU E DE JOACA. Poate ma insel dar la cum arata urmarile accidentului e foarte probabil ca omu avea viteza mult prea mare. Am vazut si eu destule accidente moto, la o viteza cat de cat omeneasca e imposibil sa te faci si pe tine si ce mai lovesti praf in asemenea hal. Mergeti fratilor pe circuit daca vreti sa va puneti mintea cu motorul...

 

nu stiu ce e mai sinistru... faptul ca ala e decapitat sau alias-ul tau

 

Rest In Pieces!

 

Daca ai incercat sa faci o gluma (sau mai multe), nu prea ti-a iesit. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unora va place sa va imbatati cu apa rece. Drept e ca e mai simplu de cautat in alte directii problema reala decat privesti problema pragmatic. De morti numai de bine.

Pragmatic nepragmatic, nu e exclus ca cineva sa-l fi sicanat, atata timp cat nu au fost martori.

In ultima perioada vad tot mai multi terminati care mi se baga in fata in depasiri disperate..dar cand sunt cu masina nu prea ma stresez, mai naspa e cand sunt cu motorul, uneori chiar nu ai unde sa iesi in decor ca sa-i feresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima perioada vad tot mai multi terminati care mi se baga in fata in depasiri disperate

Din pacate e valabil pentru ambele tabere. Procentul a crescut atat de tare incat oricum nu mai e ceva controlabil de ceva timp, si moto si auto. Singura chestie ramane regula aia veche, sa calculezi situatia punctual la momentul respectiv si sa-ti salvezi pielea. In cazul tau de mai sus, franezi ca sa nu te scoata ala din decor.

 

Gandeste-te doar cate masini se inmatriculeaza zilnic la Drpciv. Imi trecuse pe la urechi ca aveau 800 de dosare pe zi anul trecut de cand s-a scos taxa de poluare. Si asta doar pe Buc si Ilfov. Apoi te gandesti de unde atati terminati. Pai la atatea masini normal ca iti creste si procentul de terminati.

 

Iar la noi la moto, am mai zis si-o mai zic, la cum ii vad pe unii ca merg pe strada, statistic mi se pare ca se accidenteaza destul de putini. Ceea ce e bine pentru ca inseamna ca ii feresc altii, in speta soferii neterminati.

Si nu ma refer la legal neaparat, ca poti sa mergi si alert si cu bun simt cum merg multi cu moto, care e total opus de goarna haotic.

Ah da si on top of this mai sunt unii care si-au pus un gopro pe bot si fericirea lor e sa se pu.leasca toata ziua in trafic cu masinile pentru 15 view-uri in plus... Si apoi iti aduci aminte de ce ziceai mai sus ca se baga bulangiii peste tine.

 

 

Deci sit back, relax, have a kit kat :D Romanistan

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum spune si LimpTA, e stiuta treaba ca traficul in Romania e de tot rah.atul. Se circula haotic, nimeni nu respecta nici o regula, care mai de care mai smecher si mai valoros. Si aici nu conteaza numarul rotilor. Sunt imbecili si pe 2 roti, si pe 4 si pe 12... Asa ca fiecare are grija de pielea lui cum stie mai bine - in momentul in care ai iesit in trafic si te bazezi pe celalalt ca o sa te fereasca, se lasa mereu cu naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai dat eu o data o statistica din Germanica: acolo procentual sunt mai multi motociclisti accidentati decat la noi, insa urmarile sunt mai putin tragice decat in RO.

Asa ca probabil procentul de terminati in DE este mai mare si la soferi si la motociclisti.

Procentul de terminati din RO este constant, dar daca creste numarul de masini creste evident numarul de paviani de pe sosele.

 

In loc de Kit Kat merge o Magura :) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare serioasa: care este legatura intre voblaj si panta?

 

L.E.:

intrebarea este pentru @theos_

am incercat cu quote, insa pare ca nu stiu sa-l folosesc

cauciucul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca voia sa zica rampa, unde aderenta pe cauciucul fata e mult mai mare decat in panta unde mai mult sta in aer. Acum depinde si de setarile furcii.

sigur, ca la motoreta aia de 20 de ani umbla lumea la furci ca la WSBK de 10 ori pe zi. Hai sa nu intram in aceste discutii ca nu-si au rostul.

 

Pacat de baiat ca a trecut prin panoul ala ca prin masina de tocat. Daca se uita unii si invata ceva, bine, daca nu, nu. Rip-ul e moka de dat pe internet si il da toata lumea, dar nu ajuta nici pe victima nici pe apropiatii lui. Ar trebui sa se gandeasca multi la asta dinainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate invata orice altceva. Voblaje, sicanari, panta, rampa...

 

Realitatea e alta - uitati-va la ce distanta de drum s-a oprit motocicleta. Uitati-va la ce distanta de punctul in care a parasit drumul s-a oprit motocicleta. Luati in calcul ca pana la oprire a lovit doua obstacole din care unul destul de rezistent. De asemeni exista o diferenta de nivel pozitiva intre drum si zona in care s-a oprit. Acum imaginati-va viteza! ASTA nu vrea nimeni sa invete.

 

Mare atentie, nu zic ca nu au fost si alte cauze insa asta e certa.

 

Apoi mai e un aspect - zicea cineva ca e ciudata traiectoria de iesire de pe carosabil in contextul in care canalul si indicatorul de circulatie sunt aproape perpendiculare pe sosea. Nu-i neaparat asa. In mod cert mobra a lovit canalul. De aici incolo clar nu a mai existat contact intre mobra si rider. Cred ca doar cel din urma a trecut prin semn. Ceea ce explica si dezmembrarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca si in prezenta semnalizarii "intrebare seriosa" e greu de lasat mistocareala in urma.

Mai bag o fisa: considerati ca profilul drumului a avut o legatura cu voblajul? Daca da, a fost factor favorizant, declansator sau agravant?

In cazul ipotetic in care conditiile erau identice si singura variabila modificata este profilul drumului (drum in plan, nu in urcare), este posibil ca voblajul sa nu fi aparut sau ca urmarile sa fi fost altele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca si in prezenta semnalizarii "intrebare seriosa" e greu de lasat mistocareala in urma.

Mai bag o fisa: considerati ca profilul drumului a avut o legatura cu voblajul? Daca da, a fost factor favorizant, declansator sau agravant?

In cazul ipotetic in care conditiile erau identice si singura variabila modificata este profilul drumului (drum in plan, nu in urcare), este posibil ca voblajul sa nu fi aparut sau ca urmarile sa fi fost altele?

Drumul e destul de bun in partea aia pentruca centura e relativ noua.

Nimeni nu poate stii ce s-a intamplat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca si in prezenta semnalizarii "intrebare seriosa" e greu de lasat mistocareala in urma.

Mai bag o fisa: considerati ca profilul drumului a avut o legatura cu voblajul? Daca da, a fost factor favorizant, declansator sau agravant?

In cazul ipotetic in care conditiile erau identice si singura variabila modificata este profilul drumului (drum in plan, nu in urcare), este posibil ca voblajul sa nu fi aparut sau ca urmarile sa fi fost altele?

Voblajul are legatura cu altceva, nu cu profilul drumului. Pentru explicatii amanuntite, poti cauta topicuri pe forum sau poti deschide unul nou in sectiunea dedicata. Aici e un topic de accidente unde nu se discuta dinamica voblajului.

Si te-as ruga sa-ti completezi profilul. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ribo

Cunosc drumul, l-am parcurs de 3 ori cu mobra si de mai multe ori cu masina. Imi dau seama ca e imposibil sa stii ce s-a intamplat, avand in vedere ca nici martori pare ca nu exista.

 

@adidas

Intrebarea mea e legata de voblaj + profilul drumului pentru ca cele 2 elemente au fost aduse in discutie de cineva care pare ca stie si riderul/motocicleta. Intrebarea este, deci, despre caz, nu despre dinamica generala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare serioasa: care este legatura intre voblaj si panta?

 

L.E.:

intrebarea este pentru @theos_

am incercat cu quote, insa pare ca nu stiu sa-l folosesc

Panta = coborare, rampa = urcare, precizarea este pentru Fulguletz

Din ce am inteles baiatul era in urcare, cand urci, mobra tinde sa rupa aderenta rotii fata iar la revenirea greutatii pe ea sa inceapa sa vobleze.Deci exista si posibilitatea ca drumul plus guma fata (care e de toata jena) si ceva lipsa de abilitate sa fi dus la un voblaj care s-a terminat in canal

In alta ordine de idei o 'sportiva' fara carene se comporta ciudat, la fel si daca lipseste aripa fata (element banal) care are un rol foarte important

La cum arata mobra, gumele, drumul cred ca scenariul este f probabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...