Sari la conținut

Proiect MZ ES


V-FOUR
 Share

Postări Recomandate

Jantele de aluminiu sunt vesnice, sa zic asa ,  pentru ca pot fi lustruite cu usurinta si ori de cite ori e nevoie , cu o pisla abraziva fina si arata foarte bine . Nichelul de pe cele de metal la un moment dat se va desprinde si nu arata bine. Eu zic sa le pastrezi pe cele de aluminiu . Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 143
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Initial asa era si planul meu sa ramana cercurile din aluminiu, dar cercul de la atas este din metal cromat si nu exista din aluminiu, dar exista cercuri din fier cromat pt Mz, o sa vad ce voi face

 

Intre timp am fost la Chirurgul Pinnochio si a retusat aripa si frana spate

20190628_201032.jpg

20190628_200618.jpg

20190628_201032.jpg

20190628_202107.jpg

Dupa mult timp au venit si piesele de la sablat si vopsit electrostatic, desi e sarbatoare nu m-am putut abtine si am montat axul pe bascula de la atas, urmeaza sa ma apuc sa montez unele piese si sa duc la vopsit piesele sablate

Aripa spate am lasat-o la sablat si frana spate urmeaza sa o duc la zincat si apoi vopsit electrostatic

20190629_151757.jpg

20190629_151807.jpg

20190629_165544.jpg

20190629_165527.jpg

20190629_191355.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Stima pentru ceea ce faci si efortul depus.

Cunosti undeva unde pot sa reabilitez un ambielaj de ES 250, eventual un kit de reparatie, pentru ca am doua motoare ambele suferă de aceeași boală ambielajul

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, piese la preturi cat de cat decente găsești pe stolmot.com,  nu stiu unde poti sa si centrezi ambielajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am documentat si eu si am aflat adresa și un nr de telefon din Szeged, unde se centrează ambielaje, am inteles ca vorbesc si românește 

IMG-20190811-WA0023.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.06.2019 la 23:24, V-FOUR a spus:

Dupa o luna de asteptari, au venit din Ungaria unele piese pentru atasul Duna, mai trebuie sa astept cel putin o luna pentru interior

Din pacate, desi au trecut 3 săptămîni piesele lasate la sablat si vopsit electrostatic nu sunt gata, ceea ce ma tine pe loc

Apelez din nou la voi, poate ma ajutati cu o aripa spate si o pedala de frână 

20190607_193039.jpg

unde montezi telescopul ala? modelul tau are suspensia pe bare de torsiune fara amortizor. In alta ordine de idei poti te rog sa-mi spui unde ai comandat piesele? imi trebuie si mie un cerc si spite noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.08.2019 la 13:51, m72story a spus:

Stima pentru ceea ce faci si efortul depus.

Cunosti undeva unde pot sa reabilitez un ambielaj de ES 250, eventual un kit de reparatie, pentru ca am doua motoare ambele suferă de aceeași boală ambielajul

Cred ca poti sa il rezolvi si in Bucuresti. Teoretic, ar fi doua variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Estremadura a spus:

unde montezi telescopul ala? modelul tau are suspensia pe bare de torsiune fara amortizor. In alta ordine de idei poti te rog sa-mi spui unde ai comandat piesele? imi trebuie si mie un cerc si spite noi...

E ciudat cum știu alții mai bine ca mine ce dețin eu, nu vreau sa par arogant,dar langa amortizorul reconditionat este si cel original al atasului, atasul meu nu are suspensia pe bara de torsiune( stiu ca sunt si modele cu bara de torsiune)

Piese mi-a adus cineva din Ungaria, dar sunt destul de piperate ca si pret

 

Am gasit si o poza cu cadrul atasului si amortizorul vechi 

20190316_155203.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutari !

Ca urmare a neseriozitații unor colaboratori (piesele inca sunt la vopsit, altele la strungar, comanda pt alte piese inca nu este onorată, deși a fost confirmată), dar mai ales a unor probleme atat personale cat si de natura financiară, proiectul stagnează, dar totusi sunt decis sa continui într-un ritm mai lent, dar macar sa mai misc ceva.

Asadar ma poate ajuta cineva din ce material se pot face bucșele de la basculă? Am înțeles ca ar fi ceva plastic foarte rezistent din care se fac bucsele pentru motocicletele de cross

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

255b, daca erai atent cateva posturi mai sus sunt poze cu piesele vopsite de Giz in iunie 2019 si da, am dat si un coniac pe langa suma cerută, din pacate nu pot vopsi totul electrostatic, cat despre strungar, omu' ma ajuta cu drag, dar vrea să-i duc eu materialul de aici si intrebarea mea, la care nu mai ajutat: ce material sa-i duc ? si intrebarea nr 2: unde-l gasesc în Tm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si pe Scarisoara cand am facut bucse la bascula pentru Ij, au costat 150 ron (asta in 2015), au fost gata in 2 zile, aveau canal de ungere si arătau perfect, doar că au fost confectionate din inox si dupa nici 1000 km trebuiesc inlocuite ca au deja joc, deaceea intrebam ce material sa folosesc (inox clar ca nu😁)

Si ca un update la piesele de la vopsit, vopsitorul mi-a re-re-re-re-re-.................................................-reconfirmat ca incepe sapt viitoare lucrul, mai am putina răbdare cu el, omul e foarte talentat 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 04.02.2020 la 1:07, V-FOUR a spus:

 

Asadar ma poate ajuta cineva din ce material se pot face bucșele de la basculă? Am înțeles ca ar fi ceva plastic foarte rezistent din care se fac bucsele pentru motocicletele de cross

 

 

Am gasit pe net asta, poate te ajuta:

https://atvforum.ro/index.php?/topic/12327-bucse-pentru-amortizoare-bombardier/

si 

https://www.ptfe.ro/index.php

 

Plastic f dur eu am gasit in Pta Mehala, pe coridoarele acelea acoperite.

Cumperi bucata cat iti trebuie de mare (au mai multe marimi) si mergi cu ea la strungar.

Nu mai stiu ce material era, eu l-am folosit pentru rolele de glisare a lantului. 

Rasfoind al doilea link, inclin sa cred ca era poliacetal sau  PVDF, dar nu stiu daca acesta este chiar materialul de care ai nevoie.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De teflon am mai auzit ca ar fi bun, oricum eram decis pe ceva material plastic, mulțumesc frumos pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am luat decizia sa vopsesc electrostatic butucurile de la roti si am facut o comanda mare de piese, inclusiv cercuri și spite noi, asa ca am "băgat" flexul in spitele vechi

20200513_115340.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Au venit piesele din Polonia, asa ca pot sa mai montez cate ceva pe cadrul de Mz

20200525_122831.jpg

Dupa foarte mult timp am montat furca față

20200528_111319.jpg

Un prim strat de polish, mai trebuie

20200528_174744.jpg

Dupa mici modificări la bucsele venite din Polonia, am montat si bascula spate, am montat si bucsele de cauciuc in bascula față dupa ce le-am polizat puțin si a trebuit sa maresc gaura in suportul care tine cricul si suportii de picioare față 

20200529_130919.jpg

20200529_130945.jpg

20200529_131002.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...