relufarcas Postat Iunie 29, 2019 Share Postat Iunie 29, 2019 Jantele de aluminiu sunt vesnice, sa zic asa , pentru ca pot fi lustruite cu usurinta si ori de cite ori e nevoie , cu o pisla abraziva fina si arata foarte bine . Nichelul de pe cele de metal la un moment dat se va desprinde si nu arata bine. Eu zic sa le pastrezi pe cele de aluminiu . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 29, 2019 Autor Share Postat Iunie 29, 2019 Initial asa era si planul meu sa ramana cercurile din aluminiu, dar cercul de la atas este din metal cromat si nu exista din aluminiu, dar exista cercuri din fier cromat pt Mz, o sa vad ce voi face Intre timp am fost la Chirurgul Pinnochio si a retusat aripa si frana spate Dupa mult timp au venit si piesele de la sablat si vopsit electrostatic, desi e sarbatoare nu m-am putut abtine si am montat axul pe bascula de la atas, urmeaza sa ma apuc sa montez unele piese si sa duc la vopsit piesele sablate Aripa spate am lasat-o la sablat si frana spate urmeaza sa o duc la zincat si apoi vopsit electrostatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iunie 30, 2019 Share Postat Iunie 30, 2019 Felicitări! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iulie 4, 2019 Autor Share Postat Iulie 4, 2019 Stie cineva ce cod au rulmentii de la jug ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 (editat) Stima pentru ceea ce faci si efortul depus. Cunosti undeva unde pot sa reabilitez un ambielaj de ES 250, eventual un kit de reparatie, pentru ca am doua motoare ambele suferă de aceeași boală ambielajul Editat August 7, 2019 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat August 11, 2019 Autor Share Postat August 11, 2019 Salut, piese la preturi cat de cat decente găsești pe stolmot.com, nu stiu unde poti sa si centrezi ambielajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat August 12, 2019 Autor Share Postat August 12, 2019 M-am documentat si eu si am aflat adresa și un nr de telefon din Szeged, unde se centrează ambielaje, am inteles ca vorbesc si românește Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 La 07.06.2019 la 23:24, V-FOUR a spus: Dupa o luna de asteptari, au venit din Ungaria unele piese pentru atasul Duna, mai trebuie sa astept cel putin o luna pentru interior Din pacate, desi au trecut 3 săptămîni piesele lasate la sablat si vopsit electrostatic nu sunt gata, ceea ce ma tine pe loc Apelez din nou la voi, poate ma ajutati cu o aripa spate si o pedala de frână unde montezi telescopul ala? modelul tau are suspensia pe bare de torsiune fara amortizor. In alta ordine de idei poti te rog sa-mi spui unde ai comandat piesele? imi trebuie si mie un cerc si spite noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 La 07.08.2019 la 13:51, m72story a spus: Stima pentru ceea ce faci si efortul depus. Cunosti undeva unde pot sa reabilitez un ambielaj de ES 250, eventual un kit de reparatie, pentru ca am doua motoare ambele suferă de aceeași boală ambielajul Cred ca poti sa il rezolvi si in Bucuresti. Teoretic, ar fi doua variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat August 13, 2019 Autor Share Postat August 13, 2019 Acum 18 ore, Estremadura a spus: unde montezi telescopul ala? modelul tau are suspensia pe bare de torsiune fara amortizor. In alta ordine de idei poti te rog sa-mi spui unde ai comandat piesele? imi trebuie si mie un cerc si spite noi... E ciudat cum știu alții mai bine ca mine ce dețin eu, nu vreau sa par arogant,dar langa amortizorul reconditionat este si cel original al atasului, atasul meu nu are suspensia pe bara de torsiune( stiu ca sunt si modele cu bara de torsiune) Piese mi-a adus cineva din Ungaria, dar sunt destul de piperate ca si pret Am gasit si o poza cu cadrul atasului si amortizorul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Februarie 3, 2020 Autor Share Postat Februarie 3, 2020 Salutari ! Ca urmare a neseriozitații unor colaboratori (piesele inca sunt la vopsit, altele la strungar, comanda pt alte piese inca nu este onorată, deși a fost confirmată), dar mai ales a unor probleme atat personale cat si de natura financiară, proiectul stagnează, dar totusi sunt decis sa continui într-un ritm mai lent, dar macar sa mai misc ceva. Asadar ma poate ajuta cineva din ce material se pot face bucșele de la basculă? Am înțeles ca ar fi ceva plastic foarte rezistent din care se fac bucsele pentru motocicletele de cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Februarie 4, 2020 Autor Share Postat Februarie 4, 2020 255b, daca erai atent cateva posturi mai sus sunt poze cu piesele vopsite de Giz in iunie 2019 si da, am dat si un coniac pe langa suma cerută, din pacate nu pot vopsi totul electrostatic, cat despre strungar, omu' ma ajuta cu drag, dar vrea să-i duc eu materialul de aici si intrebarea mea, la care nu mai ajutat: ce material sa-i duc ? si intrebarea nr 2: unde-l gasesc în Tm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Februarie 9, 2020 Autor Share Postat Februarie 9, 2020 Am fost si pe Scarisoara cand am facut bucse la bascula pentru Ij, au costat 150 ron (asta in 2015), au fost gata in 2 zile, aveau canal de ungere si arătau perfect, doar că au fost confectionate din inox si dupa nici 1000 km trebuiesc inlocuite ca au deja joc, deaceea intrebam ce material sa folosesc (inox clar ca nu) Si ca un update la piesele de la vopsit, vopsitorul mi-a re-re-re-re-re-.................................................-reconfirmat ca incepe sapt viitoare lucrul, mai am putina răbdare cu el, omul e foarte talentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 (editat) La 04.02.2020 la 1:07, V-FOUR a spus: Asadar ma poate ajuta cineva din ce material se pot face bucșele de la basculă? Am înțeles ca ar fi ceva plastic foarte rezistent din care se fac bucsele pentru motocicletele de cross Am gasit pe net asta, poate te ajuta: https://atvforum.ro/index.php?/topic/12327-bucse-pentru-amortizoare-bombardier/ si https://www.ptfe.ro/index.php Plastic f dur eu am gasit in Pta Mehala, pe coridoarele acelea acoperite. Cumperi bucata cat iti trebuie de mare (au mai multe marimi) si mergi cu ea la strungar. Nu mai stiu ce material era, eu l-am folosit pentru rolele de glisare a lantului. Rasfoind al doilea link, inclin sa cred ca era poliacetal sau PVDF, dar nu stiu daca acesta este chiar materialul de care ai nevoie. Editat Februarie 9, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Februarie 9, 2020 Autor Share Postat Februarie 9, 2020 De teflon am mai auzit ca ar fi bun, oricum eram decis pe ceva material plastic, mulțumesc frumos pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 13, 2020 Autor Share Postat Mai 13, 2020 Am luat decizia sa vopsesc electrostatic butucurile de la roti si am facut o comanda mare de piese, inclusiv cercuri și spite noi, asa ca am "băgat" flexul in spitele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 27, 2020 Autor Share Postat Mai 27, 2020 Au venit piesele din Polonia, asa ca pot sa mai montez cate ceva pe cadrul de Mz Dupa foarte mult timp am montat furca față Un prim strat de polish, mai trebuie Dupa mici modificări la bucsele venite din Polonia, am montat si bascula spate, am montat si bucsele de cauciuc in bascula față dupa ce le-am polizat puțin si a trebuit sa maresc gaura in suportul care tine cricul si suportii de picioare față Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 30, 2020 Autor Share Postat Mai 30, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 3, 2020 Autor Share Postat Iunie 3, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 19, 2020 Autor Share Postat Iunie 19, 2020 Au venit piesele de la electrostatic, putem sa continuam cu asamblarea rotilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 25, 2020 Autor Share Postat Iunie 25, 2020 Roata față e montată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 26, 2020 Share Postat Iunie 26, 2020 Blanah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 28, 2020 Autor Share Postat Iunie 28, 2020 Cu roata spate sunt ceva probleme, dar le dau de capăt până la urmă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iulie 3, 2020 Autor Share Postat Iulie 3, 2020 In sfârsit merge din nou pe roti ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 Mie îmi pare că arată foarte bine. Bravo, domnule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.