Sari la conținut

Vanzare moto RO-UK


cristi cbr
 Share

Postări Recomandate

Salut, m am gandit sa mi vand motorul inmatriculat pe Ro in Anglia. In cazul in care gasesc cumparator englez ce acte ii trebuie? am sanse sa se vanda aici ? Un sfat ar fi binevenit. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios daca o poti inmatricula in UK pe numele tau sau vinde in UK fara aceasta gaselnita a statului roman numita certificat fiscal. Astept cu interes. Asta mai ales ca, daca esti cu acte in UK (pentru cel putin 6 luni parca), chiar esti obligat legal sa o inmatriculezi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si asta o idee de afacere. Moto sunt mai scumpe afara decat in ro ,unele..si merita exportate afara. Si eu astept cu interes sa vedem cum se procedeaza !

Editat de Momoah
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, aici piata moto e incomparabila cu cea din Ro unde stai cu anii cu o mobra la vanzare, ceea ce vreau sa aflu este daca e convenabil pt eventualul cumparator sa o "inmatriculeze" dintr o tara in alta. Iar ca preturi din ce am vazut aici sunt cu pana la 1000 mai scumpe fata de acasa..si aici ma refer la un motor cam de 2-3000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, m am gandit sa mi vand motorul inmatriculat pe Ro in Anglia. In cazul in care gasesc cumparator englez ce acte ii trebuie? am sanse sa se vanda aici ? Un sfat ar fi binevenit. Ms

Foarte simplu de aflat - Gov.uk .Iti spune tot acest site puteai sa dai un google search si vedeai imediat.

 

How to import a vehicle

You must complete certain steps as soon as you bring a vehicle into the UK permanently.

You can pay an importer or shipping company to do them for you.

  1. Tell HM Revenue and Customs (HMRC) within 14 days that the vehicle has arrived in the UK.

  2. Pay VAT and duty if HMRC tells you to.

  3. Get vehicle approval to show your vehicle meets safety and environmental standards.

  4. Register and tax the vehicle with DVLA - they’ll give you a registration number so you can get number plates made up.

You must also insure your vehicle before you drive it on UK roads.

 

Deci declarat in 14 zile la customs,vama nu platesti ca e din ue,mot,register - adica V5 si tax.La ei merge repede si fara hartogaraie.

La mot a nu se uita de faruri schimbate.

Personal nu mi se pare ca merita deranjul,multa lume importa moto din uk in rom tocmai pt ca daca urmaresti piata le poti lua la niste preturi mult mai mici decat aici de pe ebay.Si in conditie mult mai buna.Tu vrei sa transporti 2500km sa il adaptezi sa treaca mot'ul si sa il inmatriculezi acolo....ai facut un calcul cate te-ar costa asta comparativ cu un achizitionarea unei moto direct din uk?

....sa nu imi spui ca e vorba de vreun cbr....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ce adapta, vreau sa o vand nu sa o port in uk, ma costa 150 euro transportul ei iar actele sunt floare la ureche pe langa sistemul infect de la noi..de curiozitate cauta pe ebay uk o yamaha r1 din 2000 de ex, sa vezi ce preturi au comparativ cu ale noastre..si da, se vand, chiar daca unele au pret DUBLU !!.

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca englezii ar avea idei preconcepute, dar au idei preconcepute. Ca sa cumpere o motoreta din Ro va trebui sa fie o afacere al dracului de buna si nu cred ca tu esti nici macar aproape de asa ceva. Nu cred ca se pune neaparat vorba de costuri, ci mai mult de tot ce implica procesul. Un englez (sa presupunem ca e englez) sa cumpere o motocicleta din Ro despre care nu stie mare lucru (doar ce vede intr-un anunt), la diferenta de cateva sute, poate o mie de euro - eu cred ca o sa cam zica toti pas.
Legat de certificat fiscal, eu mi-am vandut masina inmatriculata in Ro in Franta, acum vreo 5 luni de zile. Am facut un contract de vanzare cumparare (in mai multe exemplare), I-am dat talonu', cartea si asigurarea si aia a fost. Deci te pipi pe el certificat fiscal.


» Post actualizat in 31 May 2018 07:43

Intr-o alta nota si oarecum off-topic, nu vrea cineva o Yamaha Mt-09 din 2015 la un pret bun? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt preturi foarte mari acolo, sunt si eu pe ceva grupuri de Aprilia si se vand cam dublu decat la noi.

Dar, ei pun foarte mare accent pe istoricul mobrei si pe km reali. Nu o sa ia in veci o motocicleta in al carui istoric nu au 100% incredere. Poate doar la jumatate din pret :) Si atunci, n-ai facut nici o afacere. Mai sigur iti scoti banii daca o dezmembrezi pe ebay. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ai scos-o de la financiar in Ro dupa?

Cu actul de vanzare-cumparare si declaratie notariala pe proprie raspundere ca nu mai detii in fapt bunul auto ca urmare a instrainarii acestuia ,la data X prin contractul de vanzare cumparare seria Y o scoti de la impozit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci..m am lamurit cumva cumva, mobrele de aici sunt majoritatea intr o stare exceptionala si ma indoiesc ca e englezul interesat de vreun produs de la proprietar roman..nu tineam neaparat sa o dau dar la preturile astea deja e afacere buna :))

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum a zis Valyo.

Dan a pus punctul pe I. Au preturile alea pentru ca motocicleta este verificata din toate punctele de vedere.

Masina pe care am vandut-o in Franta era intr-o stare impecabila (pentru varsta ei), am pus-o pe eBay, pe toate site-urile din UK, ofertele pe care le primeam erau cu mult sub ce ma asteptam, desi pretul cerut de mine era sub pretul mediu.

Poate daca vii si o inmatriculezi aici, mai ai o sansa, da' si atunci mica (sa o dai la pret mare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu actul de vanzare-cumparare si declaratie notariala pe proprie raspundere ca nu mai detii in fapt bunul auto ca urmare a instrainarii acestuia ,la data X prin contractul de vanzare cumparare seria Y o scoti de la impozit.

Teoretic, statul roman nu recunoaște vânzarea daca s-a facut fara viza fiscala. Eu de asta sunt curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea era ca aia de la DRPCIV ar putea sa spuna DRPCIV-ului englez ca mobra nu poate fi înmatriculata acolo in lipsa fiscalului. Inteleg insa de la littlekriminal ca nu e cazul

» Post actualizat in 31 May 2018 10:43

Intr-adevar, exista si problema doi. Ce faci daca o cumpara iarasi un roman si vrea sa o bage la impozite? Poti forta statul roman sa o scoata de la vechiul proprietar si sa o bage la cel nou? Ar fi o tehnica interesanta de a rezolva problema fiscalului, cu un pic de ajutor de la o firma de înmatriculari pe bulgaria, de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cred ca ai putea sa faci treaba asta, daca nu ti se pare prea complicat.

Dar asta e mersul, o dai, faci declaratie pe propria raspundere ca ai vandut-o, bagi contract de v-c la inaintare si asta este. Acum eu n-am facut-o la misto, chiar asa s-a intamplat, deci aviz celor care vor sa faca treaba asta fictiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poveste reala

Un baiat a cumparat o moto de la un prieten dintr-un oras din Romania. A plecat cu ea pe roti in Germania cu o asigurare romaneasca in vederea inmatricularii (pe numele noului proprietar). Acolo a fost la inmatriculari, a aflat ce trebuie sa faca si a urmat pasii. A facut Tüv (ITP), a asigurat-o si pe urma a inmatriculat-o. Cei de la Tüv si cei de la inmatriculari nu au fost curiosi sa vada contractul, importante au fost actele in original (carte si talon). Prietenul vanzator a scos-o de la taxe locale imediat, pe baza contractului (romanesc). Circula o vorba ca pe contract ar fi semnat vanzatorul in ambele locuri din cauza de lipsa prezenta cumparator in momentul ala. Aceasta informatie nu a putut fi verificata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poveste reala

Un baiat a cumparat o moto de la un prieten dintr-un oras din Romania. A plecat cu ea pe roti in Germania cu o asigurare romaneasca in vederea inmatricularii (pe numele noului proprietar). Acolo a fost la inmatriculari, a aflat ce trebuie sa faca si a urmat pasii. A facut Tüv (ITP), a asigurat-o si pe urma a inmatriculat-o. Cei de la Tüv si cei de la inmatriculari nu au fost curiosi sa vada contractul, importante au fost actele in original (carte si talon). Prietenul vanzator a scos-o de la taxe locale imediat, pe baza contractului (romanesc). Circula o vorba ca pe contract ar fi semnat vanzatorul in ambele locuri din cauza de lipsa prezenta cumparator in momentul ala. Aceasta informatie nu a putut fi verificata.

Vanzatorul avea vreo datorie care il impiedica sa o vanda cu fiscal in Romania?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Certificatul fiscal este de fapt un abuz al statului roman care nu e capabil sa-si recupereze creantele. Ii doare undeva pe aia dintr-un stat normal de faptul ca vanzatorul are de dat bani fiscului roman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu petecul de hartie numit certificat fiscal e problema. Ci faptul ca statul roman nu iti da voie sa vinzi masini, motociclete, terenuri, case etc atata timp cat ai datorii catre el, statul. Lipsa datoriilor e confirmata de acel fiscal. Inclusiv pe site la drpciv scrie ca nu poti radia pt export un vehicul fara fiscal.

Cand tu vinzi mobra in alta tara, aia de acolo in mod normal trimit o interogare catre drpciv. Care drpciv, fara fiscal, mai ales cand nu ai dreptul de a obtine acel fiscal, ar trebui sa le spuna alora din tara prietena ca legea romana nu permite vanzarea acelei motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ce adapta, vreau sa o vand nu sa o port in uk, ma costa 150 euro transportul ei iar actele sunt floare la ureche pe langa sistemul infect de la noi..de curiozitate cauta pe ebay uk o yamaha r1 din 2000 de ex, sa vezi ce preturi au comparativ cu ale noastre..si da, se vand, chiar daca unele au pret DUBLU !!.

Nu o sa iti cumpere nici draq motoreta de romania tie in uk.Nu compara la pret un cbr care e o moto mai mult decat comuna cu un r1 primul model original care e deja cult bike !

Daca ai petrecut putin timp acolo iti vei da seama,dupa cum au spus si colegii ca aia si la masini dar mai ales la motorete pun accent pe istoric,km reali bani bagati in ea dovediti cu facturi,etc.Si vei vedea ca toti cei care cer bani multi pe niste moto vechi au chestiile astea.

Plus ca motoreta ta orice conditie cat de buna ar avea va fi evitata pt ca e inmatriculata intr-o alta tara (si ce tara,cand aud aia de Romania...),plus ca nu trece mot'ul pana nu ii schimbi farurile si englezii stiu problemele cu farurile,nu sunt tute ca la noi,plus ca ii deranjeaza ca e in km si nu in mile samd.

Cred ca ducand o moto atat de comuna sa o vinzi in uk,pierzi din start.Daca era ceva gen vreun mare chopper Harley sau vreun custom ceva,poate.Asa cbr 600...nici o sansa.Dar in fine,fiecare face cum pofteste,succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...