Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

Eu m am prezentat ca fiind habarnist si am pus o intrebare pertinenta. Cum adica de ce il intreb? L am intrebat ce il recomanda sa invete pe altii, si am pus o intrebare punctuala pe ceva ce eu nu stapanesc. Nu l am luat la pix, sau la misto. Noi ne agitam ca pepsi ul si initiatorul nici macar nu raspunde la propriul topic, de le tii moto pentru incepatori. Despre ce vorbim aici?????? Si eu am barda la gat?

Serios? Ar fi util daca ai citi macar de sus pana jos discutia. Devine can can, am disparut ca nu mai este util. O zi buna.

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu propun sa il sprijinim cu suficiente vizualizari incat sa faca si bani din clipuri.

 

giphy.gif

 

Nici o sansa, si al mai bun motovloger sa fie nu are cum, nu la noi in tara unde piata moto e atat de mica. Daca el o rupe bine de tot pe engleza, are si o carisma aparte dublata de un talent oratoric iesit din comun plus o experienta foarte mare la ghidon vorbim altfel, sa fie oare cazul aici? Nu cred. O sa caste niste baeti, putini, de douaj dah ani gura la el si cam atat. Tre sa fie sincer cu el omul si sa axeze pe ce se pricepe cel mai bine si cu multa munca cine stie...si poate nici atunci. Asa-i in tenis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fost la rider academy, modul 1 si 2. Cand am facut eu 1, anul trecut, s a trecut peste u turn. Am facut alte exercitii cu ambreiajul la punctul de cuplare. Nu aia e problema. Ci balansare plus ambreiaj plus acceleratie plus piscat frana spate plus un pic de lasat greutatea in partra opusa, ca sa faci un u turn din scurt. Cam asa ceva

» Post actualizat in 18 Jun 2017 13:14

Adica, o intorc eu si acum, dar mi as dori sa o fac mai bine, in control, etc. Am gasit deja o solutie, un curs aparte. Nu postez ca nu am mers inca, nu vreau sa fac reclama. Cand voi paeticipa, voi reveni cu feedback. Eu asteptam de la initiator, daca tot e dornic sa ne invete, pe noi, incepatorii.

Mathe uite-te la asta

, e cam greu sa descifrezi ce vrea sa zica francezu ala, exista si o versiune in franceza daca stii limba. Am exersat intr-o parcare de cateva ori, prindeam o gramada de curaj sa intru cu viteza din ce in ce mai mare si cu trailbraking pe frana spate. Ar trebui sa poti sa intorci pe lungimea unui loc de parcare, depinde cat iti permite ghidonu pana cand lovesti rezorvoru.

Urmatoru pas e sa iau jaloane si sa-mi fac cel mai legal traseu de moto gymkhana in parcarea de la Real Oradea in mijlocu zilei: >

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit topicul si nu pe diagonala. Am spus ca pari irinonic deoarece, desi ai primit raspuns de la ceilalti, tu insisti sa iti raspunda initiatorul. Care stii si tu ca nu poate sa dea mai multe detalii decat ceilalti mai ales ca este pus si un link pe tema asta spre youtube. Eu na ma refeream neapart la tine si nici la ceilalti. Faceam referire la "atmosfera" generala a forumului.

P.S cum s-a zis mai sus, de facut bani din asta este aproape imposibil. Trebuie sa faci mult mai mult de atat. Primul pas este un target cat mai mare, deci videourile in engleza. Apoi ai nevoie de content care trebuie sa fie cat mai mult si cat mai diversificat (dar la subiect, in speta moto). Mai ai nevoie de filmari de calitate si montaje perfecte. Iti trebuie echipament(mai multe camere video = mai multe unghiuri), senzori (de accelerare de exemplu sa poti face log la date si sa le compari), ai nevoie de spatiu sigur (poligon/pista/parcare). Iti mai trebuie skilluri de pilotaj in primul rand, de oratorie si de empatie, dar si mult timp. Si eu ma gandeam la ceva de genu dar mi-am dat seama ca imi lipsesc prea multe din cele enumerate mai sus(si nu sunt nici pe departe toate). Am scris toate astea pt initiator, sa ii dau idei. Sporuri!!


Serios? Ar fi util daca ai citi macar de sus pana jos discutia. Devine can can, am disparut ca nu mai este util. O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazut filmuletul asta, ms de raspuns! Trailbraking, aia deja e altceva. Devin e...complicat :D

» Post actualizat in 19 Jun 2017 14:15

Styuk, m ai taguit de 2 ori, cu link catre profil. Acum zici ca nu te refereai la mine. Bun asa, totul e clar acum:)) eu am pus 2 intrebari. Primul meu post aici a fost pertinent si la subiect. Durerea de bascheti a initiatorului care vrea sa ne invete, insa, e deranjanta. Mai ales ca posteaza alte lucruri. Adica, va invat, dar nu va invat. El cauta doar subscriberi si atat. Parere personala. Over and out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 19 Jun 2017 14:15

Styuk, m ai taguit de 2 ori, cu link catre profil.

Aia a fost din greseala. O sa incers si eu diseara intoarcerea despre care vorbesti. M-am uitat si eu la videoul anterior. Nu mi-am pus niciodata problema de cum se face, intorceam pur si simplu. Daca ne chinuim cred ca adunam cateva chestii interesante de facut intr-o parcare (gen asta pe latimea a maxim doua locuri de parcare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@styuk - eu am avut rabdare sa vizualizez mai multe video-uri postate de el pe youtube, te incurajez sa o faci. si sa-mi explici ce mama ma-sii legatura are meciul de handbal despre care el povesteste in timp ce merge cu motoru despre mersu pe motor. sau traseul pe jos la Malaiesti. in curand o sa prezinte retete de prajituri. mai bati un ou, mai faci o depasire ..

 

dar da, ce spui despre atitudinea generala e adevarat..si daca ai vrea sa vezi pe forum preponderent topicuri / posturi constructive ar trebui sa te intorci in timp vreo 10 ani :)

 

@MASBA - no offence, esti la inceput si entuziasmat + regula de aur: da-i unu-i om o camera de filmat si ... vezi rezultatu. daca vrei sa faci tutoriale nu mai amesteca subiectele ..

 

si in final, iata un vlogger de succes .. (ma apuca greata cand vad cate like-uri are):

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m am prezentat ca fiind habarnist si am pus o intrebare pertinenta. Cum adica de ce il intreb? L am intrebat ce il recomanda sa invete pe altii, si am pus o intrebare punctuala pe ceva ce eu nu stapanesc. Nu l am luat la pix, sau la misto. Noi ne agitam ca pepsi ul si initiatorul nici macar nu raspunde la propriul topic, de le tii moto pentru incepatori. Despre ce vorbim aici?????? Si eu am barda la gat?

Serios? Ar fi util daca ai citi macar de sus pana jos discutia. Devine can can, am disparut ca nu mai este util. O zi buna.

Salut,

 

Forumul este o comunitate, iar comunitatea te-a ajutat .

Daca vrei neaparat sa primesti un raspuns de la mine, stii unde sa ma gasesti .

HINT : Vezi semnatura mea, aboneaza-te si asteapta episodul 2.

 

Daca ti-as raspunde aici ce as mai pune pe canal?

 

Cu stima,

MASBArosanu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las-o mai usor, intai invata sa mergi pentru tine si apoi poti s-o faci si pentru altii. din ce am vazut pana acum, mergi foarte incet dar in mintea ta esti foarte rapid. asta te face sa folosesti toata banda si sa te pui in pericol, in orice moment poti fi depasit si acrosat de un volkswagen broasca, de un biciclist mai rapid, de un atelaj neatent. motociclismul se invata pe teren, nu din filmulete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca flacaului din filmuletul de pe prima pagina ii dai sa mearga pe o motocicleta cu semighidoane, am o vaga impresie ca nu leaga 3 curbe consecutive.


» Post actualizat in 19 Jun 2017 20:43

Cum a zis si Zahei, inainte de a da sfaturi altora, invata sa mergi astfel incat sa nu fii nevoit sa franezi tare, sa anticipezi traficul, sa nu te mai surprinda orice cascarabeta iesita dintr-o curte, sa-ti dai seama cand un autobuz vrea sa iasa din statie samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M a linistit raspunsul tau. Esti un pretios, daca vreau ceva, gatq, subscribe. Vrei si o donatie? Baga contul repede. Cu atitudinea asta, nu rezolvi mare lucru. Ps, la intrebarea legata de manevra, mi a raspuns forumul. La intrebarea, ce te recomanda, tu. Sau, nu te recomanda nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce vrei tu sa faci Zahei dar lasa vrajeala boss, nu de la vlogul baiatului a prins cum e cu cotitul ci de la tine, ca tu stii bataie :D

 

Cand e de incurajat incurajam dar nu este momentul, nu acum.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

uite, eu chiar sunt curios. Ma consider incepatorul incepatorilor. Am de 1 an permisul, am cam 13000 km. Si vreau sa invat tot ce se poate, astfel incat sa fiu in siguranta. Ce te face pe tine, in masura, sa ma inveti? Ce experienta ai? de cand ai permisul? cat ai mers? Pe ce motociclete? NU SUNT TROLL! Zici de cartea Proficient, adica, tu faci copy paste la niste idei? si atat? eu as prefera o abordare personala, a subiectelor, plecand de la experienta si cunostintele tale. Nu copy paste. Cartea am citit o. Nu se compara cartea, cu exemplificarea.

Uite un subiect la care vreau raspuns:

Ce e aia contravirare am invatat. Ce e aia abordarea unui viraj, de principiu, am invatat. Ce e aia frana de urgenta, am invatat. Evident, nu le stapanesc perfect, dar, sa zicem ca am inteles cu ce se mananca.

Intrebare pentru tine: Am probleme in a face manevre la viteza foarte mica,la plecarea de pe loc. PE romaneste, sa zicem ca sunt pe un drum cu o banda pe sens, oprit pe dreapta. Am probleme in a face o intoarcere. Ori nu imi ajunge drumul sa intorc, ori fac manevra prea incet si ajung sa pun piciorul jos.

Cum ar trebui facuta corect manevra?

man, acuma pe bune, uat da fac. afara de contravirarea aia restul sunt de bun simt.

chiar ai nevoie de cineva sa iti spuna cum sa intorci? gizas.

incearca si tu sa nu dea masina peste tine, daca tot cauti un sfat.

» Post actualizat in 21 Jun 2017 06:51

vad ca ai si TDM care are unghiul de bracaj sau cum naiba ii zice, adica cat poti sa intorci roata st-dr generos. daca aveai vitezana cu unghi mai mic ce mai faceai? intorceai doar in giratorii?

 

fara suparare dar plm, chiar sa depinzi asa de un blog pentru o intoarcere mi se pare dubios.

» Post actualizat in 21 Jun 2017 06:55

ps. e plin netu de "content"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa pot face un U turn, plecand de pe loc, cum trebuie. Adica, mi-as dori asta. In spatiu mai larg e simplu, cand se ingusteaza treaba devine interesant :)

 

Asta se face cum a recomandat zaheiul, care preda niste cursuri foarte interesante. Cheia sta in plecatul ferm de pe loc. Pleci ferm de pe loc -> ai suficient moment sa inclini mobra mai mult - > inclini mobra mai mult -> micsorezi semnificativ raza curbei -> ai facut u-turnul cum trebuie. De asemenea cum spune zaheiul asta vine ori dupa multi ani de motoretism ori, in lipsa anilor aia multi, dupa mult exercitiu pt a stapani aceasta manevra in spatiu bine delimitat si ferit de trafic.

 

Daca nu pleci mai hotarat de pe loc nu o sa poti inclina mobra cum trebuie, crede-ma, am incercat si am cazut ca un sac de cartofi, good times, n-o sa se mai repete.

 

giphy.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...