Sari la conținut

Accident petrache poenaru 13 iunie 2018


riderontornadoes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 383
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Incep sa cred ca eu merg prea incet. Sunt singurul depasit de scutere in trafic, chiar si in linie dreapta? De plecarea de la semafor nu mai spun, sa te puna sfantul sa te dai cu vreun scuterist, fac aia gaura in asfalt (si in palma), doar doar sa plece primii si sa-ti dea fum.

Pe mine m-a depasit un maxi pe Timis, penultimul viraj pe urcare inainte de Predeal :oops: Nu mergeam excesiv de incet, dar nici nu polizam scaritele. Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

nu genius, il invit sa vada cum e sa aplice ce predica, nu merge cu RTul la 50 la ora. Un coleg in india povestea ca te imping efectiv masinile din spate, dau peste tine daca mergi incet si pe mijloc.

Eu am prieteni care se oftica atunci cand nu pot merge cu masina atat de repede pe cat ar vrea ei. Un fel de "bai nene, pe banda de viteza e treaba mea cu cat merg!" Nu frate, nu e treaba ta cu cat mergi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu genius, il invit sa vada cum e sa aplice ce predica, nu merge cu RTul la 50 la ora. Un coleg in india povestea ca te imping efectiv masinile din spate, dau peste tine daca mergi incet si pe mijloc.

Inteleg ca nu se poate merge cu RT-ul cu 50 km/h? Explica-mi de ce.

Care este criteriul dupa care unele mobre merge cu 50 si alte nu merge?

Eu am mers. Recunosc ca acuma nu mai merg pentru ca l-am dat :).

Dar sa stii ca si cu Goldwing-ul se poate merge cu 50.

De ce vi se pare atata de ciudat sa mergi legal/normal?

Bine ca ne dai exemplul cu India.

Si sa stii ca nu sunt popa. Nu predic lucuri pe care nu le fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu mersul cu 50 cand traficul merge cu 80 e maxima zilei!

 

Ori e vrajeala, ori circula undeva unde e traficul extrem de liber, ori cei care fac asta sunt atat de imbatati de satisfactia ca "merg legal si sigur" incat chiar nu mai realizeaza pericolul in care se afla cand ii depasesc 1000 de masini pe minut, majoritatea la limita de a-i agata pur si simplu, pe principiul "da-l in sange ca uite cat mai are loc pe banda", sau clasica "2 in 1", adica depasire la 30 cm de piciorul stang + frana brusca in fata pentru ca porcina avea nevoie sa faca dreapta la 50m de locul unde a inceput depasirea.

 

Poate crede cineva dumele astea si o pateste, incercand sa mearga "legal si sigur" dupa principiile vreunui teoretician de pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un goldwing merge cu 50, ca ocupa toata banda, un scuter de 50 va fi urgent impins la bordura de unu care depaseste prin dreapta masina de pe banda 2 care merge cu 80...

Pai acuma vorbim de cu totul altceva: si anume unde te pozitionezi pe banda de mers astfel incat sa nu incurajezi diversi melteni se sa bage peste tine in banda de mers.

Si o spun din proprie experienta: la un semafor nu am fost atent si am stat la coada un pic prea in dreapta si s-a bagat o vita cu o Skoda intre masina de pe stanga si stanga mea, si mi-a tras una in picior. Eram cu Goldwing-ul nu pe scuter.

 

@walking human circul prin Bucuresti. Azi am fost prin zona Virtutii-Militari-Pacii, si am trecut chiar de curiozitate pe Splai pe la Sema Park.

Acuma ce facem, dupa ''Load pipes saves lives'' urmeaza ''Faster is safer'' sau si mai bine ''Ilegal si sigur'' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@walking human circul prin Bucuresti. Azi am fost prin zona Virtutii-Militari-Pacii, si am trecut chiar de curiozitate pe Splai pe la Sema Park.

Acuma ce facem, dupa ''Load pipes saves lives'' urmeaza ''Faster is safer'' sau si mai bine ''Ilegal si sigur'' ?

Depinde de context.

1-Daca traficul merge cu 80 si tu mergi tot cu 80: sansa sa fi depasit si agatat e mica, sansa sa forteze o masina intrarea din lateral e mica, sansa sa nu mai ai timp de reactie suficient e medie.

2-Daca traficul merge cu 80 si tu cu 50: sansa sa fi depasit si agatat e mare, sansa sa forteze intrarea o masina din lateral e mare (intre masina din fata ta si tine va fi un gol "tentant"), sansa sa nu mai ai timp de reactie suficient e mica.

3-Daca traficul e redus cel mai sigur mergi cu 50- timp de reactie maxim + sansa sa fii agatat/fortat mica.

 

Mai grav e ca cine merge ca in cazul 2 creste riscul de accident pentru toti cei din zona, pentru ca provoaca pe restul sa treaca pe contrasens, sa accelereze la 90-110 (deci oricum mai tare decat cei 80kmh care pe 95% i-ar fi "multumit" si facut sa stea in rand), sa puna frana, si sa reintre pe banda. Mentalitatea asta de "respectam legea pana la moarte" e deobicei specifica babelor care se arunca pe trecere (e dreptul meu! sa opreasca da-i dreq!) si celor care care conduc 1000km/an si cand merg la mare o tin toata autostrada pe banda 2, desi ii depasesc sute de masini prin dreapta (dom'ne ce le trebuie sa mearga ca nebunii, le ajunge 120 ca mie deja imi sare motorul din Fabia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, ca orice roman sadea argumentul tau suprem e insulta. Ar fi foarte interesant sa ne spui cum "ii faci" tu in trafic pe bavarezii aia prosti.

Felicitari oricum pentru sfaturile bune pe care la citesc tinerii motociclisti.

Nu stiu cum draqu se face ca toti aveti koaiele cat pepenii pina iesiti din RO. Cum ati trecut granita se fac cat alunele. Brusc merge mobra perfect cu 50.

Ia spune-ne dom' Goe75 pe acolo unde te afli acuma mergi pe unde si cum te taie capul? Esti cu magnetul pe cutie? Ma indoiesc.

Toti ratatii isi justifica incalcarea legii prin a spune ca nu sunt ei de vina, altii i-au impins, in cazul de fata asa e traficul, el va obliga sa mergeti cu 80 si cand va taie bizonul calea moarte conservarilor! Chiar de 2 ori HUO! Prima oara ca v-au taiat calea si a doua oara ca v-au fortat sa mergeti "cu traficul" cu 80 km/h!

@walking human am inteles foarte bine teoria cu mersul in ritm cu restul, dar nu uita in cati m franezi la 50 si in cati la 80.

Cate accidente sunt din cauza ca a fost agatat moto si cate pentru ca nu a mai putut frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silver Arrow, mai ratati decat voi, paralelii astia de incurcati traficul nu e nimeni.

 

Capu jos si joc de glezne.

 

In "Bavaria" se merge cum spune traficul. Dar daca mergi cu 50, vei manca multa carne.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@ SilverArrow

 

Ha ha ha .Iar incerci sa pari intelijent dar nu-ti iese decat cu cei care sunt la fel de slab informati ca si tine. Daca aveai macar putin habar subiect nu aruncai treaba cu magnetu.Aia iti tradeaza cel mai mult ignoranta si nici de-al dracu nu o sa te ajut sa intelegi latura aia a ecuatiei pentru ca maine-poimaine te vad cum te dai profesor si pe tema aia.

De mers merg exact pe unde ma taie capu si am chef .Pe nationale merg cu 85 chiar daca legal nu am voie mai mult de 70 .Merg zeci de km zilnic si uneori sute de km pe nationale si locale pe unde este plin de semne de interzis camioane.Asta e alta chestie unde nu te voi ajuta sa intelegi pentru ca esti prea incuiat ca sa meriti sa ti se mai deschida ochii .Cu masina mica merg cu 150 peste tot cu exceptia Ungariei si Romaniei unde merg cu 180.Mai mult de 3 amenzi pe an nu am primit niciodata.Niciodata permis suspendat si niciun accident. Astept comentariu domn profesor.

» Post actualizat in 22 Jun 2018 21:37

Si o scurta completare vis a vis de aberatiile altora aparute pe aici cu alte ocazii ca vezi doamne ce belicosi sunt ungurii si ce amenzi... si iti trebuie sa ai forinti ...si alte exagerari stupide...

 

Absolut toate opririle facute de politia ungureasca mi s-a oferit din start pretul cu factura si cam la sfert pretul fara factura aka spaga.Asta cand a fost cazul pt ca au fost si opriri doar pentru control de rutina.

» Post actualizat in 22 Jun 2018 21:43

Aaa ...si a mai fost o faza de curand cu cineva care dadea lectii despre cum se schimba vitezele fara ambreiaj la diesel dar era ridicol de evident ca povestea din auzite .Nici acolo n-am intervenit pentru ca este mai fun sa avem si specialisti de nivelul SilverArrow.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, in Germania nu s-a mers niciodata incet, mai ales unde nu sunt limite de viteza. Eu am mers mult in 2006, 2007, 2008, mergeau aia racheta.

Doar ca celelalte reguli se respectau cu sfintenie, nu statea nimeni la 5 cm in spatele tau, nu tu un flash, claxon sau alte chestii. Nu mai stiu cum e acum, ca n-am mai fost de cativa ani.

In UK se merge relative repede, evident, daca sunt camera care functioneaza, se merge cu putin peste limita, dar evident ca sunt si multi adormiti, ca peste tot. Cea mai mare moda acum in UK (la modu' negativ) e sa dormi pe banda de viteza cu 20 de mile sub limita maxima, se depaseste prin stanga la greu.

Pentru ca sunt tot mai multi soferi si foarte multi dintre ei conduc doar ca sa ajunga la destinatie, dar nu au nimic a face cu traficul sau cu mers cursiv, preventiv, cazurile in care nu mai ai rabdare in spatele unui "mort" din asta se inmultesc rapid.

Daca ne gandim, cauza principala este ori durerea in pla sau modul complet gresit de a conduce o masina, asta e motivul pentru care se depaseste prin alta parte, sau pentru care se enerveaza lumea, sau pentru care altii merg mai tare, etc. M-am gandit de foarte multe ori ca daca toti ar conduce (spre exemplu) ca mine, sau in mod similar ( ca stiu destui care conduc ok), nu ar mai fi atatea accidente. In acelasi timp stiu ca e imposibil si ca situatia se inrautateste, deci fiecare cum poate. N-o sa stea nimeni acasa doar pentru ca ii spun eu ca e un pericol pe sosele, asa ca daca aia care conduc ca o cizma au dreptu' sa conduca asa, so be it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, eu personal ca incepator nu mi se pare deloc logic sa merg cu viteza coloanei de masini si luand exemplu anterior cu 80 km/h pe un drum de 50 km/h.

In primul rand daca mergi in coloana cu masiniile si cu viteza aceea clar distanta de franare este mai mica, cel cu masina se va opri clar inaintea ta insa daca iei in considerare toate aspectele carosabilului sansele sunt mult mai mari sa patesti ceva la viteza aceea decat daca ai merge in conditii legale iar aici vorbesc de treceri de pietoni, gropi ori alte evenimente neprevazute etc.

Nu stiu dc toata lumea considera ca te agata ceilalti daca mergi cu o viteza mai mica decat coloana, recunosc ca nu am fost pus in aceasta situatie in cele cateva luni de zile ale mele de motociclist insa as vedea situatia un pic diferit. Daca este o singura banda si tu mergi prea incet si te pozitionezi langa marginea drumului atunci clar toti te vor depasi si se vor urca pe tine mai ales ca iti vor forta spatiul ca ei sa nu iasa asa mult pe contrasens. Insa daca tu te pozitionezi langa axul drumului va fi mai dificil sa te depaseasca si atunci cand o vor face va fi mult mai bine planuita pentru ca vor face o efectiv o depasire nu o devansare si sa va ingramaditi amandoi pe aceasi banda de mers.

 

Insa nu inteleg de ce se recomanda si se considera corect ca motociclistii sa mearga cu viteza mai mare decat masiniile sau in aceasi ilegalitate cu ei. Deduc ca numarul accidentelor datorita neadaptarii vitezei conditiilor de drum sunt mai numeroase decat atunci cand se urca masina pe tine sau te forteaza in afara carosabilului.

 

Pana la urma nu toti suntem la fel de iscusiti si talentati cu ghidonul incat sa putem reactiona asa cum trebuie in toate situatiile aferente si desigur nu in fiecare zi dai acelasi randament ca motociclist :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, motiv pentru care mai multa lume ar trebuie sa-si vada de condus decat de plans in stanga si in dreapta. Cu siguranta experienta se capata din multe alte parti, numai de pe forum nu (sau in foarte mica masura). Aici sunt oameni care-si impartasesc experientele, nicidecum curs pentru incepatori, sau mers pe ud, sau mers in ritm cu masinile la 80 km/h prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu zice nimeni ca trebuie sa faci ceva de care nu esti capabil. Insa unul care se lauda ca ar avea ceva experienta si tot pretinde ca merge tot timpul legal si respecta limita de 50 peste tot pe acolo unde exista ,este un scartar mincinos.

Este fascinant cum papagalii de genul ala au renuntat sa mai vanda gogosi ca neamtu spala toate drumurile cu sampon noaptea ,dar inca mai lanseaza altele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Probabil ca esti prea tanar sa-ti amintesti ,dar pe vremea cand se mergea cu vize si era mai dificil decat acum ca jermania sa fie cotropita de tot romanul,ala era un text standart pentru cei care veneu din vest si doreau sa para mai interesanti ca vezi doamne cu ce mari civilizatii au luat ei contact ,nu ca fraierii.Acum nu se mai poate chiar asa dar inca se fac tentative de slavire excesiva a vestului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa nu inteleg de ce se recomanda si se considera corect ca motociclistii sa mearga cu viteza mai mare decat masiniile .

Pentru ca reduci riscul de accidente cu aia de pe sensul tau in momentul in care pleci inaintea lor de la semafor si te mentii inaintea lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, cred ca nemtii au spalat atat de bine cu sampon strazile atunci cand 9 ne trebuia viza de au ramas curate si acum! :huh: Plm, o saptamana si ~2000km cu masina inchiriata, multe reprize de ploaie, si am dus-o inapoi aproape la fel de curata cum am luat-o! Diferenta minima intre unde calca stergatoarele pe parbriz si unde nu, intelegeti voi. Alt exemplu: venit din Austria 80% pe ploaie, la intrarea in Ro masina la fel de curata. La iesirea din Nadlac deja nu mai vedeai ce culoare e, unde nu ajung stergatoarele parbrizul 100% opac.

Fwtu-i samponu' ma-sii!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ca turist mai prinzi o tura perfecta si povestesti toata viata ... Ca localnic mai prinzi si perioda de polen ,mai o ploaie cu nisip din Sahara ,mai un tractor iesit de pe camp ,mai o zona de constructii ...Se pare ca turistul roman cam trece tot timpul pe langa astea pentru ca nu se prea potrivesc cu o anumita narativa. Singurul fel in care povestea cu traversatul vestului fara nevoie de spalare este plauzibila este pe ploaie sau o perioada scurta intre timpul insectelor si datul cu sare.In rest doar minciuni si povesti nemuritoare.Numai ce am cumparat o masina ,spalata la predare,din Stuttgart si pana la granita avea o cantitate de insecte impresionanta.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca reduci riscul de accidente cu aia de pe sensul tau in momentul in care pleci inaintea lor de la semafor si te mentii inaintea lor

Pana cand dai de un profesionist, care crede el ca musca din ultima secunda de galben. Si ala nu vine cu 2km/h, vine cu 200 si te face pilaf!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana cand dai de un profesionist, care crede el ca musca din ultima secunda de galben. Si ala nu vine cu 2km/h, vine cu 200 si te face pilaf!

 

Asta pana trece un meserias pe rosu din stanga-dreapta si va intalniti "pi şentru"!

Vorba reclamei - ne relaxam, gandim problema, c-avem minte, nu suntem animale. Nu pleci ca racheta pt ca tu ai target sa depasesti suta pana ai traversat intersectia. Te asiguri etc. Dar ar fi o idee sa ai macar o lungime de mobra in fata masinilor de pe sensul tau. Mie mi se pare linistitor faptul ca nu are cine schimba brusc banda peste mine. Daca si la conceptul asta ajungem sa ii facem fine tuning pe forum.....

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...