Sari la conținut

DSG 2,in Drive.


Danut Ionda
 Share

Postări Recomandate

Am fost la vizionat mai multe vechituri cu DSG, iar un DSG 2 7+1 pe modul DRIVE in usoara rampa ...sa zic 5% maxim,surpriza!!! Masina o lua inapoi dupa 2 secunde. Aveam centura pusa,si nu stiu daca era ESP dezactivat dar am renuntat si la testare si la masina. Ideea e urmatoarea : exista posibilitatea la DSG2 sa o ia inapoi in pozitia Drive ? Sau doar daca are probleme la ambreiaj/volanta/cutie?

ea nu avea AutoHold.

si nici cu frana de mana trasa nu cred ca se executa plecarea de pe loc ,in rampa.

 

De 2 luni,am un Cielo Hidramat de pomana primit pana gasesc ceva bunicel insa daca ridic piciorul de pe frana in rampa o ia tot in sus...nu inapoi.

» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:02

Si tot ieri,am mai testat un VW Passat 2011 ,acelasi an...ala pleca inainte in rampa,nu inapoi. Proprietarul,un om din cartier pe care nu'l stiu bine sustine ca la DSG 2 E normal sa o ia inapoi dupa 2 secunde.

» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:04

Daca aveti experiente cu defectaciuni de genul,v'as ruga mult sa le impartasiti.Multumesc anticipat.

oricum am fugit de ea,acum cautam alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea ma pricep da stiu ca-s doua feluri de cutii. La cielo ep care l-am avut hidramat , la fel facea , cand dadeai drumu la frana pleca. La astea robotizate e altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la vizionat mai multe vechituri cu DSG, iar un DSG 2 7+1 pe modul DRIVE in usoara rampa ...sa zic 5% maxim,surpriza!!! Masina o lua inapoi dupa 2 secunde. Aveam centura pusa,si nu stiu daca era ESP dezactivat dar am renuntat si la testare si la masina. Ideea e urmatoarea : exista posibilitatea la DSG2 sa o ia inapoi in pozitia Drive ? Sau doar daca are probleme la ambreiaj/volanta/cutie?

ea nu avea AutoHold.

si nici cu frana de mana trasa nu cred ca se executa plecarea de pe loc ,in rampa.

 

De 2 luni,am un Cielo Hidramat de pomana primit pana gasesc ceva bunicel insa daca ridic piciorul de pe frana in rampa o ia tot in sus...nu inapoi.

» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:02

Si tot ieri,am mai testat un VW Passat 2011 ,acelasi an...ala pleca inainte in rampa,nu inapoi. Proprietarul,un om din cartier pe care nu'l stiu bine sustine ca la DSG 2 E normal sa o ia inapoi dupa 2 secunde.

» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:04

Daca aveti experiente cu defectaciuni de genul,v'as ruga mult sa le impartasiti.Multumesc anticipat.

oricum am fugit de ea,acum cautam alta.

Ciudat. Recunosc ca nu am mers cu DSG dar nici cu Merzanul nici cu Nissan-ul nu am patit asa ceva. Dar amandoua cu cutii hidramate.

Cutiile astea DSG mai au viscocuplaj (convertizor) ? Sau sunt cu ambreiaje uscate comandate electronic?

Ca daca au ambreiaje uscate, ca la cea robotizata, e normal sa o ia inapoi ca tine ambreiajul decuplat ca sa nu il beleasca. SI atunci o fi manevra cu auto-hold.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dsg1 nu o ia înapoi, 5g tronic de la Mercedes nu o ia înapoi, cutia automata de pe ce din 1998, nu o ia înapoi. Astea le-am avut eu. Forumul vw te-ar putea lamuri poate

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E facuta sa decupleze pe Drive in rampa sa protejezea ambreiajul ala dublu din cutie oare?

Cred ca da. M-am uitat si eu pe o schema si are ambreiaje uscate.

 

Ia priveste:

https://www.kfztech.de/gast/schubert/dsg.htm

» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:47

Gasisiem ceva pe net pe la nemtalai ca au avut probleme cu cutille DSG legate de uleiul folosit. Nu am inteles ce pagube s-au intamplat.

Iaca am gasit si articolul in RO:

http://www.automobilen.ro/probleme-la-cutiile-automate-dsg-volkswagen-audi-1197/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Skoda si VW (vorbesc de Octavia si Passat deoarece pe astea le-am condus) in momentul in care frana este calcata, cutia se decupleaza de motor. Daca frana este calcata foarte putin (adica nu ferm) cutia ramane cuplata de motor si masina are tendinta de a merge inainte. Este treaba de cat de tare calci pedala de frana. O sa sesizezi inclusiv la turometru, cand te joci cu pedala de frana la semafor, de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octavia 3 si Passat B7 sunt din lotul "asa face toate dom-le", masina de servici respectiv personala.Pentru a compensa plecatul din rampa, Octavia mentine pe loc timp de 3 sec masina iar Passat-ul are optiunea Auto Hold.

Din punctul meu de vedere "luat inapoi" este vorba strict pana se cupleaza ambreiajele,mai apoi va trebui sa opuna rezistenta sau in cazul accelerarii sa plece inainte.

Ce este drept nu am fortat pe nici o panta sa vedem ce se intampla daca nu folosesc Auto Hold, si o las in D la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octavia 3 si Passat B7 sunt din lotul "asa face toate dom-le", masina de servici respectiv personala.Pentru a compensa plecatul din rampa, Octavia mentine pe loc timp de 3 sec masina iar Passat-ul are optiunea Auto Hold.

Din punctul meu de vedere "luat inapoi" este vorba strict pana se cupleaza ambreiajele,mai apoi va trebui sa opuna rezistenta sau in cazul accelerarii sa plece inainte.

Ce este drept nu am fortat pe nici o panta sa vedem ce se intampla daca nu folosesc Auto Hold, si o las in D la relanti.

 

 

Poti sa incerci,din pura curiozitate apoi sa ne zici si noua? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am DSG, masina luata de noua acum un an, sunt situatii in care o ia inapoi max 1 cm dupa ce lasi frana si apesi acceleratia sau pleaca singura inainte daca nu apesi acceleratia. Dar ai senzatia ca se duce inapoi ff putin. Am grija la borduri sau alte masini sa nu ma 'lipesc" tocmai pt centimetrul ala. Am impresia, ce e drept nu am apucat sa testez, ca luatul asta inapoi e doar la inclinatii mici. O sa verific.


» Post actualizat in 06 Jul 2018 11:23

Completare: daca imi amintesc bine, asta se intampla doar cand muti din Parking in Drive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inseamna la tine DSG 2, insa e posibil daca e model mai vechi si nu are auto-hold (sau nu e cuplat auto-hold, ca e dezactivabil). Cred ca e mult mai pertinenta observatie daca e un motor mic pe benzina (care nu are cuplu mare jos). A mea nu face asa - dar e 2.0 diesel si e cutie relativ noua.

 

Gandeste-te la urmatorul scenariu: in panta la cutie manuala, bagi viteza 1 si "o tii" din ambreiaj sa nu "curga" la vale. Daca pastrezi FIX acceasi pozitie a ambreiajului (eventual acceleratiei) si schimbi panta (o triplezi de ex), masina o va lua la vale. Daca o accelerezi, va sta sau va urca, functie de cat de mult accelerezi. E la fel la orice cutie de viteze pe baza de ambreiaj - chit ca e actionat manual sau automat, chit ca vorbim de un ambreiaj sau doua.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Vw cu DSG gen2 si este ok cutia - asa trebuie sa faca.

 

Daca nu are HH (hill hold) te tine in rampa/panta timp de 2 secunde (cat sa muti in timp util piciorul de pe frana pe acc. fara sa folosesti frana de mana).

 

Daca nu accelerezi, pleaca singura la vale.

 

PS: si in R face la fel.

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,inseamna ca m'am certat degeaba cu ala. Nici nu'l mai sun. Ideea e ca o alta DSG,la Casa Poporului spre 13 Septembrie ...in Drive ridic piciorul de pe frana si o ia in sus.

nu stiu daca au aceeasi cutie dar Golf 2011 o lua la vale,Passat 2011 o lua la deal. Ce sa mai cred...? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cutie MECANICA ROBOTIZATA, cum e dsg, nu e normal sa patineze ambreiajul cand motorul e la ralanti, trebuie sa-l tina decuplat! In afara de pedala lipsa si mestecaul asemanator cele 2 tipuri de c.v. despre care s-a vorbit functioneaza in moduri total diferite.

Repet - inca o data :P - ca inlocuirea unui ambreiaj + volant de dsg costa cat o masina mai ieftinuta. Si nici nu tine o viata pt ca robotul ala uneori ambreiaza ca un incepator si, dupa 1-2 km de mers bara la bara, te trezesti cu "clutch overheating" si/sau o rotita dintoasa aprinsa pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa crezi? Stai ca ti zic! Sa îți iei un boiler cu manuala, ca ești prea cioban pentru una automata!

 

pai d'aia ma duc ma Darco spre Automata,ca doar ciobanii vor automate.

sau cum ai zis si tu, sa caut masini(bmw,mercedes,audi)...nu cotete pe roti (vw,opel,skoda,seat)

has cai car de tot.

» Post actualizat in 06 Jul 2018 19:09

Tu ce plm in c*r s'* iei conduci? Si daca treci de pe BMW'ul tau pe un DSG 2 ai crede ca e normal sa dea inapoi pe drive? Sau iar iti place s'o s*gi?

Editat de Danut Ionda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am DSG 2 pe Golf 1.6 TDI si pe Passat 1.8 TSI.

Daca nu ai Auto-Hold, e normal sa o ia la vale ...pleaca usor de pe loc pe plan drept, dar inclinat dupa 2 secunde ambreiajul decupleaza daca nu accelerezi.

Daca esti interesat de DSG, verifica sa nu aiba socuri atunci cand schimba treptele, fara zgomote, sa nu patineze ambreiajul sau sa nu simti ceva intarzieri, lag cand schimba.

Preturi aproximative in caz de probleme : Mechatronic -7000 lei. Ambreiaje -2000 lei. Volant 2000 lei. Mai adauga manopera.

In rest, este o cutie faina, o masina cu Dsg edte confortabil de condus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...