Dan Nastase Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) ATENTIE! Daca vrei sa aduci motocicleta pe rotile ei din Germania trebuie sa ai grija : 1. Motocicleta sa aibe TUV valabil, altfel, in loc de numere rosii (de tranzit) primesti galbene, valabile doar 5 zile si poti sa o incurci graaav la prietenii unguri. 2. Mergi impreuna cu proprietarul (el radiaza, tu inscrii,Talon German si Carte Verde pe numele tau). Succes! Editat Iunie 24, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
portoeter Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 ATENTIE! primesti galbene, valabile doar 5 zile si poti sa o incurci graaav la prietenii unguri. De luna asta, s-a dat aceeasi lege si la noi pt numerele galbene. Iti pot face dosar penal... Deci mare atentie cu numerele galbene... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Acum hai ca ma bag si eu in seama Am luat o mobra de la cineva de la noi care a adus-o din germania... mi-a dat asa: Teil 1, Teil 2, un contract de vanzare intre neamt si el si cam atata... eu la mobra care am luat-o anul tecut din Italia am avut doar cartea, talon si contract in alb pe care l-am completat. Se poate face si in cazul asta contract luat de pe net in germana intre mine si neamt ca sa il sar pe cel de la care am luat moto? Tin sa precizez ca motocicleta nu a fost luata la fiscal si nici facuta carte sau inmatriculata in vreun fel la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) ATENTIE! Daca vrei sa aduci motocicleta pe rotile ei din Germania trebuie sa ai grija : 1. Motocicleta sa aibe TUV valabil, altfel, in loc de numere rosii (de tranzit) primesti galbene, valabile doar 5 zile si poti sa o incurci graaav la prietenii unguri. 2. Mergi impreuna cu proprietarul (el radiaza, tu inscrii,Talon German si Carte Verde pe numele tau). Succes! Multumesc pentru raspuns. Moto o voi aduce pe remorca. Intrebarea 2 se referea la faptul ca am citit ca trebuie sa fie radiata din circulatie (acolo) pentru export intr-o tara UE (in speta Romania). Unde trebuie sa scrie asta, pe Brief-ul mare? Trebuie sa scrie explicit ca este radiata pentru export in Ro? (sau poate sa scrie doar ca este radiata?) Editat Iunie 27, 2014 de Green_Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreyCross Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Salutare ! Din anumite motive m-am decis sa imi cumpar un cross ( yzf450) din afara (Spania) deoarece aici erau foarte scumpe si "cocosate" . Intrebarea mea este : Ce acte imi cere la vama pentru acest cross? Am intrebat pe cei ce fac Spania-Romania firma tiruri si mi-au cerut Acte de cati Cm cubi este. Majoritatea crossurilor nu au acte , se pierd si tot se vand fara acte.. Se poate face act de vanzare cumparare de la cel care il cumpara? O sa il primeasca la vama? Daca nu il primeste cu act vanzare-cumparare daca scoate rotile , trece? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Acuma, io nu vreau sa fiu rau sau asa, da' iti dai seama cum in traducere libera intrebarea asta ar putea fi si: am un prieten in Spania care mi-ar putea umfla un cross ca sa nu dai io bani aiurea pe el in tara, ca si-asa spaniolii le intretin mai bine. Tind sa cred ca fara acte nu poti introduce marfa de nici un fel prin vama, si tu, ca si cumparator de buna credinta, nu ar trebui sa cumperi un vehicul fara acte. Bafta si pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Cel putin un contract de vanzare cumparare, nu strica sa pui vreo 2 martori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreyCross Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Acuma, io nu vreau sa fiu rau sau asa, da' iti dai seama cum in traducere libera intrebarea asta ar putea fi si: am un prieten in Spania care mi-ar putea umfla un cross ca sa nu dai io bani aiurea pe el in tara, ca si-asa spaniolii le intretin mai bine. Tind sa cred ca fara acte nu poti introduce marfa de nici un fel prin vama, si tu, ca si cumparator de buna credinta, nu ar trebui sa cumperi un vehicul fara acte. Bafta si pace! Inteleg unde bati , noi facem romanii josnici , probabil daca detii un cross de orice fel stiai despre ce este vorba.. Sunt motoare care nu necesita inmatriculare si altele ca la cele de strada. Sunt motoare din 2004 care aceste acte din fabrica se pierd de la o vanzare la alta , 60% din cross-urile din Romania nu au acte , am spus clar ca il cumpar si daca merge act vanzare-cumparare , ce rost mai avea intrebarea asta ? Crezi ca imi era rusine sa spun ca imi fura unul din afara? Nu ma complic cu chestii de genul (Dar zic sa nu aruncam cu nori) Pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyHorse Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Aveti idee ce se intampla cu inmatricularea in Romania cand aduci pe platforma o motocicleta care a fost importata tot de catre tine din SUA, in Germania ? Adica eu iau motocicleta din port, in Germania, platesc tva+vama, si apoi o aduc in tara. Sau sunt obligat s-o inmatriculez in Germania, mai intai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nascavlad Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Salut . Am adus o motocicleta de 123cm3 din china si vreau sa o inmatriculez in Romania . Am cateva nelamuriri cu care poate ma puteti ajuta voi . Tin sa precizez ca motocicleta e cumparata noua , de la fabrica , nu a mai fost inmatriculata pana in prezent si nu este omologata pentru Europa . Doresc sa ma duc la RAR , sa ii fac actele de care mai am nevoie si omologare individuala pentru a o putea inmatricula . Actele pe care le am sunt factura si ceva foaie de la vama care confirma plata taxei vamale ( pe ea e trecuta si seria de motor). As dori sa aflu daca: 1. Pot sa iau numere rosii doar cu actele pe care le am , fara sa am cartea autovehiculului /talon ? 2. Exista vre-o limita de poluare in care trebuie sa se incadreze motorul , daca nu a fost omologat / inmatriculat in europa ? ( e fabricat in 2005 , daca are vre-o relevanta) Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Nu inteleg de ce tot cautati atitea sfaturi pe forumuri, in loc sa mergeti la autoritatea care va va face formalitatile si sa aflati de acolo EXACT ce va trebuie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmax Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Mergi direct la RAR cu actele pe care le ai si o sa te indrume ei. Probabil o sa dai o declaratie notariala si se rezolva totul. Daca ai factura pe mobra si taxele de transport +vama (bonuri/facturi) o sa iti faca cartea in 2 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzu03 Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Am auzit ca s-a schimbat de curand legislatia in Italia cu privire la modul de vanzare al motocicletelor. Stie cineva ce presupune noul mod de cumparare al motoarelor din peninsula? Vreau sa imi cumpar un motor din Italia si persoana care mi-a mai adus spune ca a devenit complicat...eventual daca imi puteti recomanda pe cineva care aduce...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttx Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Pentru transport iti trebuie contract V/C (bill of sale) (ar fi bine sa fie notarizat) -in unele state se cere asa si cartea de identitate ( title ) - pe care trebuie sa fie pe verso trecut numele cumparatorului (dactilografiat) . Restul de acte pentru transport (bill of lading/ decalratie vamala de export,etc.) trebuie sa ti le faca transportatorul. Trebuie sa te treaca pe tine ca si consignee in documentele de transport ca sa nu ai probleme in portul de destinatie. Mie la Bremerhaven mi-au luat de buna valoarea trecuta pe contract , dar daca asta li se pare mica o sa iti ia ca valoare pretul de catalog. Ca sa nu ai probleme in portul de destinatie vezi ca transportatorul sa aiba neaparat o persoana de contact acolo . Pe langa vama o sa mai ai de platit si taxe de handling (300/400 Eur) la destinatie, taxe pe care nu le mentioneaza marea majoritate a shipperilor. Vama e 10% pe valoarea de catalog. TVA - e aferent valorii vamii. Vezi sa gasesti o firma serioasa de transport . Sunt o gramada de tepari in domeniu cu supersite-uri pe net care fac si dreg dar cand se ajunge la cate o problema te lasa in rahat. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Salut,da s-au schimbat niste legi.Si anume.mai demult cumparatorul putea radia vehicolul pe motiv de radiere dupa care cu actele respective o puteai inmatricula in Romania.(asa am facut eu mai demult cu XTX-ul meu) De acum nu se mai poate radia direct pe motiv ca au fost gasite multe vehicole care au fost radiate dar nu au parasit tara.Acum functioneaza asa, daca ai C.I italiana faci passgio di prorieta pe numele tau asta costa 200E dupa care o inmatriculezi in Romania si cu actele di Romania vi in Italia pentru a o radia.Mai este posibilitate in care se merge pe baza de incredere si anume daca vanzatorul are incredere in tine(lucru pe care nu cred ca se va intampla vre=o data) iti lasa vehicolul sa mergi cu el in tara,in romania vei face un contract V-C fictiv o inmatriculezi ii dai actele vechiului proprietar cum ca ai inmatriculat-o iar el cu actele respective o va radia. P.S passaggio di proprieta costa 200E bani pe care eu ii consider cheltuiti degeaba in sensul ca o treci pe numele tau acolo si peste o saptamana o inmatriculezi in Romania radierea va costa si ea in jur de 80/100E Asa am facut eu cu a mea pe care am luat-o acum cateva zile,pe langa pretul ei am mai platit 200 pentru PP dupa ce o inmatriculez in Romania va trebui sa o radiez si voi mai lasa inca odata 100E. Sper ca ti-am fost de ajutor,drive save!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pike1988 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Salut tuturor. Am nevoie de ajutorul vostru in legaturavcu zapaceala asta cu acte pt ca nu mai inteleg nimic. Ce anume mai exact ar tb sa am de la un intermediar/firma de la noi pt inmatricularea unei moto sh din italia cumparata de la o pf. Din cate am inteles imi trebuie asa. Cartea si talonul italianului unde ar tb precizat ca este radiata pt export in ue (daca se mai procedeaza asa) Apoi ctr v-c intre italian si intermediarul de aici/firma in cauza Apoi, factura firmei intermediare si eu unde este inclus si tva-ul. Viza fiscala a firmei pe fisa de inmatriculare si de aici ma pot duce linistit la rar sa-mi scot certificatul de autenticitate. » Post actualizat in 14 Oct 2014 14:07 Iar de aici dupa acest certificat ma pot duce la inmatriculari sa intru in randul motociclistilor. Scuzati dublul post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_bp Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 vreau sa aduc o "drujba" de 125 din italia, cum procedez, ce acte imi trebuie ca s-o aduc si s-o inscriu, si cat ma costa (fara transport)? (sunt sigur ca s-a mai discutat pana acum n-am gasit pe aici un post care sa ma lamureasca 100%) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SATANA666150057 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Buna. Am si eu o intrebare nu stiu daca mai este cineva in aceasta situatie dar va rog sa ma lamuriti. Am primit o Honda Hornet din italia, cu doua documente si cu nr de imatriculare. A fost adusa pe un buz fara acte vamale, proprietarul este roman dar are imatriculata motocicleta in italia pe cetatenie de italia. acum am motorul am facut reviziii si nu stiu daca o pot imatricula. Proprietarul nu mai lucreaza in italia. Din cate stiu trebuie sa am de la proprietar contract de vanzare cumparare si fisa fiscala. NU stiu de unde imi trebuie fisa fiscala? De la primaria din italia, sau de la primaria din romania. Ma repet proprietarul este din romania dar motocicleta este cu nr de italia. Va rog sa imi dati un raspuns....` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9iuli Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Acum o poti inmatricula,faci un contract de V-C si te duci si o inscrii.Sa schimbat legea in italia si nu mai trebuie stampila de la ACI,doar ca motocicleta va ramane si inmatriculata in italia.Normal ar fi ca dupa ce tu o inmatriculezi sa trimiti numarul si actele de italia + copii de la ci romanesc ca sa poata fi radiata dar ar trebui sa fie proprietarul de pe acte(eventual sa faca o procura pe cineva sa il reprezinte in italia pt radiere) Sper ca nu am gresit ce am spus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 (editat) Am vobrit azi cu o firma transportatoare din state (surprinzator, la telefon, am fost transferat catre un reprezentat relatii cu clientii roman), am inteles ca daca aduci pentru prima data o motocicleta din US in EU ca persoana fizica, esti scutit de taxele vamale si TVA. Stie cineva ceva despre asta ? Ca pare prea frumos sa fie adevarat. Editat Noiembrie 7, 2014 de iuda66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 cum ai ajuns la concluzia ca dream on ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 (editat) Pentru ca nu exista excepții de la plata vămii și tva nici dacă e prima data sau ești blond sau brunet sau femeie sau bărbat. De aia. Aia ți-au zis ce vroiai sa auzi. Poți suna la direcția vamala sa întrebi, ca e gratis intrebatul Editat Noiembrie 7, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Dolarul a crescut rau, nu prea mai e de luat moto acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) de luat l-am luat acum sa vedem cum il aducem, este un FLSTSB din 2009. am inteles ca daca il aduc pana in germania unde sa se faca si vamurirea, este mai ieftin dar inca nu stiu cum il pot lua din DE fara sa ma duc personal. vedem.oricum firma transportatoare de care ziceam mai sus, se pare ca nu stiu despre ce vorbesc. Editat Noiembrie 8, 2014 de iuda66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 de luat l-am luat acum sa vedem cum il aducem, este un FLSTSB din 2009. am inteles ca daca il aduc pana in germania unde sa se faca si vamurirea, este mai ieftin dar inca nu stiu cum il pot lua din DE fara sa ma duc personal. vedem.oricum firma transportatoare de care ziceam mai sus, se pare ca nu stiu despre ce vorbesc. sa mai scrii si aici ce ai mai facut.te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.