Jump to content

Recomandare pick-up pentru moto


Recommended Posts

Cer un sfat de la cunoscatori: ce pick-uri de dimensiuni mai mari avem si noi pe aici, si mai ales, pe benzina?

Bena la un Hilux, Amarok, L200, Ranger, cu extra-cabina (nu double, ci una si jumate) este undeva pe la 1.5m-1.6m in cele mai bune cazuri, si toate diesel... Eu as avea nevoie de ceva pe la 2m, sau mai mult daca se poate, si pe benzina, ceea ce se pare ca e imposibil prin Europa. Exista asa ceva si mi-a scapat mie?

Din pacate, nici nu se pot importa alte modele, cum ar fi Toyota Tundra care are 2m, sau Ford-uri F... Ca ultima optiune ar fi de luat ceva second de prin Europa, dar chiar si asa, sunt doar cateva modele...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Doar asigurarea mai mare.

Eu am vrut sa o cumpar pe asta pentru DR-urile mele,dar e mult prea mare pretul ei:

https://www.autoscout24.ro/lst/subaru/baja?sort=price&desc=0&ustate=N%2CU&atype=C

 

Edited by Christian 1
Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, caracterincompatibil a spus:

In cazul tau o camioneta cu 2/4 uși,are bena suficient de lunga pentru lungimea mobrei

Pai moto are cam 2.25m...

Acum 1 minut, yoyo_man a spus:

VW Amarok single cab are bena de 2.2m 

Cu single cab ar merge, dar mai am nevoie de o bancheta mica in spate, de aceea am zis 1+jumatate sau extra cab. Cu single, chiar nu pot...

Link to post
Share on other sites

Știu ce lungime are o moto.vezi daca te coafează o camioneta Ford cu single sau double cab.sau chiar duba și îți pui sacul de dormit,langa.pick up.ai șanse mici să găsești.la dube/camionete.ai multiple opțiuni,mult mai ieftine decât un SUV pick up

Link to post
Share on other sites

Amarok double cab (V6-le diesel) e genial (ai loc mare pt 4 persoane/bagaje) , am dus eu mobra cu asa ceva din Germania ....dar.... nu iti intra in bena . Trebuie sa lasi oblonul deschis si sa iti pui ceva  de-a lungul benei +oblon deschis de lungimea mobrei . Daca o faci ocazional e ok , daca vrei sa faci asta regulat nu prea . Oricum trebuie sa te gandesti si cum o urci/cobori , ai nevoie de 3 persoane ca sa nu ai emotii .

Edited by JUST4TNT
Link to post
Share on other sites

Poti face la orice pickup care iti place un sistem sa o ridici cu roata din fata pe plafonul cabinei. 

Dar de ce un pick up si nu un van ?

 

Untitled.jpg

Edited by M!ha!
Link to post
Share on other sites

Sa-ti iei pickup doar ca sa plimbi mobra mi se pare risipa de bani. Exista remorci dedicate moto la cateva sute de euro peste care mai pui pretul carligului de remorcare.

Edited by marcone
Link to post
Share on other sites
Acum 36 minute, marcone a spus:

Sa-ti iei pickup doar ca sa plimbi mobra mi se pare risipa de bani. Exista remorci dedicate moto la cateva sute de euro peste care mai pui pretul carligului de remorcare.

pai si cine mai pune film pe failarmy ca a cazut cu trotineta incercand s-o suie in cazanu necarosat?

nici in duba nu e neaparat facil de urcat si diferenta de nivel e mult mai mica ...

 

io propun helicopter 

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Thomas a spus:

Merci, o sa trec sa o vad :) Cand am cautat eu acum o luna nu am gasit nimic de genu'...

 

Ideea e ca vreau sa plec. Am stat si am analizat mult care ar fi cea mai buna solutie pentru carat cele mai importante lucruri pentru mine: catei + moto si cateva bagaje. De aceea trebuie un extra cab si nu pot lua un single...

Pentru pick-up o sa fac urmatoarea chestie:

Am ales pick-up pentru ca la un moment dat o sa iau un 5th wheeler si ala numai asa se poate atasa. Plus ca poti adauga tot felul de rack-uri si de accesorii, plus ca trebuie sa fie un 4x4 pe care sa ma pot baza pe drumurile pe care le am eu in vedere...

Am ales Toyota pentru ca are o cita de piata foarte mare, deci pot gasi piese mult mai usor si oricum este relativ usor de umblat la ea. Iar Tundra pentru ca este cam cea mai mare de la ei si cred ca un 4.6 sau un 5.7 are destula putere sa care si sa intre pe off. Plus ca este facuta exact pentru state, ceea ce e un plus ca vad aia ceva cunoscut... Sper sa reusesc sa iau ceva din Romania, chiar daca second, pentru ca din pacate de nou nu pot sa iau nimic de genu' asta...

Alta varianta ok ar fi un Ford F, dar la noi se pare ca 3 :)) Si pluc ca in Ford parca nu am asa mare incredere...

 

Becule, lasa vrajeala, cu trotineta pot sa cad si daca dau de o denivelare in asfalt, nu-i aia problema. ;)

Si oricum, nu-s fraiera sa ma chinui, imi fac o chestie automata, muncim cu cap, nu cu muschi. 😎

Edited by Beatrice
Link to post
Share on other sites

chestia aia "automata" din film nu e chiar asa usor/ieftin de facut

 

daca tot zici sa muncesti cu capu mai bine incearca sa pornesti cu ceva realizabil... un transporter 4motion gen... cu air suspension si alte cateva modificari ...

Link to post
Share on other sites

Asta a fost prima optiune acum ceva vreme, dar nu vreau sa merg cu duba, plus ca nu am atata incredere pe offroad, mi se pare ca se rastoarna mai usor. Oricat o inalti, nu o sa faca niciodata ce face un SUV/Pick-up. Plus ca apoi cand o sa trebuiasca o rulota, trebuie una de remorcat, pe cand un 5th wheeler care este mult mai stabil, dar se poate monta numai pe pickup.

Chestia aia automata costa undeva pe la 2500-3000$, deci eu sper sa scap cu un 3500E... E o treaba misto pentru cei care aveti pick-up si vreti sa carati un motor mai mare...

Se poate sa o faci si mai ieftin de atat, dar timp cat pierzi cu proiectarea si cu banii pe manopera si piese, tot acolo ajungi...

https://www.discountramps.com/power-lift-motorcycle-ramp/p/RAMPAGE/

http://www.rampagelift.com/

 

PS: Si din duba nu poti sa adormi cu ochii la stele, ca hipiotii 😁

pickupbed.thumb.jpg.cfc2c4d8d067574d4bdd4d8fade7e9fb.jpg

Edited by Beatrice
Link to post
Share on other sites

Nu-i masina ca Iveco

Nici la deal si nici la peco!

Iveco va fi camion

Cand si italianu' va fi om :D

4x4 cu bena nu este suv, ci utilitara 100%! Si, dpmdv, nici cel mai potrivit vehicul pt transportat mobre & stuff, mai mult o căruță de rednecși. Ma refer si la comportamentul pe drum, mai apropiat de al unui camion decat de al unui turism, la bena deschisa in care nu poti lasa orice etc. Drept ca am si niste amintiri neplacute legate de luneta unui copârșeu de Navarra care a gasit de cuviinta sa se desparta de restul pe autostrada in D, si nu aveam masina goala...

In segmentul asta erau niste Isuzu mai prietenoase ca pret, nu le cunosc insa dimensiunile benei. 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Poti face o rampa de transport care sa ramana in afara benei atat cat ai nevoie,cu un sistem de protectie si semnalizare bine gandit nu o sa ai probleme.

Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere ar trebui ca platforma sa fie cit mai aproape de sol si iti spun si de ce:

Pina sa inmatriculez motorul, l-am plimbat cu o duba mai inaltuta (apropos, Iveco :lol: )

Rampa a fost un dulap de lemn de vreo 20-25cm latime si de lungime aproximativa a interiorului dubei, deci o panta lina, dar tot am avut nevoie de ajutorul unui coleg ca ca sa o tina in echilibru pina saream sus in duba, la preluare.

Evident, incarcarea s-a facut prin impingerea motorului desi m-ar fi tentat sa o urc din mers :D ....

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...