Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 457
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ducati GP 19 in detaliu.

Mai demult se puteau pune poze f ok si aici,ba chiar si mai bine dupa refreshul serverului cel nou,dar imediat dupa aia au taiat aceasta optiune,acuma putem pune doar poze de pe nokia de 320x180.Cine si in ce mod o fi venit cu ideea asta si s-o fi gandit ca e bine....

 

Motoreta pare mult mai studiata si mai modelata dpdv aero la partea din fata.

Evacuarile de aer laterale s-au marit,semn ca e nevoie de mai mult cooling.Semn ca exista mai multa putere.E interesant ca au pus cf pana si pe triple clamp.Si au pastrat salad-box'ul si (probabil) mass damperul dinauntru.

Acuma ramane de vazut ce or face cu ea the italian boyz.

"Mission Winnow"? ahahahha,siiigur.

 

Mult mai interesat  ce va face Miller care,odata cu upgradarea lui Petrux la echipa mare,va primi si el un GP19 in regim de client,insa tot GP19 va fi.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În pozele de prezentare este GP18 "spec C", introdus anul trecut la cursa din San Marino.

 

andrea-dovizioso-ducati-team-1.jpg

 

Așa va fi și la celelalte prezentări: motocicletele de anul trecut, cu vopseaua și sponsorii pentru 2019. Motocicletele noi le vom vedea cel mai probabil la testul de la Sepang, pe 6 Februarie - sau și mai târziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

În pozele de prezentare este GP18 "spec C", introdus anul trecut la cursa din San Marino.

 

andrea-dovizioso-ducati-team-1.jpg

 

Așa va fi și la celelalte prezentări: motocicletele de anul trecut, cu vopseaua și sponsorii pentru 2019. Motocicletele noi le vom vedea cel mai probabil la testul de la Sepang, pe 6 Februarie - sau și mai târziu.

Subtil 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce se poate,nu parea asa modelata mai ales la partea din fata - radiatoare,exhaust vents si intake vents.

Sa fie intr-un ceas bun si sa mearga tare.Ca o sa aiba parte de ceva concurenta anul asta,iar daca nu vor merge bine toata lumea va spune ca au scazut in performanta datorita plecarii lui Lorenzo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intelegi gresit.Tocmai aia spuneam,ca performantele motoretei ar trebui subliniate,chiar daca poate anul asta pilotii nu vor fi asa sus ca si pozitie.E cea mai avansata de pe grila as zice eu.

Nu cauta hatereala si conflict acolo unde chiar nu e.

 

In alta ordine de idei : Lorenzo requires surgery after fracturing left scaphoid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.01.2019 la 15:39, Method a spus:

Intriga se ascute : Maverick cere o motoreta mai mica. ...avand in vedere ca actuala motoreta e facuta ca sa il acomodeze pe Rossi cu cei 1.80m ai lui,iar Maverick are 1.65m....sunt curios ce face Yamaha acum.

Belita treaba.

Eu v-am zis de acum 1 an ca pilotii la Yamaca sunt unul "hais" si altul "cea". Unul o are mai mare, altul mai mica.. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

Deocamdată o au la fel. Doar junele zice că e prea mare.

El o are mai mica, motocicleta e prea mare ca e facuta dupa aia a lui ROSSI.

 

Eu voiam sa subliniez ca lipsa de performanta a echipei din ultima vreme se datoreaza faptului ca ambii trag "dezvoltarea" motocicletei in directii diferite, daca nu diametral opuse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Method said:

E cea mai avansata de pe grila as zice eu.

Si eu sunt de parere ca stau cel mai bine la partea tehnica. Acu', sa vedem ce fac "chilotii". Dovizioso va fi acolo, in fata, sper ca si Petrucci sa dovedeasca ceva mai multa constanta anul asta. Acum nu mai are pe ce/cine sa dea vina.

Intre timp, hai cu Sepangu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Partea tehnică" este ceva foarte vag. Ducati au cel mai bun motor, probabil cea mai eficientă electronică și posibil cea mai bună aerodinamică. Nu au însă cel mai bun șasiu și se pare că și gabaritul motocicletei poate cauza probleme.

 

Până la urmă nu există un etalon absolut. Fiecare motocicletă are punctele ei pozitive și negative. Secretul performanței este maximizarea avantajelor și negarea pe cât posibil a neajunsurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca a vrut sa spuna "reducerea", "minimizarea" etc.

@PzKpfW: general idea este ca - in opinia mea - Ducati are cea mai buna motocicleta de pe grila. Adica, sa ma exprim mai detaliat, dupa ce insumam "avantajele" si scadem "neajunsurile" obtinem motoreta cea mai performanta, cred eu.

@Buggy: mai prost este ca rahatul ala pe care l-a rupt Lorenzo se vindeca foarte greu. Asta se pare ca il va afecta si la inceputul sezonului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Buggy said:

cum adica negarea neajunsurilor? 

 

Fiecare motocicletă are puncte bune și mai puțin bune. Yamaha de exemplu are un șasiu foarte bun, dar tot timpul au avut un deficit de putere, iar recent au probleme și cu uzura gumelor (în principal datorită electronicii). Ducati are un motor foarte puternic, dar un șasiu care nu virează la fel bine ca cel de la Honda sau Yamaha. Ecuația câștigătoare pentru ei este de a eficientiza modul în care motocicleta pune puterea jos (prin electronică, aerodinamică) și astfel de a-și mări avantajul pe partea asta. În același timp, lucrează la modalități pentru a pierde cât mai puțin acolo unde știu că au deficit - pe curbe. De-asta frâna spate a devenit atât de importantă pentru Ducati, piloții fac spatele să derapeze la apex pentru a orienta botul motocicletei spre ieșire. Este doar un exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu Loredana,e comunicat HRC cum ca va lipsi de la Sepang.Incepe beton batalia cu Marcel,deja are handicap.DAca nu reuseste sa "prinda" motoreta repede inca din primele curse,il mananca Marcel pe paine.Da nu exact la acelasi os si l-a fracturat in Tailanda anul trecut?

Acum 2 ore, Buggy a spus:

Una peste alta cred ca cea mai mare problema la Ducati ramane la capitolul piloti...sau macar sa nu o mai dea pe jos Dovi cum a facut in 2018... ca sa "are" si el sanse cu Marq... :)))

:agree:    Dovi a rupt-o in fericire de 4 ori anul trecut,deci...singur singurel s-a eliminat din cursa pt campionat.Acuma pe langa maestrul Dovi,vine alt mare maestru in balbe - Petrux.Om vedea ce o fi insa nu ii vad bine pe niciunul.Ducati in opinia mea trebuia sa ii dea o sansa lui Miller.Ok,si asa e bine ca i-a dat o sansa,anul asta Miller are GP19 la dispozitie.Pt mine vor fi mult mai interesante evolutiile lui Miller decat ale lui Dovi sau Petrux.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha MotoGP project leader Kouji Tsuya has stood down from his role ahead of the 2019 season. Tsuya will be replaced in the role by Takahiro Sumi, who up to now has been the head of Yamaha's chassis division. It follows another sub-par season for the factory Yamaha MotoGP team, which scored only one victory in 2018 with Maverick Vinales in Phillip Island and slumped to third in the manufacturers' standings behind Ducati. The nadir of the Iwata brand's campaign came in Austria, where Tsuya was forced to make an excruciating public apology to Vinales and Valentino Rossi after neither were able to breach the top 10 in qualifying. Tsuya became Yamaha's technical chief in 2017, succeeding Kouichi Tsuji, but his tenure has been marked by disappointing results in relation to chief rivals Honda and Ducati. Yamaha endured its worst-ever premier class victory drought of 25 races before Vinales' sole victory last year. By replacing Tsuya with Sumi, it is hoping to recreate the leadership of past chiefs Masao Furusawa and Masahiko Nakajima that yielded seven MotoGP titles with Rossi and Jorge Lorenzo. Yamaha will unveil its 2019 colours - which are expected to be heavily influenced by new title sponsor Monster Energy - at a launch event in Jakarta, Indonesia on February 4, before pre-season testing resumes in earnest at Sepang on February 6. Its main focus will be on fine-tuning its new-specification engine, which was at the root of its troubles last year.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, PzKpfW a spus:

 

Fiecare motocicletă are puncte bune și mai puțin bune. Yamaha de exemplu are un șasiu foarte bun, dar tot timpul au avut un deficit de putere, iar recent au probleme și cu uzura gumelor (în principal datorită electronicii). Ducati are un motor foarte puternic, dar un șasiu care nu virează la fel bine ca cel de la Honda sau Yamaha.

Si Honda il are pe Marquez. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Buggy a spus:

@Method... lasa ca nici cu Miller nu imi este rusine... nu zic... are potential dar nici el nu e prea constant... eu zic ca anul asta are o sansa buna sa desmonstreze ceva.. daca are ce :))... 

True.Si Miller e la fel de inconstant si zapacit,dar sa nu uitam ca Miller de abia se urca pe monstruletzul Ducati in 2018.Adica altii au stat 1 an si pana  sa inteleaga motoreta,baeatul asta mi se pare deja competent cu ea din primul sezon.Pt mine a fost o surpriza f placuta sa il vad ca mere asa din primul an.E adevarat ca Petrux e demult pe Ducati si el "era la rand" ca sa zic asa,dar nu cred ca va rupe gura targului.Miller in schimb...dar ai zis bine,ii dau si lui un GP19 deci totusi nu poate sa se planga.

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

Da, cel mai mare atu al lor. Și știu foarte bine asta.

Au si recunoscut in scris...era un interviu cu ala mare de la Honda care a spus pe gura ca ei nu s-au ridicat in multe randuri in acest an la inaltimea evolutiilor lui Marquez.

Seems fair.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fun facts:

  • Repsol Honda este singura echipă din campionat care are în componență doi campioni mondiali.
  • Dacă-l excludem pe Stoner care nu mai concurează (și care oricum a fost pilot HRC), actualii piloții Repsol Honda au câștigat toate campionatele din ultimii 9 ani.

Repsol-Honda-MotoGP-team-unveil-2019-30.

 

Dacă e relativ competitiv Lorentho, le dau până la jumătatea sezonului să-și sară la beregată.

Tot la subiectul Repsol Honda, se pare că Perdosa și-ar fi dorit să continue ca test-rider cu ei, dar că ar fost refuzat din cauza staturii. Frumos. Elegant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...