Jump to content

Service Aprilia RSV 1000R


Pride
 Share

Recommended Posts

Salut, imi poate recomanda cineva un service in Bucuresti care se poate ocupa de o Aprilia RSV 1000R? Motocicleta functioneaza, ma interesa o sincronizare, niste teste sa ma asigur ca totul este in parametrii, etc, nu sa o construiesc de la zero. Stiu ca de italiene se ocupa United si Bike Hub, insa nu doresc reprezentante care lucreaza exclusiv cu piese originale (ultima cotatie pentru un stator era 3000 lei !!!) sau prefera doar motoare abia iesite din fabrica. 

Link to comment
Share on other sites

https://www.thebikehub.ro/contact/

Sunt dealeri autorizați Aprilia și au și service (vezi în partea de jos a paginii). Nu am fost la service, doar am cumpărat de la ei. 

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spuneam mai sus, aceste doua variante le cunosc, insa m-ar interesa un service moto, nu o reprezentanta. Cei de la Bike Hub sunt de treaba dar orice reparatie presupune comanda de piese originale din Italia. Nu stiu despre altii dar eu unul nu as baga 1000 eur intr-un stator si un releu pentru o motoreta batrana de 14 ani. Ma intereseaza un test de compresie, un schimb de bujii, posibil o sincronizare, am observat la sfarsitul sezonului ca are o mica scurgere de ulei....ma refer la operatiuni normale facute pe orice motoreta, nu neaparat de umblat in softul ei. 

Problema e ca majoritatea service-urilor cand aud de altceva in afara de japoneze refuza din start, ceea ce mi se pare dezamagitor. Mi-e greu sa cred ca toti detinatorii de RSV isi repara motoarele exclusiv la reprezentante sau pe genunchi. Multumesc pentru raspunsuri si mai astept variante 🍻

Edited by Pride
Link to comment
Share on other sites

Am incercat eu la TNG acum vreo 2 ani si nu s-a bagat. Mai poti incerca la GRG garage sau Go Racing, ai mai multe sanse decat la TNG, astia doi avand tangete cu Aprilia.

 

Eu am fost la United si mi s-au parut destul de flexibili. Imi e greu sa cred ca te vor refuza daca vii cu alte piese decat originale in buzunar, probabil nu-ti vor oferi garantie, e normal. Nu sunt prea mecanicos dar chestiile de finete specifice Aprilia(sincronizare) eu le-as face doar la reprezentanta. Chestii de baza, comune cu restul modelelor, gen schimb ulei, lant, placute...etc se pot face la orice service fara probleme.

 

Daca scoatem pretul piesele originale din calcul si compari doar manopera sa stii ca nu e asa mare diferenta intre reprezentanta si un service serios. Despre Bike Hub nu stiu nimic ca nu am fost.

 

Link to comment
Share on other sites

La 27.01.2019 la 10:55, Pride a spus:

Salut, imi poate recomanda cineva un service in Bucuresti care se poate ocupa de o Aprilia RSV 1000R? Motocicleta functioneaza, ma interesa o sincronizare, niste teste sa ma asigur ca totul este in parametrii, etc, nu sa o construiesc de la zero. Stiu ca de italiene se ocupa United si Bike Hub, insa nu doresc reprezentante care lucreaza exclusiv cu piese originale (ultima cotatie pentru un stator era 3000 lei !!!) sau prefera doar motoare abia iesite din fabrica. 

Salut! Daca spui ca moto functioneza ok, de ce ai cerut cotatie de stator..? Si da,din pacate c-am atat costa un stator original...

stator aprilia.JPG

Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca statorul ala se va arde din nou nu iti recomand sa iei nou. Eu am pus unul second, dar de pe generatia1, care nu a avut probleme cu supraincalzirea si era in stare buna. Ar trebui sa fie in jur de 200lei unul second. Da-mi un mesaj si iti explic ce trebuie facut.

Link to comment
Share on other sites

Salut, de 12 ani am avut de intretinut motociclete si diverse masini si peste tot am avut optiunea de a folosi piese aftermarket. Nu contest calitatea pieselor originale dar consider de datoria unui service respectabil sa gaseasca variante... nu sunt adeptul chinezariilor dar nu stiu cati dintre noi isi permit sa lase 3000 lei pe un set de discuri, doar ca sunt originale. Mai pui un kit de lant (si ala original) si inca doua operatiuni normale si ai ajuns aproape la valoarea de piata a motorului (evident exclud pe cei care au motoare scumpe/noi).

Cu statorul am rezolvat cautand pe forumuri specifice acestor modele, ce anume se potriveste, ce parametrii, lucru care cu putina disponibilitate, un mecanic ar putea gasi fara probleme. La fel si cu un senzor de presiune atmosferica - la sfatul unui service reputabil am ajuns sa comand o sonda lambda pe motiv ca lipseste - observand tot ei ulterior ca avea deja una montata, scuzandu-se ca era in alta parte decat unde se asteptau (costul suportat de mine). Am cautat iarasi singur pe net si am ajuns la concluzia ca se bulise de fapt un senzor de presiune atmosferica, comandat pe ebay piesa SH si inlocuit singur, rezolvand problema. Nu arat cu degetul dar in ultimii ani am fost dezamagit de service-urile moto din Bucuresti. Am ramas ca multi amici motoristi cu impresia ca industria asta a devenit o japca iar oamenii de calitate sunt din ce in ce mai greu de gasit. Asadar sunt in cautare de un service ok, cu oameni pasionati si de incredere. 

Link to comment
Share on other sites

Nu a incecat nimeni o sincronizare adaptand o sonda lambda... acela era un exemplu din multe altele, care reflecta calitatea serviciilor unora din service-urile frecventate de multi. Inteleg ce spui, stiu de acel tester notoriu pe care numai cateva reprezentante il au in tot Bucurestiul... Eu ma refer si la o simpla revizie sau la reparatii ce tin de mecanica, nu de soft, ca am intampinat dificultati in a gasi un service care sa primeasca altceva in afara de japoneze, iar la reprezentante nota de plata se apropie de valoarea vehiculului. Acest lucru ma lasa masca si nu reusesc sa inteleg cat de mult poate sa difere fata de o japoneza un schimb de garnitura de chiulasa sau de inlocuit niste furtunase. Ma refer la disponibilitatea de a lucra pe o alta marca in afara de cele 3 consacrate japoneze. Aceeasi problema o are un amic cu un buell. Unde sunt meseriasii? 

Link to comment
Share on other sites

Scopul unui service (precum orice alta afacere) este sa faca proft, nu sa gaseasca solutii avantajoase pentru clienti. Daca ar sta 1h sa caute statoare pe internet si apoi te-ar tarifa cu 100 lei pentru inlocuire, practic au muncit 2h pt 50 lei/h. Si la fel de bine (insa cu zero bataie de cap) in alea 2h puteau schimba 4-5 seturi de placute de frana si castiga 200-300 lei adica 100-150 lei/h. De asta multi evita orice inseamna (pentru ei) "diferit"- orele de documentare inseamna munca pe gratis, + risc de dat cu mucii in fasole (adica inca niste ore de munca neplatita).

 

Iar pe salariile practicate in serviceuri (mai mici decat ale santieristilor), numai "pasionati" nu or sa fie cei care iti repara motocicleta.

 

Pe de alta parte ii inteleg si pe managerii de service- cand un procent mare din clienti se prezinta cu niste cazane rupe pe toate partile si intretinere zero, si vor "reparatii" cu sudura, piese din dezmembrari si orice se mai incadreaza la "cat mai ieftin, sa tina cat de cat ca oricum o dau"- singura metoda de a supravietui ramane sa castige din rulaj, prin volum cat mai mare (manopere cat mai simple si rapide) si costuri cat mai mici (salarii, instruire si dotari la minim).

 

Daca iti calculezi cat timp si nervi pierzi pe termen lung cu "serviciile" oferite de diversi "profesionisti" poate iti dai seama ca e mai avantajos sa inveti sa-ti repari singur si eventual sa-ti mai iei niste scule pe parcurs.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, adnohepentrupoponari a spus:

e mai rapid sa repari 2-3 jafoneze decat o italianca! iar piesele alea sunt, ala e pretul lor, crezi ca daca motoreta ta are 14 ani pe fabricant il costa mai putin sa faca un stator de exemplu? :) eu am ce trebuie, dar nu sunt din bucuresti! :) si am si mille, si rsv 1000, si pegaso...

Pai nu e chiar asa ca solutie s-a gasit cu piesa aftermarket cautata si comandata de mine.... si da-mi voie sa te contrazic, nu este mai greu sa schimbi doua furtune coapte la o italianca fata de o japoneza. La fel si cu o garnitura, statorul sau alte operatii de mentenanta. Problema aici cred ca este de comoditate, e mai comod sa faci schimburi de ulei si placute pe banda rulanta. E discutabil...

 

Acum 25 minute, walking^human a spus:

Scopul unui service (precum orice alta afacere) este sa faca proft, nu sa gaseasca solutii avantajoase pentru clienti. Daca ar sta 1h sa caute statoare pe internet si apoi te-ar tarifa cu 100 lei pentru inlocuire, practic au muncit 2h pt 50 lei/h. Si la fel de bine (insa cu zero bataie de cap) in alea 2h puteau schimba 4-5 seturi de placute de frana si castiga 200-300 lei adica 100-150 lei/h. De asta multi evita orice inseamna (pentru ei) "diferit"- orele de documentare inseamna munca pe gratis, + risc de dat cu mucii in fasole (adica inca niste ore de munca neplatita).

Asta e o gandire total gresita in opinia mea. In orice alta industrie chestia asta se cheama "loializarea clientilor" iar business-urile mari au invatat sa faca asta si sa faca si profit. Spre exemplu daca mergi sa iti schimbi kitul de ambreiaj la masina, tu iti comanzi piese originale? Lasi 8000lei la reprezentanta sau mai suni la doua service-uri care iti gasesc si variante aftermarket? Nu zice nimeni sa peticesti masina sau mecanicii sa lucreze pe guma de mestecat. Ok, taxezi munca de documentare, alea 2-3 ore in plus sau cat iti ia sa dai niste cautari pe net. 

 

Acum 43 minute, walking^human a spus:

Iar pe salariile practicate in serviceuri (mai mici decat ale santieristilor), numai "pasionati" nu or sa fie cei care iti repara motocicleta.

Mie din contra mi se pare ca numai un pasionat ar sta sa lucreze pe un salariu mizer, dar nu cred ca e cazul aici... Poate am o gandire naiva dar eu m-am apucat de motociclism din pasiune, imi imaginez ca cei care lucreaza pe motoare sunt si ei motociclisti, astfel ar trebui sa exista o pasiune... poate ma insel.

 

Acum 47 minute, walking^human a spus:

Pe de alta parte ii inteleg si pe managerii de service- cand un procent mare din clienti se prezinta cu niste cazane rupe pe toate partile si intretinere zero, si vor "reparatii" cu sudura, piese din dezmembrari si orice se mai incadreaza la "cat mai ieftin, sa tina cat de cat ca oricum o dau"- singura metoda de a supravietui ramane sa castige din rulaj, prin volum cat mai mare (manopere cat mai simple si rapide) si costuri cat mai mici (salarii, instruire si dotari la minim).

Ma amuza replica asta si ma face sa ma intreb daca nu traim in aceeasi tara. Cand 3 sferturi de tara traieste in saracie, infrastructura nu avem, sanatate nu, guvern varza, salariile sunt asa cum sunt, nu stiu la ce se asteapta service-urile sa repare daca nu "cazane" asa cum le numesti. Exceptand un foarte mic procent din populatia la nivelul tarii care isi permite sa dea 15.000 eur pe un capriciu, majoritatea mergem pe cazane. Iar cum majoritatea ne dam pe motoare sh, nu cred ca baga nimeni mana in foc ca stie cat de ingrijita a fost de cei 2, 3 sau 7 proprietari anteriori. Iar managerii de service cu astfel de gandire probabil ca ar trebui sa isi relocheze afacerea in Monaco sau prin California.

Prin afara oamenii se dau cu masini si motoare batrane de 20-30 de ani, le reconditioneaza si se mandresc cu ele. Cum era daca si aia gandeau la fel si le casau pe toate?

 

1 oră în urmă, walking^human a spus:

Daca iti calculezi cat timp si nervi pierzi pe termen lung cu "serviciile" oferite de diversi "profesionisti" poate iti dai seama ca e mai avantajos sa inveti sa-ti repari singur si eventual sa-ti mai iei niste scule pe parcurs.

Asa este. Imi voi cumpara o rampa sa o montez in living si ma apuc sa "invat" singur dupa munca sa repar cazanul, la etajul 7.

 

Am zis sa incerc si aici. Multumesc pentru raspunsuri.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 32 minute, adnohepentrupoponari a spus:

 

Tu ai accepta raspunsul asta de la un mecanic? Ca nu se baga sa schimbe un furtunul Opel ca e pozitia mai aiurea decat la Renault? Sau daca iti pune un ambreiaj aftermarket, ca nu iti da garantie? Nu vreau sa ma contrazic cu tine, sincer te pretuiesc pentru ca esti printre putinii din tara asta care are un Texa si poate voi fi nevoit sa apelez la tine 😀, asta daca nu ma hotaresc sa casez cazanu'.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Astea italienesti sunt motoare de nisa, de aia nici nu prea gasesti mecanici. Si procedurile pot fi diferite, sunt scule diferite, de exemplu la BMW trebuiesc niste scule speciale pentru anumite operatiuni. Japonezele sunt toate pe acolo si foarte raspandite, de aia gasesti mecanici.

Vinde-o si ia-ti o japoneza.

Link to comment
Share on other sites

Om bun, tu vrei sa repari ieftin si bun platind un pret care sa fie proportional cu pretul de piata al motoretei, asa ceva nu se poate. E posibil sa nici nu mai merite reparata daca e prea costisitor, tu decizi in final. Am fost si eu in situatia ta si cand un electromotor OEM costa 400EUR am luat unul aftermarket nechinezesc cu 250 de lei si l-am inlocuit singur in spatele blocului. Fa si tu acelasi lucru, cumpara-ti aftermarketuri si mergi la un mecanic sa ti le inlocuiasca. Mai ieftin de atat nu se poate fara sa fie carpeala.

Link to comment
Share on other sites

Luv, pe bune? Cat producatori japonezi cunosti si cati italieni? Sau nemti? Sau austrieci? Sau britanici.... 

Cum rahat sa fie italiencele de nisa cand au cele mai multe branduri - Ducati, Aprilia, MV Agusta, Moto Morini, Cagiva, Vespa, Piaggio, Benelli? 
Cum poti spune ca macaronarii sunt de nisa cand astia fac motociclete si scutere pentru toate buzunarele?!?! Pana acum vreo 4 ani, cel mai nisat mi se parea BMW-ul  

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

 

Eu vorbesc strict de Romania, ca pe om aici il intereseaza sa gaseasca mecanic, nu in alte zari. Cate italienesti de-astea vezi pe strada? Ma refer strict la motociclete, nu scutere. Iar in Europa BMW-uri vezi pe toate pasurile, nu italience.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum sa iti zic, dar in ultima vreme, pe strada am vazut mai multe Ducati 1198 sau Aprilia RSV4 decat S1000RR. Si BMW nu inseamna doar R1200GS, inseamna si F800R unde e cam inexistent in segmentul ala. Si G310, care la fel, incearca sa muste din segmentul motocicletelor mici... La fel, cate Monstere de 1000 ai vazut vs S1000R?

Edited by Metal Heart
Link to comment
Share on other sites

Nu cred LUV, cred ca e vorba de a gasi un mecanic. Decat un mecanic. Unul care sa stie sa deschida un manual luat de pe net si sa vada ce are de facut. E netul plin de solutii. Nu m-ar deranja sa platesc cuiva orele in plus pe care le sta pe net cautand solutii pentru problema mea. Da, o operatiune de 30 de minute a necesitat 3 ore de research pe net. Perfect! Astia-s banii. Timpul omului se plateste. Dar pana la a refuza motocicleta ca e italieneasca si e de nisa... Pai ce fac in Romania daca-mi iau un Norton? 

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce i s-au dat solutiile. Sunt 3 scule-n tara la 3 service-uri. 

2 hours ago, adnohepentrupoponari said:

ma contrazici degeaba, se pare ca nu ai citit ce am scris, am si texa, si analizor si trei troace italiene. sunt mecanic moto, stiu prea bine ce e cu ele! si da, daca e garnitura de capac de chiulasa din fata e mult mai greu de schimbat decat la o jafoneza. sincronizarea la fel, la jafo ia 5 minute maxim, aici mai mult iti ia sa pui testeru' vietii. furtunurile de la radiator la fel, e aiurea pozitia... iar eu personal refuz sa ofer garantie pe ceva aftermarket cu mici exceptii!

Uite :)
O platforma pana la Braila nu costa atat de mult ca sa-i puna omul motoreta pe picioare. Asta daca-n Bucuresti nu gaseste... 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Pride said:

Pai nu e chiar asa ca solutie s-a gasit cu piesa aftermarket cautata si comandata de mine.... si da-mi voie sa te contrazic, nu este mai greu sa schimbi doua furtune coapte la o italianca fata de o japoneza. La fel si cu o garnitura, statorul sau alte operatii de mentenanta. Problema aici cred ca este de comoditate, e mai comod sa faci schimburi de ulei si placute pe banda rulanta. E discutabil...

 

Asta e o gandire total gresita in opinia mea. In orice alta industrie chestia asta se cheama "loializarea clientilor" iar business-urile mari au invatat sa faca asta si sa faca si profit. Spre exemplu daca mergi sa iti schimbi kitul de ambreiaj la masina, tu iti comanzi piese originale? Lasi 8000lei la reprezentanta sau mai suni la doua service-uri care iti gasesc si variante aftermarket? Nu zice nimeni sa peticesti masina sau mecanicii sa lucreze pe guma de mestecat. Ok, taxezi munca de documentare, alea 2-3 ore in plus sau cat iti ia sa dai niste cautari pe net. 

 

Mie din contra mi se pare ca numai un pasionat ar sta sa lucreze pe un salariu mizer, dar nu cred ca e cazul aici... Poate am o gandire naiva dar eu m-am apucat de motociclism din pasiune, imi imaginez ca cei care lucreaza pe motoare sunt si ei motociclisti, astfel ar trebui sa exista o pasiune... poate ma insel.

 

Ma amuza replica asta si ma face sa ma intreb daca nu traim in aceeasi tara. Cand 3 sferturi de tara traieste in saracie, infrastructura nu avem, sanatate nu, guvern varza, salariile sunt asa cum sunt, nu stiu la ce se asteapta service-urile sa repare daca nu "cazane" asa cum le numesti. Exceptand un foarte mic procent din populatia la nivelul tarii care isi permite sa dea 15.000 eur pe un capriciu, majoritatea mergem pe cazane. Iar cum majoritatea ne dam pe motoare sh, nu cred ca baga nimeni mana in foc ca stie cat de ingrijita a fost de cei 2, 3 sau 7 proprietari anteriori. Iar managerii de service cu astfel de gandire probabil ca ar trebui sa isi relocheze afacerea in Monaco sau prin California.

Prin afara oamenii se dau cu masini si motoare batrane de 20-30 de ani, le reconditioneaza si se mandresc cu ele. Cum era daca si aia gandeau la fel si le casau pe toate?

 

Asa este. Imi voi cumpara o rampa sa o montez in living si ma apuc sa "invat" singur dupa munca sa repar cazanul, la etajul 7.

 

Am zis sa incerc si aici. Multumesc pentru raspunsuri.

 

 

Prin cazan ma refer stare proasta dpdvd mecanic, nu la vechime. Mi-a zis cineva care tocmai isi luase un R6 ca n-are rost sa schimbe nici uleiul, ca in 1-2 ani cat vrea sa o tina nu are cum sa depaseasca 5000 km, iar pentru rulajul ala nu are rost sa "investesti" nici un ban. Despre asta vorbesc.

 

Cati crezi tu ca schimba antigelul, lichidul de frana, ung rulmentii de jug si imbinarile de la bascula la 2 ani, cum e prevazut (printre altele) cam in orice manual de utilizator? Cati schimba bujiile la perioada recomandata? Cati inlocuiesc un furtun care are crapaturi dar care "inca nu curge"? Cati serviseaza cum trebuie furca fata cand incepe sa bata, si cati merg cu ea asa pana curge, iar cand curge mai merg inca o perioda, si in final inlocuiesc doar simeringurile (cu niste cacaturi marca athena de 30 lei)? Cati crezi tu ca serviseaza franele corespunzator (furtune si garnituri noi) la motociclete de 15+ ani unde cauciucul este indiscutabil imbatranit, si cati crezi ca "serviseaza" prin impins putin pistoanele din etrieri, dat cu spray si peria, dat putina unsoare si impins la loc, si eventual puse niste furtune "inca bune" de la dezmembrari?  Cati crezi tu ca inlocuiesc o piesa "doar" pentru ca "bate putin", si cati zic "las-o ba ca merge asa, inca nu s-a rupt"? Aici nu e vorba de saracie - bugetul multora pentru tigari si bautura, de exemplu, ar putea intretine perfect orice motocicleta  "normala"-, ci de ignoranta izvorata din prostie. Cand au trecut 10-15-20 ani de la fabricatie, s-au schimbat 3-4-5-nspe proprietari dintre care fiecare a avut grija sa nu "investeasca" nimic, se obtine ceva ce se incadreaza perfect la cazan. Si asta e valabil pentru orice vehicul cu roti si motor. Daca proprietarul anterior nu poate dovedi ca a facut operatiunile astea, poti presupune ca nu le-a facut, si ori le incluzi in bugetul de achizitie, ori cumperi altceva, ori accepti si iti asumi ca mergi cu un cazan.

 

Nu poate nimeni sa-ti factureze timpul de documentare, si decat sa te "fidelizeze" pe tine care ii vei aduce permanent un model cu care isi va bate capul (pentru ca nici nu-l cunoaste si nici nu-l intereseaza sa-l invete fiind putine in tara), mai bine mai schimba cu ochii inchisi niste placute si uleiuri la CBR-uri si R6/R1 si a castigat la fel sau mai mult.

 

Iar cu putin efort si creativitate poti acoperi minim 80% din reparatii fara rampe si alte nebunii.

 

Iti convine sau nu, asta e realitatea. Si eu am cautat multa vreme serviceul ala magic pe care il cauti tu pana m-am convins ca nu exista, si am inceput sa cumpar scule. In afara de presa hidraulica si scule de dejantat/echilibrat, care ocupa mult prea mult spatiu si care folosesc la manopere simple care se rezolva pe loc la orice service daca le duci piesele demontate, mi-am luat tot ce mi-a trebuie pana acum. De exemplu, decat sa fi mers la service pentru schimbat lantul, sa-mi pierd timpul cu programarea, sa ma dau peste cap sa ajung in intervalul 9-5, sa-mi pierd timpul cu drumul pana acolo si inapoi, sa mai astept acolo inca 30 min- 1h pana se termina pauza de masa (ei fiind prea prosti ca sa tina cont de pauze cand stabilesc programarile) sau pana se elibereaza rampa (eventual dupa ce l-au bagat pe un "tovares" in fata), mai bine am dat 400 lei pe o presa de lant, am citit 10 minute in manual, si am schimbat singur cu prima ocazie cand am avut timp. Per total a mers si mai rapid, si fara stres, si fara inginerii de tip "suruburile astea e puse degeaba, ca mai rau incurca".

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Metal Heart said:

Nu m-ar deranja sa platesc cuiva orele in plus pe care le sta pe net cautand solutii pentru problema mea. Da, o operatiune de 30 de minute a necesitat 3 ore de research pe net. Perfect! Astia-s banii.

 

In mod normal asta ar fi solutia. Dar multi din oamenii care sunt dispusi, teoretic, sa plateasca timpul asta de research, sunt mai putin dispusi cand vine vorba sa il plateasca efectiv. Plus ca treaba asta poate duce la discutii interminabile, ca de ce 3 ore si nu 1, etc. Iar ca mecanic multi-marca, de ce sa te complici cu asa ceva, mai ales daca ai deja programate mai multe mobre decat poti repara?

 

La o japoneza stii ca iti ia 3 ore sa ii faci distributia, poate ai mai facut-o deja. La o italiana poate sa iti ia dublu pana ii desfaci toate cele. Plus partea de research daca nu stii despre ce-i vorba, plus partea de complicatii / neprevazute. Ajungi la un pret triplu.

 

Ca mecanic de Aprilii, e un baiat Razvan (RSV) in zona targului Vitan. Eu unul nu pot sa il recomand, ca mie mi-a zis pas.

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Pride said:

Nu contest calitatea pieselor originale dar consider de datoria unui service respectabil sa gaseasca variante...

 

^^ Aici e problema. Niciun mecanic nu-si va irosi timpul, fara sa fie platit, cautand aftermarketuri pentru tine, jobul lui e sa repare, nu sa faca research. Doar magazinele moto care au si serviceuri vor face asta pentru ca au interes sa-ti vanda piese si au si oameni platiti special pentru asa ceva. Mecanicul constata ce trebuie inlocuit si pe urma tu te descurci sa faci rost de piese. Tu vrei sa lasi cheile si sa-ti fie reparata motoreta perfect pe bonuri de masa, recte aftermarketuri ieftine, bune si cu garantie, asa ceva nu se poate. 

 

Nu stiu cat de multe italience sunt pe strazi, si europene in general, dar cu siguranta mecanicii buni pentru ele sunt putini, si nu sunt ieftini.

Ajusteaza-ti asteptarile, ca n-ai ce face.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...