Sari la conținut

Brembo vs Carbone Lorraine? Simeringuri Athena?


Postări Recomandate

Salutare!

 

De curand mi-am luat o motocicleta, Honda NC750X. Si m-am apucat sa ii fac o revizie generala, sa o pregatesc cum se cuvine pentru inceperea sezonului.

Am schimbat uleiul si filtrele si vreau sa ii mai schimb si bujiile, lichidul de frana, placutele, antigelul, ulei de furca si simeringurile. 

Dar nu stiu exact ce sa aleg la simeringuri si placute de frana.

La placutele de frana ma gandesc la Brembo Sinter sau Carbone Lorraine A3+. 

La simeringuri am gasit doar de la Athena sau originale Honda, cele de la Athena sunt 130-140 lei si cele originale sunt peste 300-350 lei. Diferenta mare de pret.

 

Ce parare aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la placutele de frana, unele sunt street (functioneaza intr-o plaja mai mare de temperaturi) si unele sunt racing (functioneaza corect doar daca sunt aduse intr-o anumita temperatura). Uita-te si la EBC HH pentru modelul tau.

Simeringuri, te poti uita si dupa All Balls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v Crezi ca ar fi mai bune cele de la SBS fata de Brembo sau Carbone Lorraine?

 

@adidas La Brembo am luat unu dintre modelele recomandate pe siteul oficial. Carbone Lorraine mi-a recomandat cineva de la bikermag un model A3+, la fel si cu simeringurile de la Athena. Cele recomandate de tine sunt mai bune fata de cele mentionate de mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Discuțiile pe zona asta sunt nesfârșite, la fel ca pe aria de uleiuri. E greu sa faci comparații și sa spui ce e mai bun, suntem indivizi diferiți ca structura și preferințe. 

Depinde de stilul de mers, de motor etc. Eu recomand SBS pentru ca în timp am tot schimbat branduri și astea se pliază pe mobra și stilul meu de mers, touring, dar nu pot sa afirm ca sunt mai bune decât CL sau altele. 

Pana la urma iei un set din oricare recomandare și vezi cum simți frână, dacă îți place mergi pe ele, dacă nu le schimbi. 

Idem și la simeringuri, pana la urma ai o motocicleta, nu un submarin. 

 

PS: se vede de la distanță ca ești începător 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, l.u.v a spus:

PS: se vede de la distanță ca ești începător 👍

 

E ok, cu ajutorul vostru si cu ceva km pe motor o sa invat si eu. 

Sunt foarte entuziasmat de motocicleta pe care mi-am cumparat-o si vreau sa am grija de ea.

Pentru ca nu are un istoric de service, vreau sa ii schimb eu toate consumabilele si vreau sa ii pun cele mai bune piese pe care mi le permit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa te feresti de AllBalls la simeringuri. Au avut ceva probleme cu calitatea acum 2 ani si unele cedau dupa un an.

 

Acum nu insinuez ca nu au remediat problema intre timp, dar mai pot exista bucati prin depozite din acel lot ghinionist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acum doi ani am pus eu simeringuri All Balls si coafura rezista. Le vine randul la schimbat in curand, dar pana acum arata ca montate ieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la simeringuri, daca nu curg deloc nu are rost sa le schimbi , ai mari sanse sa pui unele mai proaste decat cele care sunt acum. 

Nu stiu cati km are motorul tau dar fiind un model destul de nou sunt sanse mari sa nu aiba f multi km iar simeringurile sa fie inca f ok.

La fel si cu placutele, daca nu-s aproape de limita si daca nu ai in plan o tura f lunga in urmatoarea perioada , mai bine mai astepti si nu arunci banii aiurea pe fereastra.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AllBalls am pus simeringurile de praf și ulei, chiar și cuzineții. Dupa 34000 km am schimbat simeringurile de ulei, deoarece am un tub ciobit, care a mâncat simeringul. Cuzineții erau stas, simeringurile de praf la fel. Vrei original? Pune original, nu te oprește nimeni.

Uleiul însă se schimbă la 12000 km. Sau maxim 2 ani. Altfel se face noroi în jambe.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri si amabilitate!

 

Am luat placute de frana de la Brembo, Sintered, 117 lei la autokarma. Apropo, cine are nevoie de piese/consumabile le poate gasi mult mai ieftin la autokarma. Problema este ca nu prea au multe lucruri pe site dar am fost cu codurile de produs la ei, in magazin, si mi-au facut comanda. Am comandat bujiile cu 76 lei, cu greu se gasesc sub 100 lei, la unele magazine moto erau chiar 130 lei. Bujiile au ajuns de vineri pe luni si placutele de vineri pe miercuri, rezonabil. In conditiile in care simeringurile nu mi-au ajuns inca desi le-am comandat acum 15 zile.

 

Am fost si la mecanic si mi-a zis ca mai bine nu umblu la simeringuri, unde trebuie desfacuta toata furca. Sa schimb doar uleiul fara sa o demontez, pentru ca are putini km, sub 15.000 si simeringurile sunt intr-o conditie buna.

Mi-a mai zis sa schimb de urgenta anvelopele...

 

Aveti ceva sugestii in cea ce priveste anvelopele? 

Eu m-am orientat catre Michelin Road 5, din ce am citit despre ele sunt printre cele mai bune pe asfalt ud si aderenta buna si pe uscat.

Ma intereseaza o pereche de anvelope sport/touring, care sa tina cat mai mult.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti schimba doar uleiul, fara sa umbli la simeringuri, insa nu strica sa fie deomantata jamba, pentru a scoate tot jegul din ea. Si este jeg destul, crede-ma!

 

Spun unii colegi ca se gasesc multe bujii contrafacute. Chiar un prieten, mecanic moto, prin mana caruia au trecut sute de motociclete si ATV-uri (daca nu mii, ca se ocupa de cativa ani de asa ceva) a patit sa i se rupa o bujie la un ZZR1100, bujie pe care o montase cu cateva zile inainte, luata de la acelasi magazin de unde daduse comanda in ultimii ani. Pana si el si-a luat teapa, chiar daca le stransese corespunzator. Cica mai sunt si placute contrafacute, in special de la Brembo, cele rosii si cele albastre. Eu le comand de la motodiscount, teoretic sunt originale, insa nu am cum sa verific asta. Ultima comanda- placutele rosii pentru etrierul spate la Vstrom. Ca or fi originale- ca n-or fi, se va vedea. Cum? Nici asta nu stiu.

 

Cat priveste anevelopele, daca nu rupi stilul, PR5 sunt ok. Am prieteni cu PR4 pe FZ6 si nu se plang deloc de ele, dimpotriva. Daca nu tetenteaza forestierele, ai facut alegerea corecta. Si eu m-am orientat anul acesta spre anvelope de sosea, Metzeler Tourance Next. Zice lumea ca-s ok si pe ploaie. Si, fiind dual-compound, ar avea o durata de viata marita (nu te astepta la minuni).

 

Sigur sunt colegi mai bine informati care iti vor da raspunsuri in cunostinta de cauza. Mai sunt si diverse materiale pe net care iti arata cum sa deosebesti bujiile originale de cele contrafacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le-am montat deja. Si placutele le-am cumparat si o sa le montez, nu pot sa ma duc sa le returnez pentru suspiciunea ca ar fi false. Sper ca nu e cazul, autokarma este un magazin destul de mare, cu mai mult puncte de lucru.

Nu cred ca vand valsuri dar nu pot sa bag mana in foc, e prima oara cand cumpar de la ei. Am un vecin care restaureaza masini vechi (ford mustang, falcon) si el mi-a recomandat sa ma duc la autokarma.

 

Revenind la anvelope, nu ma tenteaza forestierele, in sensul ca eu vreau sa circul pe sosea. Motocicleta mea, desi este incadrata de catre Honda in categoria Adventure, nu este chiar o motocicleta Adventure. E un fel naked cu aspect de ADV.

Vreau sa o scot la cat mai multe drumuri lungi. Ma intereseaza mai mult partea de touring, nu cea de adventure. Dar evident ca si daca o sa dau peste un drum neasfaltat nu o sa ma intorc din drum. O sa merg, daca o sa fie cazul, si pe drumuri neasfaltate. Neasfaltate insemnand, pentru mine, drumuri pe unde poate circula si un autoturism, nu prin inima padurii sau pe munte. Un fel de 90%/95% sosea si 10%/5% neasfaltat, nu offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am placute Carbone Lorrain de cativa ani pe fata. Franeaza, bine, discurile arata perfect. Anul trecut am pus SBS pe spate. In cateva mii de km mi-au facut cateva zgarieturi fine pe disc. Ambele sunt sinterizate. Eu as lua Carbone Lorrain in loc de SBS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adnohepentrupoponari  Am ajuns ieri la GS Motorcycles, pe strada Tipografilor chiar vizavi de Taverna Sarbului. Eu cautam Wolf Moto care nu mai exista dar chiar unde erau ei au deschis un service cei de la GS Motorcycles. Si mi-au recomandat sa imi schimb si simeringurile pentru ca cele vechi au inceput sa crape, manopera costa cam la fel si ar fi mai bine sa fac o revizie completa. Ei au simeringuri de la All Balls.

 

@cristidb Urmatoarele placute o sa fie de la Carbone Lorraine.

 

Serviceul la care am fost parea ok, a fost cineva la GS Motorcycles, ce stiti de ei? Vreau sa merg la ei sa schimb placutele, lichidul de frana, anvelopee si revizia completa la furca.

Am gasit si doua magazine de unde sa imi iau anvelope, o sa merg pe Michelin Road 5. A avut cineva experienta cu anvelopemoto.eu sau cu anvelope-motocicleta.ro/RedMotors Bucuresti(e acelasi magazin)? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...