Sari la conținut

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

Sorine, de ce te-ai dus spre gt si s? Daca iti oboseau mainile pe fostul motor, (sv-ul presupun) de ce nu te orientezi spre enduro touring? GS sau GSA de la Bmw de ex, ca tot vroiai Bmw, sau orice alt producator.

Cursa mare a suspensiei ajuta mult la confort si pozitia e una mai relaxata. Am facut 1200 km intr-o singura zi cu sotie si bagaje fara mari probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu banii : ideea e ca nu as vrea sa arunc cu ei daca nu se justifica diferenta de pret, cu toate ca am bani pt a lua ceva mai nou. Deci daca diferenatele de motocicleta justifica diferentele de pret atunci asa sa fie.

 

Eu am 44 ani si probabil va fi ultima mea motocicleta pentru ca nu stiu daca o sa mai fiu apt de plimbari dupa 50 ani, nu stiu.

 

Nu imi plac motocicletele fara carena! Poate va stresez dar chiar sunt intr-o f mare dilema.

 

1. Ca ai intrebat mai sus, diferenta intre GT-ul vechi si GT-ul mai nou, merita clar banii, sunt generatii total diferite. Iar daca nu-ti mai place sau candva vei vrea s-o vinzi, aia noua se va vinde clar mai bine deci nu cred ca vei iesi in pierdere.

Intre GT si S imi este greu sa-ti zic, e chestie de gust, este alta pozitie. Poate S gasesti mai ieftin insa GT-ul este mai comod, iti vine cu cutiile originale din fabrica (la S sunt optionale si mici), GT poti gasi cu topcase in timp ce la S nu a existat topcase decat ca incropeala de pe la alta firma si nu prea potrivit cu restul designului. GT-ul iti poti gasi cu far xenon original, saua incalzite, tempomat, chestii care nu au fost disponibile pe S.

As putea insa sa te sfatuiesc ca daca tot te gandesti la K1200GT-ul nou, si mai merge tras de bani putin in sus, sa faci o treaba ca lumea si sa cauti un K1300GT la care importanti nu sunt cei 100cc in plus ci faptul ca s-a cam revizuit ce era de revizuit la 1200.

Un R1200RT de ce nu ai lua in calcul?

 

2. Nu mai spune asta, daca nu ai tu niste probleme concrete de sanatate, poti ajunge fara probleme la 70 ani. Am aici un mic austriac care si-a gasit pasiunea la batranete, dupa un cancer... avea cam 57 cand a inceput sa se dea, la 65 era pe moto in Turcia la granita cu Iranul; se da pe curbe de rupe. Acum are cam 68, in fiecare an face ture lungi, cu sau fara nevasta.

Avea V-strom si dupa ce a fost cu noi in tura in Alpi in 2010 a trecut la GS1200 ca nu prea facea fata cu V-stromul.

 

3. Daca ai ocazia, testeaza totusi si un GS. S-ar putea sa fii uimit din multe puncte de vedere si sa treci peste faza cu carenele. Iar daca il dai pe jos, n-ai ce sparge :D In plus, este mult mai comod, mai ales pe drumurile din Ro. Si plimbarea ta nu se va mai termina odata cu asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am impresia ca ' colegu se refera la prima generatie de K12 .. d'aia zice ca nu e mare diferenta intre GT si RS, oricum mi se pare ca nu si-a facut temele suficient de bine ... si dupa aventuri de maxim 40km cu un sv650 .. mai mult ca sigur incepator tarziu ... sa ia k1200 gen 2 e cam mult pentru el... si gen 1 trage binisor daca deschizi acc cu toate tonele si caii mai rahitici.

 

 

 

practic daca ai fost multumit de sv la capitolu performante (lipsa) poti sa iei linistit un v-strom , pozitia e foarte comoda, trage ca un logan 1.4 la deal dar e bine ca franele sunt tot gen masina utilitara. in rest functioneaza un timp cu investitii minime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ca ai intrebat mai sus, diferenta intre GT-ul vechi si GT-ul mai nou, merita clar banii, sunt generatii total diferite. Iar daca nu-ti mai place sau candva vei vrea s-o vinzi, aia noua se va vinde clar mai bine deci nu cred ca vei iesi in pierdere.

Intre GT si S imi este greu sa-ti zic, e chestie de gust, este alta pozitie. Poate S gasesti mai ieftin insa GT-ul este mai comod, iti vine cu cutiile originale din fabrica (la S sunt optionale si mici), GT poti gasi cu topcase in timp ce la S nu a existat topcase decat ca incropeala de pe la alta firma si nu prea potrivit cu restul designului. GT-ul iti poti gasi cu far xenon original, saua incalzite, tempomat, chestii care nu au fost disponibile pe S.

As putea insa sa te sfatuiesc ca daca tot te gandesti la K1200GT-ul nou, si mai merge tras de bani putin in sus, sa faci o treaba ca lumea si sa cauti un K1300GT la care importanti nu sunt cei 100cc in plus ci faptul ca s-a cam revizuit ce era de revizuit la 1200.

Un R1200RT de ce nu ai lua in calcul?

 

2. Nu mai spune asta, daca nu ai tu niste probleme concrete de sanatate, poti ajunge fara probleme la 70 ani. Am aici un mic austriac care si-a gasit pasiunea la batranete, dupa un cancer... avea cam 57 cand a inceput sa se dea, la 65 era pe moto in Turcia la granita cu Iranul; se da pe curbe de rupe. Acum are cam 68, in fiecare an face ture lungi, cu sau fara nevasta.

Avea V-strom si dupa ce a fost cu noi in tura in Alpi in 2010 a trecut la GS1200 ca nu prea facea fata cu V-stromul.

 

3. Daca ai ocazia, testeaza totusi si un GS. S-ar putea sa fii uimit din multe puncte de vedere si sa treci peste faza cu carenele. Iar daca il dai pe jos, n-ai ce sparge :D In plus, este mult mai comod, mai ales pe drumurile din Ro. Si plimbarea ta nu se va mai termina odata cu asfaltul.

Stiu, aveti perfecta dreptate , nici eu nu stiu exact ce vreau. Cu toate ca V-strom-ul cred ca ar fi cea mai buna alegere pt mine, nu ma incanta f mult designul ei. Un alt sport touring (desi cred ca e mai mult sport deact touring) frumos este 1100XX de la Honda dar nu are ABS si chiar vreu sa iau cu ABS(desi este o discutie interminabila vis-a-vis de acest subiect. Am gasit un K1200S din 2007 cu 32k reali(cunosc proprietarul) dar nu are ESA si incalzire in sea sau in aceeasi bani GT 2006 ce au in plus si incalzire in sea, ESA, parbriz electric sau chiar pilot automat, dar la care nu cunosc proprietarii. Inteleg ca mentenanta la amortizoarelor celor cu ESA e f scumpa (1200 euro/buc) , asa incat se merita ESA sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de Radio Erevan!

Eu zic ca daca ne dai un extras de cont de al tau iti putem spune daca merita sau nu.

Desi ciudata, condider pertinenta intrebarea. Astazi imi permit sa achit diferenta , nu pot spune ca ar fi in plus. Am inceput sa iau in calcul si propunerea colegulu " HKH" referitoare la V-Strom(care repet nu ma da pe spate dar incerc sa judec cu capul). BMW-ul, chiar si ala din 2004 este mai frumos(din punctul meu de vedere) decat V-stromul. Care ar fi alegerea potrivita? Si daca merg pe Suzuki, ce model 650 sau 1000?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alegerea cea mai potrivita este cea care iti place tie (punct)

E f greu sa aleg atat timp cat nu am mers cu nici una dintre ele. V-stromul stiu ca are o ciclistica f buna(sub GS dar peste multe altele). GT-ul cu siguranta e o placere sa o conduci in afara localitatii dar sunt f rezervat in privinta manevrabilitatii lui in oras. Voi fi nevoit sa mai traversez Bucurestiul, o sa ma decsurc sau tb sa il ocolesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu mă lupt cu alta poveste, ce anvelope să îmi iau...! :D

Mi-am luat Pirelli Angel gt, spatele 190/50 cu spec A, iar fața normal 120. Abia aștept să le fac proba.

 

Dacă mai citește careva vreodată pe aici, adaug încă o problemă pe care o rezolv imediat ce se mai încălzește.

A trebuit să cumpăr "modul contact", 387 lei deoarece în ultima vreme nu se mai punea contactul de la prima încercare.

Mototehnistul Tibi mi-a spus că e posibil să mi se taie contactul inclusiv în mers. Deși asta nu mi s-a întâmplat, am zis să facă parte din revizia de început de sezon!

 

Hai cu vara!!! 😊😄😊

» Post actualizat in 08 Feb 2018 16:16

 

 

 

E f greu sa aleg atat timp cat nu am mers cu nici una dintre ele. V-stromul stiu ca are o ciclistica f buna(sub GS dar peste multe altele). GT-ul cu siguranta e o placere sa o conduci in afara localitatii dar sunt f rezervat in privinta manevrabilitatii lui in oras. Voi fi nevoit sa mai traversez Bucurestiul, o sa ma decsurc sau tb sa il ocolesc?

Eu cred că te descurci din punct de vedere al manevrabilitatii! Nu am avut, dar am mers pe una vreo câteva ture prin oraș. E mult mai manevrabila decât pare!

Dacă ar fi să îți faci o problemă, că tot veni vorba de buget, mai degrabă din punct de vedere al fiabilității să te gândești. Dacă nu, mergi înainte că e tare modelul!

Nici cu vstrom-ul nu are de ce să îți pară rău. Poți băga și altceva în afară de asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelli Angel ST am acum pe mobra, nu stiu cati km tin aceste anvelope pt ca am cumparat motocicleta cu ele dar pana acum sunt multumit chiar daca spatele se apropie de semnul de uzura.

 

Intre timp am servisat amortizorul antivoblaj pt ca era curs, mai trebuie sa ii pun ulei si sa il montez la loc si am cumparat uleiul pt motor+filtru si uleiul pt grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ST a fost înlocuit cu GT, dar cică ambele au o durată de viață destul de mare.

Sunt doar curios dacă se fac ca un plastic, dar refuză să ajungă la martorul de uzură.

» Post actualizat in 24 Feb 2018 20:27

As vrea sa-mi iau niste oglinzi noi. Am gasit ceva la motodsicount care mi-au placut, rabatabile, dar care aveau un filet mai marunt decat avem la k1200r sport.

De unde sa-mi iau ceva ca lumea si la un pret super rezonabil?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Admin

Ala este final drive si intra 180 ml. Este vorba despre uleiul din cutie..



Uleiul de motor este separat de cel din cutie?

Da.


In manualul de service apare transmision oil 600ml. Ce este cu acest ulei, imi poate spune cineva?

Intra acelasi ulei ca si in grup, 600 ml in cutie, 180 in grup.

Untitled.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok

dar cum schimb uleiul din cutie pentru ca nu am gasit absolut nici o informatie cum as putea sa il schimb. Pe forumurile din exterior multi scriau ca ar fi comun uleiul din motor cu cel din cutie.

Ma poate ajuta cineva cu aceste informatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala este final drive si intra 180 ml. Este vorba despre uleiul din cutie..

 

 

Da.

Intra acelasi ulei ca si in grup, 600 ml in cutie, 180 in grup.

Untitled.png

e gresit , nu are cutia separata de carter , are insa carter uscat si uleiul din motor are alta procedura de schimb , sunt 3 puncte de drenaj ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am schimbat anvelopele (Angel GT) și s-a observat că flanșa roții spate este crăpată. Cică la Bavaria se schimbă într-o acțiune tehnică.

Ați fost la re-chemarea asta în service acolo unde a fost cazul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e. Are o crapatura mica chiar in dreptul unui surub de care da, se prinde discul de frana. Mi-a spus si mie cineva ca exista o actiune tehnica pe treaba asta. Am mai forat si Bavaria a confirmat. Am gasit si pe aici pe forum, chiar se recomanda intarirea flansei decat inlocuirea ei cu nu stiu flansa facuta din alt material si fixata cu un distantier...ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...