Jump to content

Ajutor pentru proba motocicleta


Recommended Posts

@Niko_Bst - succes in scopul propus. Sunt convins ca vei gasi ce iti doresti.

Vad ca "marele" Nguyen se baga in seama (ca de obicei). Daca "musiul" mai sus citat continua sa polueze, poti sa-i contactezi pe Administratorii forumului. Sunt prompti, echidistanti si eficace :)

Edited by pierrotlefou
Link to post
Share on other sites
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 28.04.2019 at 13:17, Nguyen said:

 

Direct A-ul il vrei? Nu crezi ca ti-ar sta mai bine pe un scuter? N-ai experienta, fizicul nu te ajuta dar tu vrei sa dai direct pentru moto categoria A?

 

De ce și-ar lua scuter cineva care chiar își dorește o motocicletă?!

Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, Bart Bz a spus:

De ce și-ar lua scuter cineva care chiar își dorește o motocicletă?!

+1
Insa cum e vorba de un hater (Nguyen), nu are rost sa mai poluam topicul drei.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, pierrotlefou a spus:

@Niko_Bst - succes in scopul propus. Sunt convins ca vei gasi ce iti doresti.

Vad ca "marele" Nguyen se baga in seama (ca de obicei). Daca "musiul" mai sus citat continua sa polueze, poti sa-i contactezi pe Administratorii forumului. Sunt prompti, echidistanti si eficace :)

Multumesc din suflet Pierrotlefou

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Bart Bz a spus:

De ce și-ar lua scuter cineva care chiar își dorește o motocicletă?!

 

Pentru ca in motociclism e bine sa incepi de jos daca vrei sa ramai cu oasele intregi, sau macar in viata. Eu daca as fi inceput motociclismul in anii astia probabil ca mi-as fi rupt gatul pana acum. Am avut norocul din cauza vremurilor sa incep motocicleala pe o Mobra, pe urma CZ, Jawa, samd. Toate comunistele asteau mi-au iertat multe greseli si cascadorii pe care le faceam in anii tineretii si totodata experienta a venit treptat. Daca as fi avut sansa (sau ghinionul) sa incep motociclismul direct pe motocicleta de "600" cum vor acum toti wannabii astia probabil ca-mi rupeam gatul.

 

Daca nu intelegeti ce am scris cautati cazurile Pantera si Freja pe forum si o sa intelegeti, ambele au avut de suferit din cauza trufiei.

 

Acum 6 ore, pierrotlefou a spus:

 

Vad ca "marele" Nguyen se baga in seama (ca de obicei). Daca "musiul" mai sus citat continua sa polueze, poti sa-i contactezi pe Administratorii forumului. Sunt prompti, echidistanti si eficace :)

 

Deocamdata vad ca tu ai atitudine si comportament de hater, nu cred ca am conversat noi doi vreodata pe acest forum.

 

Edited by Nguyen
Link to post
Share on other sites
Acum 27 minute, Nguyen a spus:

 

Pentru ca in motociclism e bine sa incepi de jos daca vrei sa ramai cu oasele intregi, sau macar in viata. Eu daca as fi inceput motociclismul in anii astia probabil ca mi-as fi rupt gatul pana acum. Am avut norocul din cauza vremurilor sa incep motocicleala pe o Mobra, pe urma CZ, Jawa, samd. Toate comunistele asteau mi-au iertat multe greseli si cascadorii pe care le faceam in anii tineretii si totodata experienta a venit treptat. Daca as fi avut sansa (sau ghinionul) sa incep motociclismul direct pe motocicleta de "600" cum vor acum toti wannabii astia probabil ca-mi rupeam gatul.

 

Daca nu intelegeti ce am scris cautati cazurile Pantera si Freja pe forum si o sa intelegeti, ambele au avut de suferit din cauza trufiei.

 

 

Deocamdata vad ca tu ai atitudine si comportament de hater, nu cred ca am conversat noi doi vreodata pe acest forum.

 

Cunosc oameni care au inceput direct pe FJR1300 si nu au patit nimica. Totul depinde cat esti de deranjat la mansarda.

Si mai stiu si un flacau care a inceput acuma 3 ani pe 600 si este ok, asa ca incearca sa nu consideri ca toti sunt facuti dupa calapodul tau.

 

 

@Niko_bst

Desi nu cred intra pe lista ta iti pot oferi spre proba un Honda Shadow 750.  Mai am o Honda CB500X dar aia sigur va fi cam inalta, dar poti proba. Daca doresti si ceva extrem (400 Kg)  poti incerca si Goldwing-ul 😂.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, Silver Arrow a spus:

Cunosc oameni care au inceput direct pe FJR1300 si nu au patit nimica. Totul depinde cat esti de deranjat la mansarda.

Si mai stiu si un flacau care a inceput acuma 3 ani pe 600 si este ok, asa ca incearca sa nu consideri ca toti sunt facuti dupa calapodul tau.

 

 

@Niko_bst

Desi nu cred intra pe lista ta iti pot oferi spre proba un Honda Shadow 750.  Mai am o Honda CB500X dar aia sigur va fi cam inalta, dar poti proba. Daca doresti si ceva extrem (400 Kg)  poti incerca si Goldwing-ul 😂.

 

Sunt dispusa sa incerc! Dc nu? I 

Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, Silver Arrow a spus:

Cunosc oameni care au inceput direct pe FJR1300 si nu au patit nimica. Totul depinde cat esti de deranjat la mansarda.

Si mai stiu si un flacau care a inceput acuma 3 ani pe 600 si este ok, asa ca incearca sa nu consideri ca toti sunt facuti dupa calapodul tau.

 

Asta cu cunoscutul de persoane care au inceput pe motoare mari nu reprezinta o axioma care sa poata fi aplicata. Eu am am o cunostinta care a inceput pe Yamha R1, pana atunci nu se mai suise pe motocicleta. Pur si simplu intr-o zi si-a cumparat motocicleta, costum si casca de ziceai ca vrea sa plece direct pe circuit. Nu a patit nimic dar nici nu stia sa mearga, era praf. Partea buna e ca si-a dat seama ca nu e de mintea lui si a renuntat la un moment dat. Cam asa e si cu oamenii tai cu FJR, daca aia conduc la fel ca tine cu 80-90km/h la drum intins nu prea au ce sa pateasca.

 

Imi vin in minte acum trei cazuri de wannabe care si-au rupt oasele cu motocicleta:

 

1. Ruxandra Mateescu - Yamaha R6 si anturaj de "raceri", a intrat direct intr-un magazin de pe Calea Victoriei. Accident foarte grav, coma, spitalizari, cheltuieli immense (noroc cu donatiile, am donat si eu).

 

2. Pantera - Hayabusa, se dadea cel putin amazoana motociclismului din Romania. Accident in oras, relative banal dar rezultat in urma faptului ca nu avea experienta si ca motocicleta era prea mare pentru ea. Leziuni interne, parca rupture de splina, a stat ceva prin spital.

 

3. Northern Freyja - CBF1000, cel de 600 sustinea ca e prea mic pentru ea dupa ce mersese cu el o perioada. Lipsa de experienta combinata cu anturajul de "raceri" a rezultat intr-un accident in care si-a pierdut viata, se pare ca se filma cand a avut accidental.

 

Inainte sa le bagati prostii in cap ca pot sa conduca orice motocicleta ganditi-ca ca pana si barbatii isi rup oasele pe motocicleta, chiar si cei cu experienta. Motociclismul nu este o joaca, oricat de cool pare, este o treaba serioasa in care trebuie sa-ti cunosti bine limitele.

Edited by Nguyen
Link to post
Share on other sites

Eu tocmai ca ma feresc de sabloane gen: oricum o sa cazi cu mobra, nu e bine sa incepi cu un motor mare. nu e bine..... etc

Astea sunt prostii bagate in cap tinerilor motociclisti.

 

Ai impresia ca 90 Km/h este o viteza la care nu patesti nimica daca ai un accident? Asta este o prostie maxima.

 

Daca nu te duce capul sa realizezi la ce pericole te expui,  iti vei rupe gatul si cu Mobra 50 Super de 4 CP.

 

Cat despre anturaj, asta ti-l alegi, nu iti este impus. Daca pe unii nu ii duce capul, nu inseamna ca pe toti nu ii duce.

 

Avand in vedere ca sub 1% dintre motociclisti sunt implicati anual in accidente inseamna ca destui inteleg despre ce este vorba pe doua roti.

Daca vrei, mai bine promoveaza cursurile de prefectionare cu diversi motociclisti cu experienta. Alea de se plang unii ca sunt prea scumpe.

 

Ca tot ai deschis discutia: care mai este starea Ruxandrei Mateescu? Si-a revenit?

 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, Silver Arrow a spus:

Ai impresia ca 90 Km/h este o viteza la care nu patesti nimica daca ai un accident? Asta este o prostie maxima.

 

La 90km/h daca apuci sa franezi reduci destul de mult din viteza, acelasi lucru nu este valabil la viteze mari.

Acum 3 minute, Silver Arrow a spus:

Ca tot ai deschis discutia: care mai este starea Ruxandrei Mateescu? Si-a revenit?

 

Nu stiu, nu o cunosc personal si nici nu face parte din anturajul meu.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nguyen said:

 

Pentru ca in motociclism e bine sa incepi de jos daca vrei sa ramai cu oasele intregi, sau macar in viata. Eu daca as fi inceput motociclismul in anii astia probabil ca mi-as fi rupt gatul pana acum. Am avut norocul din cauza vremurilor sa incep motocicleala pe o Mobra, pe urma CZ, Jawa, samd. Toate comunistele asteau mi-au iertat multe greseli si cascadorii pe care le faceam in anii tineretii si totodata experienta a venit treptat. Daca as fi avut sansa (sau ghinionul) sa incep motociclismul direct pe motocicleta de "600" cum vor acum toti wannabii astia probabil ca-mi rupeam gatul.

 

 

Tu nu zici rău în ceea ce zici, și eu i-am sfătuit pe toți cunoscuții care erau la început să-și ia motoare mai puțin puternice și în care sa nu investească prea multi bani, pt că șansele să dea cu ele de pământ sunt mult mai mari, ci să investească în echipament, acesta putând să le salveze oasele, dacă nu chiar viața.

Dar NU scuter. Ciclistica e diferita, ambreiajul, stabilitatea, frânele sunt diferite. Daca as avea de ales intre un scuter de 600 și o motocicletă de 250, as alege oricând motorul. Una e să înveți pe doua roti, nu pe rotițe, și să strangi ceva intre picioare, in loc sa-ti freci genunchii unul de celălalt.

Sa nu mai zic despre impactul la nivel cerebral, emoțional, diferenta de imagine intre o motocicletă și un scuter este mare, de aici și motivația care ar putea fi diferită în a învăța.

Link to post
Share on other sites

@Nguyen

Esti ilogic cu viteza.

Am redus foarte bine de la 210 Km/h pe autostrada dar era sa fac o tumba la o frana la 50 km/h in oras.

Viteza mare? Ce drequ e aia? Mare sau mica inseamna sa compari cu ceva.

Viteza trebuie sa o adaptezi la conditiile de trafic, la limitele tehnice ale mobrei, la limita experientei de pilotaj.

 

Nu pot spune ca e rau sa incepi cu o mobra de cilindree si putere mica, dar nu asta te fereste de prostii.

Poate te limiteaza dar eu zic ca si cu mobrele de A2 poti sa faci prostii destule.

 

Cel mai important este sa iti alegi cu grija anturajul. Ei trebuie sa fie cei care sa te protejeze nu sa te expuna la pericole pentru ca altfel nu esti cool.

 

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Niko_bst a spus:

Sunt dispusa sa incerc!

Uite, încercarea poate fi foarte simplă: îţi alegi o motocicletă şi un perimetru de 4m/8m, trasat cu creta pe asfalt.

Dacă reuşeşti cu acea motocicletă (nu cu alta) să faci opturile de trei ori, fără să pui piciorul jos ... este motocicleta potrivită.

Link to post
Share on other sites

Guys & Girls,

 

Cineva a cerut ajutor pentru a testa motociclete; altfel, cred ca parerile sunt bune daca pleaca de la premisa onesta ca cel care a pus intrebarea poate decide cel mai bine singur pentru el.

 

Nu spun ca detaliile suplimentare nu sunt utile. Ci doar ca discutia pare o dezbatere in loc sa creasca de la un comentariu la altul.

 

Altfel, ca in multe alte cazuri important e care buton al satisfactiei il apasa achizitia motocicletei. Iar aici, aspectele rationale tind sa nu mai conteze; pt ca de multe ori e vorba de emotie. Si din perspectiva asta am vazut oameni cool si pe scooter, dar si pe o super sportiva.

 

my point is: hai sa intelegem de ce vrea Niko A si anumite motociclete si sa construim de acolo. Ca altfel, pareri despre de ce mergem pe drumuri publice cu 210 sau de ce 90% din magazinele moto de la noi vand echipment cu aspect sport cand ~75% din motociclete sunt conduse pe strada, pot face subiectul unei beri 😀

Link to post
Share on other sites

P.S. Cu îngăduinţă, fie şi opturi în perimetru de 6m/12m. Altfel, nu ai permis de conducere (pentru acea motocicletă) :)

Link to post
Share on other sites
On 26.04.2019 at 14:26, Niko_bst said:

Salutare! Creez si eu topicul asta cu o rugaminte , daca cineva este dispus sa ma lase sa probez o motocicleta in Bucuresti, naked gen : rn-6n, hornet , bandit. Am 1,60 si vreau sa ma apuc de scoala dar as vrea sa incerc doar sa ma urc sa vad cat de bine ating cu picioarele asta inainte de scoala. Nu vreau sa ma dau vreau doar o proba! Astept cu nerabdare 😈

Mulțu’

Și dacă nu? 

Nu înțeleg chestia, vei face școala doar daca atingi cu picioarele? 

Sau dacă îți place un anumit motor?  Nu cred că înălțimea este un impediment în a face școala pt a. 

Am un zr7 dacă te ajută, dar simt că te ar ajuta mai mult niște sfaturi decât o mobră pe care să vezi cum arăți... 

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Silver Arrow a spus:

Am redus foarte bine de la 210 Km/h pe autostrada

 

Daca tu ai mers cu 210km/h inseamna ca eu sunt popa.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Nguyen a spus:

 

Daca tu ai mers cu 210km/h inseamna ca eu sunt popa.

Sa intelegem ca tu esti maicuta care se duce calare pe mobra doar la biserica ...  si pana la piata dupa castraveti :)

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, Georgica_Popescu a spus:

Sa intelegem ca tu esti maicuta care se duce calare pe mobra doar la biserica ...  si pana la piata dupa castraveti :)

 

Nu, tocmai invers, eu sunt cel care merge cu 210 sau peste in timp ce batranul Silver merge legal, 50 in oras si 90-100 pe europene. N-a mers el cu 210 decat in avion...

Link to post
Share on other sites
La 29.04.2019 la 17:31, Niko_bst a spus:

Da! Fix A si o sa-l iau! 

Bravo! Nu stiu de unde vin unii cu "sfaturile "alea,gen "ia-ti scuter pt inceput sau ceva de 125cmc!"... Ia-ti ceva mediu( gen 600cmc),fii ponderata si totul va fi bine. Stiu fete (vreo trei) care au inceput direct pe R6,ninja sau cbr... Succes la examen si nu te lasa descurajata! 

Acum 11 ore, Nguyen a spus:

(noroc cu donatiile, am donat si eu).

WTF???????? Asta tineai sa ne spui ,in mod expres???? D'asta ai donat,ca sa te lauzi dupa??? In locul tau ,mi-as sterge contul de pe motociclism... 

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, cata77 a spus:

Și dacă nu? 

Nu înțeleg chestia, vei face școala doar daca atingi cu picioarele? 

Sau dacă îți place un anumit motor?  Nu cred că înălțimea este un impediment în a face școala pt a. 

Am un zr7 dacă te ajută, dar simt că te ar ajuta mai mult niște sfaturi decât o mobră pe care să vezi cum arăți... 

Nu vreau sa vad cum arat pe o motocicleta! Stiu cum arat pe motocicleta! Ceream sfaturi, pareri din experientele voastre! Am vb la Scoala Luis si mi-au spus ca nu au moto ptr inaltimea mea si voiam ceva sfaturi de la voi sau macar unde as putea gasi ceva potrivit pentru mine! (Nu mai fiti rautaciosi)

Acum 23 minute, Stefrusu a spus:

Bravo! Nu stiu de unde vin unii cu "sfaturile "alea,gen "ia-ti scuter pt inceput sau ceva de 125cmc!"... Ia-ti ceva mediu( gen 600cmc),fii ponderata si totul va fi bine. Stiu fete (vreo trei) care au inceput direct pe R6,ninja sau cbr... Succes la examen si nu te lasa descurajata! 

WTF???????? Asta tineai sa ne spui ,in mod expres???? D'asta ai donat,ca sa te lauzi dupa??? In locul tau ,mi-as sterge contul de pe motociclism... 

 Multumesc Stefrusu

Link to post
Share on other sites

Nico,incearca o Yamaha MT03.

Cea cu motor de 660,nu modelul mai nou.

Merge si un KTM Duke 390,este unul de vanzare la sectiunea vanzari moto.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Stefrusu a spus:

Stiu fete (vreo trei) care au inceput direct pe R6,ninja sau cbr...

 

normal, cel putin 9 din 10 nu mor

acum, na, cum ti-e soarta, ca la 20 de ani capul nu te ajuta

 

oricum, discutie sterila, initiatoarea o sa se orienteze catre motoare scunde, care de felul lor sunt lenese

 

si, contributia mea, ca nu stiu de ce nu a aparut pana acum

http://cycle-ergo.com/

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Niko_bst a spus:

Nu vreau sa vad cum arat pe o motocicleta! Stiu cum arat pe motocicleta! Ceream sfaturi, pareri din experientele voastre! Am vb la Scoala Luis si mi-au spus ca nu au moto ptr inaltimea mea si voiam ceva sfaturi de la voi sau macar unde as putea gasi ceva potrivit pentru mine! (Nu mai fiti rautaciosi)

Choperul ramane cea mai joasa motocicleta.

Spun din proprie experienta,referitor la inaltime.

Eu am Suzuki M 800 INTRUDER.

 

Off-topic....

Plus ca o gagica pe choper este cea mai sexy aparitie,sanii in fata,picioare desfacute si intinse in fata,poate intoarce usor capul pt a arunca priviri ucigatoare

Cu choperul se poate merge incet pt a putea fi admirata,zgomotul unor tobe de choper se poate localiza mai usor .......

In coburii laterali,intra o trusa de machiaj,un ruj ...etc

Pe SS sta chircita,sanii pe rezervor,picoarele in carene,sunet de avion cu reactie,lumea se uita pe cer si rateaza mandretea de fata.....loc de bagaj ap.inexistent.

 

Acum 5 minute, ALEX-CRUISER a spus:

 

 

Edited by ALEX-CRUISER
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...