Jump to content
Sign in to follow this  
Georgica_Popescu

Pareri GSX1250FA

Recommended Posts

Salutare !

De ceva vreme cochetez cu cautarea altei mobre , care o vreau de touring , , ca an 2010( exclus mai jos ) - 2013 (sau mai noua ), pana in 5-6k euro , neaparat cu abs.motor de la 800 cc in sus 

Ca si varianta la modelul vizat ar mai fi CBF1000 ....modelul cu 2 displayuri si turometrul pe mijloc.

Totusi , Gsx 1250fa imi place extrem de mult si macar cu inima/portofelul  inclin catre aceasta 90% mai mult fata de alte modele .

Acum , am cateva intrebari :

1 . ce alte variante as mai avea de touring in conditiile de mai sus  ?

2. Nu gasesc diferente intre variantele 2010 si variantele 2016 de la GSX ...chiar nu au schimbat absolut nimic atatia ani la ele  ? ....adica nu-mi pot da seama daca sa caut una 2010 dotata la bani mai putini , sau una 2015-2016 cheala .pe la 6k 

3. Nu am gasit probleme specifice modelului ...sa stiu la ce sa ma astept .

4. Exista proprietari pe aici cu asa ceva ?....parca ar fi interesant sa vad una in realitate inainte sa o iau  :)  ( am 1.75 ....dar pp ca ajung perfect cu picioarele jos  )

5. Se poate umbla la soft in vederea modificarilor perfomantelor ? ( aici ma refer strict la consum ....cu viteza m-am lamurit nu-mi mai trebuie , iar cuplu are kakalau )

 

Nu is pasionat de informatiile cu cadru si arhitectura motor de acu 100 ani ....am inteles si mi-o asum 🤠...pt mine consider ca este suficient de buna .Gizmourile is pt aia cu bani  :crack:

Tot ce nu-mi place la modelul asta este burlanul ala cat casa pe post de toba ...dar nah pp ca se poate inlocui cu altceva mai decent .

Pozele  sunt pentru ilustratie 

Multumesc 

GSX1250FA.jpg

CBF1000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salut,

Good choice GSX. Daca dai o cautare pe forum, vei gasi un model care a fost propus la vanzare (l-am vazut personal).

Pe scurt, este o mica evolutie a unui Bandit GSF 1250 SA si diferentele sunt minime:

- farul specific (seamana cu Hayabusa)

- bordul (tip GSX-R) care integreaza si indicatorul de treapta de viteze

- carenajul putin diferit (si mai complet) fata de un GSF 1250 SA

- un ventilator in plus pentru racire (datorita carenei)

Modelul de 1250 cmc nu a cunoscut evolutii tehnologice pe toata durata productiei. Singurele modificari au fost estetice (mai mult sau mai putin reusite). Ba chiar au preferat ca in momentul impunerii normei Euro4 sa nu mai produca modelul (si derivatele sale).

Preturile sunt aceleasi ca si ale unui Bandit GSF 1250 SA, ramane sa vezi cu ce optionale il gasesti: top case, side cases, toba schimbata si cam atat.

Cat despre resoftare in vederea consumului, nu stiu daca gasesti asa ceva in RO si daca merita. Resoftarea este mai degraba la stilul de condus (o spun din proprie experienta) :)

Eu am un GSF 1250 GT, care este aproape identic cu ce cauti tu (inclusiv side case-urile). Putem discuta in MP.

IMG_20190330_103940584_HDR.jpg.5173c7d5e8ea545070824c713fa4c77f.jpg

Edited by pierrotlefou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai există și BMW F800 ST/GT în bugetul tău. Motor mai mic, dar motocicletă mai ușoară.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 39 minute, Georgica_Popescu a spus:

1 . ce alte variante as mai avea de touring in conditiile de mai sus  ?

 

Tiger 800. Din pacate apare foarte rar la vanzare vreo una pe la noi, ma refer la modelul "de strada" (XR), nu XC-ul. Caut si eu fix modelul asta si momentan n-am vazut ceva care sa-mi starneasca interesul.

 

p.s.: in Germania gasesti si Tiger Sport (1050) cu preturi intre 6-7k euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Mai există și BMW F800 ST/GT în bugetul tău. Motor mai mic, dar motocicletă mai ușoară.

Multzam ...l-am vazut dar sa zic ca buzunarul nu ma lasa sa ma incumet sa iau BMW ...basca ca e urata cu spume dpmdv :)

Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

 

p.s.: in Germania gasesti si Tiger Sport (1050) cu preturi intre 6-7k euro.

O sa studiez ''problema''...dar nu sunt dispus sa sar de 6k ....tre sa ma incadrez in buget , care si asa este tras de par :)

 

 

Totusi : poate cineva sa-mi spuna diferentele intre generatia 2010 si 2016 ? in afara de schema de culori  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt diferențe, doar să iei în calcul greutatea ,e destul de grea. În rest, o motocicletă simplă și fiabilă.. Un Bandit cu far de gsxr 1000 model 2005-2006 , și carene full pentru imagine sport-touring și protecție la vânt mai bună..eu aș merge pe Honda, calitatea materialelor și finisajele peste Suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

@claman, ce intelegi tu prin grea? Ca vb de mobre pe la 260 kg. Motor peste 1000. E ok. Nu vb de 300 kg, gtr1400, sau st1300. Sau, fjr1300, sau, k1600. Ca bărbos spicuit vrea mai suple, din ce bag seama. Cu bagaje, pasager etc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In banii astia ai FZ1 Fazer
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=278020916&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ABS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=FZ1+Fazer&minFirstRegistrationDate=2010&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=e5a1c5de-d930-62c5-c9f1-4ce6801b7886

 

si FZ8 Fazer
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276004707&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ABS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=FZ8+Fazer&minFirstRegistrationDate=2010&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=929f2e16-9a33-1d1d-8782-70326f3a405c

 

Carene intregi pentru ele se gasesc pe ebay la preturi accesibile si ai rezolvat si protectia la vant.

 

De asemenea inca o diferenta intre Bandit 1250 si GSX1250 e ca GSX-ul vine cu ABS in dotarea standard.

 

Legat de optimizarea consumului la ele, ai power commander - aprox. 2-300 E, pc cu care te poti juca dupa bunul plac.

 

Partea proasta la GSX/Bandit 1250 e ca-s relativ greoaie pentru un all day commuting, un FZ1/FZ8 sau CBF1000 se descurca mult mai bine la capitolul asta.

 

Cu putin noroc, gasesti si un Kawasaki Z1000SX
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=277633370&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.modelDescription=Z+1000+SX&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=19910cc5-38cf-d9fc-d86a-a4e901e1b551

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, claman a spus:

doar să iei în calcul greutatea ,e destul de grea

Omul cauta un touring, de ce ar conta greutatea? Sau mai bine spus, ce mobra touring usoara exista?

Acum 3 ore, pierrotlefou a spus:

Cat despre resoftare in vederea consumului, nu stiu daca gasesti asa ceva in RO si daca merita.

Exista Geo (TNG) -->meserias!

Share this post


Link to post
Share on other sites

VFR 800 VTEC, BMW F800 GT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 30 minute, l.u.v a spus:

 

Exista Geo (TNG) -->meserias!

Detalii?

E bine, omul cat traieste, invata... 😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Userul TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti dragut , dar ma depasesc chestiile astea ...prefer sa las pe cineva competent care stie ce face si cu ce se mananca .

Vis-a-vis de fazer ....arata bine ce sa zic dar nu prea le vad cu sidecase-uri .

De la honda ..te refereai la varianta X ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Eh. Toate se invata. Fie din placere, fie de nevoie.

 

Si FZ1 si FZ8 sunt mai mult decat ok pt touring. Sunt o gramada de vanzare echipate deja cu genti si tot ce trebuie.

 

Legat de VFR, nu ma refeream la Crossrunner X ala. Ala e o strutocamila foarte ciudata: fie iti place, fie nu. De ex mie nu.mi place. 

 

Ziceam de Honda VFR 800 Vtec. E intr.adevar mai mica decat GSX, mai lesinata, mai putin cuplu. Dar face fata cu brio. 

 

Edited by Metal Heart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt frumoase fzi si fz8 , dar  sunt naked ....totusi vreau ceva cu protectii la vant mai deosebite .Si codita aia ...parca este prea anemica pentru 2 sidecase-uri si un topcase sanatoase . :) 

Bmw F800ST...este uratica ...dar parca pe masura ce ma uit la ea se face mai frumusica  :) . Nu stiu ce inseamna cureaua in loc de lant . O sa vad si ce probleme specifice are modelul in cauza , pt ca ma sperie service-area lor in general .

VFR 800 Vtec  este frumoasa , dar parca stau aplecat pe ea sau mi se pare . Trebuie sa vad una live.

 

Studiem , studiem ...invatam si iar studiem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Georgica_Popescu a spus:

Sunt frumoase fzi si fz8 , dar  sunt naked ....totusi vreau ceva cu protectii la vant mai deosebite .Si codita aia ...parca este prea anemica pentru 2 sidecase-uri si un topcase sanatoase . :)

Bmw F800ST...este uratica ...dar parca pe masura ce ma uit la ea se face mai frumusica  :). Nu stiu ce inseamna cureaua in loc de lant . O sa vad si ce probleme specifice are modelul in cauza , pt ca ma sperie service-area lor in general .

VFR 800 Vtec  este frumoasa , dar parca stau aplecat pe ea sau mi se pare . Trebuie sa vad una live.

 

Studiem , studiem ...invatam si iar studiem :)

Tot la GSX 1250 FA te vei opri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie BMW F800 nu imi displace. Mai ales ca ai si varianta GT. Dar motorul ala mi se pare lesinat.

 

Ca si service si intretinere e destul de ok, Rotaxul ala de 800 e usor de servisat de orice mecanic, nu e ceva deosebit. Plus ca modelul nu vine cu gizmo.uri gen telelever, esa sau alte chestii complicate. Nu e mai complex ca un... TDM 900, de exemplu.

 

Si da, GSX1250 e best choice, best buy. Oricum o dai. Poate sa te schimbi doar daca iti ridica cineva la fileu cevs interesant care sa se muleze pe nevoile tale

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva unde gasesc incadrarea in clasa de emisii a diferitelor motociclete ?

Incepand cu ce an a fost implementat E3 si cand a fost implementat E4 la motociclete ?

Multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Georgica_Popescu a spus:

Stie cineva unde gasesc incadrarea in clasa de emisii a diferitelor motociclete ?

Incepand cu ce an a fost implementat E3 si cand a fost implementat E4 la motociclete ?

Multumesc 

Istoricul pentru motociclete:

Euro 1 - introdusa in 1999

Euro 2 - introdusa in 2003

Euro 3 - introdusa in 2006

Euro 4 - introdusa in 2017, a inceput de fapt in 2016, dar a fost lasat un an de tranzitie datorita stocurilor existente (derogare pentru motocicletele Euro 3 produse in 2015 si eventual in 2016)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca toata gama 2010-2016 este euro 3 ...deci nu are sens sa-mi bat capul cu una cat mai noua . :lool:

Sa vedem cum se arata astrele , cu un 2011 -2012  cat mai dotat , la bani de rahan  :)

In paralel o sa ma uit si dupa un bmw F800ST..2010+ ......macar asa de amorul artei ...ca cine stie de unde sare iepurele 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 04.05.2019 la 19:59, Georgica_Popescu a spus:

Vis-a-vis de fazer ....arata bine ce sa zic dar nu prea le vad cu sidecase-uri .

 

Cum asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai dat click pe link?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...